orfeas2007 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Φίλε KAKADI γνωρίζω πως το turbo μειώνει τη διαρκεια ζωής του κινητήρα..αλλά μιλάμε για βάθος χρόνου...Όσο για την ταλαιπωρία του κινητήρα θέλω να σου πω πως γενικά είμαι πολύ ήρεμος οδηγός, απλά όταν θα χρειαστώ το γκάζι(π.χ. προσπέραση) θέλω να το έχω...Ευχαριστώ πάντως όλους όσους έδωσαν τις συμβουλές τους στο ερώτημά μου...
iced Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Αααααχ το pοlaki το γουσταρω και εγω πολυ αλλα το να δινω 350Ε τον μηνα για 4 χρονια μου φαινεται σκετη δουλεία, οποτε καπου καπως καποτε μπορει να αποκτηθει...
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Με το turbo εχεις ροπή από χαμηλά και δεν χρειάζεται να πηγαίνεις στις 4000-5000 στροφές όπως σε ένα ατμοσφαιρικό. O tsi του polo αν και 1200 κυβικά έχει 17.5 κιλά ροπής, όσο περίπου ένας ατμοσφαιρικός στα 1800 κυβικά.
cabdik Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 1. αν ειχα 16.000€ εγω, αποκλειεται να επαιρνα polo-yaris-fabia κλπ..! θα χτυπαγα ενα Grande punto EVO 1.3 multijet 90HP, και θα ησυχαζα! 2 οσον αφορα την ποιοτητα κατασκευης, τα καινουρια αυτοκινητα, εχουν πολυ υψηλο επιπεδο πια σε ποιοτητα κατασκευης. περισσοτερο μπορει να ενοχλησει η εργονομια, η καποια ελλειψη θηκης στο εσωτερικο ή η διακοσμηση, παρα η ποιοτητα! και επισης βασικο ειναι οτι οσο και ποιοτικο αυτοκινητο να παρεις, σε τι δρομους το κυκλοφορεις? στους ελληνικους? και περιμενεις να μην τριξει καποια στιγμη? εεε, μην υπερβαλουμε κιολας!!! 3 οσον αφορα το turbo, δεν εχει καμμια σχεση ο τροπος που χρησιμοποιειται το τουρμπο σημερα απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες, σε σχεση με πριν 15 χρονια. τοτε τα τουρμπο εμπαιναν σε καποια μοντελα, μονο και μονο για επιδοσεις. και επιδοσεις σημαινει, μεγαλυτερες τουρμπινες, μεγαλυτερες πιεσεις, μεγαλυτερες καταναλωσεις, μεγαλυτερες φθορες! σημερα ο σχεδιασμος ενος κινητηρα με τουρμπο ειναι εντελως διαφορετικος! μικρη τουρμπινα, μικρες πιεσεις, χαμηλες καταναλωσεις, αρα μικροτερες φθορες! (δεν τα συγκρινω με τα ατμοσφαιρικα, βεβαιως!!) αρα δεν μπορω να πω οτι θα εχει τις ιδιες φθορες ενα συγχρονο τουρμπο απο οτι ειχε πριν 15 χρονια ενα punto GT, για παραδειγμα.
billstamaniac Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 εχωντας το clio TCE για 2,5 χρονια η αποψη μου είναι ότι αμα οδηγησεις turbo ατμοσφαιρα παλι οποτε μεταξυ τον 2 συνιστω polo η clio TCE το οποιο σε σχεση με το polo εχει δειξει την αξιοποιστια ειναι μεσα στα πιο αξιοπιστα αμαξια σε ενα τεστ που ειχα δει απο την αλλή το polo εχει πιο καλες επειδοσεις αλλά χανει σε θεμα στησιματος κ τιμης ειναι ακριβο στα ιδια λεφτα μπορεισ να βαλεις μεχρι κ γυαλινη οροφη στο clio
ikaruga24 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 εχωντας το clio TCE για 2,5 χρονια η αποψη μου είναι ότι αμα οδηγησεις turbo ατμοσφαιρα παλι οποτε μεταξυ τον 2 συνιστω polo η clio TCE το οποιο σε σχεση με το polo εχει δειξει την αξιοποιστια ειναι μεσα στα πιο αξιοπιστα αμαξια σε ενα τεστ που ειχα δει απο την αλλή το polo εχει πιο καλες επειδοσεις αλλά χανει σε θεμα στησιματος κ τιμης ειναι ακριβο στα ιδια λεφτα μπορεισ να βαλεις μεχρι κ γυαλινη οροφη στο clio Βασικα προτεινουμε Polo για το DSG. Αν αποφασισει να μη βαλει DSG τοτε και εγω ψηφιζω Clio TCE χαλαρα.
