Προς το περιεχόμενο

Αργοπεθαίνει η εκπαίδευση Η/Υ στην Ελλάδα;


brakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητοί φίλοι του insomnia

 

Θα ήθελα τη γνώμη σας οσον αφορά την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

τόσο απο εκπαιδευτήρια (εργαστηρια ελευθερων σπουδων) και οσο απο

φροντιστηρια αγγλικών. Πιστεύετε οτι "πεθαίνει" η εκπαίδευση ; Πιστεύετε

οτι ολοένας αγνοεί την εκμαθηση πληροφορικης που αφορα τις βασικες

ενοτητες (Word-Excel-Internet-Windows) που λιγο πολυ ηθελε για να "πασαρει"

οτι δηθεν γνωριζει στο...Δημόσιο ; Πιστεύετε οτι έχει γινει "σούπα" ένα χαρτι

του στυλ ECDL, ACTA, VELLUM κλπ και πλεον ο καθενας μπορει να κανει την

εκπαιδευση σπιτι του ; Πιστευετε οτι τα διδακτρα που ζητουνται ειναι "too much" ;

 

Αποφάσισα πρόσφατα να βαλω "λουκέτο" στη σχολή μου αφού πλέον δεν

πορεύομαι οσο θα ηθελα και αγαπω την εκπαιδευση. Δεν παρειχα ΜΟΝΟ

τα βασικά αλλά και προχωρημένα όπως σεμινάρια σε C++, Java, SQL, Crystal

Reports, VB, .NET αλλά η αγορά ειναι πολύ συγκεκριμένη και απειροελάχιστη.

Ολοι νομιζουν οτι απλα σερφαροντας στο internet και εχοντας ενα facebook

profile τους ανηκει ο κοσμος ολος...Τελος παντων. Πονοκεφαλιαζω και στεναχωριεμαι.

Το καλό βέβαια είναι οτι θα ασχοληθώ με άλλο αντικείμενο (πολυ πιο κερδοφορο -

ας κοιταξω και τη τσεπη μου στο κατω κατω ) οποτε δεν ανησυχω οικονομικα,

απλα με "ποναει" το γεγονος οτι αφηνω εναν χωρο που αγαπησα και αγαπω ακομη.

 

Ευχαριστω για το χρονο σας και για τα χρησιμα συμπερασματα που εβγαλα

σε οσες συζητησεις ειχα και θεματα εδω μεσα. Η βοηθεια σας ηταν πολυτιμη.

Ζηταω συγγνωμη εκ των προτερων, αν το ποσταρα σε λαθος μερος αλλα δεν

βρηκα καποιο αναλογο section που να αφορα εκπαιδευση.

Δημοσ.
Αγαπητοί φίλοι του insomnia

 

Θα ήθελα τη γνώμη σας οσον αφορά την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

τόσο απο εκπαιδευτήρια (εργαστηρια ελευθερων σπουδων) και οσο απο

φροντιστηρια αγγλικών. Πιστεύετε οτι "πεθαίνει" η εκπαίδευση ; Πιστεύετε

οτι ολοένας αγνοεί την εκμαθηση πληροφορικης που αφορα τις βασικες

ενοτητες (Word-Excel-Internet-Windows) που λιγο πολυ ηθελε για να "πασαρει"

οτι δηθεν γνωριζει στο...Δημόσιο ; Πιστεύετε οτι έχει γινει "σούπα" ένα χαρτι

του στυλ ECDL, ACTA, VELLUM κλπ και πλεον ο καθενας μπορει να κανει την

εκπαιδευση σπιτι του ; Πιστευετε οτι τα διδακτρα που ζητουνται ειναι "too much" ;

 

Αποφάσισα πρόσφατα να βαλω "λουκέτο" στη σχολή μου αφού πλέον δεν

πορεύομαι οσο θα ηθελα και αγαπω την εκπαιδευση. Δεν παρειχα ΜΟΝΟ

τα βασικά αλλά και προχωρημένα όπως σεμινάρια σε C++, Java, SQL, Crystal

Reports, VB, .NET αλλά η αγορά ειναι πολύ συγκεκριμένη και απειροελάχιστη.

