fr33DE Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Γιατι κατι μου λεει οτι το 90% αυτων που σκιζουν τα ιματια τους εδω μεσα για την ιστορια του πλοιου, πριν το κανουν αυτο ανοιξαν το wikipedia κι εγραψαν "Αβερωφ" ; u 're projecting again... Edit: Ελα να βλεπω τα "-" να πεφτουν βροχη, απλα με επιβεβαιωνετε. Πώς η διαφωνία με μία άποψη, σημαίνει ταυτόχρονα και επιβεβαίωση της...;άβυσσος το μυαλό του μιστερ.
DrLo Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Γιατι κατι μου λεει οτι το 90% αυτων που σκιζουν τα ιματια τους εδω μεσα για την ιστορια του πλοιου, πριν το κανουν αυτο ανοιξαν το wikipedia κι εγραψαν "Αβερωφ" ; Αμάν, πάλι μ@λ@κία έκανα .... εγω το έψαχνα στο Αθηνόραμα !
kage Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Στο θέμα μας... Το ξεκολίδι που μας δείχνει το λιλί του ποιο είναι; επειδη στο παρτυ ειχε πεσει @@θυελλα ειπαν να φωναξουν γυναικες. πειραν τηλ. σε πρακτορειο μοντελων και τους εστειλαν αυτες...
Super Moderators billdanos Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Στο Αβέρωφ δεν γυρίστηκε και η Αλίκη στο Ναυτικό???
pournaras Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Στο Αβέρωφ δεν γυρίστηκε και η Αλίκη στο Ναυτικό??? Αν θυμαμαι καλα, οχι, ειχε γυριστει στον "Αετο" (διασημο πλοιο, ειχε γυριστει και το "τα κανονια του ναβαρονε"), ενα απο τα τεσσερα "θηρια" του πολεμικου ναυτικου που τα πηραμε απο τους αμερικανους το '51 ' 52. Μεσα σε αυτα τα ηταν και ο Λεων, πρωην DE-173 Eldridge στο οποιο φερεται οτι εγινε το πειραμα της Φιλαδελφειας.
DrLo Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Στο Αβέρωφ δεν γυρίστηκε και η Αλίκη στο Ναυτικό??? Όχι, αλλά αν όλα πάνε καλά θα γυριστεί το sequel με την Αλεξανδράτου !
arxaggelos Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Μεσα σε αυτα τα ηταν και ο Λεων, πρωην DE-173 Eldridge στο οποιο φερεται οτι εγινε το πειραμα της Φιλαδελφειας. τι μου θύμισες τώρα...αυτό σηκώνει ξεχωριστό thread
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2010 πλάκα-πλάκα όλα αυτά που μάθαμε αυτές τις μέρες για το αβέρωφ δεν υπήρχε περίπτωση να τα μάθουμε χωρίς το γλέντι ...
fr33DE Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 σοβαρά - σοβαρα όλα αυτά που μάθαμε αυτές τις μέρες για το γλέντι δεν υπήρχε περίπτωση να τα μάθουμε χωρίς το Αβέρωφ ...
