Προς το περιεχόμενο

Αργοπεθαίνει η εκπαίδευση Η/Υ στην Ελλάδα;


brakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κι εγώ έχω ΚΞΓ από το 2006 στο οποίο συστεγάζεται Σχολή Πληροφορικής και δεν έχω πρόβλημα με την ιδιοκτησία. Με τη συστέγαση υπάρχει θέμα αλλά και τα άλλα 2 ΚΞΓ της περιοχής έχουν επίσης πληροφορική οπότε όλοι κάνουμε την παλαβή ;)

 

Τριφασικό ΔΕ μου ζητήθηκε να έχω. Με μονοφασικό και ασφάλεια 25 αμπέρ αντέχουν να δουλεύουν 6 κλιματιστικά και οι υπολογιστές, φώτα, κτλ Ηλεκτρολόγος δεν είμαι και πολλά πολλά δεν ξέρω, πάντως η δουλειά μου γίνεται. Αν ΠΛΕΟΝ το ζητάνε, είναι άλλο θέμα.

 

Τι πάει να πει "Εξειδικευμένη σχολή Πληροφορικής"; Κι εγώ σχολή Πληροφορικής έχω κι αν κάποιος θέλει να μάθει Java θα βρω το δάσκαλο που θα του διδάξει Java έτσι ακριβώς όπως θα βρω το δάσκαλο για να του διδάξει Ισπανικά. Χώρια που πλέον η Πληροφορική λειτουργεί κατά βάση με τα πιτσιρίκια και τους ενήλικες που απαιτούν office οπότε το "εξειδικευμένο" το βρίσκω υπερβολικό.

Για να το συνεχίσω, στα ιδιωτικά ΙΕΚ διδάσκουν κομμωτική, μαγειρική, ηλεκτρολογία, κτλ Όλα άσχετα μεταξύ τους. Και το κάνουν μια χαρά. Κι είναι "λάθος" να διδάσκουμε στον ίδιο χώρο ξένες γλώσσες και πληροφορική; Μάλιστα στα ΙΕΚ ΔΕΝ απαγορεύεται.

Οπότε, αν θέλεις βάλε κι εσύ Πληροφορική αλλά κάντο στα μουλωχτά.

 

Το πώς πήραν άδεια άλλες σχολές είναι εντελώς άλλο θέμα.

Δημοσ.

Φίλε brako ήμουν στην θέση σου πριν 4 χρόνια περίπου, αλλά ευτυχώς την κατάλαβα την δουλειά και έφυγα νωρίς από τον χώρο, δυστυχώς με κάποιες οικονομικές απώλειες. Το πρώτο ευτυχώς γιατί θα μπορούσα να είχα καθίσει κι άλλο και να είχα παραπάνω απώλειες.

 

Anyway, από την στιγμή που και ο περιπτεράς της γειτονιάς μπορεί να ανοίξει κέντρο ελευθέρων σπουδών και να διδάξει πληροφορική ένας απλά χειριστής υπολογιστών, είναι χαμένη η δουλειά. Τι να κάνει μετά ο πτυχιούχος και ο σοβαρός επιχειρηματίας ?

Ο ένας κοιτάζει να αρπάξει λεφτά και ο άλλος κοιτάζει να δώσει γνώση.

Τρανό παράδειγμα, τα χιλιάδες "πτυχία" ecdl που έχει πάρει ο κόσμος. Αμφιβάλω αν ένα 10% των "πτυχιούχων" κατέχει τις γνώσεις που λέει το χαρτί ότι έχει.

 

Κακή νοοτροπία μαθητών/γονέων και εξεταστών. Οι πρώτοι θέλουν σώνει και καλά να πάρουν το χαρτί για να μπουν στο δημόσιο, οι άλλοι να πιουν το καφεδάκι τους και να πάρουν το χρήμα από την εξέταση.

 

Κακή νοοτροπία των φροντιστηρίων που κοιτάζουν πως να δώσουν φτηνή υπηρεσία και όχι ποιοτική.

 

Κακή νοοτροπία των φροντιστηρίων ξένων γλωσσών που βλέπουν την πληροφορική σαν έξτρα έσοδο, έστω και για 20 ευρώ το μήνα.

 

Κάκιστη προώθηση από τους φορείς. Διαφορετικές πολιτικές από κέντρο σε κέντρο, τρέλο ψέμμα.

 

Γενικά μπορώ να γράψω πολύ πράγμα αλλά θα φάω πολύ χρόνο.

Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως αν θέλεις να προσφέρεις ποιότητα, θα πρέπει να έχεις και άλλη δραστηριότητα για να ζεις από εκεί και το φροντιστήριο σαν hobby.

 

Όσον αφορά το e-learning, θεωρώ ότι κάνει δουλειά αν είναι καλά σχεδιασμένο. Λίγο δύσκολο να προσαρμοστεί κάποιος 30άρης+ αλλά στις μικρότερες ηλικίες φέρνει αποτέλεσμα.

 

Το ίδιο και για τα test εκμάθησης που ειδικά με το τρύπιο σύστημα των εξετάσεων (τουλάχιστον πριν από 4 χρόνια) μπορούσε κάποιος με 5 ώρες τεστ να περάσει ενότητα στο χαλαρό.

Απορώ γιατί ο Λαμπρόπουλος (για να μην πω το test και κάνω διαφήμιση) δεν έκανε δικό του φορέα πιστοποίησης...

Δημοσ.

Τα λες παρα πολυ σωστα φιλε platongr.

