Προς το περιεχόμενο

Mortal Kombat [2011] [PS3][XBOX 360]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 519
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

^ThReSh η αποτυχία σου συνίσταται σε δύο λόγους:

νομίζεις ότι η γνώμη σου είναι η μόνη αλήθεια και πως εδώ είναι youtube όπου ο καθένας έρχεται να ανοίξει άσκοπη αντιπαράθεση απλά για να βγάλει θυμό και προσπαθείς να απαξιώσεις οποιαδήποτε άλλη γνώμη με internet cliché

δεύτερον η εικόνα του ultralisk είναι πολύ καλύτερο σχόλιο

 

Ποια παιχνιδια της σειρας Mortal Kombat εχεις παιξει και δεν σου αρεσαν;

 

είχα την ατυχία να ασχοληθώ με το δύο στο megadrive, 3 xbox και το τέσσερα στο PC

 

γενικά άθλια αίσθηση της κίνησης, δεν μου αρέσει η ταχύτητα του παιχνιδιού, ηλίθιες λαβές και καμία σχέση με οποιαδήποτε πολεμική τέχνη. από την άλλη καμία αίσθηση κόμικ υπερβολής των 2D fighters όπως SF & MvsC. κανένας χαρακτήρας δεν ήταν συνδεδεμένος με την πολεμική τέχνη που υποτίθεται χρησιμοποιούσε αλλά με το πόσο βίαιος ήταν

εκτός αυτού δεν έχουν καμία έμπνευση σαν σχεδίαση, στερεοτυπικοί ασιάτες, νίνζτα, μπρατζαράδες αμερικάνοι κτλ

 

μια εντελώς αμερικανιά με αίμα και υποτίθεται σοκαριστηκή βία, μια ολόκληρη σειρά παιχνιδιών που βασίστηκαν απλά και μόνο στο ότι μπορείς τα "τελειώσεις" τον αντίπαλό με βίαιο τρόπο

 

οι αγαπημένες μου σειρές

tekken (με παίκτη Lee Chaolan)

dead or alive

marvel vs capcom

Street fighter

Δημοσ.

Εντάξει, άλλη μια "αναβίωση" ενος εδώ και χρόνια νεκρού franchise. Δεν περιμένω κάτι περισσότερο απο ατελείωτο αίμα το οποίο θα πασάρουν ως "επαναστατικό".

Δημοσ.

τώρα μάλιστα, αλλά το προηγούμενο post ήταν σκέτη trollιά...

 

σου επιστρέφω το σχόλιο, εξαρχής εσύ το πήρες ως δεδομένο ότι δεν είχα τίποτα να πω, αλλά έτσι ανεβαίνει το post count

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όταν γράφεις μια πρόταση χωρίς να έχει μια δικαιολόγηση δεν πρέπει να "αντιδράσουμε"? αν δεν αντιδρούσαμε θα έγραφες το 2ο τεκμηρειωμένο post? όχι βέβαια...

 

τα 18 posts που έχεις κάνει από χθες είναι περισσότερα από αυτά που έχω κάνει τις 2 τελευταίες μέρες...

Επεξ/σία από ThReSh
Δημοσ.

Μα το Mortal Kombat δεν ηταν ποτε παιχνιδι για "σοβαρους" παικτες fighting οσον αφορα το ιδιο το gameplay. Δεν ειχε ποτε του κανενα βαθος. Αυτο που ειχε ομως ηταν ατμοσφαιρα (για τα πρωτα 3) και ενα υποτυπωδες (αλλα με περιεργο τροπο ενδιαφερον) σεναριο. Το συγκεκριμενο MK φενεται να πηγαινει στα παλια λημερια και αφηνει στην ακρη τις παπαρες που μας εβγαλε απο το 3 και μετα.

 

Τωρα θα πεις, και τι σχεση εχουν τα παραπανω καλα με ενα παιχνιδι fighting? Τιποτα αλλα ειναι αξιοπεριεργο το οτι το παιχνιδι εχει τοσους φιλους χωρις να προσφερει ουσιαστικα απολυτως τιποτα απο αποψη gameplay και σοβαρου ξυλου.

 

Το εχουμε πει οτι αν καποιος ψαχνει πραγματικα σοβαρο και "τεχνικο" ξυλο θα πρεπει να κοιταξει στα:

 

- Virtua Fighter 5

- Super Street fighter 4

- Blazblue

- King of Fighters

- Dead of alive 4

 

και σε λιγο ποιο light καταστασεις

 

- Soul Calibur 4

- Tekken 6

 

Αυτα απο τα "συγχρονα" fighting

Δημοσ.