Ολοι νομιζουν οτι απλα σερφαροντας στο internet και εχοντας ενα facebook

profile τους ανηκει ο κοσμος ολος...Τελος παντων. Πονοκεφαλιαζω και στεναχωριεμαι.

Το καλό βέβαια είναι οτι θα ασχοληθώ με άλλο αντικείμενο (πολυ πιο κερδοφορο -

ας κοιταξω και τη τσεπη μου στο κατω κατω ) οποτε δεν ανησυχω οικονομικα,

απλα με "ποναει" το γεγονος οτι αφηνω εναν χωρο που αγαπησα και αγαπω ακομη.

 

Ευχαριστω για το χρονο σας και για τα χρησιμα συμπερασματα που εβγαλα

σε οσες συζητησεις ειχα και θεματα εδω μεσα. Η βοηθεια σας ηταν πολυτιμη.

Ζηταω συγγνωμη εκ των προτερων, αν το ποσταρα σε λαθος μερος αλλα δεν

βρηκα καποιο αναλογο section που να αφορα εκπαιδευση.

 

Καλημερα φιλε μου.

 

Δεν εχω απαντησεις, εχω ομως ερωτησεις ..:-)

Μπορουμε απο το κλεισιμο καποιας επιχειρησης να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα ?.Οχι θα απαντουσα εγω, και για αυτο το λογο θα ζητουσα περισσοτερες πληροφοριες .Ποσα φροντιστηρια (η και καθηγητες που κανουν ιδιαιτερα ) λειτουργουν αυτη τη στιγμη , ποσους μαθητες εχουν, εχουμε μειωση η αυξηση αυτων τα τελευταια χρονια κλπ.Φυσικα μια επιχειρηση δεν σημαινει παντα οτι κλεινει γιατι η ποιοτητα των υπηρεσιων που προσφερει ειναι χαμηλη, αλλα γιατι δεν μπορει να αντεξει και εκ των πραγματων τον ανταγωνισμο.Αν εσυ πχ εισαι ενας καθηγητης και διπλα ανοιξει ενα πολυφροντιστηριο-αλυσιδα με πολλους καθηγητες ,πολλους καινουργιους υπολογιστες , χαμηλες τιμες ,και δυνατοτητα μεγαλης διαφημισης φυσικο ειναι να μην μπορεις να ανταπεξελθεις .Οχι μονο σε αυτο τον κλαδο.Απο κει και περα τα αρχικα ερωτηματα παραμενουν.:P (μηπως υπαρχει καπου και υπερπροσφορα ? ..)

Και φυσικα λογικο ειναι ( οταν ο καθενας εχει προσβαση και καθημερινη τριβη με εναν υπολογιστη σπιτι του) ενας αριθμος εκ των ενδιαφερομενων να προτιμησει να ασχοληθει μονος του και να παει να δωσει απλως εξετασεις .Και φυσικο ειναι παλι οταν το χαρτι αυτο το θεωρει πολλες φορες ενα συν για μια προληψη και ενα αβανταζ εναντι καποιου αλλου υποψηφιου ,να προσπαθει να το αποκτησει οσο γινεται πιο γρηγορα και πιο φθηνα.Ποσο μαλλον οταν πιθανοτατα δεν θα του χρειαστει στην πραξη ποτε , η ελαχιστα .Οσο για τις τιμες , θα λαβεις πολλες αποψεις .Σεβαστες ολες οπως καταλαβαινεις...:-)

(Καλη τυχη με το καινουργιο αντικειμενο, οποιο και αν ειναι αυτο.)

Δημοσ.

