Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Εννοείς πως δεν ξέρει το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται?

Η Apple? Που έβαλε πυξίδα στο 3GS και βγήκαν στο σφυρί όλα τα 3G για την αγορά καινούριου?

 

Η διαφορά του 3GS με το 3G είναι η ταχύτητα, όχι η πιξύδα. Αν τα δοκιμάσεις δίπλα δίπλα θα δεις ότι δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση στην απόκριση. Έτσι κι αλλιώς η apple λάνσαρε το 3GS(Speed) ως μια αναβάθμιση του 3G και όχι σαν κάτι εντελώς καινούργιο.

  • Απαντ. 586
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

H αλλη πλακα ειναι οτι οσοι προσπαθουν να δικαιολογησουν την apple κατω απο τα μυνηματα τους γραφουν "Sent from my iPhone using Insomnia.app"

 

Yes iPhone does that!

«Ελληνικά»

 

Sent from my iPhone using Insomnia.app

Δημοσ.
Η διαφορά του 3GS με το 3G είναι η ταχύτητα, όχι η πιξύδα. Αν τα δοκιμάσεις δίπλα δίπλα θα δεις ότι δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση στην απόκριση. Έτσι κι αλλιώς η apple λάνσαρε το 3GS(Speed) ως μια αναβάθμιση του 3G και όχι σαν κάτι εντελώς καινούργιο.

 

ναι και επρεπε να περασει ενα ετος για να αναβαθμίσουν μονο την ταχυτητα.

αυτη ειναι η apple. στα δινει με αλλα ονοματα τα τηλεφωνα.

Δημοσ.
Άρα καταλαβάινεις και τη δική μου λογική που πιστεύω κάτι αντίστοιχο για τους μή πελάτες της Apple! (του στυλ: δεν είχαν ποτέ προϊόν της και δεν μπορούν να αντιληφθούν τη "διαφορά" και είναι κρίμα!) :-)

 

Απλά μη προτρέχεις να κρίνεις αν ο άλλος είναι ή όχι πελάτης. (προσωπικά έχω ένα iPod classic και ενδιαφερόμουν και για αγορά iPhone 4, αλλά όπως έχουν τα πράγματα περιμένω να δω τι θα γίνει)

Το ζήτημα είναι να είμαστε αντικειμενικοί.

 

Αν δηλαδή αντί να συνεχίσει την κλήση και με 2 γραμμές λιγότερες σήμα, επέλεγε για κάποιο τρόπο να τερματίσει την κλήση.

 

Θα είναι πολύ πιο τραγικοί αν έχουν κάνει τέτοια βλακεία.

Προσωπικά πιστεύω πως η Apple θα φροντίσει να διορθωθεί το πρόβλημα σε επόμενες παρτίδες κινητών, και πιθανόν να το καλύψει στις υπάρχουσες συσκευές με κάποια μαΐμουδιά.

 

Η διαφορά του 3GS με το 3G είναι η ταχύτητα, όχι η πιξύδα. Αν τα δοκιμάσεις δίπλα δίπλα θα δεις ότι δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση στην απόκριση. Έτσι κι αλλιώς η apple λάνσαρε το 3GS(Speed) ως μια αναβάθμιση του 3G και όχι σαν κάτι εντελώς καινούργιο.

 

Το ξέρω. Απλά δε θεωρώ πως ένα 20% βελτίωση στην απόκριση δικαιολογεί την αλλαγή.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Η διαφορά του 3GS με το 3G είναι η ταχύτητα, όχι η πιξύδα. Αν τα δοκιμάσεις δίπλα δίπλα θα δεις ότι δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση στην απόκριση. Έτσι κι αλλιώς η apple λάνσαρε το 3GS(Speed) ως μια αναβάθμιση του 3G και όχι σαν κάτι εντελώς καινούργιο.

 

ναι και επρεπε να περασει ενα ετος για να αναβαθμίσουν μονο την ταχυτητα.

αυτη ειναι η apple. στα δινει με αλλα ονοματα τα τηλεφωνα.

 

Τι σχέση έχουν αυτά με το θέμα; Ας μείνουμε on topic, έτσι γι'αλλαγή...

Δημοσ.
Απλά μη προτρέχεις να κρίνεις αν ο άλλος είναι ή όχι πελάτης. (προσωπικά έχω ένα iPod classic και ενδιαφερόμουν και για αγορά iPhone 4, αλλά όπως έχουν τα πράγματα περιμένω να δω τι θα γίνει)

Το ζήτημα είναι να είμαστε αντικειμενικοί.

 

 

 

Θα είναι πολύ πιο τραγικοί αν έχουν κάνει τέτοια βλακεία.

Προσωπικά πιστεύω πως η Apple θα φροντίσει να διορθωθεί το πρόβλημα σε επόμενες παρτίδες κινητών, και πιθανόν να το καλύψει στις υπάρχουσες συσκευές με κάποια μαΐμουδιά.