alex_000 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Γιατι κατι μου λεει οτι το 90% αυτων που σκιζουν τα ιματια τους εδω μεσα για την ιστορια του πλοιου, πριν το κανουν αυτο ανοιξαν το wikipedia κι εγραψαν "Αβερωφ" ; Το ολο θεμα δεν ειναι για να κραξουμε εμεις. Δεν εχει να κανει με το αν μαθαμε κατι γιατι το μαθαμε , αν ξεραμε η επρεπε να ξερουμε την ιστορια του πλοιου η αν πρεπει να ξερουμε την ελληνικη ιστορια η οποιαδηποτε ιστορια. Αυτα ειναι παπαριες με τις οποιες ασχολουνται τα δελτια ειδησεων οταν βγαζουν ατομα στην τσαρκα να ψαρεψουν randoms που δεν ξερουν ιστορια για να γεμισουν νεκρο χρονο. Το θεμα ειναι οτι πανω εκει ανθρωποι πολεμησαν. Οταν καποιος πολεμαει καπου και εσυ πας στο ιδιο σημειο και κουνας περα δωθε το μουνι σου ειναι ασεβεια σε αυτον και την οικογενια του . Με αυτα δεν παιζουμε. Πανε κουνα το σε κανα reality , club, tv-show , ταινια , σειρα , σπιτι, pride parade υπαρχουν χιλιαδες μερη που οσο και να το κουνας εμενα δεν με απασχολει θα σου πω και μπραβο. ( (δεν αναφερεται το 2ο προσωπο στον τυπο που quotarω φυσικα)
Lucifer Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Δεν είναι η πρώτη φορά που πράξεις ιδιωτών' date=' δημόσιων προσώπων ή, ακόμα, και καλλιτεχνικά έργα που αναμετρώνται με την ελληνική Ιστορία, από την αρχαιότητα ώς τις μέρες μας (σύμφωνα με το ερμηνευτικό σχήμα που μιλάει για την τρισχιλιετή συνέχεια του Ελληνισμού). Από μια σειρά φωτογραφίες με γυμνές και ημίγυμνες χορεύτριες της περίφημης Νelly΄s που στην εποχή τους θεωρήθηκαν πορνογραφία μέχρι την πολύκροτη γυμνή φωτογράφηση της Ζωής Λάσκαρη στη Δήλο το εθνικό φρόνημα έχει προσβληθεί ουκ ολίγες φορές. Ακόμα κι αν οι προσβολές ξεχνιούνται με τον καιρό, πάντα η ιδέα της προσβολής της Ιστορίας του κρατά τον Ελληνα σε εγρήγορση, έτοιμο να ξεσπαθώσει για τα ιερά και τα όσιά του, όπως τα έχει μάθει από το σχολείο κι έτσι όπως τον βοηθούν να τα επαναλαμβάνει και να τα εμπεδώνει η σελέμπριτι δημοσιογραφία και τα εθνικά αντανακλαστικά των πολιτικών εκπροσώπων του. Μολών λαβέ, ρε, το λοιπόν. Υπάρχει μια σχολή λαϊκής δημοσιογραφίας στην Ελλάδα που θα μπορούσαμε να την ορίσουμε ως «ρεπορτάζ σελέμπριτι»: Πού πάνε, τι κάνουνε, πώς διασκεδάζουνε, τι φοράνε, με ποιους ή με ποιες κυκλοφορούν, με ποιους ή με ποιες τα φτιάχνουν, πώς και γιατί χωρίζουν όταν χωρίζουν, τι κάνουν τα παιδάκια τους... Αλλά υπάρχουν και πολλοί σελέμπριτι που αισθάνονται σπουδαίοι όταν γίνονται αντικείμενο αυτής της δημοσιογραφίας. Ανάμεσα στους σελέμπριτι που τους άγγιξε η αρνητική δημοσιότητα