Βεβαια και πεθαινει φιλε μου. Αλυσιδωτη αντιδραση ειναι ξερεις. Απο τη στιγμη που πληρωνεις τα μαλιοκεφαλα σου για ενα σκατοχαρτο που δεν λαμβανει κανεις υποψην και που πρεπει να το ανανεωνεις απο πανω καθε τοσο ε λογικο ειναι καποια στιγμη ο κοσμος να σπαστει και να δειξει αποστροφη. Ετσι και αλλιως κανενα (μα κανενα ομως) αφεντικο δεν λαμβανει υποψην του οποιοδηποτε χαρτι εχεις. Σε καμια δουλεια μεχρι τωρα δεν εχουν λαβει (μισθολογικα) το χαρτι απο ΙΕΚ που εχω, το proficiency αγγλικων, master χρησης Η/Υ του Cambridge και σε καμια δουλεια δεν με ειχαν προσλαβει σαν "τεχνικο". Παντα σαν υπαλληλο γραφειου.

 

Λογο αυτου εχει γυρισει μπουμεραγκ η κατασταση σε οτι αφορα την εκπαιδευση Η/Υ (και οχι μονο). Δεν φταιει ο κοσμος που δεν παει στις σχολες πλεον. Τα αφεντικα φταινε.

Δημοσ.

Τα πράγματα είναι απλά:

 

Στον ιδιωτικό τομέα το χαρτί είναι άχρηστο. Κανείς δε θα προσλάβει κάποιον βασισμένος σε κάποιο χαρτί αλλά βλέποντας στην πράξη αν πραγματικά ξέρει. Επομένως, ο δυνητικός "υπάλληλος" το πολύ-πολύ να κάνει κάποια μαθήματα. Είναι ανόητο να δώσει εξετάσεις.

 

Στο δημόσιο τομέα που το χαρτί είχε αξία έχουν παγώσει οι προσλήψεις.

Δημοσ.

ετσι κι'αλλιος ολοι το χαρτι το βλεπουν σαν εισητηριο για μια θεση εργασιας.

τι facebook κτλ λες τωρα...

αφου και word, internet και windows να μαθουν, σε 1 χρονο το πολυ ολα εχουν αλλαξει.

αλλιως ηταν το internet (facebook) πριν 1 χρονο και αλλιως τωρα.

το ιδιο και τα windows...

 

κανεις δεν εχει την ορεξη να κατσει να μαθει παραπανω γιατι οπως ειπα το βλεπουν σαν εισητηριο.

αφου λοιπον αυτο το εισητηριο ειναι αχριστο γιατι να το παρουν?

 

πες μου κατι.

ΤΙ ειναι "η εκπαίδευση Η/Υ"??

και γιατι καποιος να κανει εκπαίδευση σε Η/Υ?

οποιον και να ρωτησεις θα σου απαντησει "για να μπορει να βρει δουλεια αργοτερα...."

το ιδιο και οι ξενες γλωσσες (ευτυχως αυτες δεν αλλαζουν καθε χρονο)

το ιδιο και τα ΤΕΙ, ΑΕΙ, ΙΕΚ

ολα για μια δουλεια γινονται.....

Δημοσ.

Σωστα αναφερεις bluesattack διοτι ειναι και θεμα προωθησης και υποδομης

και ανταγωνισμου. Καλως η κακως ειχα 2 αλυσιδες ανταγωνιστες διπλα που

κανουν αγγλικα και πασαρουν...τζαμπα τη πληροφορικη. Δηλαδη τι πληροφορικη,

ενα ecdl της πλακας και αυτο με e-learning με πενιχρα διδακτρα. Ενω εγω ζω

καθαρα απο τα διδακτρα που καλως η κακως ο κοσμος δεν πληρωνει. Να φανταστειτε

ηρθαν 2 ατομα και τους ειπα μεχρι και με...e-learning με 40ευρω την ενοτητα και δεν

ασχοληθηκαν. Τι να λεμε τωρα. Για να βγαλω ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ - ΠΑΓΙΑ ΕΞΟΔΑ = ΚΑΘΑΡΑ

που τα καθαρα πρεπει ναναι κανα χιλιαρικο τουλαχιστον για να πουμε οτι ζουμε και

σωστα θα χρειαζομουν τουλαχιστον 15 ατομα το μηνα, πραγμα που ειναι τεχνικα

αδυνατο.

