umaga Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Σιγα μην εχει καψει και φλατζα απο τις 70000km..Εγω εδω με 291000 και συνεχιζω ακαθεκτος...! ποτε δεν ξερεις,απλα του το πα να το εχει υποψην του
tolis00 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Σιγα μην εχει καψει και φλατζα απο τις 70000km..Εγω εδω με 291000 και συνεχιζω ακαθεκτος...! Εισαι αρχηγος!!!!!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Moderators Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Εισαι αρχηγος!!!!! Ιταλικο μοτερ LANCIA βλεπεις, πριν αυτη ενοποιηθει με τo Gruppo Fiat* και καταντησει να πουλαει μονο Ypsilon σε κοπελιτσες... *για την ακριβεια μετα την ενοποιηση, αλλα το μοτερ ειναι το τελευταιο 1.75 παραγωγης Lancia Η πιεση δεν εχει πεσει χιλιοστο και δεν καιει ιχνος λαδιου, παρολο που μπορω να πω οτι εχει τυχει πολυ κακης μεταχειρισης και συντηρησης.
d3m0n Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 291.000km και δεν καίει λάδια; Μπράβο το Lancia... Εμένα το Punto του 2000 της οικογένειας απ' τα ~150.000km και μετά έχει αρχίσει να καίει ελάχιστα, και τώρα έχει κάνει 180.000km.
ohristou Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 (επεξεργασμένο) Παιδια επενερχομαι για το peugeot 307 2001. Παρατηρησα οτι στο πορτ μπαγκαζ δεν εχει καποια κλειδαρια. Κλειδωνει το πορτ μπαγκαζ και πως; Με νεδιαφερει γαιτι μενω σε ερημικη περιοχη. Καποιος που εχει το ιδιο ας μου πει. Εχω μπερδευτει πολυ με αυτο το αμαξι. Και κατι αλλο. Επειδη εβγαλε την μπαταρια το αμαξι δειχνει ενδειξεις βλαβης για αεροσακο και κατι αλλο δεν θυμαμαι ακριβως και δεν δουλευει και η κορνα. Ειναι λογικο αυτο; Θα παει σε ηλεκτρολογο λεει για επαναφορα ρυθμισεων η κατι τετοιο. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2010 από ohristou
eSATA Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Όταν κλειδώνεις το αμάξι λογικά κλειδώνει και το πορτ μπ.
ohristou Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Ειναι στανταρ αυτο ομως; Εχεις το ιδιο αμαξι η παρομοιο θεμα με το πορτ μπαγκαζ;
umaga Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 το εκανες βολτα ?αν συνεχισει να εχει θεμα με της ενδυξεις αεροσακου κ.λ.π μιν το παρεις και ειναι πολλα 4.000 ευρω υπαρχουν πολλες ευκαιριες με αυτα τα λεφτα να παρεις πολυ καλητερο αμαξι
ohristou Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Eχεις να προτεινεις κατι συγκεκριμενο; Γιατι 2 μηνες τρεχω τωρα σε μαντρες και κατω απο 4000 δεν εχω βρει τιποτα. Με 2 ιδιωτες που προσπαθησα μου σπασανε τα νευρα. Ποτε ειχαν δουλεια ποτε το ενα ποτε το αλλο... Για αυτο ρωταω για το συγκεκριμενο αμαξι για να οαρει τελος η ιστορια. Δεν ειμαι ενθουσιασμενος με αυτο αλλα...
umaga Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 σε αντιπροσωπειες (που συνιθος εχουν και μεταχειρισμενα)ρωτησες? να σου δωσω να καταλαβεις εβλεπα την αλλη φορα στην tv ενας μαντρας εδεινε ενα pt cruser 5.000 ευρω στο παζαρι στο σχοιστο τα σκωτονουν τα αμαξια και μπορει ο αλος να ζηταει πχ 4000 ευρω αλλα αμα του δωσεις 3000 στο χερι το πηρες
umaga Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 μην παρεις σιτροεν κατα τη γνωμη μου ειναι πεταμενα λεφτα
Super Moderators paredwse Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Παιδια επενερχομαι για το peugeot 307 2001. Παρατηρησα οτι στο πορτ μπαγκαζ δεν εχει καποια κλειδαρια. Κλειδωνει το πορτ μπαγκαζ και πως; Με νεδιαφερει γαιτι μενω σε ερημικη περιοχη.[...] Με το κεντρικό κλείδωμα κλειδώνει/ξεκλειδώνει και το πορτ μπαγκάζ. Επίσης, μέσα από το αυτοκίνητο, υπάρχει κουμπί (στην κονσόλα αν δεν κάνω λάθος) που κλειδώνει/ξεκλειδώνει. Όσο για τα 90 άλογα στα 1400 κυβικά που ανέφερες πιο πάνω: Πριν 2 χρόνια οδήγησα για ένα ταξίδι ένα Peugeot 107 με τον ίδιο κινητήρα. Έμεινα άναυδος, ο κινητήρας μου φάνηκε πολύ καλός, ελαστικότατος και πραγματικά αξιόπιστος. Προσωπικά μου έκανε πολύ εντύπωση. Σημειωτέον: το αυτοκίνητό μου είναι ένα Peugeot 206 στα 1600 κυβικά, μοντέλο 2003.
stavrakas85 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Για τασάκι δεν ειμαι σίγουρος αλλά κυκλοφορούν τασάκια-ποτήρια που τα βάζεις στις ποτηροθήκες. αυτά που τα βρίσκουμε;
ohristou Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2010 Αυτο το αμαξι δεν εχει τον κινητηρα με τα 90 αλογα αλλα με τα 75 και ειναι και οχταβαλβιδος. Με τα 90 αλογα βγηκε στα 307 μετα το 2005.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα