Προς το περιεχόμενο

Mortal Kombat [2011] [PS3][XBOX 360]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν μιλαω για το πως νοιωθεις αλλα για ουσιαστικη gameplay ισσοροπια παιχνιδιου. Σε αυτο το MK και στον τομεα του βαθους ηταν απλα πατος. Παντα, σε ολα τα παιχνιδια του μεχρι και σημερα. Δεν ειναι και κανενα μυστικο.

  • Απαντ. 519
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Δεν μιλαω για το πως νοιωθεις αλλα για ουσιαστικη gameplay ισσοροπια παιχνιδιου. Σε αυτο το MK και στον τομεα του βαθους ηταν απλα πατος. Παντα, σε ολα τα παιχνιδια του μεχρι και σημερα. Δεν ειναι και κανενα μυστικο.

 

Το οτι εσυ πιστευεις οτι απο gameplay το ΜΚ3 ηταν πατος δεν παει να πει οτι ισχυει κιολας...

Εγω προσωπικα οπως και καποιοι φιλοι μου το τερματιζαμε σχεδον με ολους τους χαρακτηρες...Και χωρις να εχουμε ριξει και κανα τρελο ποτισμα :-)

Σε καθε παιχνιδι καποιοι μαχητες θα ειναι καλυτεροι απο καποιους αλλους.Εκει ειναι και η μαγκια βεβαια,να μπορεις να τους παιζεις ολους καλα(ή τους περισοτερους) και οχι μονο 1-2 παικτες...

Δημοσ.

Μπορεί κάποιος να πεί το confirmed roaster so far???

 

Twenty-two playable characters have been revealed to date, being Baraka,[27] Cyrax,[28] Ermac,[29] Jade,[30] Jax,[31] Johnny Cage,[28] Kano,[32] Kitana,[28] Kung Lao,[28] Liu Kang,[27] Mileena,[28] Nightwolf,[28] Noob Saibot,[33] Raiden,[24] Reptile,[28] Scorpion,[28] Sektor,[28] Shang Tsung,[32] Sindel,[29]Sonya,[34] Stryker[27] and Sub-Zero.[28]

Δημοσ.

Το οτι εσυ πιστευεις οτι απο gameplay το ΜΚ3 ηταν πατος δεν παει να πει οτι ισχυει κιολας...

Εγω προσωπικα οπως και καποιοι φιλοι μου το τερματιζαμε σχεδον με ολους τους χαρακτηρες...Και χωρις να εχουμε ριξει και κανα τρελο ποτισμα :-)

Σε καθε παιχνιδι καποιοι μαχητες θα ειναι καλυτεροι απο καποιους αλλους.Εκει ειναι και η μαγκια βεβαια,να μπορεις να τους παιζεις ολους καλα(ή τους περισοτερους) και οχι μονο 1-2 παικτες...

 

Ισχυει οτι το gameplay στο "τεχνικο" κομματι ηταν πατος και θα σου το αποδειξω αμεσως με ενα παραδειγμα που το θυμαμαι σαν να το παιζω τωρα το παιχνιδι (και το παιχνιδι ηταν γεματο απο τετοιες ανισσοροπιες). Κανε το 5 hit combo του Subzero (HP, HP, LK, HK, <- HK) και θα δεις οτι κανει 26% damage. Τωρα κανε το 6 hit combo του το οποιο ειναι το ιδιο με τη διαφορα οτι "κουμπωνεις" και ενα LP μετα τις 2 HP και θα δεις οτι κανει 22% damage.

 

Αυτο ειναι ενα μικρο μονο παραδειγμα. Αν κατσω να ξαναπαιξω 1 ωρα μονο απο το παιχνιδι σημερα κιολας μπορω να σου βγαλω αλλα τοσα και με διαφορετικους χαρακτηρες και skills.

Δημοσ.

Twenty-two playable characters have been revealed to date, being Baraka,[27] Cyrax,[28] Ermac,[29] Jade,[30] Jax,[31] Johnny Cage,[28] Kano,[32] Kitana,[28] Kung Lao,[28] Liu Kang,[27] Mileena,[28] Nightwolf,[28] Noob Saibot,[33] Raiden,[24] Reptile,[28] Scorpion,[28] Sektor,[28] Shang Tsung,[32] Sindel,[29]Sonya,[34] Stryker[27] and Sub-Zero.[28]

Σ'ευχαριστώ πολύ φίλε μου!