είναι ο εφοπλιστής Λέων Πατίτσας που παντρεύτηκε τη Μαριέττα Χρουσαλά, ιδιαίτερα γνωστή από την τηλεόραση όπου εργάζεται. Είχαν τη φαεινή ιδέα να κάνουν το γαμήλιο πάρτι τους στο ένδοξο θωρηκτό «Αβέρωφ» και, επίσης, να έχουν φωτογράφους εκεί που θα κοινοποιούσαν στο πανελλήνιο τη χαρά τους. Ε, την πάτησαν. Η γαμήλια γιορτή παρουσιάστηκε σαν ιερόσυλη πράξη, οι χοροί σαν τουρκογενείς και άρα βέβηλοι καρσιλαμάδες και τα νιάτα τους σαν οργιώδης διάθεση. Σχεδόν σύσσωμος ο ελληνικός πολιτικός κόσμος, προεξαρχόντων των πατριωτών της Ν.Δ., μίλησε για βεβήλωση, ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Βαγγέλης Βενιζέλος ζήτησε δημόσια συγγνώμη. Ολο το πολιτικό σύστημα συντονίστηκε σε ένα ασήμαντο συμβολικό θέμα το οποίο όχι από σύμπτωση ανακίνησε τη μεγάλη ευαισθησία των Ελλήνων για θέματα πατριωτισμού, η ερμηνεία των οποίων οδηγεί σε συμπεράσματα πέρα από τη λογική. Σώμα εθνική οδός Η κυκλοφορία, το 1985, στα ελληνικά, του περιοδικού «Ρlayboy» συνοδεύτηκε με ένα μιντιακό γεγονός πρώτου μεγέθους: τη γυμνή φωτογράφηση στη Δήλο της παλιάς σταρ του ελληνικού κινηματογράφου Ζωής Λάσκαρη. Σύμβολο τολμηρών επιλογών για μια συντηρητική κινηματογραφική σκηνή, η ηθοποιός παραδόθηκε στον φωτογράφο Ντίνο Διαμαντόπουλο κι ύστερα, όταν το υλικό τυπώθηκε, στον λυρισμό του Γιώργου Λιάνη που, υπό τον τίτλο «Γυμνή στον ήλιο», έγραφε: «Αξιον Εστί το Σώμα σου. Σώμα εθνική οδός, γεμάτο ντράιβ ιν για κουρασμένες νταλίκες, Λεωφορεία Πάθους και τα παιδιά της Αλφα Ρομέο, Πόρσε, Χόντα, Καβασάκι». Οι κραυγές για τη «βεβήλωση» της ιεράς Δήλου, πάντως, σίγησαν γρήγορα. Η ανάμειξη με επιδεξιότητα Ελύτη, εθνικής οδού και άλλων εθνικών φετίχ λειτούργησε εντέλει κατευναστικά προς τα πάθη. «Πρόστυχoι κίονες» Τον Αύγουστο του 1992, μια διαφήμιση της Κόκα- Κόλα στην Ιταλία συνήγειρε ακόμα μια φορά το πληγωμένο εθνικό φρόνημα. Τι είχε συμβεί; Σε μια φωτογραφία του Παρθενώνα, οι κίονες είχαν αντικατασταθεί με καινούργιους, κοκακολικού ρυθμού, με κολόνες δηλαδή στο σχήμα του μπουκαλιού του δημοφιλούς αναψυκτικού. Οι αντιδράσεις στην Ελλάδα, αυτή τη φορά, προσέλαβαν παλλαϊκό χαρακτήρα, αφού στην κατακραυγή συμμετείχε σχεδόν σύσσωμη και η Αριστερά, για τον ιδεολογικό λόγο της οποίας η Κόκα- Κόλα είναι ένα από τα σύμβολα του «πρόστυχου καπιταλισμού», κατά την ορολογία εφημερίδας της εποχής. Στον κοινό αγώνα οπαδών του «τρισχιλιετούς μεγαλείου της φυλής» και «αντιιμπεριαλιστών» επιστρατεύτηκαν τα συνήθη λεκτικά πυρά: «λεηλατούν την Ιστορία μας», «από πού αντλούν το δικαίωμα;», «τα ιερά