Καταρχην συμφωνω οτι η σειρα αξιζε μονο οταν ηταν σε 2D.Οταν το γυρισαν στα τρισδιαστατα,επεσε πολυ

Οι 3 βασικοι λογοι που εκανε επιτυχια κατα τη γνωμη μου ειναι:

  • Ειχε digitized χαρακτηρες.Αν εξερεσεις το απαισιο pit fighter(το οποιο το εκανε και αυτο η midway)το οποιο ειχε και αυτους digitized χαρακτηρες,το ΜΚ ηταν ισως το πρωτο fighting game που χρησιμοποιουσε αυτο το ειδος γραφικων.με αυτη την τεχνικη ας πουμε οτι φαινοταν πιο "ρεαλιστικο".Τουλαχιστον μεχρι να γινουν οι fatalities :P
  • Ειχε fatalities,babalities,friendship κλπ για τα οποια ο κοσμος εχει ριξει πολυ χρημα μεχρι να τα βρει,να τα μαθει και να τα εκτελει στον λιγοστο χρονο που εδινε το παιχνιδι.Μην ξεχναμε οτι εκεινη την εποχη το web ηταν σχεδον ανυπαρκτο,ειδικα στην Ελλαδα και ετσι ηταν πολυ πιο δυσκολο για καποιον να βρει ολα τα κολπα.
  • Ειχε χαρακτηρες οι οποιοι ειχαν προσωπικοτητα,οπως αλλωστε και το street fighter 2.Χαρακτηρες οπως οι Sub-zero,Scorpion,Raiden,Baraka,Millena ειναι χαρακτηρες που δεν ειχαν εμφανιστει ποτε σε παρομοιο παιχνιδι και οι δυναμεις τους ηταν κατι πρωτογνωρο για αυτο το ειδους games.Το iceball του sub-zero,το spear του Scorpion ειναι κινησεις που εχουν μεινει στην ιστορια,οπως φυσικα και καποιες fatalities.
    Παρολο που μαρεσουν και πιο "τεχνικα" παιχνιδια οπως tekken,virtua fighter,dead or alive,πιστευω οτι κανενα αλλο παιχνιδι εκτος απο το street fighter δεν ειχε τοσο ενδιαφερον χαρακτηρες οπως το ΜΚ.
    Δεν ειναι τυχαιο νομιζω οτι η πρωτη ταινια ΜΚ ειναι ισως η καλυτερη μεταφορα ταινιας απο παιχνιδι.Εχουν βγει σε ταινιες επισης και τα street fighter,tekken και dead or alive.Οι ταινιες αυτες ειναι απο πολυ μετριες εως χαλια...

 

Σιγουρα εκεινη την εποχη δεν υπηρχε και τοσο μεγαλος ανταγωνισμος αν εξερεσεις το street fighter 2 που ηταν στην κορυφη.Στα 90΄s σχεδον οτι fighting game εβγαινε θα ηταν κλωνος του street fighter(world heroes,art of fighting,aggressors of dark combat) οποτε το ΜΚ ηταν πραγματι κατι ξεχωριστο και οχι μονο για τα fatalities.

Φυσικα μετα απο καποια χρονια η σειρα πηρε την κατιουσα.Προσθεταν συνεχεια νεους χαρακτηρες χωρις προσωπικοτητα και χωρις να εχουν κατι νεο να προσφερουν.

Βγηκαν και ποιοτικα παιχνιδια οπως tekken,virtua fighter,soul calibur και καπου εκει χαθηκε η μπαλα για το ΜΚ

Με το νεο ΜΚ το οποιο απ οτι φαινεται επιστρεφει στις ριζες του (με λιγους και καλους χαρακτηρες τους οποιους ο κοσμος "αγαπησε") πιστευω οτι θα ειναι ενα αξιοπρεπεστατο παιχνιδι.

Σιγουρα δεν προκειτε να κανει το μπαμ που ειχαν κανει τα 3 πρωτα αλλα τουλαχιστον εγω(και οχι μονο) το περιμενω με ανυπομονησια... :-D

Δημοσ.

Ήταν να γράψω κατεβατό, αλλά βαρέθηκα και δε θα' χε και νόημα.

Όποιος δεν έχει χεστεί πάνω του και δεν μετράει τις μέρες για να κυκλοφορήσει το ΜΚ9, απλά δεν του άρεσε ποτέ το ΜΚ (Trilogy και πίσω, μετά το παιχνίδι πήρε διαφορετικά μονοπάτια που προσωπικά δε γούσταρα).- Και σε αυτό είμαι κάθετος.

