Προς το περιεχόμενο

φθηνότερα στο Internet


partblah1990

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά ποιος είναι ο λόγος που ένα κατάστημα πουλάει πιο φθηνά τα προϊντα του αν τα κάνεις παραγγελία από το Internet από ότι στο τοπικό κατάστημα που τα πουλάει ? Παράδειγμα δείτε αυτό το προϊόν εδώ υπάρχει διαφορά τιμής 23 Ευρω !!! Ρωτάω γιατί θέλω να πείσω ένα γνωστό μου(που δεν γνωρίζει από αυτά) να αγοράσει στο γιο του pc από το web και όχι από το τοπικό κατάστημα καθώς θα του βγει ακριβότερο , αλλά φοβόμαι ότι θα μου πει δεν εμπιστεύομαι τέτοιου είδους αγορές κτλ.

Δημοσ.

Ο κύριος λόγος, κατ εμέ, είναι γιατί απασχολείς υπάλληλο για αρκετή ώρα (ερωτήσεις, διευκρινήσεις και άλλες βλακείες του καταναλωτή- ακούς εκεί να ρωτάει κιόλλας!) Έτσι εξυπηρετούνται λιγότεροι πελάτες.

Φαντάσου τώρα να υπάρχει ένας υπάλληλος στον αποθήκη, να του έρχεται το δελτίο παραγγελίας και απλώς να συγκεντρώνει τα προϊόντα και να τα στέλνει. Με αυτό τον τρόπο εξυπηρετούνται περισσότεροι πελάτες από έναν υπάλληλο χωρίς να υπάρχουν "καθυστερήσεις".

Και γενικότερα προσπαθούν να προωθήσουν αυτό το σύστημα, βάζοντας χαμηλότερες τιμές για να δελεαστεί ο αγοραστής, ακόμη και αν "φοβάται" τις ηλεκτρονικές αγορές και τελικά να ξεπεράσει τον φόβο του.

Η προσπάθεια αυτή πιστεύω ότι γίνεται για να μειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι πωλητές και συνεπώς τα λειτουργικά έξοδα, όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω...

 

Βέβαια το καλύτερο είναι, αν έχεις χρόνο, περνάς από το κατάστημα, ζητάς να σου κατεβάσουν όλα τα ράφια και στο τέλος λες: ΟΚ, θα το πάρω μέσω ίντερνετ γιατί είναι πιο φτηνό byeeee! (ο πωλητής έχει αλλάξει 100 χρώματα γιατί τον βασάνιζες άδικα τον άνθρωπο...)

Δημοσ.

Επίσης αν δεν κάνω λάθος τα προϊόντα που εκτίθονται σε ένα μαγαζί επιβαρύνονται με έναν επιπρόσθετο φόρο, τον οποίο φυσικά δεν πληρώνουν τα e-shop... Και δεν είναι και μικρός φόρος.

Δημοσ.

Δεν γνωρίζω να επιβαρύνονται με επιπλέον φόρο όσα προϊόντα εκτίθενται σε φυσική βιτρίνα σε σχέση με όσα εκτίθενται εικονικά. Θα με ενδιέφερε να μάθω το όνομα αυτού του φόρου.

Καθώς το Πλαίσιο έχει έτσι και αλλιώς φυσική παρουσία, δεν έχει νόημα να μιλάμε για επιπλέον λειτουργικά έξοδα. Στο κάτω-κάτω δεν έχει ένα σετ προϊόντων για τα καταστήματα και ένα άλλο για το διαδίκτυο.

Η δική μου ερμηνεία είναι πως οδηγήθηκαν σε αυτή την πρακτική λόγω του http://www.skroutz.gr. Προκειμένου να είναι ανταγωνιστικοί και να μη χάσουν τους διαδικτυακούς πελάτες ρίχνουν λίγο περισσότερο την τιμή. Από την άλλη κρατούν υψηλότερο ποσοστό κέρδους στο φυσικό κατάστημα.

Δημοσ.
Ο κύριος λόγος, κατ εμέ, είναι γιατί απασχολείς υπάλληλο για αρκετή ώρα (ερωτήσεις, διευκρινήσεις και άλλες βλακείες του καταναλωτή- ακούς εκεί να ρωτάει κιόλλας!) Έτσι εξυπηρετούνται λιγότεροι πελάτες.