και τα όσια» και, βεβαίως, το συνθλιπτικό «έξεστιν Κλαζομενίοις ασχημονείν». Αλλά βεβαίως δεν ίδρωσε το αυτί των Κλαζομενίων που, αμέσως μετά, παραχάραξαν τον Πύργο της Πίζας, χωρίς οι Ιταλοί να πουν κουβέντα. Οι συμβιβασμένοι. Ημίγυμνη αρχαιολατρία Το 1929, η νέα ακόμα φωτογράφος Νelly΄s ανέβασε στην Ακρόπολη δυο ημίγυμνες χορεύτριες, τη Μόνα Παέβα (πρώτη μπαλαρίνα της Οpera Comique) και την Ουγγαρέζα Νικόσκα. Τις έντυσε με αραχνοΰφαντα τούλια και ημίγυμνες τις σκηνοθέτησε να χορεύουν στην Ακρόπολη. Ειδικά η Νικόσκα, προσέφερε μερικές πόζες ολόγυμνη. Κι έγινε χαμός. Χρειάστηκε η ψύχραιμη παρέμβαση του ακαδημαϊκού Παύλου Νιρβάνα από το «Ελεύθερον Βήμα», για να κοπάσουν οι κραυγές. «Διαμαρτύρομαι εν ονόματι των Ολυμπίων θεών, οι οποίοι, όχι μόνο επερπατούσαν γυμνοί, αρσενικοί και θηλυκοί, αλλά και θεόγυμνοι ελατρεύοντο στους ναούς των...». Δεκαετίες μετά, το τότε βέβηλο θεωρείται μεγάλη τέχνη. Οι βέβηλες κότες που «δάγκωσαν» τον Τσάτσο Τον Σεπτέμβριο του 1959, ο Κάρολος Κουν, με πλειάδα επίλεκτων συνεργατών (μεταξύ των οποίων ο Μάνος Χατζιδάκις στη μουσική και ο Γιάννης Τσαρούχης στα κοστούμια) σκηνοθετεί και παρουσιάζει στο Ηρώδειο μια διασκευή των «Ορνίθων» του Αριστοφάνη- στη σκηνοθετική γραμμή που δημιούργησε έκτοτε σχολή, προσθέτοντας δηλαδή ορισμένους αναχρονισμούς στην πιστή μετάφραση. Ανάμεσα στους αναχρονισμούς εκείνους και η μετατροπή του Ιεροφάντη σε χριστιανό παπά. Η παράσταση ήταν κάτι το καινούργιο, ξένισε το εθισμένο στην αρχαιοπρέπεια κοινό που θεώρησε ότι ο Κουν βεβηλώνει, μάλιστα με χυδαίο τρόπο, τα ιερά κείμενα. Ανάμεσα στους εξοργισθέντες και ο συντηρητικός λόγιος υπουργός Προεδρίας της κυβέρνησης Κωνσταντίνου Καραμανλή, Κωνσταντίνος Τσάτσος, που απαγόρευσε τη συνέχιση των παραστάσεων στο Ηρώδειο. Είχε μαζί του τον συντηρητικό Τύπο της εποχής, που την επομένη βοούσε. Τι για «υστερική Ορνιθομανία», έγραφαν, τι για «βεβήλωσι», «Αι Ορνιθες, ένα φιάσκο» έλεγε ένας πηχυαίος τίτλος, ενώ σε άλλο δημοσίευμα τονιζόταν: «Οποιος ανακατεύεται με τον Κουν τον τρώνε οι Ορνιθες». Η ανατρεπτική γραφή του Κουν χαρακτηριζόταν «νόσος που μαστίζει την πνευματική ζωή», ο σκηνοθέτης εγκαλούνταν για «απουσία ευθύνης απέναντι στα ιερά κληροδοτήματα» και οι συντελεστές της παράστασης κατηγορήθηκαν για «ασέβεια», «κυνικότητα», «αδυναμία κατανοήσεως των αρχαίων κειμένων» και, ειδικά ο Χατζιδάκις και για «χυδαιοτάτην μουσικήν»! Μόνο «ΤΑ ΝΕΑ» και «Το Βήμα» κράτησαν στάση αντίθετη στο ρεύμα. Ο σκιτσογράφος των «ΝΕΩΝ», μάλιστα, Φωκίων Δημητριάδης, δημοσίευσε στην