 

Για τα elearning παλι τι γνωμη εχετε ; Πιστευετε οτι κανουν δουλεια ; Αποδιδουν ;

Το δοκιμασα σε ελαχιστες περιπτωσεις, διοτι κανω κανονικα μαθηματα συνηθως

με διδακτρα παραδοσης μαθηματων απο καθηγητη.

Δημοσ.

Να ενημερώσω κι εγώ για κάτι που δεν γνωρίζετε.

 

Η συστέγαση, ιδιοκτησία με την ίδια επωνυμία και λειτουργία μαθημάτων πληροφορικής μέσα σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών είναι παράνομη, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας. Ενώ μπορούν κανονικά να κάνουν έναρξη στην εφορία για μαθήματα πληροφορικής, το Υπουργείο Παιδείας, σε περίπτωση καταγγελίας τους κλείνει τη σχολή.

 

Θεωρώ μέγιστο κακό τα μαθήματα πληροφορικής σε κέντρα ξένων γλωσσών και είμαι απόλυτα πεπεισμένος για το ρητό "Πολυτεχνίτης-Κακοτεχνίτης". Έτσι, τρώνε τις δουλειές από τις Σχολές Πληροφορικής, παίρνουν επιδοτήσεις ως σχολές πληροφορικής, ενώ σαν φροντιστήρια γλωσσών ΔΕΝ δικαιούνται, και έτσι δημιουργείται πρόβλημα.

 

Ξαναλέω η ιδιοκτησία από κάποιον ΚΑΙ φροντιστηρίου γλωσσών ΚΑΙ σχολής πληροφορικής είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας. Ειδικά όταν συστεγάζονται, ή έχουν κοινή είσοδο.

 

Αν ρωτήσετε ένα οποιοδήποτε Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, θα σας το επιβεβαιώσει. Απλά για να τα κλείσουν, χρειάζονται μια καταγγελία, την οποία κανένας μας δεν κάνει, για να μη χάσουν το ψωμί τους.

 

Να ξέρετε, ότι τα φροντιστήρια είναι από τις λιγότερο προσοδοφόρες επιχειρήσεις, ειδικά τα πρώτα χρόνια. Απαιτούνται ειδικές προδιαγραφές για τις εγκαταστάσεις, με αποτέλεσμα τα ενοίκια να πέφτουν σπάνια κάτω από 700 ευρώ, ενώ υπάρχουν τόσα πολλά φροντιστήρια που η πίτα των μαθητών μικραίνει πολύ. Γι' αυτό βλέπετε όλα αυτά τα "δωρεάν" Pre-Junior, Junior A, κλπ. Απαιτείται επίσης, τριφασικό ρεύμα 3χ63 το οποίο πληρώνεις κάθε μήνα, με αποτέλεσμα τα λειτουργικά έξοδα -για ΝΟΜΙΜΕΣ Σχολές- να είναι δυσβάσταχτα. Αν προσθέσετε, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, αναλώσιμα, κλπ, το μηνιαίο κόστος ανέρχεται περίπου στα 1500 ευρώ, για μια μικρή σχολή. Όπως καταλαβαίνετε, είναι πολύ δύσκολο να μαζέψεις αυτά τα χρήματα και να έχεις και ένα ικανοποιητικό κέρδος ως επιχειρηματίας όταν το κάθε παιδάκι -τώρα με την κρίση- πληρώνει 50-70 ευρώ το μήνα και δεν τα πληρώνουν κιόλας. Επίσης, είναι επιχειρήσεις που αυξάνουν την πελατεία τους μόνο σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Σεπτέμβριο-Ιανουάριο-Μάιο. Αν δεν γράψουν ικανοποιητικό αριθμό σπουδαστών, απλά περιμένουν τον επόμενο χρόνο (ξένες γλώσσες), ή πρέπει να κάνουν διαρκώς διαφημίσεις για να γραφτεί ο κόσμος πληροφορική.

 

Η πληροφορική δεν πεθαίνει. Απλά της κάνουν μεγάλη ζημιά τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών και αυτό πρέπει να σταματήσει, γιατί είναι άδικο.

