Προς το περιεχόμενο

ερωτηση ΓΙΑ PEUGEOT 307 2001


ohristou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Με το κεντρικό κλείδωμα κλειδώνει/ξεκλειδώνει και το πορτ μπαγκάζ.

 

Επίσης, μέσα από το αυτοκίνητο, υπάρχει κουμπί (στην κονσόλα αν δεν κάνω λάθος) που κλειδώνει/ξεκλειδώνει.

 

Όσο για τα 90 άλογα στα 1400 κυβικά που ανέφερες πιο πάνω: Πριν 2 χρόνια οδήγησα για ένα ταξίδι ένα Peugeot 107 με τον ίδιο κινητήρα. Έμεινα άναυδος, ο κινητήρας μου φάνηκε πολύ καλός, ελαστικότατος και πραγματικά αξιόπιστος.

Προσωπικά μου έκανε πολύ εντύπωση.

 

Σημειωτέον: το αυτοκίνητό μου είναι ένα Peugeot 206 στα 1600 κυβικά, μοντέλο 2003.

 

σιγουρα δεν ηταν το 107 αυτο που οδηγησες βγαινει μονο χιλιαρι (με μοτερ που τα σπαει) και 1400 ντιζελ. πιθανοτατα να ενοουσες 106 (ή το 107 το χιλιαρι που επαναλαμβανω, τα σπαει!)

 

 

 

με ενα προχειρο ψαξιμο :

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/737980/

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/737980/

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/713410/

Επεξ/σία από elvisjedi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παντως στο car.gr οι αγγελιες ειναι γεματες με 1400αρια του 2001-2002 που λενε οτι εχουν 85 η 90ιππους. Και επαναλαμβανω πριν το 2005 ολα τα 1400αρια πεζω 307 βγαιναν μονο σε μια εκδοση αυτη των 75 ιππων. Τι να πω, η εχουμε γεμισει απατεωνες η ασχετους. Εκτος και αν στηυν ελλαδα εισηχθησαν διαφορετικες εκδοσεις που δεν αναφερονται πουθενα παρα μονο στο μυαλο των πωλητων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιταλικο μοτερ LANCIA βλεπεις, πριν αυτη ενοποιηθει με τo Gruppo Fiat* και καταντησει να πουλαει μονο Ypsilon σε κοπελιτσες...

 

Η Καγια με τις διαφημισεις της Lancia τα φταιει ολα!:cry:

 

 

Αν το Peugeot εχει πραγματικα 75 αλογα θα ειναι πτωμα!Ειναι βαρυ αυτοκινητο και θα κουραζει πολυ σε ταξιδια.Ισως πρεπει να κοιταξεις κατι με +λιγα αλογα ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως στο car.gr οι αγγελιες ειναι γεματες με 1400αρια του 2001-2002 που λενε οτι εχουν 85 η 90ιππους. Και επαναλαμβανω πριν το 2005 ολα τα 1400αρια πεζω 307 βγαιναν μονο σε μια εκδοση αυτη των 75 ιππων. Τι να πω, η εχουμε γεμισει απατεωνες η ασχετους. Εκτος και αν στηυν ελλαδα εισηχθησαν διαφορετικες εκδοσεις που δεν αναφερονται πουθενα παρα μονο στο μυαλο των πωλητων.

 

Δηλαδή μέχρι το 2005 έβγαινε μόνο 8v;

Γιατί το 05 βγήκε το άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 4-5 χιλιάρικα παίρνεις Golf IV 1600cc της ίδιας χρονολογίας, το οποίο δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το Peugeot. Είναι πάρα πολλά τα χρήματα που σου ζητάει και τα λαμπάκια δεν έχουν σχέση με τη μπαταρία, εκτός αν το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του.

 

Και οτιδήποτε πριν από το 2005 θα έχει και ακριβότερο (πολύ) σηματάκι, αν δεν αλλάξουν τα μέτρα.