BritGreek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Για όσους έχουν TSi: τα αυτοκίνητά σας, χτυπάνε πυράκια, αν δεν τους βάζετε super αμόλυβδη; Εμείς, και στα 2 εταιρικά, βάζουμε super αμόλυβδη γιατί έτσι θέλει ο προϊστάμενος...
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Το χτυπάνε πυρακια δεν ξέρω πως ακούγεται και τι σημαίνει αλλά ο ήχος του κινητήρα μου μια χαρά ακούγεται. Εγώ βάζω 95αρα ότι προτείνει και ο κατασκευαστής.
umaga Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 κανει ενα θορυβο η μηχανη ενα 'γρρρ' συμβαινει οταν για καποιο λογο το καυσιμο αναφλεγεται πριν πεταξει σπινθηρα το μπουζι
imr Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Για όσους έχουν TSi: τα αυτοκίνητά σας, χτυπάνε πυράκια, αν δεν τους βάζετε super αμόλυβδη; Εμείς, και στα 2 εταιρικά, βάζουμε super αμόλυβδη γιατί έτσι θέλει ο προϊστάμενος... Δεν ''χτυπανε'' πειρακια,οπως σε παλια αυτοκινητα εχει ενα συστημα για αποσβεση , το οποιο υποτιθεται οτι καταλαβαινει ποτε παει να βαρεσει πειρακια και τα κοβει. Με 95ρα βεβαια μερικες φορες δεν ''τραβαει'' τοσο καλα απο πολυ χαμηλες με πληρες φορτιο, αλλα δεν εμφανιζει πειρακια οπως ειναι γνωστα σε εμενα τουλαχιστον.
BritGreek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δεν ''χτυπανε'' πειρακια,οπως σε παλια αυτοκινητα εχει ενα συστημα για αποσβεση , το οποιο υποτιθεται οτι καταλαβαινει ποτε παει να βαρεσει πειρακια και τα κοβει. Με 95ρα βεβαια μερικες φορες δεν ''τραβαει'' τοσο καλα απο πολυ χαμηλες με πληρες φορτιο, αλλα δεν εμφανιζει πειρακια οπως ειναι γνωστα σε εμενα τουλαχιστον. Το Tiguan του γείτονα πάντως, χτυπάει πυράκια πολύ έντονα χειμώνα-καλοκαίρι, και το ακούμε επειδή μένουμε σε ανηφορικό δρόμο. Ξέρουμε πότε επιστρέφει. Αυτός βάζει επίμονα 95άρα. Το knock sensor στο οποίο αναφέρεσαι υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Στο δικό μου golf, τα πυράκια σταματούσαν μόνο με 100άρα. Βέβαια, σ' αυτό φταίει το καύσιμο και όχι η vw.
IMAndreas Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Το Tiguan του γείτονα πάντως, χτυπάει πυράκια πολύ έντονα χειμώνα-καλοκαίρι, και το ακούμε επειδή μένουμε σε ανηφορικό δρόμο. Ξέρουμε πότε επιστρέφει. Αυτός βάζει επίμονα 95άρα. Το knock sensor στο οποίο αναφέρεσαι υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Στο δικό μου golf, τα πυράκια σταματούσαν μόνο με 100άρα. Βέβαια, σ' αυτό φταίει το καύσιμο και όχι η vw. βασικά αυτό εξαρτάται και από το πόσο γκάζι πατάς...γιατί με 2α και 1200 στροφές αν πατάω με ατμοσφαιρικό 1200άρι λίγο γκάζι ανεβάζει σιγά σιγά, όμως άμα αφήσω το πόδι μου να πάει ως κάτω κάνει πυράκια...