Δημοσ.

Δεν αργοπεθαίνει η εκπαίδευση Η/Υ. Η ΕΛΛΑΔΑ πεθαίνει. Καθημερινά απολϋεται χιλιάδες κόσμος και αυτοί που είναι τυχεροί και προσλαμβάνοντα παίρνουν πλέον μισθούς της πλάκας. Οι μισθοί με το ζόρι φτάνουν να επιβιώσει κάποιος...και θες να πάμε να μάθουμε και νεες δεξιότητες; Εγώ και Java θα γουσταρα να μάθω, και C και .ΝΕΤ και θα πήγαινα ευχαρίστως σε κάποιο κέντρο.

Όταν όμως στη προηγούμενη δουλειά μου δεν πληρωνόμουν επι 3 μήνες, είμαι 4 μήνες τώρα άνεργος...και στη νέα δουλειά θα παίρνω ΛΙΓΟΤΕΡΑ απο τη παλιά...που να βρώ φράγκα;

Δημοσ.

Όταν όμως στη προηγούμενη δουλειά μου δεν πληρωνόμουν επι 3 μήνες, είμαι 4 μήνες τώρα άνεργος...και στη νέα δουλειά θα παίρνω ΛΙΓΟΤΕΡΑ απο τη παλιά...που να βρώ φράγκα;

 

Υπάρχουν επιδοτούμενα προγράμματα για όλα αυτά που λες. Αρκεί να είσαι νόμιμα στη δουλειά σου (να σου κολλάνε ένσημα).

Δημοσ.

Οπως υποθηκε απλα ο κόσμος δεν νοιαζεται. Το χαρτι που δινει η σχολη σου μετραει μονο στο δημοσιο και το εχει η θιτσα που πληκτρολογει χρηιμοποιοντας μονο το ενα δαχτυλο με το τεραστιο κοκκινο νυχι. Τα ατομα που θα πανε να παρουν "χαρτι" υπολογιστων δεν ενδιαφερονται για την πληροφορικη αλλα ενδιαφερονται να μπουν κανα δημοσιο η αντε να εμπλοτισουν το βιογραφικο τους για να βρουν δουλεια.

 

Οπως ειναι ο χωρος των υπολογιστων ενα χαρτι πρακτικα δεν σημαινει τιποτα σημαντικο. Αυτος που ενδιαφερεται πραγματικα θα βρει στο νετ να μαθει απο το πως να περναει windows μεχρι πως να προγραματιζει οτι γλωσσα θελει να στηνει servers η να hackarei το υλικο στο net ειναι στο απειρο. Εχω τελειωσει ΑΕΙ πληροφορικης , και αν και εμαθα καποια πραγματα σε μεγαλο βαθος φανηκε το προβλημα με την εκπαιδευση Η/Y. Πρεπει να την κανεις μονος σου (εγω την εκανα παντα καμμενος) . Ανετα βρισκεις ατομο που εχει τελιωσει ακομα και ΑΕΙ πληροφορικης που αν του κλεισεις την οθόνη την ωρα που δουλευει το pc θα παρει τηλεφωνο το service. (ενταξει κυριως γυναικες) Οσοι ενδιαφερονται μαθαινουν μονοι τους. Ειμαι σιγουρος οτι 90% των ατομων που πανε για ecdl αν τους ελεγες δωσε τα λεφτα και παρε χαρτι χωρις να πατησεις ποτε θα σου φιλουσαν τα ποδια απο την χαρα τους.

 

Ε τωρα που δεν υπαρχει χρημα στην αγορα και το δημοσιο δεν προσλαμβανει παει το ecdl πανε τα μαθηματα πληροφορικης.

Δημοσ.
Να ενημερώσω κι εγώ για κάτι που δεν γνωρίζετε.

 

Η συστέγαση, ιδιοκτησία με την ίδια επωνυμία και λειτουργία μαθημάτων πληροφορικής μέσα σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών είναι παράνομη, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας. Ενώ μπορούν κανονικά να κάνουν έναρξη στην εφορία για μαθήματα πληροφορικής, το Υπουργείο Παιδείας, σε περίπτωση καταγγελίας τους κλείνει τη σχολή.