Οι λόγοι που προσωπικά μετράω τις μέρες να βγει (οι fan του ΜΚ θα με νιώσουν):

1) Κλασσικοί χαρακτήρες και όχι κομήτες

2) Γραφικά τούμπανο

3) Όποιος έχει παίξει mk vs dc καταλαβαίνει πως θα είναι το gameplay σε γενικές γραμμές τεχνικά, το οποίο είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.

4) Καινοτομίες (x-ray moves, co-op mode)

5) Διατήρηση ατμόσφαιρας / αισθητικής (το μισό παιχνίδι πρακτικά μη σου πω)

6) ΒΙΑ. Ναι, ένας λόγος που αγαπήσαμε το mortal kombat είναι επειδή σου έβγαζε ο subzero την καρδιά και το κεφάλι μαζί με τη ραχοκοκαλιά, ο kano το σκελετό από το στόμα, γιατί ο kung lao σε κόβει στη μέση με το καπέλο κτλ.

 

http://www.youtube.com/watch?v=u1mZVaV8mVY

 

ΥΓ. Το ΜΚ9, εν αντιστοιχία με το SF IV, είναι όπως θα έπρεπε να είναι τα fighting games εν έτει 2010, κατ' εμέ. Διατήρηση αισθητικής / gameplay, βελτίωσή τους μέσω εισαγωγής καινοτομιών (γραφικά, έξτρα κινήσεις) κτλ.

Δημοσ.

καλα ρε πάτε καλά μερικοί? τι άλλο θέλετε δλδ? έχουμε δει απίστευτα καλά πράγματα και με την τροχιά που είχε πάρει το Mk σαν σειρά θα έπρεπε τουλάχιστον να χαίρονται όσοι έχουν παίξει τα παλιά.

 

επειδή λιώνω τέτοιου είδους παιχνίδια μου φαίνεται αστείο που θεωρείτε το mk κατώτερο απο blazblue/soul calibur/tekken/sf και τα λοιπά.όποιος έλιωνε στα arcade τα 1/2 καταλαβαίνει,με κορύφωση το mk3 που ήταν απλά έπος.

για δείτε λίγο εδω http://www.gametrailers.com/video/noob-saibot-mortal-kombat/710618

 

τι έχει να ζηλέψει το συγκεκριμένο mk απο το sfiv και τα άλλα fighters?

ταχύτητα ?check

combos? check

roster ? check

α ναι λοίπει ο ken και το shoruyken.....

 

να το θυμάστε το συγκεκριμένο mk θα είναι η επιστροφή της σειράς

Δημοσ.

Απο τα 2D για εμενα το 3 ειναι το χειροτερο. Εχει την χειροτερη (με διαφορα) ισσοροπια. Χαρακτηρες που πραγματικα ο ενας ηταν καλυτερος απο τον αλλο. Combos που λειτουργουσαν αλλιως για εσενα και αλλιως για τη CPU (θα θυμαστε το αξεχαστο combo του Sub-zero k Cabal και οχι μονο). Να μην κανω καν αναφορα στον super cheat υπολογιστη οταν επαιζες εναντιον του που "διαβαζε" απο πριν κυριολεκτικα τις κινησεις σου.

Δημοσ.

Απο τα 2D για εμενα το 3 ειναι το χειροτερο. Εχει την χειροτερη (με διαφορα) ισσοροπια. Χαρακτηρες που πραγματικα ο ενας ηταν καλυτερος απο τον αλλο. Combos που λειτουργουσαν αλλιως για εσενα και αλλιως για τη CPU (θα θυμαστε το αξεχαστο combo του Sub-zero k Cabal και οχι μονο). Να μην κανω καν αναφορα στον super cheat υπολογιστη οταν επαιζες εναντιον του που "διαβαζε" απο πριν κυριολεκτικα τις κινησεις σου.

 

 

επειδή πάντα το έλιωνα coop με παρέα στο megadrive(α και β μαζί για high punch και β και γ μαζί για Low kick,τουλάχιστον ήταν καλύτερο απο το ssfii που πατούσες το σταρτ για να αλλάξεις απο μπουνιές σε κλοτσιές χαχαχαχα) και ποτέ σόλο δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο,αλλα διαφωνώ για τα combo,ήταν απίστευτα,έπερνες φόρα και ήταν η πρώτη φορά που ένιωθες οτι οι κινήσεις που κάνεις έχουν δύναμη απο πίσω(φυσικά βοηθούσαν και οι κραυγές),με cyrex και sub zero έπαιζα πάντα, έχει τον πιο απαίσιο sub zero εμφανισιακά το παιχνίδι χεχεχε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...