εφημερίδα μια γελοιογραφία στην οποία ο Τσάτσος, κρατώντας μια κότα από το λουρί, βρίσκεται μπροστά στο ταμείο του Θεάτρου Τέχνης και ζητάει από τον ταμία Κάρολο Κουν δύο εισιτήρια... Στην Ιστορία δεν έμειναν οι κραυγές των εθναμυντόρων, αλλά μια πρωτοποριακή παράσταση και η γελοιογραφική παρομοίωση του Τσάτσου με κότα, που μολονότι πνευματικός άνθρωπος συντονίστηκε με την αγόμενη και φερόμενη κοινή γνώμη εναντίον της ελευθερίας έκφρασης. Και η Μενεγάκη στο «Αβέρωφ» Η Μαριέττα Χρουσαλά δεν ήταν η πρώτη τηλεοπτική σταρ που πάτησε το πόδι της πάνω στο παροπλισμένο θωρηκτό «Αβέρωφ», με διαθέσεις χορευτικές και όχι εθνεγερτικές. Την πρωτιά κατέχει η Ελένη Μενεγάκη, πρωτοπόρος του πρωινάδικου της τηλεόρασης. Ο «Πρωινός καφές», η εκπομπή της, είχε εξ ολοκλήρου γυριστεί στο κατάστρωμα του άλλοτε ευδρόμου στις 28 Οκτωβρίου 1996. Καθώς φαίνεται, τότε είχε επικρατήσει η λάιτ εκδοχή της εθνικοφροσύνης, οπότε θεωρήθηκε πατριωτικό το γεγονός ότι βασική φιλοξενούμενη ήταν η Αντζυ Σαμίου που, σε ρόλο ηθικοπλαστικής Βέμπο, τραγούδησε το άσμα «Ούτε καπνίζω ούτε πίνω», ενώ και ο σχεδιαστής Μιχάλης Ασλάνης είχε παρουσιάσει δείγματα κολεξιόν του που, αν και έφερναν σε στολή, σίγουρα δεν ήταν στολή εκστρατείας. Πάντως, επειδή ο πατριωτισμός (στη γελοία εκδοχή του) εκφράζεται αναδρομικά, διάφορα μπλογκ και μεσημεριανάδικα ανακάλυψαν και θυμήθηκαν σήμερα εκείνη την εμφάνιση, κάνοντας το απαραίτητο εθνεγερτικό φόλοου-απ. Και πού να πέσει πείνα... Όχι τόσο επειδή διαφωνώ με το φαιδρό της πράξης, αλλά για να θυμόμαστε και πως και αυτοί που διαμαρτύρονται είναι απόγονοι ζώων.
pournaras Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Το ολο θεμα δεν ειναι για να κραξουμε εμεις. Δεν εχει να κανει με το αν μαθαμε κατι γιατι το μαθαμε , αν ξεραμε η επρεπε να ξερουμε την ιστορια του πλοιου η αν πρεπει να ξερουμε την ελληνικη ιστορια η οποιαδηποτε ιστορια. Αυτα ειναι παπαριες με τις οποιες ασχολουνται τα δελτια ειδησεων οταν βγαζουν ατομα στην τσαρκα να ψαρεψουν randoms που δεν ξερουν ιστορια για να γεμισουν νεκρο χρονο. Το θεμα ειναι οτι πανω εκει ανθρωποι πολεμησαν. Οταν καποιος πολεμαει καπου και εσυ πας στο ιδιο σημειο και κουνας περα δωθε το μουνι σου ειναι ασεβεια σε αυτον και την οικογενια του . Με αυτα δεν παιζουμε. Πανε κουνα το σε κανα reality , club, tv-show , ταινια , σειρα , σπιτι, pride parade υπαρχουν χιλιαδες μερη που οσο και να το κουνας εμενα δεν με απασχολει θα σου πω και μπραβο. ( (δεν αναφερεται το 2ο προσωπο στον τυπο που quotarω φυσικα) Σε καθε χωριουδακι, σε