 

Αν θέλεις τη γνώμη μου, βάλε άτοκες δόσεις και πάρε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκίνητο. Να το στρώσεις εσύ, και να είσαι άρχοντας. Έτσι, θα έχεις τα πλεονεκτήματα της εγγύησης, των χαμηλότερων τελών κυκλοφορίας και της σιγουριάς. Μπορώ να σου δείξω αυτοκίνητο που ήταν λιωμένο, και κανένας φαναρτζής δεν το κατάλαβε. Μια Mercedes C200 Elegance του 2008 με 14000 χιλιόμετρα, την οποία πούλαγε σε αγγελία 12000 ευρώ, επειδή θα του το έπαιρνε η τράπεζα. Βρήκαμε τρόπο και μάθαμε ότι το αυτοκίνητο είχε τρακάρει τόσο άσχημα που ήταν ένα βήμα πριν την ολική διαγραφή. Ευτυχώς δεν το πήρα.

 

Έδωσα 11.000 ευρώ και πήρα ένα Hyundai i20 και κινούμαι μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tώρα θα το ξεσκίσουμε το thread, αλλά σε κάποιον που πάει να ξοδέψει 4χιλιάρικα να τους λες να υποθηκεύσει τα επόμενα χρόνια του για να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο (και σχεδόν το 30-40% της αξίας είναι φπα κλπ) είναι λίγο άστοχο.

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tώρα θα το ξεσκίσουμε το thread, αλλά σε κάποιον που πάει να ξοδέψει 4χιλιάρικα να τους λες να υποθηκεύσει τα επόμενα χρόνια του για να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο (και σχεδόν το 30-40% της αξίας είναι φπα κλπ) είναι λίγο άστοχο.

 

Γιατί, μήπως υπάρχει πουθενά κάποιο είδος οργάνωσης το οποίο να σου εξασφαλίζει τα ακριβή χιλιόμετρα του κάθε μεταχειρισμένου, ή την εγγύηση ότι το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο;

 

Είναι λογικό να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο δεκαετίας, αφού τα τέλη θα είναι βάσει των εκπομπών ρύπων και της παλαιότητας;

 

Τι να το κάνει το αυτοκίνητο του 2000 όταν πληρώνει 300 ευρώ σηματάκι;

 

Έχετε υπολογίσει τα κόστη που προκύπτουν από τα χιλιόμετρα και την παλαιότητα του αυτοκινήτου;

 

Ιμάντας χρονισμού (έτσι κι αλλιώς στις 70.000), δίσκος-πλατό (φαγωμένα;), δισκόφρενα (σκουριασμένα-στραβά;), λάστιχα (300 στην καλύτερη περίπτωση), λάδια, φίλτρα και γενικά ένα μεγάλο σέρβις που είναι αναγκαίο όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο, για να είσαι σίγουρος;

 

Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με δόσεις, φορολογείσαι μόνο για το σύνολο των δόσεων που έχεις καταβάλλει κάθε χρόνο. Άρα φορολογείσαι για πολύ μικρότερο ποσό σε σχέση με τα 4000 ευρώ και μειώνεται και το πόθεν έσχες.

 

Υπάρχει τίποτα καλύτερο από την εγγύηση; Αν του βγάλει κάτι; Θα αναγκαστεί να πάει στον "μάχιμο" μάστορα της γειτονιάς, ή στο γνωστό του γνωστού, ο οποίος έχει σπουδάσει στο MIT και ως εκ θαύματος έγινε ειδικός στα δικά σου λεφτά. Θα αναγκαστεί επίσης να ζει με "τούβλο" συμπλέκτη, παλιό εσωτερικό και θα έχει αυτοκίνητο χωρίς (ίσως) καν ABS.

 

Όσες φορές έχω πάρει μεταχειρισμένο, μετά έκλαιγα τα λεφτά μου. Ή θα μου πείτε ότι δεν γυρίζονται χιλιόμετρα; Και βέβαια γυρίζονται.

 

Και καινούργιο να μην είναι, υπάρχουν Yaris με 6 χρόνια εγγύηση, μοντέλα του 2008 τα οποία έχουν οι περισσότερες μάντρες με 7800-8000. Δηλαδή, αυτοκίνητα με άλλα 4 χρόνια εγγύηση ΚΑΙ Toyota. Μόνο προσοχή να μην είναι από leasing, γιατί έτσι ακυρώνεται η εγγύηση (μόνο 1 χρόνο).

