Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Σιγα μην εχει καψει και φλατζα απο τις 70000km..

Εγω εδω με 291000 και συνεχιζω ακαθεκτος...!

 

ποτε δεν ξερεις,απλα του το πα να το εχει υποψην του :-)

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Σιγα μην εχει καψει και φλατζα απο τις 70000km..

Εγω εδω με 291000 και συνεχιζω ακαθεκτος...!

 

Εισαι αρχηγος!!!!!

  • Moderators
Δημοσ.
Εισαι αρχηγος!!!!!

Ιταλικο μοτερ LANCIA βλεπεις, πριν αυτη ενοποιηθει με τo Gruppo Fiat* και καταντησει να πουλαει μονο Ypsilon σε κοπελιτσες...

 

*για την ακριβεια μετα την ενοποιηση, αλλα το μοτερ ειναι το τελευταιο 1.75 παραγωγης Lancia ;)

 

Η πιεση δεν εχει πεσει χιλιοστο και δεν καιει ιχνος λαδιου, παρολο που μπορω να πω οτι εχει τυχει πολυ κακης μεταχειρισης και συντηρησης.

Δημοσ.

291.000km και δεν καίει λάδια;

 

Μπράβο το Lancia...

 

Εμένα το Punto του 2000 της οικογένειας απ' τα ~150.000km και μετά έχει αρχίσει να καίει ελάχιστα, και τώρα έχει κάνει 180.000km. :-(

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια επενερχομαι για το peugeot 307 2001. Παρατηρησα οτι στο πορτ μπαγκαζ δεν εχει καποια κλειδαρια. Κλειδωνει το πορτ μπαγκαζ και πως; Με νεδιαφερει γαιτι μενω σε ερημικη περιοχη. Καποιος που εχει το ιδιο ας μου πει. Εχω μπερδευτει πολυ με αυτο το αμαξι. Και κατι αλλο. Επειδη εβγαλε την μπαταρια το αμαξι δειχνει ενδειξεις βλαβης για αεροσακο και κατι αλλο δεν θυμαμαι ακριβως και δεν δουλευει και η κορνα. Ειναι λογικο αυτο; Θα παει σε ηλεκτρολογο λεει για επαναφορα ρυθμισεων η κατι τετοιο.

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

Επεξ/σία από ohristou
Δημοσ.

το εκανες βολτα ?αν συνεχισει να εχει θεμα με της ενδυξεις αεροσακου κ.λ.π μιν το παρεις

και ειναι πολλα 4.000 ευρω

υπαρχουν πολλες ευκαιριες με αυτα τα λεφτα να παρεις πολυ καλητερο αμαξι

Δημοσ.

Eχεις να προτεινεις κατι συγκεκριμενο; Γιατι 2 μηνες τρεχω τωρα σε μαντρες και κατω απο 4000 δεν εχω βρει τιποτα. Με 2 ιδιωτες που προσπαθησα μου σπασανε τα νευρα. Ποτε ειχαν δουλεια ποτε το ενα ποτε το αλλο... Για αυτο ρωταω για το συγκεκριμενο αμαξι για να οαρει τελος η ιστορια. Δεν ειμαι ενθουσιασμενος με αυτο αλλα...

Δημοσ.

σε αντιπροσωπειες (που συνιθος εχουν και μεταχειρισμενα)ρωτησες?

να σου δωσω να καταλαβεις εβλεπα την αλλη φορα στην tv ενας μαντρας εδεινε ενα pt cruser 5.000 ευρω

στο παζαρι στο σχοιστο τα σκωτονουν τα αμαξια και μπορει ο αλος να ζηταει πχ 4000 ευρω αλλα αμα του δωσεις 3000 στο χερι το πηρες :-)

  • Super Moderators
Δημοσ.
Παιδια επενερχομαι για το peugeot 307 2001. Παρατηρησα οτι στο πορτ μπαγκαζ δεν εχει καποια κλειδαρια. Κλειδωνει το πορτ μπαγκαζ και πως; Με νεδιαφερει γαιτι μενω σε ερημικη περιοχη.[...]

 

Με το κεντρικό κλείδωμα κλειδώνει/ξεκλειδώνει και το πορτ μπαγκάζ.

 

Επίσης, μέσα από το αυτοκίνητο, υπάρχει κουμπί (στην κονσόλα αν δεν κάνω λάθος) που κλειδώνει/ξεκλειδώνει.

 

Όσο για τα 90 άλογα στα 1400 κυβικά που ανέφερες πιο πάνω: Πριν 2 χρόνια οδήγησα για ένα ταξίδι ένα Peugeot 107 με τον ίδιο κινητήρα. Έμεινα άναυδος, ο κινητήρας μου φάνηκε πολύ καλός, ελαστικότατος και πραγματικά αξιόπιστος.

Προσωπικά μου έκανε πολύ εντύπωση.

 

Σημειωτέον: το αυτοκίνητό μου είναι ένα Peugeot 206 στα 1600 κυβικά, μοντέλο 2003.

Δημοσ.
Για τασάκι δεν ειμαι σίγουρος αλλά κυκλοφορούν τασάκια-ποτήρια που τα βάζεις στις ποτηροθήκες.

 

αυτά που τα βρίσκουμε;

Δημοσ.

Αυτο το αμαξι δεν εχει τον κινητηρα με τα 90 αλογα αλλα με τα 75 και ειναι και οχταβαλβιδος. Με τα 90 αλογα βγηκε στα 307 μετα το 2005.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...