Προς το περιεχόμενο

Νεο polo 1.2 TSI 105hp ή Yaris 1.3 101hp


orfeas2007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

8m.gif

 

Το 7) είναι αυτο:

7) Volkswagen recommends the use of premium fuel 95 RON. For the reaching of maximum road performances the use of super plus gasoline 98 RON is necessary.

 

Τώρα τι πουλάνε τα ελληνικά βενζινάδικα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...

:-)

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Γι αυτό βάζουμε 100RON.

 

Ακόμα και να είναι νοθευμένη, θα είναι με αγνή αμόλυβδη. Όχι με πετρέλαια, νερά και λάσπες.

 

Και δε τίθεται θέμα κόστους. Ναι, πάει 10€ παραπάνω ανά ντεπόζιτο. Λιγότερο από τα συνεργεία που θα τρέχετε αν σας βάλουν γλίτσα αντί βενζίνης.

Δημοσ.
Το κροτάλισμα που λες είναι πυράκια και είναι χαρακτηριστικό πολλών VW, σε συνάρτηση με τη γελοία ποιότητα των καυσίμων στην Ελλάδα. Υπάρχει ένα υπεράριστο συνεργείο για VW στο Μοσχάτο, που λέγεται Γκ.... (δεν κάνουμε διαφήμιση). Επειδή υπάρχουν πολλά vw-audi-skoda στην οικογένεια, τον εμπιστευόμαστε χρόνια. Από το 1995 πηγαίνουμε εμείς. Ο ίδιος λέει ότι ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα vw χτυπάνε πυράκια, και γι' αυτό συνιστά να βάζουμε πχ 35 ευρώ super αμόλυβδη και 15 απλή αμόλυβδη. Όποτε το έκανα απλά τα πυράκια σταματούσαν μετά απο 5 χιλιόμετρα κίνησης.

 

Δηλαδή, ο φίλος μας που θα αγοράσει το Polo, θα έχει μειωμένες επιδόσεις αν βάζει απλή αμόλυβδη; Αυτό λες; Δεν το ξέρω επειδή εμείς από την αρχή βάζουμε super. Τα αυτοκίνητα μόνο αργά δεν τα λες.

 

Πάντως, αν είναι να βάζει κανείς 100άρα για να έχει τις επιδόσεις που υπόσχεται ο κατασκευαστής, απλά δεν αξίζει για αυτοκίνητο πόλης, αν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης και τα τέλη κυκλοφορίας λένε ότι θα καταργηθούν μεταφέροντας το κόστος στα καύσιμα.

 

Τέλος, να επισημάνω ότι είναι απόλυτα αναγκαίο για κάθε υποψήφιο αγοραστή να ρωτά το κόστος service και αν του επιτρέπουν (!) να είναι παρών όταν γίνεται αυτό.

 

Ετσι λεει το manual οτι με 95ρα εχει μειωμενες επιδοσεις και αυξημενη καταναλωση (αλλα δουλευει κανονικα χωρις αλλα προβληματα) ,

Εγω 1-2 φορες που εχω βαλει 95ρα(απο εμπιστο βενιζιναδικο) στις επιδοσεις δεν εχω παρατηρησει διαφορα, αν υπαρχει διαφορα ειναι ανεπαισθητη

 

Απλα φαινεται να δουλευει καλυτερα το μοτερ σε πολυ χαμηλες στροφες με μεγαλο φορτιο (πχ επιταχυνση απο 30χλμ/ω με 3η )

 

Η καταναλωση ειναι οντως πολυ μικροτερη με 100ρα, δοκιμασμενο μεχρι και 1λ/100 χλμ στον ιδιο δρομο στις ιδιες ταχυητητες κτλ , οποτε αμεσως η διαφορα μεταξυ 95ρας και 100ρας σχεδον μηδενιζετε αν προσθεσεις τον κινδυνο για νοθεια και ολα τα προβληματα που αυτο συνεπαγεται για μενα η 100ρα ειναι μονοδρομος

 

 

Δεν ξερω βεβαια τι λεει η vw για τον 1.2 αλλα φανταζομαι τα ιδια πραγματα θα ισχυουν περιπου

Δημοσ.

