Προς το περιεχόμενο

Root editing???


Skylined

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσπαθώ να βρω ένα πρόγραμμα για να αποκτήσω πρόσβαση σ' ένα root value του android το οποίο θέλω να αλλάξω, αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη και παρόλο που ψάχνω εδώ και αρκετή ώρα δε βρίσκω τίποτα. Ίσως επειδή είμαι άσχετος με τα linuxοειδή λειτουργικά μου διαφεύγει κάτι σημαντικό; Υπάρχει κάτι ανάλογο για το linux σαν το regedit των windows;

 

Δε χρειάζομαι ακριβή απάντηση, απλά να πάρω μια ιδέα για να ξέρω τί να ψάξω στο περίπου :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε γνωρίζω τί τύπος αρχείου είναι αλλά γνωρίζω πού βρίσκεται: sys/class/leds/button-backlight/brightness... με το root explorer που χρησιμοποιώ δε γίνεται να ανοίξω αυτό το φάκελο για να αλλάξω τα values οπότε χρειάζομαι το κατάλληλο πρόγραμμα; υποθέτω, αλλά δεν ξέρω πως να ψάξω να το βρω

 

 

Σημείωση: έχω κάνει root το λειτουργικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει registry στα λινουξοειδή λειτουργικά συστήματα. Άλλωστε και το regedit ένα πρόγραμμα που δείχνει συγκεντρωτικά τις τιμές της registry είναι. Τα παραμετροποιήσμα δεδομένα των εφαρμογών linux συνήθως βρίσκονται σε κρυμμένα αρχεία, σε κρυφούς καταλόγους.

Συνήθως αυτά είναι text, αλλά δε μπορείς να αποκλείσεις τη binary υλοποίηση. Αυτός που το έχει φτιάξει ξέρει και πώς να το αλλάξει. Εσύ φυσικά στην τύχη μπορείς ν' αλλάξεις τα πάντα, εφόσον έχεις root δικαιώματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ενα

>cat /sys/class/leds/button-backlight/brightness

δες τι τιμη εχει τωρα για την φωτεινοτητα. Εστω οτι εχει 200.

 

Αλλαξε τη με ενα

>echo 100 >> /sys/class/leds/button-backlight/brightness

 

Το 100 ειναι τυχαια τιμη. Προτεινω να δεις πρωτα τι εχει, γιατι αν εχει πχ 2000 και του πεις για 100 θα μαυρισει, δεν θα σκουρινει απλα :P

Επισης, αν υπαρχει κατι πριν το 200, πχ "mitsos 200", πρεπει να βαλεις και αυτη στο echo, δηλαδη