Προσφατα μου εγινε προταση να "αγορασω" μια αλλη σχολη με 30 παιδακια

που πληρωνουν 400ευρω/ετος, με συνολικο "αερα" γυρω στα 12.000ευρω.

Δεν μπορω να πω οτι εχω τα χρηματα για να μου τρεχουν απο τα μπατζακια

για να τα δωσω, μπορω ομως να τα δωσω. ΑΛΛΑ το θεμα ειναι ΑΝ θα μπορεσω

να ανταπεξελθω στον αθεμητο ανταγωνισμο με τα αγγλικα που υπαρχουν και

πασαρουν τη πληροφορικη "οπως ναναι" και ειναι λογικο να παιρνουν μεγαλο

κομματι της πιτας. Εδω Vellum και ICT ηδη παρουσιαζουν παιδικο e-learning με

λυση για τις σχολες αγγλικων, αναρωτιεμαι που παω. Πιστευω και νιωθω οτι

ειναι "χαμενη" επενδυση αν δωσω 12.000ευρω ; Ξεροντας οτι τα 12.000 θα τα

παρω σιγουρα του χρονου για να πατσισω (χωρις ομως φυσικα να ξερω ποσοι

καινουριοι θα ερθουν για να ...πιστοποιηθουν). Δεν ξερω, εχω πονοκεφαλιασει

το τελευταιο διαστημα και δεν ειμαι σιγουρος αν αξιζει τελικα να φυγω απο το

αντικειμενο (εκπαιδευσης) και να ασχοληθω με αλλο. Εξαλλου το αρχικο μου

θεμα ηταν αν θα μπορεσω να βγαλω χρηματα ή να ζησω με αξιοπρεπεια....

Δημοσ.

(λίγο άσχετο το παρακάτω πάντως η άποψή μου συμπεριλαμβάνεται στα όσα ειπώθηκαν στα #4 και #5)

 

Με μονοφασικό και ασφάλεια 25 αμπέρ αντέχουν να δουλεύουν 6 κλιματιστικά και οι υπολογιστές, φώτα, κτλ

Για μικρά κλιματιστικά, μόνο, άντε να άντεχε θεωρητικά 4-5, πράγμα που δεν ισχύει, δύο μόνο κλιματιστικά μόνα τους να δουλέυουν και να πουν να κάνουν ένα ταυτόχρονο spike την έριξαν κιόλας την ασφάλεια. Αυτά χωρίς να υπολογίσουμε ούτε λάμπα. Κάτι άλλο τρέχει με την παροχή, WTF!

Θυμάμαι πάντως κάποτε μικρός που έκανα μάθημα σε φροντιστήριο και ήταν συχνότατο φαινόμενο να πέφτουν οι ασφάλειες.

Δημοσ.
Τα λες παρα πολυ σωστα φιλε platongr.

Προσφατα μου εγινε προταση να "αγορασω" μια αλλη σχολη με 30 παιδακια

που πληρωνουν 400ευρω/ετος, με συνολικο "αερα" γυρω στα 12.000ευρω.

Δεν μπορω να πω οτι εχω τα χρηματα για να μου τρεχουν απο τα μπατζακια

για να τα δωσω, μπορω ομως να τα δωσω. ΑΛΛΑ το θεμα ειναι ΑΝ θα μπορεσω

να ανταπεξελθω στον αθεμητο ανταγωνισμο με τα αγγλικα που υπαρχουν και

πασαρουν τη πληροφορικη "οπως ναναι" και ειναι λογικο να παιρνουν μεγαλο

κομματι της πιτας. Εδω Vellum και ICT ηδη παρουσιαζουν παιδικο e-learning με

λυση για τις σχολες αγγλικων, αναρωτιεμαι που παω. Πιστευω και νιωθω οτι

ειναι "χαμενη" επενδυση αν δωσω 12.000ευρω ; Ξεροντας οτι τα 12.000 θα τα

παρω σιγουρα του χρονου για να πατσισω (χωρις ομως φυσικα να ξερω ποσοι

καινουριοι θα ερθουν για να ...πιστοποιηθουν). Δεν ξερω, εχω πονοκεφαλιασει

το τελευταιο διαστημα και δεν ειμαι σιγουρος αν αξιζει τελικα να φυγω απο το

αντικειμενο (εκπαιδευσης) και να ασχοληθω με αλλο. Εξαλλου το αρχικο μου

θεμα ηταν αν θα μπορεσω να βγαλω χρηματα ή να ζησω με αξιοπρεπεια....

 

Εγώ θα ξεκινούσα μόνος μου. Δεν ξέρεις τι έχει κάνει ο προηγούμενος. Και επίσης, μικρή σχολή με χαμηλό ενοίκιο. Μεγάλη προσοχή σ' αυτό. Χίλιες φορές σε ένα κάθετο στενό κεντρικού δρόμου, παρά σε πρόσοψη με υπέρογκες πάγιες δαπάνες. Μην το κάνεις, αν δεν έχεις τα χρήματα να το συντηρήσεις για 2 χρόνια, χωρίς να υπολογίζεις τους μαθητές.

 

Ο αέρας που πουλάνε τα φροντιστήρια είναι για μενα δυσνόητος. Δεν μπορούν να σου πουλήσουν μαθητές καθώς είσαι υποχρεωμένος να βγάλεις καινούργιο μητρώο. Αγόρασε φίλος σχολή στην Αττική με 88 μαθητές. Όταν την ανέλαβε (από Ιούλιο), έβγαλε εκ νέου άδειες, και γράφτηκαν (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝ ΞΑΝΑ) 27. Κανείς δεν σου εγγυάται ότι θα γραφτούν και σε σενα οι παλιοί σπουδαστές.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...