καθε ραχουλα, πολεμησαν και σφαγιασθηκαν εκατονταδες ελληνες απο την εποχη της τουρκοκρατιας γενικοτερα, μεχρι τη γερμανικη κατοχη ειδικοτερα (το ειδικοτερα παει στο οτι ξερουμε συγκεκριμενα αυτες τις τοποθεσιες). Εχουμε λοιπον δεκαδες χωρια που στις πλατειες τους εκτελεστηκαν στα γερμανικα αποσπασματα ενδοξα οι προγονοι μας κοιτωντας τον κατακτητη στα ματια για να ειμαστε εμεις ελευθεροι (ειδες τι ωραια μπορεις να αφυπνησεις τον ελληνα με 5-6 λεξεις σωστα τοποθετημενες). Παρολα αυτα, απο τη μερα της απελευθερωσης και μετα χιλιαδες μουνια κουνιουνται εκει σε πανηγυρια, εκδηλωσεις κλπ, επι τουλαχιστον 70 ετη. Μηπως λοιπον να αρχισουμε να ζηταμε το κλεισιμο αυτων των χωρων, και να βαλουμε κι απο ενα αγημα να τους προσεχει;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Όχι τόσο επειδή διαφωνώ με το φαιδρό της πράξης, αλλά για να θυμόμαστε και πως και αυτοί που διαμαρτύρονται είναι απόγονοι ζώων. Δηλαδή εγώ που διαμαρτύρομαι είμαι απόγονος ζώων; Ή, για να το πιάσουμε αλλιώς, επειδή οι διάφορες "παρουσιάστριες" κουτσομπολίστικων μεσημεριανών εκπομπών βρήκαν υλικό να γεμίσουν αυτές τις γελοίες εκπομπές (το θέμα έχει παρουσιαστεί, με αρκετή πατριωτική ζέση και σε κανάλια όπου συμμετέχει η ιδιοκτησία των ΝΕΩΝ, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία), εγώ πρέπει να μη διαμαρτυρηθώ από φόβο μήπως θεωρηθώ ένα με τα μεσημεριανά τσίρκουλα; Σε καθε χωριουδακι, σε καθε ραχουλα, πολεμησαν και σφαγιασθηκαν εκατονταδες ελληνες απο την εποχη της τουρκοκρατιας γενικοτερα, μεχρι τη γερμανικη κατοχη ειδικοτερα (το ειδικοτερα παει στο οτι ξερουμε συγκεκριμενα αυτες τις τοποθεσιες). Σε κάθε χωριουδάκι όχι, αλλά μια υπερβολή δεν έβλαψε κανέναν, πάμε παρακάτω. Εχουμε λοιπον δεκαδες χωρια που στις πλατειες τους εκτελεστηκαν στα γερμανικα αποσπασματα ενδοξα οι προγονοι μας κοιτωντας τον κατακτητη στα ματια για να ειμαστε εμεις ελευθεροι (ειδες τι ωραια μπορεις να αφυπνησεις τον ελληνα με 5-6 λεξεις σωστα τοποθετημενες). Παρολα αυτα, απο τη μερα της απελευθερωσης και μετα χιλιαδες μουνια κουνιουνται εκει σε πανηγυρια, εκδηλωσεις κλπ, επι τουλαχιστον 70 ετη. Μηπως λοιπον να αρχισουμε να ζηταμε το κλεισιμο αυτων των χωρων, και να βαλουμε κι απο ενα αγημα να τους προσεχει; Αυτό που έχουμε, είναι μια προσπάθεια να συγκριθούν ανόμοιες καταστάσεις. Οι πλατείες, και δη των χωριών, είναι χώροι εξαρχής δημιουργημένοι για κοινωνικές συγκεντρώσεις, να βρίσκονται οι άνθρωποι, να τα λένε και, οσάκις δίνεται ευκαιρία, να μαζεύονται να ακούσουν και κανένα κλαρίνο, να φέρουν και