Ακομα και στο τωρινο δικο μου Corolla G6 με 100αρα εχω και καλυτερες επιδοσεις (δεν ξερω, η διαφορα στη λειτουργια του κινητηρα ειναι εμφανης σε σχεση με την 95 οπως και με το παλιο μου Scirocco) αλλα και μεγαλυτερη οικονομια σε εθνικες οδους και γενικα σε δρομους εκτος πολης. Μεσα σε πολη ομως με κινηση και φαναρια η 100αρα θα καει σιγουρα γρηγοροτερα σε σχεση με την 95. Οποτε εχουμε το εξης, αν σκοπευεις να καλυψεις χιλιομετρα σε εθνικη οδο τοτε βαζεις 100αρα και ας ειναι ακριβοτερη γιατι στην τελικη θα σε βγαλει περισσοτερα χιλιομετρα + καθαριζει βαλβιδες + καθαροτερη βενζινη απο θεμα νοθειας ενω βαζεις 95αρα για μεσα στην πολη.

Δημοσ.

Βασικά ο tsi γράφει ότι έχει μικρότερη κατανάλωση αν η βενζίνη είναι χωρίς θείο ή χαμηλής περιεκτικότητας, κάτι το οποίο είναι οι 100ron βενζίνες.

Δημοσ.

Λοιπόν αν το μείγμα αναφλεγεται πολυ νωρίς αυτό όντως μειώνει την απόδοση του κινητήρα.. Εμβολα, κουζινετα, ελατηρια κ.α. Σε βάθος χρόνου θα πάρουν πόδι.. Τώρα εγώ δεν έχω ακούσει για τη vw τρομερά πράματα πάνω σε αυτό.. Τώρα όσο για το turbo που είπε κάποιος πιο πάνω πως δε επιφέρει τόσες ζημιές γιατί είναι πιο σύγχρονα και δε έχουν πιέσεις.. Φίλε ο αέρας που βάζει η τουρμπινα στο κυλινδρο θα είναι πάντα πολύ περισσότερος απ τον αέρα που παίρνει ένας ατμοσφαιρικος κινητήρας.. Έτσι περισσότερος αέρας ίσον μεγαλύτερη πίεση και μεγαλύτερη έκρηξη κατα την καύση και μεγαλύτερες φθορές στα μέταλλα.. Φυσικά αν οδηγείς στις 3000 στροφές είσαι οκ γενικά γιατί η τουρμπινα δε δουλεύει σε ΦΟΥΛ στροφές.. Μια χαρά είναι το polo μη το τρομαζετε το παιδί.. Αν δεν έχει βαρύ πόδι και νοιάζεται για το αμαξακι του κόμπλε θα του βγει..

 

 

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

Δημοσ.

Ρε παιδιά στο 2010 είμαστε όχι στο 1970 που το turbo ήταν κάτι το εξωτικό και το πρωτόγνωρο.

Λέτε να μην ξέρουν οι εταιρίες τις αντοχές των υλικών τώρα πια; Μην ξεχνάτε οτι τώρα πια το αμάξι έχει γίνει και αυτό ένα απλό καταναλωτικό αγαθό, ο μέσος βορειοευρωπαίος δεν πρέπει να το κρατάει πάνω από 5 χρόνια. :-)

 

Και αν είναι να σπάσει, να πάρει φωτιά να εκτοξευτεί και να γίνει δορυφόρος είναι πιο πιθανό να γίνει επειδή το θέλουν οι εταιρίες παρά κατά λάθος ώστε να σε κάνουν να το αλλάξεις. :X

Δημοσ.