 

Θεωρώ μέγιστο κακό τα μαθήματα πληροφορικής σε κέντρα ξένων γλωσσών και είμαι απόλυτα πεπεισμένος για το ρητό "Πολυτεχνίτης-Κακοτεχνίτης". Έτσι, τρώνε τις δουλειές από τις Σχολές Πληροφορικής, παίρνουν επιδοτήσεις ως σχολές πληροφορικής, ενώ σαν φροντιστήρια γλωσσών ΔΕΝ δικαιούνται, και έτσι δημιουργείται πρόβλημα.

 

Ξαναλέω η ιδιοκτησία από κάποιον ΚΑΙ φροντιστηρίου γλωσσών ΚΑΙ σχολής πληροφορικής είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας. Ειδικά όταν συστεγάζονται, ή έχουν κοινή είσοδο.

 

Αν ρωτήσετε ένα οποιοδήποτε Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, θα σας το επιβεβαιώσει. Απλά για να τα κλείσουν, χρειάζονται μια καταγγελία, την οποία κανένας μας δεν κάνει, για να μη χάσουν το ψωμί τους.

 

Να ξέρετε, ότι τα φροντιστήρια είναι από τις λιγότερο προσοδοφόρες επιχειρήσεις, ειδικά τα πρώτα χρόνια. Απαιτούνται ειδικές προδιαγραφές για τις εγκαταστάσεις, με αποτέλεσμα τα ενοίκια να πέφτουν σπάνια κάτω από 700 ευρώ, ενώ υπάρχουν τόσα πολλά φροντιστήρια που η πίτα των μαθητών μικραίνει πολύ. Γι' αυτό βλέπετε όλα αυτά τα "δωρεάν" Pre-Junior, Junior A, κλπ. Απαιτείται επίσης, τριφασικό ρεύμα 3χ63 το οποίο πληρώνεις κάθε μήνα, με αποτέλεσμα τα λειτουργικά έξοδα -για ΝΟΜΙΜΕΣ Σχολές- να είναι δυσβάσταχτα. Αν προσθέσετε, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, αναλώσιμα, κλπ, το μηνιαίο κόστος ανέρχεται περίπου στα 1500 ευρώ, για μια μικρή σχολή. Όπως καταλαβαίνετε, είναι πολύ δύσκολο να μαζέψεις αυτά τα χρήματα και να έχεις και ένα ικανοποιητικό κέρδος ως επιχειρηματίας όταν το κάθε παιδάκι -τώρα με την κρίση- πληρώνει 50-70 ευρώ το μήνα και δεν τα πληρώνουν κιόλας. Επίσης, είναι επιχειρήσεις που αυξάνουν την πελατεία τους μόνο σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Σεπτέμβριο-Ιανουάριο-Μάιο. Αν δεν γράψουν ικανοποιητικό αριθμό σπουδαστών, απλά περιμένουν τον επόμενο χρόνο (ξένες γλώσσες), ή πρέπει να κάνουν διαρκώς διαφημίσεις για να γραφτεί ο κόσμος πληροφορική.

 

Η πληροφορική δεν πεθαίνει. Απλά της κάνουν μεγάλη ζημιά τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών και αυτό πρέπει να σταματήσει, γιατί είναι άδικο.

 

1ον: Είναι παράνομη η συστέγαση όχι η ιδιοκτησία. Μη λέμε κι ότι θέλουμε.

 

2ον: Από που κι ως που απαιτείται τριφασικό ρεύμα;

 

3ον: Γιατί είναι κακό τα κέντρα ξένων γλωσσών να διδάσκουν και πληροφορική; Είναι παράνομο, ΟΚ, αλλά ο νόμος δε λέει και πολλά, αύριο μπορεί να αλλάξει. Κακό γιατί είναι;

 

4ον: Πρέπει να είσαι (ή να ήσουν) ιδιοκτήτης γιατί βλέπω ΠΟΛΥ μαράζι με τα δίδακτρα που ΔΕΝ μαζεύονται με τίποτα ;)

Δημοσ.