 

+1 φίλε μου.

μην ξεχνάμε επίσης πως όλες αυτές και η apple και η microsoft και η google

και φυσικά και άλλες προβάλλουν το δικό τους τρόπο ο οποίος είναι ο

υπερκαταναλωτισμός και προσπαθούν να μας κάνουν πιόνια.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Η συχνότητα και η ταχύτητα με την οποία απαντάς είναι χειρότερη από την υπογραφή που αναφέρεις

 

Φαντάσου πως ξεπέρασε ακόμη και μένα!

:lol:

Δημοσ.

Δυο λόγια τελευταία εδώ για το 4 μια και το είδα σήμερα:

-φοβερή κατασκευή

-φοβερή οθόνη

-κανένα πρόβλημα με το σήμα (με χέρια αλλα και με μεταλικο αντικείμενο να γεφυρώνει το γνωστό σημείο)

-λιγότερο βολικό στο χέρι

-μικρή αύξηση ταχύτητας, όχι κάτι φοβερό

 

Αν κάποιος έχει 3GS δε θα εντυπωσιαστει όσο οι κάτοχοι παλαιότερων συσκευών.

 

Αυτά.

 

 

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

  • Super Moderators
Δημοσ.
Δυο λόγια τελευταία εδώ για το 4 μια και το είδα σήμερα:

-φοβερή κατασκευή

-φοβερή οθόνη

-κανένα πρόβλημα με το σήμα (με χέρια αλλα και με μεταλικο αντικείμενο να γεφυρώνει το γνωστό σημείο)

-λιγότερο βολικό στο χέρι

-μικρή αύξηση ταχύτητας, όχι κάτι φοβερό

 

Αν κάποιος έχει 3GS δε θα εντυπωσιαστει όσο οι κάτοχοι παλαιότερων συσκευών.

 

Αυτά.

 

 

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

 

Αυτό με το "βολικό στο χέρι" και μένα με απασχολεί λίγο μιας και το άλλο (3gs) είχε καμπύλες ήταν σχετικά άνετο! Βέβαια δεν το έπιασα ακόμη οπότε ελπίζω να είναι οκ!

 

Επίσης μιας και ειναι εντελώς επίπεδο φαντάζομαι οι γρατζουνιές θα εμφανίζονται σε όλη την επιφάνεια και όχι μόνο κοντα στο μήλο όπως μέχρι τώρα!

B)

Δημοσ.
Άρα καταλαβάινεις και τη δική μου λογική που πιστεύω κάτι αντίστοιχο για τους μή πελάτες της Apple! (του στυλ: δεν είχαν ποτέ προϊόν της και δεν μπορούν να αντιληφθούν τη "διαφορά" και είναι κρίμα!) :-)

Είμαι πελάτης της Apple. Βρίσκω ότι η στενόμυαλη πολιτική μερικών με τις αυτόματες απαντήσεις"όλα κομπλέ" εδώ μέσα βλάπτει την τσέπη μου και τα μελλοντικά προϊόντα που ίσως αγοράσω. Σου κάνει αυτή η απάντηση? Η πελάτης της Apple είναι μόνο ο πιστός πελάτης?

 

Θεωρώ ότι όταν μια εταιρία βγάζει ανακοίνωση και σου λέει κράτα διαφορετικά την συσκευή σου ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κι αν είναι το πρόβλημα, δεν πρέπει να βρίσκει υπερασπιστές εκτός αν είναι μέτοχοι ξέρω γω ή εργαζόμενοι.

 

Παρεπιπτόντως σήμερα δίναμε μάθημα "Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας". Χωρίς παρεξήγηση μερικοί είστε copy paste ορισμένων Case Study περί brand loyalty. Και δεν το λέω σαν κοπλιμέντο.

Δημοσ.

 

Παρεπιπτόντως σήμερα δίναμε μάθημα "Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας".

 

οφτοπικ (σορι)

 

 

κανενα pdf του βιβλιου παιζει??

 

Δημοσ.

Παρεπιπτόντως σήμερα δίναμε μάθημα "Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας". Χωρίς παρεξήγηση μερικοί είστε copy paste ορισμένων Case Study περί brand loyalty. Και δεν το λέω σαν κοπλιμέντο.

 

Ε ντάξει, χαίρω πολύ. Και άλλοι έχουμε κάνει μαθήματα marketing, έχουμε δει διάφορα case studies, τι σημαίνει αυτό? Δηλαδή ώρες ώρες μπερδεύουμε την εκτίμηση που μπορεί να τρέφει κάποιος σε μια εταιρία λόγω (κατά την ατομική κρίση του καθενός) σειράς ποιοτικών προϊόντων με μαρκετινίστικες χαζομάρες που προσπαθούν να κατηγοριοποιήσουν το καταναλωτικό κοινό προκειμένου να βγάλουν αληθοφανή μοντέλα προώθησης, πάνω στην πρεμούρα τους να αναγάγουν την τέχνη της πώλησης σε επιστήμη...