 

Για μένα η αγορά μεταχειρισμένου από Ελλάδα είναι εντελώς λάθος, αν το αυτοκίνητο δεν είναι σχετικά καινούργιο και ιαπωνικό-κορεάτικο. Την έχω πατήσει και γι' αυτό φωνάζω. Με οτιδήποτε άλλο, έχεις μεγάλες πιθανότητες να παντρευτείς και το συνεργείο μαζί.

 

Με το Hyundai και το Yaris της γυναίκας μου, πραγματικά ξεχάσαμε τι θα πει συνεργείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Όσες φορές έχω πάρει μεταχειρισμένο, μετά έκλαιγα τα λεφτά μου. Ή θα μου πείτε ότι δεν γυρίζονται χιλιόμετρα; Και βέβαια γυρίζονται.

 

Καλα οτι γυριζονονται τα χιλιομετρα ειναι σιγουρο.Ειδικα με τα τελευταια αυτοκινητα που ειναι ηλεκτρονικα,με εναν υπολογιστη επεμβαινουν στον εγκεφαλο του αυτοκινητου κ ξανα προγραμματιζουν τα χιλιομετρα εκει που θελει ο καθενας.Εχω κ προσωπικη εμπειρια σε αυτο, οταν ενας φιλος ηθελε να πουλησει το παλιο του αυτοκινητο και αλλαξε τα χιλιομετρα.

 

Ο φιλος BritGreek εχει απολυτο δικιο.Δεν συγκρινεται ενα καινουριο με ενα μεταχειρισμενο.Καλυτερα ενα μικρο, φτηνο κ φτωχο στον εξοπλισμο καινουριο αυτοκινητο, παρα ενα μεταχειρισμενο μεγαλο κ "πλουσιας" φιρμας.

 

Γνωμη μου η να βαλεις λιγα παραπανω χρηματα για ενα "καλυτερο" μεταχειρισμενο στις διαστασεις του 307 ή με τα ιδια χρηματα που διαθετεις τωρα, να κοιταξεις ενα μικροτερο μοντελο σε διαστασεις,ωστε να πετυχεις καλυτερη ποιοτητα.(πχ 207,Yaris,corsa,polo κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη θεωρία είναι όλα εύκολα, αλλά στην πράξη για μερικούς είναι πολύ δύσκολο να χρεωθούν σε τράπεζα για κάποια χρόνια.

 

Όλοι θέλουμε να έχουμε <<καινούργιο αυτοκίνητο>> (φράση μαγική για τον νεοέλληνα) αλλά αν δεν είσαι σίγουρος πως θα πέφτει ο μισθός κάθε μήνα ή δεν θα κόψεις και από το φαϊ για να πληρώνεις στη δόση, καλύτερα να μείνεις με πληγωμένο εγωϊσμό (<<γμτ και ήθελα να πουλήσω μούρη στη γειτονιά>>)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη θεωρία είναι όλα εύκολα, αλλά στην πράξη για μερικούς είναι πολύ δύσκολο να χρεωθούν σε τράπεζα για κάποια χρόνια.

 

Όλοι θέλουμε να έχουμε <<καινούργιο αυτοκίνητο>> (φράση μαγική για τον νεοέλληνα) αλλά αν δεν είσαι σίγουρος πως θα πέφτει ο μισθός κάθε μήνα ή δεν θα κόψεις και από το φαϊ για να πληρώνεις στη δόση, καλύτερα να μείνεις με πληγωμένο εγωϊσμό (<<γμτ και ήθελα να πουλήσω μούρη στη γειτονιά>>)

 

Συγνώμη, κιόλας, αλλά από πότε ένα i20 ή ένα Yaris αγοράζεται για "μούρη"; Αυτοί, δηλαδή, που αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο είναι νεοέλληνες; Μήπως γράφεις εντελώς άκυρα; Το καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερη εγγύηση για την τσέπη σου γιατί έχεις εγγύηση. Επίσης, οι δόσεις πλέον είναι ιδιαίτερα χαμηλές. Είναι πιο ασφαλές, καθώς πολλά μοντέλα πλέον είναι 5άστερα και έχουν ESP, έχουν standard περισσότερους αερόσακους, και πολλά άλλα.

 

Το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με τον εγωισμό ενός σκεπτόμενου ανθρώπου. Είναι μέσο μεταφοράς.