Μακάρι στους υπόλοιπους να συμπεριλαμβάνονται και οι Kabal, Sheeva άντε και Rain!

Στα 26 slots ο Kratos και ο Goro δεν θα είναι??? Επίσης στην έκδοση για το Xbox360 ο exclusive μάθαμε ποιός θα είναι???

 

Υ.Γ: Ο αγαπημένος μου Shang Tsung είναι μακράν αυτός του ΜΚ3! Δεν καταλαβαίνω γιατί έχει αλλάξει τόσο πολύ στα χρόνια που περάσανε... :wub:

Υ.Γ2: Stryker??? WTF!?!?!?!? Ο πιο αχόνευτος, άκυρος και άσχημος χαρακτήρας σε όλη την ιστορία του ΜΚ για μένα! :mad:

Υ.Γ3: Εννοείται ότι θέλουμε και Smoke (Human και Mech)!!!

Υ.Γ4: Και φυσικά πολλά κοστούμια και δυνατότητα παραμετροποίησης του κάθε μαχητή!

Υ.Γ5: Ok, σταματάω εδώ... :mrgreen:

Δημοσ.

Ισχυει οτι το gameplay στο "τεχνικο" κομματι ηταν πατος και θα σου το αποδειξω αμεσως με ενα παραδειγμα που το θυμαμαι σαν να το παιζω τωρα το παιχνιδι (και το παιχνιδι ηταν γεματο απο τετοιες ανισσοροπιες). Κανε το 5 hit combo του Subzero (HP, HP, LK, HK, <- HK) και θα δεις οτι κανει 26% damage. Τωρα κανε το 6 hit combo του το οποιο ειναι το ιδιο με τη διαφορα οτι "κουμπωνεις" και ενα LP μετα τις 2 HP και θα δεις οτι κανει 22% damage.

 

Αυτο ειναι ενα μικρο μονο παραδειγμα. Αν κατσω να ξαναπαιξω 1 ωρα μονο απο το παιχνιδι σημερα κιολας μπορω να σου βγαλω αλλα τοσα και με διαφορετικους χαρακτηρες και skills.

 

Η αληθεια ειναι οτι εγω παντα εκανα το 6-hit combo...:P

Το πρωτο release του ΜΚ3 ειχε μερικες ανισοροποιες(οπως πχ οτι καποιοι χαρακτηρες ειχαν καποια combos με τα οποια εκαναν τεραστιο damage) για αυτο και μετα εβγαλαν και αλλες 2 releases,οπου και διορθωσαν καποια προβληματα

Αυτο δεν κανει αυτοματα το gameplay "πατο" οπως το χαρακτηρισες...

Anyway ετσι και αλλιως αυτο που ανεφερες ηταν μια μικρη λεπτομερια.Γενικως σαν παιχνιδι ειχε καλο gameplay(οχι τοσο καλο οσο στο ΜΚ2 ομως,το οποιο θεωρω και το καλυτερο ΜΚ)το οποιο βελτιωθηκε με το UMK3.

Ο δημιουργος ολων των ΜΚ Ed Boon δηλωσε οτι το αγαπημενο το ΜΚ ηταν το UMK3.... :-)

Δημοσ.

Ισχυει οτι το gameplay στο "τεχνικο" κομματι ηταν πατος και θα σου το αποδειξω αμεσως με ενα παραδειγμα που το θυμαμαι σαν να το παιζω τωρα το παιχνιδι (και το παιχνιδι ηταν γεματο απο τετοιες ανισσοροπιες). Κανε το 5 hit combo του Subzero (HP, HP, LK, HK, <- HK) και θα δεις οτι κανει 26% damage. Τωρα κανε το 6 hit combo του το οποιο ειναι το ιδιο με τη διαφορα οτι "κουμπωνεις" και ενα LP μετα τις 2 HP και θα δεις οτι κανει 22% damage.

