ALdaperan Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 γεια σας ... επειδή αποφάσισα να ασχοληθώ με προγραμματισμό (μιας και το επιβάλει και η σχολή) , θέλω να ασχοληθώ με τη c μιας και αυτη έχουμε στη σχολή αλλα είμαι τελείως αρχάριος και πρέπει να αρχίσω απο το μηδεν!! καταρχήν θα ήθελα να μου πείτε ενα compiler για ubuntu για να κανω σιγα σιγα τα πρωτα μου βηματα... επειτα θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια βοηθήματα ανα γινεται (ειτε σε ηλεκτρονικη μορφη είτε βιβλια) κατα προτίμηση στα ελληνικα σας υπενθιμιζω είμαι τελειως αρχάριος με προγραμματισμο
firewalker Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 γεια σας ... επειδή αποφάσισα να ασχοληθώ με προγραμματισμό (μιας και το επιβάλει και η σχολή) , θέλω να ασχοληθώ με τη c μιας και αυτη έχουμε στη σχολή αλλα είμαι τελείως αρχάριος και πρέπει να αρχίσω απο το μηδεν!! καταρχήν θα ήθελα να μου πείτε ενα compiler για ubuntu για να κανω σιγα σιγα τα πρωτα μου βηματα... επειτα θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια βοηθήματα ανα γινεται (ειτε σε ηλεκτρονικη μορφη είτε βιβλια) κατα προτίμηση στα ελληνικα σας υπενθιμιζω είμαι τελειως αρχάριος με προγραμματισμο Για compiler υπάρχει ο gcc (GNU C Compiler). Εγκατάσταση με sudo apt-get install build-essential αν θυμάμαι καλά. Για βιβλίο μπορείς να δεις το παρακάτω που το έχουν σε πολλές σχολές. ISBN: 960-209-053-7
KillingSpree Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2010 Για να κάνεις compile ένα πρόγραμμα σε linux απλά ανίξε ένα τερματικό και πληκτρολόγησε cc program.c (όπου program.c το όνομα του αρχείου που θες να κάνεις compile). Αυτό θα δημιουργίση ένα αρχείο με κατάλιξη .out όπου είναι και το εκτελέσιμο αρχείο σου. Αρχικά θα σου πρότινα να διαβάσεις μερικά tutorials στο internet π.χ αυτό http://www.cprogramming.com/tutorial/c/lesson1.html, και στην συνέχεια να αρίσης να διαβάζης ένα καλό βιβλίο όπος "Η Γλώσσα Προγραμματισμού C , Brian W. Kernighan, Dennis Μ . Ritchie". edit: με πρόλαβε το παλικάρη απο πάνω