Δημοσ.

@tr3quart1sta

 

κανενα pdf του βιβλιου παιζει??

Του βιβλίου όχι, του μαθήματος ναι, που αν θέλεις σου στέλνω. Αλλά αν δεν είσαι του χώρου ή αν δεν έχεις συμπληρωματικά pdf δεν θα βγάλεις και πολύ νόημα. Ό,τι νομίζεις

 

Edit:

Ε ντάξει, χαίρω πολύ. Και άλλοι έχουμε κάνει μαθήματα marketing, έχουμε δει διάφορα case studies, τι σημαίνει αυτό? Δηλαδή ώρες ώρες μπερδεύουμε την εκτίμηση που μπορεί να τρέφει κάποιος σε μια εταιρία λόγω (κατά την ατομική κρίση του καθενός) σειράς ποιοτικών προϊόντων με μαρκετινίστικες χαζομάρες που προσπαθούν να κατηγοριοποιήσουν το καταναλωτικό κοινό προκειμένου να βγάλουν αληθοφανή μοντέλα προώθησης, πάνω στην πρεμούρα τους να αναγάγουν την τέχνη της πώλησης σε επιστήμη...

Sorry όταν υποστηρίζεις μια εταιρία ακόμα και στα λάθη της έχεις ξεπεράσει (κατ' εμέ πάντα και σύμφωνα με αυτά που διαβάζω) τα όρια του λογικού-υποστηρικτή-τρέφω σεβασμό για την εταιρία.

 

Κανείς δεν έχει πρόβλημα όταν κάποιος μιλάει θετικά για ένα προϊόν που αγοράζει, ίσα ίσα που είναι και χρήσιμο αυτό το κοινό, τόσο για τις εταιρίες όσο και για τους καταναλωτές. Το να υποκαθιστάς όμως τα δελτία τύπου και την υπερασπιστική γραμμή της εταιρίας είναι άλλο θέμα.

 

Και χωρίς να είμαι μαρκετίστας, ούτε να ξέρω πόσα μαθήματα μάρκετινγκ έχεις κάνει να σου πω ότι το μάρκετινγκ μόνο χαζομάρες δεν είναι (δυστυχώς). Μπορώ (και φαντάζομαι κάποιος πιο εξειδικευμένος 100 φορές πιο εύκολα) να διακρίνω εδώ μέσα τα όρια ανεκτικότητας του καθενός στο "λάθος". Άρα να ξέρω πόσο με παίρνει να χρεώσω-πετσοκόψω κάτι. Το θεωρείς ακόμα χαζομάρα?

  • Super Moderators
Δημοσ.
Είμαι πελάτης της Apple. Βρίσκω ότι η στενόμυαλη πολιτική μερικών με τις αυτόματες απαντήσεις"όλα κομπλέ" εδώ μέσα βλάπτει την τσέπη μου και τα μελλοντικά προϊόντα που ίσως αγοράσω. Σου κάνει αυτή η απάντηση? Η πελάτης της Apple είναι μόνο ο πιστός πελάτης?

 

Θεωρώ ότι όταν μια εταιρία βγάζει ανακοίνωση και σου λέει κράτα διαφορετικά την συσκευή σου ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κι αν είναι το πρόβλημα, δεν πρέπει να βρίσκει υπερασπιστές εκτός αν είναι μέτοχοι ξέρω γω ή εργαζόμενοι.

 

Παρεπιπτόντως σήμερα δίναμε μάθημα "Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας". Χωρίς παρεξήγηση μερικοί είστε copy paste ορισμένων Case Study περί brand loyalty. Και δεν το λέω σαν κοπλιμέντο.

 

Αυτό που σου φαίνεται περίεργο ισχύει και υπάρχουν όντως πελάτες της που λένε "όλα κομπλέ" σε ότι και αν έχουν αγοράσει εως τώρα!

 

Μία εταιρία έβγαλε ανακοίνωση και σου είπε με απλά λόγια: "ψιτ μεγάλε, η κεραία είναι στο κάτω μέρος και προφανώς αν θα το χουφτώσεις θα μειωθεί λίγο το σήμα"! Ούτε σου είπε πως έχει πρόβλημα, ούτε πως θα χάσεις την κλήση, ούτε να μην το ακουμπήσεις με ...κλειδί! Όλα αυτά είναι σενάρια που γιγαντώθηκαν όπως πάντα από τον κάθε πικραμένο.

 

Τέλος φιλική συμβουλή: Αν βγεις στην αγορά με δεδομένα ό,τι case studies και manuals διαβάζεις, να ξέρεις πως είσαι χαμένος από χέρι!

B)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...