 

Αυτο ειναι ενα μικρο μονο παραδειγμα. Αν κατσω να ξαναπαιξω 1 ωρα μονο απο το παιχνιδι σημερα κιολας μπορω να σου βγαλω αλλα τοσα και με διαφορετικους χαρακτηρες και skills.

 

εσυ το βλέπεις έτσι,το συγκεκριμένο combo μπορεί άλλως να το δει πιο ρεαλιστικά(οτι το παιχνίδι ήταν πολύ μπροστά απο την εποχή του) και κάνοντας αυτή τη Low punch κουραζόταν πιο πολύ ο sub zero επιρεαζόταν το fatigue του και δεν είχαν οι υπόλοιπες μπουνιές/κλωτσιές την δύναμη που είχαν στο πρώτο combo.... σοβαρά τώρα αυτό που λες δεν λέει τπτ,ούτε είναι στανταρ 100% ενα combo με παραπάνω κουμπιά να κάνει περισσότερο damage.

Δημοσ.

Λοιπον ετσι απο περιεργεια δοκιμασα τα 2 combo του sub-zero που ανεφερε ο ikaruga24 στο mame32 και μαλιστα δοκιμασα την πρωτη relase που ειχε και τις πιο πολλες ανισοροποιες στα combos.

Μιλαμε παντα για το Mortal Kombat 3 και την Arcade revision 1.0

To 5-hit combo κανει οντως damage 26%

To δε 6-hit combo κανει...30% damage :-D

 

Παντως μου κανει εντυπωση το πως εχεις ασχοληθει τοσες ωρες με ενα παιχνιδι που θεωρεις οτι εχει "πατο" gameplay...

Δημοσ.

Λοιπον ετσι απο περιεργεια δοκιμασα τα 2 combo του sub-zero που ανεφερε ο ikaruga24 στο mame32 και μαλιστα δοκιμασα την πρωτη relase που ειχε και τις πιο πολλες ανισοροποιες στα combos.

Μιλαμε παντα για το Mortal Kombat 3 και την Arcade revision 1.0

To 5-hit combo κανει οντως damage 26%

To δε 6-hit combo κανει...30% damage :-D

 

Παντως μου κανει εντυπωση το πως εχεις ασχοληθει τοσες ωρες με ενα παιχνιδι που θεωρεις οτι εχει "πατο" gameplay...

 

Στην πρωτη εκδοση ναι κανει 30% damage. Στο ultimate και Trilogy κανει 22% damage (το 6 hit combo). Οπως ειπα, 1 ωρα να κατσω να ασχοληθω θα σου πω αλλα τοσα.

 

Skanjo...ουδεν σχολιο.

Δημοσ.

Στην πρωτη εκδοση ναι κανει 30% damage. Στο ultimate και Trilogy κανει 22% damage (το 6 hit combo). Οπως ειπα, 1 ωρα να κατσω να ασχοληθω θα σου πω αλλα τοσα.

 

Skanjo...ουδεν σχολιο.

 

όταν λες οτι δεν έχει βάθος το παιχνίδι και το gameplay είναι Broken για τέτοιες μπούρδες τι περιμένεις να πω χαχαχα

Δημοσ.

Στην πρωτη εκδοση ναι κανει 30% damage. Στο ultimate και Trilogy κανει 22% damage (το 6 hit combo). Οπως ειπα, 1 ωρα να κατσω να ασχοληθω θα σου πω αλλα τοσα.

 

Skanjo...ουδεν σχολιο.

 

Τοση ωρα εκανες αναφορα για το original MK3 :rolleyes:

Εχεις δικιο το 5hit κανει 26% και το 6hit combo κανει 23%

Προφανως και εκαναν λακακια εδω...

Και απ οτι βλεπω δεν το αλλαξαν και στις νεοτερες revisions

Βασικα αυτο που εκαναν στο UMK3 ειναι να μειωσουν το damage των πολυ μεγαλων combos.Αλλα απ οτι φαινεται αφησαν το ιδιο στα μικρα combos...

Αυτο ομως δεν νομιζω να μειωνει τοσο πολυ την αξια του παιχνιδιου...

Δημοσ.

