Προς το περιεχόμενο

Proforika sto Proficiency

Anonymous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

den paizei agxos alla h proetoimasia einai proetoimasia den mporeis na pas teleios paralias ekei ksereis de ksereis na milas giati na men tha peraseis alla me C prepei na ksereis kapoia trick gia na pareis megalo bathmo kai skopos mou den einai na peraso mono.Auta opoios dinei as pei kana thema.

Δημοσ.

ontos ti fovosaste?<BR>ine panefkola ase pou an pas kana 45lepto pio noris opos kanoun oloi oi fisiologikoi anthropoi(gia na ine stin ora tous ekei)rotas aftous pou vgikan prin ligo kai ta mathenis ta themata!pantos min exete agxos den theloun na sas kopsoune!mono an den kserete na milate tha kopite!!!

Δημοσ.

spooker ola ta ipa me kali kardia elpizo na min prosvlithikes!apo ekei kai pera den sou ipa na pas paralias!!!sou ipa aplos oti an den exis trak aplos na min fovase giati oti kai na sou pesi den prepei na kolas!ama se di oti kolas kai oti fovasai tote exis kopei sta dio!apo ekei kai pera den exi kolpa gia na perasis!oso gia mena an thes na kseris to prof to pira me B kai me mikri diafora tha to eperna kai me A!!!oso gia to proforika opos proeipa min kolas se mia leksi proxora kai perigrapse afto pou thes na pis kai pano apola min fovase den theli na se kopsi alla ama den tin voithisis den tha se perasei kiolas!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...