Προς το περιεχόμενο

Επεξεργασία εικόνας

Dozzer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρα, εχω μια ετοιμη εικονα και θα ηθελα να προσθεσω πανω σε αυτη τη διευθυνση της ιστοσελιδας μου. Καμια ιδεα; Όχι κάτι περίπλοκο... Ευχαριστώ.

Δημοσ.

λογικά θα υπάρχουν πιο απλά προγράμματα για τέτοια πράγματα... εγώ γενικά ένα πολύ ωραίο εργαλείο που χρησιμοποιώ κατα καιρούς (και είμαι τελείως άσχετος με το θέμα...) photoshop elements 7 .. !

Δημοσ.

Το paint των windows όπως λέει ο weathor

all programs/accesories/paint/αρχειο/άνοιγμα/(βρίσκεις την εικόνα που θες), την διπλοκλικάρεις/πατάς το Α αριστερα στην οθόνη του paint και σέρνεις το ποντίκι προς τα αριστερά και λίγο κάτω, για να ορίσεις το χώρο που θα γράψεις/copy paste τη διεύθυνση, και save us, δώσε και ένα νέο όνομα για να μη χαλάσεις το πρωτότυπο

Δημοσ.

Ειλικρινά, το paint των windows είναι απλά άθλιο! Γιατί κάποιος να δουλέψει εκεί. Θα σου πρότεινα κ εγώ το Paint.NET το οποίο είναι open source. Πολύ εύκολο κ λιτό. Έχει λίγα πράγματα πάνω του, αλλά για βασικές δουλειές που χρειάζεται κάποιος που κάνει σελίδες είναι ότι πρέπει.

Δημοσ.
Να προτείνω ένα και εγώ..

το http://pixlr.com/editor/ είναι online εφαρμογή οπότε απλά πας στο site και κάνεις τη δουλεία σου ;)

++++++

Το μήνυμα που έχετε εισάγει είναι μικρό. Παρακαλούμε μεγαλώστε το μήνυμα σας ώστε να περιέχει τουλάχιστον 10 χαρακτήρες.

• 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Να προτείνω ένα και εγώ..

το http://pixlr.com/editor/ είναι online εφαρμογή οπότε απλά πας στο site και κάνεις τη δουλεία σου ;)

Ωραιο φιλε αλλα δεν εχει την γραμματοσειρα που ψαχνω. Ψαχνω την "Old english text mt", ξερει κανεις πως μπορω να την προσθεσω στην ζωγραφικη για να κανω απο εκει την δουλεια μου;
Δημοσ.
Ωραιο φιλε αλλα δεν εχει την γραμματοσειρα που ψαχνω. Ψαχνω την "Old english text mt", ξερει κανεις πως μπορω να την προσθεσω στην ζωγραφικη για να κανω απο εκει την δουλεια μου;