Φαντάσου τώρα να υπάρχει ένας υπάλληλος στον αποθήκη, να του έρχεται το δελτίο παραγγελίας και απλώς να συγκεντρώνει τα προϊόντα και να τα στέλνει. Με αυτό τον τρόπο εξυπηρετούνται περισσότεροι πελάτες από έναν υπάλληλο χωρίς να υπάρχουν "καθυστερήσεις".

Και γενικότερα προσπαθούν να προωθήσουν αυτό το σύστημα, βάζοντας χαμηλότερες τιμές για να δελεαστεί ο αγοραστής, ακόμη και αν "φοβάται" τις ηλεκτρονικές αγορές και τελικά να ξεπεράσει τον φόβο του.

Η προσπάθεια αυτή πιστεύω ότι γίνεται για να μειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο οι πωλητές και συνεπώς τα λειτουργικά έξοδα, όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω...

 

Βέβαια το καλύτερο είναι, αν έχεις χρόνο, περνάς από το κατάστημα, ζητάς να σου κατεβάσουν όλα τα ράφια και στο τέλος λες: ΟΚ, θα το πάρω μέσω ίντερνετ γιατί είναι πιο φτηνό byeeee! (ο πωλητής έχει αλλάξει 100 χρώματα γιατί τον βασάνιζες άδικα τον άνθρωπο...)

 

Γινεσαι κακουλης ομως, γιατι ο πωλητης ειναι ο τελευταιος που φταιει, ειναι που ειναι στα προθυρα να απολυθει, αν τον πλακωνεις και στα καψονια βρασε ορυζα.

 

Επίσης αν δεν κάνω λάθος τα προϊόντα που εκτίθονται σε ένα μαγαζί επιβαρύνονται με έναν επιπρόσθετο φόρο, τον οποίο φυσικά δεν πληρώνουν τα e-shop... Και δεν είναι και μικρός φόρος.

 

Δεν υπαρχει καποιος τετοιος φορος.

Δημοσ.

εγω θα ελεγε κυριως λογο ενοικιων+λιγοτερων υπαλληλων+οτι δεν εχουν στοκ και τα ζητανε απευθειας απο προμηθευτη.βεβαια και αυτα σε αλυσιδα ανηκουν οπως το getitnow,eshop,you οποτε εχουν καλυτερες τιμες απο τους ανεξαρτητους.

αν φοβατε θα του πεις απλα να αγορασει με αντικαταβολη.θα του ρθει στο σπιτι και μετα πληρωνει ή να παει να το παρει ο ιδιος απο την εδρα εφοσον φοβαται

Δημοσ.

Η δική μου ερμηνεία είναι πως οδηγήθηκαν σε αυτή την πρακτική λόγω του http://www.skroutz.gr. Προκειμένου να είναι ανταγωνιστικοί και να μη χάσουν τους διαδικτυακούς πελάτες ρίχνουν λίγο περισσότερο την τιμή. Από την άλλη κρατούν υψηλότερο ποσοστό κέρδους στο φυσικό κατάστημα.

 

Τα πλαίσιο , αν θυμάμαι καλά, έχει αυτή την πολιτική (διαφορά τιμών) πριν βγει το scroutz... Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος (αν θυμάται κάποιος παιδιά ας ενισχύσει/διαψεύσει την αποψή μου)

 

Γινεσαι κακουλης ομως, γιατι ο πωλητης ειναι ο τελευταιος που φταιει, ειναι που ειναι στα προθυρα να απολυθει, αν τον πλακωνεις και στα καψονια βρασε ορυζα.

 

Σίγουρα είναι ο τελευταίος που φταίει... Αλλά υπάρχουν κάποιοι υπάλληλοι σε αυτά τα μαγαζιά όπου το τραβάει ο οργανισμός τους. Με το που σε βλέπουν κατεβάζουν τα μούτρα τους, σε ειρωνεύονται και είναι όλο εξυπνάδες. Εκεί ναι, όχι μόνο όλα τα ράφια αλλά τους ζητάς τα πιο κουφά πράγματα που υπάρχουν...

Για να πω την αλήθεια τώρα τελευταία( ~2 χρόνια) δε μου έχει τύχει κάποιο τέτοιο περιστατικό. Ίσως "φοβήθηκαν" μερικοί και άλλαξαν στάση.

Δημοσ.

Για τους λόγους που αναφέρθηκαν οι τιμές είναι πιο χαμηλές στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Βέβαια στην περίπτωση του e-shop.gr, άνοιξαν 100 υποκαταστήματα με αποτέλεσμα να έχουν πια τεράστια λειτουργικά έξοδα και να έχουν και πολύ υψηλές τιμές.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...