Προς το περιεχόμενο

Απορια για e-shop service...??


devill0

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα παιδες.Λοιπον περσι τον ιουλιο ειχα αγορασει ενα laptop το HP Pavilion DV5 1250ev απο το e-shop.Την προηγοθμενη βδομαδα μου παρουσιασε προβλημα με τις θερμοκρασιες με το παραμικρο εφτανε 65-70 βαθμους.Και λεω κατσε να τους το παω,και εχει περασει ειδη 1 βδομαδα τους περνω χτες και μου λενε "Εμεις το εχουμε κοιταξει,αλλα το στειλαμε στα κεντρικα στην αθηνα",τους ρωτησα αν θα επιδιορθωσουν μονο το προβλημα αυτο και αυτος μου απαντησε σε τετοιες περιπτωσεις αλλαζουμε ολο το συστημα(μαλλον εννοει και καινουργιο laptop το ιδιο ομως)..........

 

Η απορια μου ειναι ΠΟΣΟ θα περιμενω μη καθομαι και κλαιγομαι......??

 

Εχω ακουσει τα 1002 για το e-shop και το service τους.

Δημοσ.

πριν κανα 2 μήνες τους έβαλα να μου αντικαταστήσουν το hp dv5 1299ev γιατί τα είχαν παίξει οι ραμ.

Επειδή είχα ανοίξει το πορτάκι της ραμ μου λέγανε βλακείες ότι δε το καλύπτει η εγγύηση γιατί είχα και καλά παραβεί τους όρους, κάτι που φυσικά δεν ισχύει γιατί τα ανοιγόμενα μέρη που παραβιάζεται η εγγύση αν ανοιχτούν έχουν αυτοκόλλητο.

Τέσπα αυτο που θέλω να σου πω είναι ότι μου το άλλαξαν μέσα σε 2 βδομάδες ύστερα από απειλή δικιά μου για υπαναχώρηση.

Μου λέγανε ότι υπάρχει σειρά προτεραιότητας και ελέγχεται το λαπτοπ αλλά ούτε το όνομα του τεχνικού που το έλεγξε μου λέγανε ούτε τον αριθμό προταιρεότητας του λαπτοπ.

Γενικά τρίξτους τα δόντια.

Δημοσ.

Αμα δεν τους πιεσεις φιλε μου δεν θα το παρεις ποτε.........και οπως ειπε ο απο πανω αμα αρχισουν τα μα μου σου του εφυγες για καταγγελια.Μονο ετσι καταλαβαινουν αυτοι

Δημοσ.

οκ...ευχαριστω θα προβω σε αυτες τις κινησεις μπας και το παρω πριν μπει ο ιουλιος...

Δημοσ.
οκ...ευχαριστω θα προβω σε αυτες τις κινησεις μπας και το παρω πριν μπει ο ιουλιος...

 

πολυ αισιοδοξο σε βρισκω, μονο τα πηγαινε ελα ειναι 10 μερες αν πανε ολα καλα.

Δημοσ.

:| αντικατάσταση φορητού λόγω ram? αντικατάσταση φορητού για ένα cpu fan? ρε παιδιά συγνώμη κιόλας αλλά την λύση της επισκευής την έχετε σκεφτεί?

Δημοσ.
:| αντικατάσταση φορητού λόγω ram? αντικατάσταση φορητού για ένα cpu fan? ρε παιδιά συγνώμη κιόλας αλλά την λύση της επισκευής την έχετε σκεφτεί?

 

φιλε εμείς την έχουμε σκεφτεί ! αλλα αυτη δεν μπορούνε ! :) ή δεν ξέρουνε

 

αλλά οταν πάρεις ενα πράγμα καινούργιο στο κουτί και απο τις πρώτες μερες σου κάνει πρόβλημα το θεωρώ υποχρεώσει να το αλλάξουν . αυτα ειναι προβλήματα εργοστασιακά που δεν έπρεπε να βγούνε καν στο καταναλωτή

Δημοσ.
Καλημερα παιδες.Λοιπον περσι τον ιουλιο ειχα αγορασει ενα laptop το HP Pavilion DV5 1250ev απο το e-shop.Την προηγοθμενη βδομαδα μου παρουσιασε προβλημα με τις θερμοκρασιες με το παραμικρο εφτανε 65-70 βαθμους.Και λεω κατσε να τους το παω,και εχει περασει ειδη 1 βδομαδα τους περνω χτες και μου λενε "Εμεις το εχουμε κοιταξει,αλλα το στειλαμε στα κεντρικα στην αθηνα",τους ρωτησα αν θα επιδιορθωσουν μονο το προβλημα αυτο και αυτος μου απαντησε σε τετοιες περιπτωσεις αλλαζουμε ολο το συστημα(μαλλον εννοει και καινουργιο laptop το ιδιο ομως)..........

 

Η απορια μου ειναι ΠΟΣΟ θα περιμενω μη καθομαι και κλαιγομαι......??

 

Εχω ακουσει τα 1002 για το e-shop και το service τους.