όταν λες οτι δεν έχει βάθος το παιχνίδι και το gameplay είναι Broken για τέτοιες μπούρδες τι περιμένεις να πω χαχαχα

 

Δηλαδη δεν ειναι broken το gameplay? Οταν οι χαρακτηρες εχουν τρομερες ανισσοροπιες μεταξυ τους και οταν καποιοι χαρακτηρες ειναι σαφως καλυτεροι απο καποιους αλλους πως το λες ενα -fighting- game? Και εχει βαθος? Για εξηγησε μου πως το εννοεις εσυ το βαθος για να ξερω.

 

Τοση ωρα εκανες αναφορα για το original MK3 :rolleyes:

Εχεις δικιο το 5hit κανει 26% και το 6hit combo κανει 23%

Προφανως και εκαναν λακακια εδω...

Και απ οτι βλεπω δεν το αλλαξαν και στις νεοτερες revisions

Βασικα αυτο που εκαναν στο UMK3 ειναι να μειωσουν το damage των πολυ μεγαλων combos.Αλλα απ οτι φαινεται αφησαν το ιδιο στα μικρα combos...

Αυτο ομως δεν νομιζω να μειωνει τοσο πολυ την αξια του παιχνιδιου...

 

Εκανα αναφορα στο MK3 γενικα (συμπεριλαμβανομενου και τα revisions) και δεν ειπα ποτε κατι συγκεκριμενα και μονο για το Version 1.0. Επισης αυτο που λες φενεται να το εκαναν μονο σε συγκεκριμενους χαρακτηρες στη χαση και στη φεξη γιατι το combo το 6 hit του subzero (παλι σαν παραδειγμα μιας και ειναι ο παικτης μου μαζι με την Syndel) κανει το -σωστο- damage αν το ξεκινησεις απο jumping punch -> 6 hit combo. Η προχειροτητα με την οποια ειχαν φτιαξει το 3 ηταν αισθητη παντου. Απο τεμαχισμενα μελη στα fatalities τα οποια αιωρουνταν στον αερα μεχρι τα 10-15 κεφαλια, χερια, οτιδηποτε που εμεναν στο πατωμα αφου σκοτωνες καποιον.

 

Ολα αυτα που λεω προφανως και θα δωσουν το λαθος συμπερασμα οτι δεν μου αρεσει το παιχνιδι. Το παιχνιδι μου αρεσει -παρα- αυτα τα σοβαρα λαθη αλλα ας μην εχουμε αυταπατες οτι το παιχνιδι ειναι και για σοβαρους fighting τυπους. Ενα παιχνιδι που δεν εχει να πει τιποτα απο αποψη τεχνικων, counters, reversals, guard breaks και δεν ξερω και εγω τι αλλο που αλλα fighting της εποχης (και οχι μονο) τα εχουν δωσει απλοχερα στο λαο των fighthing games.

 

Γι αυτο και αλλωστε το MK "ξεπεραστηκε" και "ξεχαστηκε".

Δημοσ.

Δηλαδη δεν ειναι broken το gameplay? Οταν οι χαρακτηρες εχουν τρομερες ανισσοροπιες μεταξυ τους και οταν καποιοι χαρακτηρες ειναι σαφως καλυτεροι απο καποιους αλλους πως το λες ενα -fighting- game? Και εχει βαθος? Για εξηγησε μου πως το εννοεις εσυ το βαθος για να ξερω.

 

 

 

Εκανα αναφορα στο MK3 γενικα (συμπεριλαμβανομενου και τα revisions) και δεν ειπα ποτε κατι συγκεκριμενα και μονο για το Version 1.0. Επισης αυτο που λες φενεται να το εκαναν μονο σε συγκεκριμενους χαρακτηρες στη χαση και στη φεξη γιατι το combo το 6 hit του subzero (παλι σαν παραδειγμα μιας και ειναι ο παικτης μου μαζι με την Syndel) κανει το -σωστο- damage αν το ξεκινησεις απο jumping punch -> 6 hit combo. Η προχειροτητα με την οποια ειχαν φτιαξει το 3 ηταν αισθητη παντου. Απο τεμαχισμενα μελη στα fatalities τα οποια αιωρουνταν στον αερα μεχρι τα 10-15 κεφαλια, χερια, οτιδηποτε που εμεναν στο πατωμα αφου σκοτωνες καποιον.