Ναι κάπου κάπου να το ανοίγει αλλά μη το σπάει συνέχεια.. Αν το σπάει θα του παρουσιάσει πρόβλημα αργά η γρήγορα αλλά μετά τα πρώτα χρόνια.. Αν είμασταν στο 70 θα του παρουσίαζε πρόβλημα τον 1 μήνα.. Εγώ δε λέω ότι η vw δε ξέρει τι κάνει. Ξέρει και μάλιστα πολύ.. Προσπαθεί να μειώσει τις καταναλωσεις. Αν δε υπήρχε αυτό το θέμα να είστε σίγουροι πως το turbo στα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα δε θα είχε βρει εφαρμογή ακόμα..

 

 

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

Δημοσ.

Παίδες, αυτό με τις... «επιδόσεις» της 100RON παραμύθι είναι. Ούτε παραπάνω επιδόσεις έχει ένα μοτέρ ούτε παραπάνω χιλιόμετρα βγάζει.

 

Σε έναν turbo κινητήρα που έχουμε αυξημένες πιέσεις η «απλή» θα τείνει να αυτοαναφλεγεί (τα γνωστά μας πυράκια). Αυτό θα το καταλάβει η ECU και θα το προλάβει ρίχνοντας την αβάνς (ignition advance). Σαν αποτέλεσμα θα έχουμε μειωμένες επιδόσεις. Με 100RON από την άλλη, που αντέχει παραπάνω από την απλή αυτό δε θα συμβεί. Οπότε το μοτέρ θα αποδώσει τα δέοντα.

 

Σε έναν ατμοσφαιρικό δεν έχει σημασία διότι την πίεση που υφίσταται το μείγμα μπορεί να την αντέξει και η απλή.

 

Στην πράξη; Έχουμε σκατά βενζίνη. Πολύ σκατά. Έτσι δε γίνεται σωστή καύση. Οπότε χάνουμε και σε επιδόσεις και σε χιλιόμετρα. Αν βάλουμε 100RON (όπου οι βενζινοπώλες τείνουν να τη νοθεύουν με απλή και όχι με ό,τι έχουν πρόχειρο) το μοτέρ θα δουλεύει όπως πρέπει. Όχι «καλύτερα». Θα δουλεύει σωστά. Οι παραπάνω επιδόσεις σε μη-turbo μοτέρ προέρχονται από το ότι η 100RON συνήθως δεν είναι νοθευμένη. Όχι επειδή είναι ένα μαγικό ζουμί που βγάζει παραπάνω άλογα.

 

Αν βάλουμε 95RON καθαρή σε έναν ατμοσφαιρικό θα λειτουργήσει το ίδιο καλά σε σχέση με το αν βάζαμε 100RON.

 

Τώρα όσο για το turbo που είπε κάποιος πιο πάνω πως δε επιφέρει τόσες ζημιές γιατί είναι πιο σύγχρονα και δε έχουν πιέσεις.. Φίλε ο αέρας που βάζει η τουρμπινα στο κυλινδρο θα είναι πάντα πολύ περισσότερος απ τον αέρα που παίρνει ένας ατμοσφαιρικος κινητήρας.. Έτσι περισσότερος αέρας ίσον μεγαλύτερη πίεση και μεγαλύτερη έκρηξη κατα την καύση και μεγαλύτερες φθορές στα μέταλλα..

 

Αν λες για το δικό μου post, είπα πως οι κινητήρες είναι σχεδιασμένοι να ανεχθούν τις παραπάνω πιέσεις, όχι πως το turbo δε τις προκαλεί. Μια χαρά τις προκαλεί.

Δημοσ.

Αν βάλουμε 95RON καθαρή σε έναν ατμοσφαιρικό θα λειτουργήσει το ίδιο καλά σε σχέση με το αν βάζαμε 100RON.

 

χμ όχι πάντα. Αν είναι αρκετά "έξυπνη" η ecu θα αυξήση το αβάνς και θα κερδίσεις και εκεί κάτι. :-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...