τις βόλτες τους. Το ότι κάποιοι εκτελέστηκαν εκεί (αν εκτελέστηκαν, στους Λιγγιάδες λόγου χάρη οι άνθρωποι δολοφονήθηκαν μέσα στα σπίτια τους) δεν μπορεί και δεν πρέπει να νεκρώσει ένα κομμάτι του χωριού. Αντίθετα, ένα πολεμικό πλοίο, το οποίο μάλιστα δοξάστηκε στον πόλεμο, δεν είναι χώρος για κακόγουστη επίδειξη πλούτου/γαμήλιας ευτυχίας/κονέ που σου εξασφαλίζουν πρόσβαση σε ασυνόδευτες καλλονές. Επίσης, εκτός κι αν κάνω λάθος και στην ιστοσελίδα του Π.Ν. υπάρχει φόρμα επικοινωνίας για τους πολίτες ώστε να κλείσουν για κάποια ημερομηνία το Αβέρωφ, η διοργάνωση της γαμήλιας δεξίωσης αποτέλεσε προϊόν "ειδικής" πρόσβασης, άρα και υπό αυτή την έννοια είναι μεμπτή. Χώρις να συζητήσουμε τα της "δωρεάς" στο Π.Ν από την οικογένεια του γαμπρού. (καίτοι αυτή επεστράφη). Άρα λόγοι διαμαρτυρίας υπάρχουν. Και το ότι η Μενεγάκη (με τη στήριξη του "ομίλου" ή "οικογένειας" -στην πιο αγαπησιάρικη βερσιόν- του ΑΝΤ1) έκανε παλιότερα τα ίδια και κατάφερε να ξεπεράσει και τις τότε αντιδράσεις (οι οποίες και τότε είχαν αποδοθεί σε όψιμους πατριώτες, πατριδοκάπηλους κτλ, ελλείψει μεσημεριανών κουτσομπολίστικων τσίρκουλων), δεν αποτελεί επιχείρημα για να σιωπήσει κάποιος τώρα. Δεν είναι λογική αυτή.
DrLo Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 + Μια ακόμη διαφορά που για μένα έχει τη σημασία της. Το Αβέρωφ είναι πριν από όλα Μονάδα του ΠΝ. Πέρα από το θέμα "προσβολής" ή όχι της όποιας ιστορίας ή μνημείου της Ελλάδας εγώ το όλο θέμα το βλέπω πιο απλά ως "Ζευγάρι νοικιάζει "στρατόπεδο" του Π.Ν για να κάνει πάρτυ". Ξεχνώ τι είναι το Αβέρωφ και στη θέση του βάζω οποιοδήποτε άλλο πλοίο που μπορεί να μην έχει ανάλογο παρελθόν ή το 96 ΤΥΠΕΘ που από το λίγο που το έζησα δεν ήταν το σύμβολο μαχιμότητας/ικανότητας/ένδοξης ιστορίας του ΣΞ. Το πρόβλημα παραμένει. Όσον αφορά στο "Η Αλίκη στο Ναυτικό" νομίζω ότι κάθε σύγκριση με το πάρτυ είναι τουλάχιστον άδικη. Παραχωρήθηκαν εκεί κάποιες μονάδες του ΠΝ για το γύρισμα μιας ταινίας που το μόνο που θα μπορούσε να της καταλογήσει κάποιος υπερβολικός ήταν ότι παρουσίζε το ΠΝ ψιλοξέφραγο αμπέλι όπου ανέβαινε στο πλοίο ο οποιοσδήποτε, αλλά ακόμα και τότε μέχρι εκεί.
kosmasgr Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Ξεφτιληστήκαμε άλλη μια φορά παγκοσμίως. Η πρώτη φορά θα είναι ? Πήρα το Θέμα τώρα το πρωί και έχει κάτι νέες φωτογραφίες πραγματικά εκνευριστικές. Πως καταφέρνουν πάντως άτομα δήθεν καλλιτέχνες να ξεφτιλίζουν την χώρα χωρίς συνέπειες δεν έχω καταλάβει ακόμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.