tolis00 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 όλα τα αμαξια πλεον λογω ηλεκτρονικών ειναι πάνω κάτω τα ίδια πλεον όλα μετα τα 5 χρόνια κάτι θα σου βγαλουν προτίμησε εκείνο που θα σου αρεσει συνολικά σαν αίσθηση!αισθητικα και οδηγικά!ωραίο το turbo δε λεώ αλλά αν ειναι για μικρό κοιταξε και πόσο οικονομικό ειναι! Και ποιος το λεει, οτι τα μικρα αυτοκινητα πρεπει να ειναι οικονομικα??! Και πως δεν πρεπει να εχουν turbo?! Παιδια ειναι αναλογα τι ζητας. Δικια μου γνωμη να παρεις το Polo. Ουτε dsg και μαλ.....!Το polo στην εκδοση που ειπες με χειροκινητο κιβωτιο.Πιο "φρεσκο" αυτοκινητο απο το Yaris,εχει ακομα μπροστα του 5-6 χρονια.Αντιθετα το Yaris προερχεται απο facelift που -λογικα- σε 2 χρονια το πολυ 3 θα αλλαξει το μοντελο. Επισης το Polo ειναι πολυ πιο δυναμικο σαν αυτοκινητο.Και εμφανισιακα, απο το πιο "απαλο" και με πιο απαλες γραμμες του Yaris, αλλα ΚΑΙ σε κινητηρα.Δεν μπορει με τιποτα να συγκριθει η εκρηκτικοτητα του turbo, με την ατμοσφαιρα.!Μιλαμε για 4,5 Kgm περισσοτερη ροπη και για 2 δευτερα μεγαλυτερη επιταχυνση!!Πιστευω ειναι μεγαλη διαφορα, οταν συγκρινουμε 2 κινητηρες ιδιας κατηγοριας. Τωρα σχετικα με την καταναλωση, καει λιγακι παραπανω......ε και τι εγινε?!Μην τα βλεπεται ολα σχετικα με την οικονομια.
NickTG Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Για δες εδω http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?188-History-of-DSG κι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox http://www.canadiandriver.com/2009/12/09/auto-tech-porsche%E2%80%99s-pdk-transmission.htm http://shop1.porsche.com/uk/modelcar/sets/wap020set21/ λίγο άκυρο http://auto.howstuffworks.com/dual-clutch-transmission3.htm enjoy Άρα μετά από τόσα χρόνια δε νομίζω να έχουν προβλήματα....
orfeas2007 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Aπέρριψα το Yaris...Το νέο ερώτημα ειναι το polo 1.2 TSI ή το astra 1.4 100hp?
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 polo το άστρα είναι ατμοσφαιρικό και βαρύ και άρα....
ikaruga24 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Polo σιγουρα. Χαμηλοτερα τελη, χαμηλοτερο βαρος και σιγουρα ισχυροτερο μοτερ απο το Astra και οικονομικοτερο απο πολλες αποψεις.
orfeas2007 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δίκιο έχετε...τόσο αμάξωμα μου να το κουβαλήσει ο 1,4? Ο turbo ok αλλά ξεφεύγουμε στην τιμή... Άρα που καταλύγουμε? P O L O και ότι βγει... Μου αρέσει πολύ εμφανισιακά και το γκαζάκι του μετράει...Αύριο το παραγκέλνω...
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Απλά δες και το Fabia αν είναι, που είναι πάνω κάτω τα ίδια και άσε εμάς που τσακωνόμαστε εδώ για την ποιότητα.
Rabican Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 αχχχχχχ μακαρι να ειχα τα λεφτα αυτη τη στιγμη... ενα λευκο Polo TSi με DSG θα εκλεινα... η εκδοση ποσως με νοιαζει... καλοριζικο σου ευχομαι φιλος!
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 αχχχχχχ μακαρι να ειχα τα λεφτα αυτη τη στιγμη... ενα λευκο Polo TSi με DSG θα εκλεινα... η εκδοση ποσως με νοιαζει... καλοριζικο σου ευχομαι φιλος! Κατά τα άλλα είσαι γιαπωνεζόφιλος.
ikaruga24 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Βασικα αν ειχα και εγω 16 χιλιαρικα ετοιμα για καινουργιο αμαξι αυτη τη στιγμη χαλαρα πηγαινα για polo TSI DSG. Διαφορετικα punto EVO ή 207 gti.