 

Συμφωνώ μαζί σου, στο ότι αυτοί που πάνε κι αγοράζουν μεταχειρισμένες Mercedes / ΒΜW με 90.000+ χιλιόμετρα, στην ουσία αγοράζουν ένα παλιό αυτοκίνητο και θεωρώ λανθασμένη την κίνησή τους.

 

Τέλος, να σου πω και κάτι που πιστεύω, αν και off-topic. Αν έχει όρεξη κανείς να δουλέψει, δεν πρόκειται να πεινάσει ποτέ. Πεινάνε αυτοί που αρκούνται στα 600-700 ευρώ και δεν κοιτάνε για κάτι ως δεύτερη δουλειά. Αν έχεις ανάγκη, όπως λένε πολλοί ότι έχουν, μπορούν να κάνουν δύο και τρεις δουλειές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα 4 χιλιαρικα αρκουν για αυτοκινητο 7-8ετιας. Οσο για να παρω αμαξι μικροτερων διαστασεων, δεν υπαρχει περιπτωση. Και αυτο γιατι τα αυτοκινητα μικροτερων διαστασεων τα πουλανε ακριβοτερα, ναι καλα ακουσατε, λογω του οτι λογω τελων ολοι αγοραζουν τετοια αυτοκινητα μικρα και λιγων κυβικων και δηθεν υπαρχει ελειψη στην αγορα( ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑΣ). Για καινουριο πολυ θα γουσταρα αλλα πουντα τα φραγκα;;; Αυτη την στιγμη δεν δουλευω οποτε δεν μπορω να βαλω δοσεις... Οποτε απεξω απο τον χορο πολλα τραγουδια λεγονται. Απο τα μεσα απριλιου γυριζω μαντρες και βλεπω αυτοκινητα. Ατρακαριστο αυτοκινητο δεν εχω δει πουθενα. Αμαξι κατω απο 4000 ευρω δεν εχω βρει πλην ελαχιστων περιπτωσεων οι οποιες θελουν αλλα τοσα για συνεργειο μολις τα παρεις. Οι ιδιωτες πονηρεψανε και ζητανε οσα και οι μαντρες (ανοιξτε μια εφημεριδα και θα καταλαβετε), οποτε αναγκαστικα μεταχειρσμενα και δεησεις προς τον κυριον μπας και βγει καλο. Οσο για το να μην παρω καθολου και να περιμενω αργοτερα οταν πιασω δουλεια λιγακι δυσκολο γιατι εφαγα πεντεμιση χρονια τα λεωφορεια στη μαπα. Μενω μεγαλο πευκο και καθε μερα παιρνω κτελ για αθηνα και λεωφορειο μετα για να παω στην σχολη μου. Κοστος 8 ευρω πηγαινε ελα και 4 ωρες διαδρομη καθε μερα για αποσταση 36 χιλιομετρων για το πηγαινε και αλλων τοσων για το ελα. Κοιταω ενα αστρα του 2003 στα ιδια λεφτα. Και βλεπουμε. Παντως σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας για το peugeot. Aν καποιος μπορει να μου βρει τα αυτοκινητα που λεει στα κεφτα που λεει πολυ ευχαριστως αλλα οχι σε αγγελια απο ιντερνετ που αλλα βλεπεις στην βιτρινα και αλλα απο κοντα. Ευχαριστω πολυ insomnia's.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...

καλησπερα παιδια εχω το peugeot 307 ειναι μοντελο 2005 με 90.000χιλ..

εχω ενα προβλειμα που κανενας δεν μπορει να με βοηθεισει ουτε τεχνικος ουτε ηλεκτρονικος ουτε μιχανικος..παρτε να καταλαβετε..

καθως κλειδωνω το αμαξι μου ειτε με το κλειδι ειτε με το κομπιουτερ το αμαξι μετα απο καποια δευτερολεπτα ξεκλειδωνει μονο του..το κλειδωνω ξανα και ξανα αλλα αυτο παλι ξεκλειδωνει..αλλαξα κλειδαριες μια προς μια παλι τα ιδια τωρα μου λενε για μια πλακετα κεντρικου κλειδοματος..μπορει καποιος να με βοηθεισει στο ποσο κοστος μπορει να εχει αυτη η πλακετα που θα πρεπει λογικα να περαστουν κωδικοι μεσα αν δεν κανω λαθος..η αν καποιος ειχε παρομιο προβλειμα τι εκανε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...