imr Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Το Tiguan του γείτονα πάντως, χτυπάει πυράκια πολύ έντονα χειμώνα-καλοκαίρι, και το ακούμε επειδή μένουμε σε ανηφορικό δρόμο. Ξέρουμε πότε επιστρέφει. Αυτός βάζει επίμονα 95άρα. Το knock sensor στο οποίο αναφέρεσαι υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Στο δικό μου golf, τα πυράκια σταματούσαν μόνο με 100άρα. Βέβαια, σ' αυτό φταίει το καύσιμο και όχι η vw. Και ακουγετε τοσο εντονα?? Μαλλον βαζει χαλια ποιοτητα βενζινης ακομα και για 95ρα Οι τσι εχουν εναν ηχο σαν κροταλισμα στις χαμηλες στροφες (κανουν σαν ταξι) μηπως ειναι αυτο που ακουγεται και οχι πειρακια? και σε εμενα το κανει με 95ρα, αλλα σιγουρα δεν το λες ενοχλητικο ουτε εντονο Παντως στα καινουργια τσι η vw λεει οτι δουλευει κανονικα με 95ρα απλα με μειωμενες επιδοσεις αυξημενη καταναλωση κτλ, αντιθετα στα fsi και τα πρωτα tsi ελεγε μονο 100ρα
BritGreek Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2010 Και ακουγετε τοσο εντονα??Μαλλον βαζει χαλια ποιοτητα βενζινης ακομα και για 95ρα Οι τσι εχουν εναν ηχο σαν κροταλισμα στις χαμηλες στροφες (κανουν σαν ταξι) μηπως ειναι αυτο που ακουγεται και οχι πειρακια? και σε εμενα το κανει με 95ρα, αλλα σιγουρα δεν το λες ενοχλητικο ουτε εντονο Παντως στα καινουργια τσι η vw λεει οτι δουλευει κανονικα με 95ρα απλα με μειωμενες επιδοσεις αυξημενη καταναλωση κτλ, αντιθετα στα fsi και τα πρωτα tsi ελεγε μονο 100ρα Το κροτάλισμα που λες είναι πυράκια και είναι χαρακτηριστικό πολλών VW, σε συνάρτηση με τη γελοία ποιότητα των καυσίμων στην Ελλάδα. Υπάρχει ένα υπεράριστο συνεργείο για VW στο Μοσχάτο, που λέγεται Γκ.... (δεν κάνουμε διαφήμιση). Επειδή υπάρχουν πολλά vw-audi-skoda στην οικογένεια, τον εμπιστευόμαστε χρόνια. Από το 1995 πηγαίνουμε εμείς. Ο ίδιος λέει ότι ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα vw χτυπάνε πυράκια, και γι' αυτό συνιστά να βάζουμε πχ 35 ευρώ super αμόλυβδη και 15 απλή αμόλυβδη. Όποτε το έκανα απλά τα πυράκια σταματούσαν μετά απο 5 χιλιόμετρα κίνησης. Δηλαδή, ο φίλος μας που θα αγοράσει το Polo, θα έχει μειωμένες επιδόσεις αν βάζει απλή αμόλυβδη; Αυτό λες; Δεν το ξέρω επειδή εμείς από την αρχή βάζουμε super. Τα αυτοκίνητα μόνο αργά δεν τα λες. Πάντως, αν είναι να βάζει κανείς 100άρα για να έχει τις επιδόσεις που υπόσχεται ο κατασκευαστής, απλά δεν αξίζει για αυτοκίνητο πόλης, αν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης και τα τέλη κυκλοφορίας λένε ότι θα καταργηθούν μεταφέροντας το κόστος στα καύσιμα. Τέλος, να επισημάνω ότι είναι απόλυτα αναγκαίο για κάθε υποψήφιο αγοραστή να ρωτά το κόστος service και αν του επιτρέπουν (!) να είναι παρών όταν γίνεται αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.