Δυστυχως εχω ηδη 6 περιπτωσεις με σχολες που ειναι Ξενες Γλωσσες

που αν παρεις τηλεφωνο θα σου απαντησουν ΝΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.

Οκ, και καλα κανουν. Αλλα απο την αλλη δεν εχω δει πουθενα να απαγορευεται

αυτο. Κατι πηγε να γινει με μια Υπουργικη Αποφαση αλλα ..παγωσε και μειναμε

(εμεινα) χωρις δουλεια στο αντικειμενο.

 

Και να απαντησω yannis27gr, τον κλαδο της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ μιλησα, και οχι γενικως

της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. Εκει θα ασχοληθω με ιστοσελιδες που ηδη μου αποφερουν

5πλασια εσοδα με υποτριπλασια (για να μην πω μηδενικα) εξοδα. Αρα, οπως λετε

γιατι να πληρωνω : ενοικιο, τριφασικο ρευμα (οντως ναι - εχω τριφασικο για να σηκωσει

με κατι τιμολογια γαμησετα). κοινοχρηστα, τηλεφωνο και ΔΕΝ παλευεται. Οπως

σωστα αναφερετε, 1500ευρω το μηνα μαζι με τεβε, βενζινες κλπ ειναι ολα τα εξοδα,

αρα παμε στα 18000ευρω παγια εξοδα. ΟΚ, να μην απαιτησω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ κατα μεσο

ορο εναν μισθο των 1000ευρω ; Αρα +12000 = 30.000 ο στοχος της χρονιας. Οκ, αν

υποθεσουμε οτι ενας μαθητης κανει ΠΛΕΟΝ 3 ΜΟΝΟ ΕΝΟΤΗΤΕΣ για τον ΑΣΕΠ, και

ΣΤΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ πληρωνει 300ευρω (3 Χ 100 καθε ενοτητα) αντε πες βγαζεις και ενα

100αρικο επιπλεον απο εξεταστρα ή καμμια αλλη ενοτητα, = 400ευρω ο μαθητης.

Εχουμε λοιπον 30000 ΔΙΑ 400 = 75 ατομα. Συγγνωμη αλλα 75 ατομα τη χρονια δεν ξερω

αν θα μπορεσω να εχω. Καμμια 60αρια λεμε το πολυ. 60 Χ 400 = 24000 = 6000 καθαρα

= 500ευρω το μηνα = 20 ευρω τη μερα = 2 ευρω την ωρα (αν δουλευω 9πμ - 9μμ).

Δεν ξερω αν καποιος διαφωνει με το παραπανω παραδειγμα.

Δημοσ.
1ον: Είναι παράνομη η συστέγαση όχι η ιδιοκτησία. Μη λέμε κι ότι θέλουμε.

 

2ον: Από που κι ως που απαιτείται τριφασικό ρεύμα;

 

3ον: Γιατί είναι κακό τα κέντρα ξένων γλωσσών να διδάσκουν και πληροφορική; Είναι παράνομο, ΟΚ, αλλά ο νόμος δε λέει και πολλά, αύριο μπορεί να αλλάξει. Κακό γιατί είναι;

 

4ον: Πρέπει να είσαι (ή να ήσουν) ιδιοκτήτης γιατί βλέπω ΠΟΛΥ μαράζι με τα δίδακτρα που ΔΕΝ μαζεύονται με τίποτα ;)

 

Ήμουν ιδιοκτήτης ΚΞΓ με ένα break κάποιων χρόνων που εργάστηκα στην Αγγλία και το πούλησα στη συνέταιρό μου. Εδώ και ένα μήνα έχω επιστρέψει και έχω ανοίξει νέο ΚΞΓ και οι προϋποθέσεις που σου γράφω ισχύουν με ιδιαίτερη αυστηρότητα στην πόλη που το έχω ανοίξει.