 

παρτο φυσα δυνατα με το στομα σου αν δεν εχεις blower , ή ανοιξε το και καθαρισε το και το προβλημα θα λυθει, κατα 99% εχει πιασει σκονη

 

δε χρειαζεται να τρεχουμε στα service με το παραμικρο, το παθαινει πολυς κοσμος αυτο στα λαπτοπ

 

(κι εμενα τα ιδια εκανε το hp μου, αλλα με ενα καλο ξεσκονισματακι επανηλθε)

Δημοσ.

Ειναι ριψοκινδυνο να το ανοιξει!Με τιποτα σε καινουργιο λαπτοπ...

 

Εμενα που ειναι 4 ετιας το λαπτοπ το εχω ανοιξει και το ανοιγω γιατι ειναι ανοιχτο 24/24 και καθε 2 μηνες βγαζω λωρίδα με σκόνη απο το ανεμιστηράκι το οποιο κάνει τρελό θορυβο και το λαδώνω και λειτουργει καλά μετα για μερικους μηνες και παλι απο την αρχή.

Δημοσ.

ας μην το ανοιξει , ας το φυσηξει

 

σε μενα κια αυτο εκανε τρομερη δουλεια, πλεον βγαζει intel burn test χωρις να σβησει :P

Δημοσ.
Καλημερα παιδες.Λοιπον περσι τον ιουλιο ειχα αγορασει ενα laptop το HP Pavilion DV5 1250ev απο το e-shop.Την προηγοθμενη βδομαδα μου παρουσιασε προβλημα με τις θερμοκρασιες με το παραμικρο εφτανε 65-70 βαθμους.Και λεω κατσε να τους το παω,και εχει περασει ειδη 1 βδομαδα τους περνω χτες και μου λενε "Εμεις το εχουμε κοιταξει,αλλα το στειλαμε στα κεντρικα στην αθηνα",τους ρωτησα αν θα επιδιορθωσουν μονο το προβλημα αυτο και αυτος μου απαντησε σε τετοιες περιπτωσεις αλλαζουμε ολο το συστημα(μαλλον εννοει και καινουργιο laptop το ιδιο ομως)..........

 

Η απορια μου ειναι ΠΟΣΟ θα περιμενω μη καθομαι και κλαιγομαι......??

 

Εχω ακουσει τα 1002 για το e-shop και το service τους.

 

http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y 2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης με καινούριο laptop

 

Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΑΓΟΡΑΣ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

 

Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

 

Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

 

Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδωθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)

 

 

Δηλαδή μα σου χαλάσει το laptop το πας σε ένα κατάστημα e-shop αυτή το πάνε στην αντιπροσωπία και άμα έχει χαλάσει από μόνο του αντί να περιμένεις να στο επισκευάσουν σου δίνη το e-shop το ίδιο laptop που είχες αλά καινούριο και άμα δεν έχουν να σου δώσουν καινούριο σου δίνουν πίσω τα λεφτά που έδωσες για να το αγοράσεις.

Δημοσ.
http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y 2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης με καινούριο laptop

 

Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΑΓΟΡΑΣ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

 

Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

 

Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

 

Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδωθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)

 

 

Δηλαδή μα σου χαλάσει το laptop το πας σε ένα κατάστημα e-shop αυτή το πάνε στην αντιπροσωπία και άμα έχει χαλάσει από μόνο του αντί να περιμένεις να στο επισκευάσουν σου δίνη το e-shop το ίδιο laptop που είχες αλά καινούριο και άμα δεν έχουν να σου δώσουν καινούριο σου δίνουν πίσω τα λεφτά που έδωσες για να το αγοράσεις.

 

δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα...

αυτοι μπορει να λενε διαφορα...

διαβασε το link στην υπογραφη μου και θα καταλαβεις

 

φιλε devill0 ειχες κανενα νεο;

Δημοσ.

ναι ειχα ....τους εχω μουρλανει στα τηλεφωνα και μου λενε συνεχεια θα προσπαθησουμε να το τρεξουμε το θεμα...και τους το κλεινω.Το θεμα τωρα ειναι οτι εγω φευγω τη παρασκευη για διακοπες και το χρειαζομαι και απο οτι μυριζομαι δε θα το εχω..:(

Δημοσ.
ναι ειχα ....τους εχω μουρλανει στα τηλεφωνα και μου λενε συνεχεια θα προσπαθησουμε να το τρεξουμε το θεμα...και τους το κλεινω.Το θεμα τωρα ειναι οτι εγω φευγω τη παρασκευη για διακοπες και το χρειαζομαι και απο οτι μυριζομαι δε θα το εχω..:(

 

γι αυτο επεμενα και ειχα στην υπογραφη μου μακρια απο το eshop. απλα αναξιοπιστοι. και στην περιπτωση σου ειδικα αυτη η καθυστερηση θα σου στοιχησει κατα πασα πιθανοτητα το να μην εχεις λαπτοπ στις διακοπες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...