Tenshi Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Βασικα αν ειχα και εγω 16 χιλιαρικα ετοιμα για καινουργιο αμαξι αυτη τη στιγμη χαλαρα πηγαινα για polo TSI DSG. Διαφορετικα punto EVO ή 207 gti. Δέν υφίσταται 207 Gti (1,6Τ εκδόσεις=Rallye/GT/RC) Μήπως εννοείς το 308GTI με τα 200 άλογα;
Fronimitis Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Εγω αν ειχα τωρα 16000 ευρω στανταρ δεν θα επαιρνα καινουριο.Ετσι οπως "σκοτωνουν" τα μεταχειρισμενα εχει τοσο καλες ευκαιριες που θα επαιρνα αμαξι που δεν θα μπορουσα να αγορασω καποτε.Αυτη την εποχη ετσι οπως εχουν πεσει οι τιμες σε καλα μεταχειρισμενα γνωμη μου δεν αξιζει η αγορα καινουριου...
KAKADI Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Η γνώμη μου εμένα στο αρχικό ερώτημα του φίλου ειναι yaris.. Είχαμε και Γερμανικά και ιαπωνικά στην οικογένεια και απ τις επισκέψεις στα σέρβις αλλά και από προσωπική χρήση δια λέγω Ιάπωνα.. Βέβαια το polo παρατηρεί κάνεις εύλογα ότι είναι πιο στιβαρο και με καλύτερη ποιότητα κατασκευής.. Αλλά με τα tsi που οπως είπε και ένας πιο πάνω είναι οικονομικοτερα και υπάρχουν εδώ και χρόνια εγώ προσωπικά όταν σκαω για σερβις έχω ακούσει τα όσα... Ευτυχώς έχουμε fsi.. Και μας τα λένε και άτομα από τη Volkswagen τους οποίους ξέρουμε.. Απ την άλλη τα ιαπωνικά μπορεί να φτιάχνονται Ευρώπη αλλά οι chief engineer των εργοστασίων είναι Ιάπωνες.. Και μιας και είχα στη κατοχή μου ένα Mazda έχω να πω το εξής.. Αν κατέληγε στο yaris μπορεί μετά από χρόνια να άκουγες τριγμούς σε σχέση με ένα Γερμανό και να μη σου γεμίζει το μάτι.. Αλλά τουλάχιστον έχει φιλοσοφία.. Δε καίει λάδια σα το Γερμανό ούτε παρακαλας να σου βγει αξιόπιστο γιατί απλά το κάνει.. Τώρα όσο για το turbo επειδή τυγχάνει να είμαι μηχανικός, στα καράβια μεν αλλά και εκεί τουρμπινες έχουμε, το turbo είναι μπελάς από πολλές απόψεις.. Θέλει ζεσταματα και κρυωματα.. Επίσης μειώνει αποδεδειγμένα τη διάρκεια ζωής του κινητήρα όσο κ αν προσπαθεί να με πείσει κάποιος για το αντίθετο και ταλαιπωρεί και το κιβώτιο στο μέγιστο.. Γι αυτό βάζουνε και το dsg.. Για να ελαχιστοποιησουν τυχόν κακούς οδηγικους χειρισμούς.. Και κλεινω λέγοντας πως η vw δε είναι καμμιά εταιρεία της Πλάκας αλλά έχει κάποια συγκεκριμένη πολιτική.. Εγώ προσωπικά με καλή οδήγηση την εμπιστεύομαι απλά λέω ότι το yaris συγκεκριμένα είναι σκύλος και το υπογραφών κ όλας και βάζω και τους φίλους μου να υπογράψουν!! Anyway αφού διάλεξε το polo καλοταξιδο να σου είναι και απροβληματιστο.. Καλή επιλογή , ίσως απ τις καλύτερες της αγοράς εφόσον δεν είναι Ιταλός.. Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app
tolis00 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Αφου το αποφασισες καλοταξιδο και να σου "βγει" καλο! Και με καμια "καλη" (sexy δηλαδη) συνοδηγο....!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.