 

1.Είναι παράνομη και η ιδιοκτησία φίλε μου. Είχα πρόβλημα καθώς η γυναίκα μου έχει σχολή πληροφορικής. Παράνομη εννοώ για το Υπουργείο Παιδείας. Όχι για την εφορία. Μπορεί να χάσεις και τις δύο σου άδειες (έτσι μου λένε, αυτό απαιτούν, άντε να καθαρίσεις μετά).

 

2. Τριφασικό ρεύμα απαιτείται για να πάρεις και τη βεβαίωση από τον ηλεκτρολόγο. Αν σκεφτείς ότι μια σχολή έχει πχ 4 αίθουσες με κλιματιστικά, 10 υπολογιστές, φωτεινές επιγραφές, ασανσέρ κλπ. Εννοείται ότι σε μια καινούργια σχολή, ο ιδιοκτήτης προσπαθεί να την κάνει όσο πιο σύγχρονη γίνεται. Μην ξεχνάς και την προϋπόθεση για πρόσβαση στους χώρους της σχολής από ΑΜΕΑ.

 

3. Είναι κακό επειδή υπάρχουν εξειδικευμένες σχολές γι' αυτό οι οποίες δεν μπαίνουν στα δικά μας λημέρια. ενώ εμείς τους τρώμε τη δουλειά, με γνώμονα ότι περισσότερα παιδιά κάνουν γλώσσες σε σχέση με τους σπουδαστές πληροφορικής. Έχοντας ήδη σπουδαστές πχ στα Αγγλικά, έχεις έτοιμους υποψήφιους σπουδαστές για πληροφορική. Στη δική μου περίπτωση το ζήτησα επειδή σε ακτίνα 5 τετραγώνων από τη σχολή μου δεν υπάρχει σχολή πληροφορικής, εκτός από αυτές που λειτουργούν παράλληλα με ΚΞΓ.

 

4. Ναι έχω Σχολή ΞΓ η οποία τώρα που την άνοιξα έχει γράψει 22 μαθητές με μέσο όρο διδάκτρων 70 ευρώ. Τα έξοδα της Σχολής είναι 2200 ευρώ και μου απαγορεύουν να βάλω πληροφορική ενώ γύρω μου υπάρχουν τόσες σχολές που προσφέρουν και τα δύο. Άρα είμαι άμεσα σε μειονεκτική θέση.

 

Όταν ρώτησα γιατί δεν μου επιτρέπουν εμένα να έχω πληροφορική ενώ έχουν όλα τα γύρω μου κέντρα, μου απάντησαν ότι αν κάνω ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελία, θα τους αφαιρέσουν τις άδειες. Εγώ σπιούνος ούτε υπήρξα, ούτε πρόκειται να υπάρξω, γιατί σέβομαι το παντελόνι που φοράω.

 

5. Έχει τύχει να δω σχολή που δεν θα έπαιρνε άδεια με τίποτα (ξέρω αρκετές από αυτές), με σφηνοειδείς κλίμακες, σε μικρότερη απόσταση από βενζινάδικο από ότι προβλέπει ο Νόμος, και δηλώνονται με το εξής κουφό "Εκμάθηση γλωσσών μέσω υπολογιστή" στην απόδειξη παροχής υπηρεσιών.

 

Για τις επιτροπές καταλληλότητας, θα σου πω χαρακτηριστικά ότι μπαίνοντας στη σχολή μου γλίστρησε η μια από τις κυρίες που ήταν μέλη της επιτροπής, και με έβαλε να ξηλώσω όλα τα -ΕΙΔΙΚΑ- πλακάκια στην είσοδο σε νεόδμητο κτίριο, γράφοντάς το στις παρατηρήσεις. Μέτρησαν τα πάντα με μέτρο και μολύβι, με απόλυτη εφαρμογή του Νόμου που αναφέρει τις προϋποθέσεις καταλληλότητας. Δεν διαφωνώ μ' αυτό και μάλιστα με ικανοποίησε το γεγονός ότι εφαρμόζεται ο Νόμος.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...