 

Ολα αυτα που λεω προφανως και θα δωσουν το λαθος συμπερασμα οτι δεν μου αρεσει το παιχνιδι. Το παιχνιδι μου αρεσει -παρα- αυτα τα σοβαρα λαθη αλλα ας μην εχουμε αυταπατες οτι το παιχνιδι ειναι και για σοβαρους fighting τυπους. Ενα παιχνιδι που δεν εχει να πει τιποτα απο αποψη τεχνικων, counters, reversals, guard breaks και δεν ξερω και εγω τι αλλο που αλλα fighting της εποχης (και οχι μονο) τα εχουν δωσει απλοχερα στο λαο των fighthing games.

 

Γι αυτο και αλλωστε το MK "ξεπεραστηκε" και "ξεχαστηκε".

 

Το γεγονος οτι στις fatalities εβλεπες 10 πνευμονες 5 καρδιες 5 χερια κλπ δεν σημαινει οτι ειναι και λαθος των προγραματιστων.Εγω πιστευω οτι το εκαναν για χιουμορ αλλα και για να δειξουν οτι ειναι ενα παιχνιδι που δεν παιρνει στα σοβαρα τον εαυτο του οσον αφορα τις fatalities.

Μηπως ξεχασε κανεις τις fatalities του ΜΚ2;Η kitana δινει φιλακι στον αντιπαλο και αυτος φουσκωνει και σκαει σαν μπαλονι,η mileena ρουφαει τον αντιπαλο και φτυνει τα κοκαλα..και πολλες αλλες οι οποιες εγιναν πιο πολυ για να προσφερουν γελιο.

Μην ξεχναμε οτι κυριως λογω του ΜΚ κατα μεγαλο μερος,ιδρυθηκε και το Entertainment Software Rating Board(ESRB),το οποιο υποχρεωνει ολα τα παιχνιδια να εχουν αυτοκολητο με το χαμηλοτερο επιτρεπτο οριο ηλικιας...

Και εξαιτειας του ESRB αλλα και πολλων αλλων στενομυαλων οι οποιοι υποστηριξαν οτι τα violent video games οπως το ΜΚ οθουν τα παιδια προς την βια,οι δημιουργοι του ΜΚ αποφασισαν να το "γελοιοποιησουν" λιγο το θεμα και ετσι δημιουργησαν μερικες εντελως αστειες fatalities οπως και babalities και friendships.

Εγω προσωπικα οπως και οι φιλοι μου που παιζαμε το ΜΚ3 στα ηλεκτρονικα,ριχναμε πολυ γελιο με τις fatalities αυτες.Μαλιστα μετρουσαμε και ποσα ηταν τα χερια και τα ποδια :-)

Μιας και προσωπικα η κατηγορια των fighting games ειναι η αγαπημενη μου και εχω παιξει παρα πολλα games μπορω να σου πω οτι και στα 3 πρωτα ΜΚ δεν υπηρχε περιπτωση να χασω απο καποιον που δεν ηξερε να παιζει καλα.Οποιο μαχητη και να επερνα..

Τα τελευταια χρονια στο Χ360 αφου εφαγα αρκετες ωρες στα tekken6 και soul calibur4,τα οποια και φυσικα τερματισα με αρκετους παικτες,καταφερα και εχασα 2-3 φορες απο την γυναικα μου η οποια δεν εχει ιδεα απο fighting games.Πως με νικησε;Απλα πατουσε ολα τα κουμπια μαζι(ειδικα στο soul calibur4)...

Αυτο πολυ απλα δεν γινεται στα 3 πρωτα ΜΚ...

Δημοσ.

ikaruga πες ενα fighting game που να μην έχει τουλάχιστον εναν overpowered character.αν θες balance μεταξύ 30παιχτών τότε δες πως ούτε ένα mmo δεν είναι balanced με 5-10 classes και ούτε καν το dota/lol δεν είναι balanced.

 

όσον αφορά το βάθος μιλάω για κινήσεις/combo/characters διαφορετικούς(όχι 10 με την κίνηση του hadoken)κτλπ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...