Προς το περιεχόμενο

Νεο polo 1.2 TSI 105hp ή Yaris 1.3 101hp


orfeas2007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οι μηχανες του group vw δεν κατασκευαζονται ολες στο ιδιο εργοστασιο

εξαλου σιγα μην εφερνε το vw group στο ιδιο επιπεδο τα vw και τα audi με τα σεατ και τα τσεχικα

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
:lol: οπος ειπαμε και πριν το οτι μπορει να μοιαζουν οπτικα καποια εξαρτηματα δεν σημαινει οτι η ποιοτητα κατασκευης τους ειναι ιδια

πιο φτηνα υλικα μονος το πες, οχι μονο στο εσωτερικο, παντου

 

Το λεω για τελευταία φορα, οταν λεμε ιδια εννωουμε ΙΔΙΑ. Αμα σηκωσεις απο κατω ενα Golf και ενα Leon ειναι ιδια, τα φρενα τους ειναι ΙΔΙΑ (288 κ 302),ο διακοπτης φώτων-παραθύρων ειναι ΙΔΙΟΣ, τα ακρομπαρα ειναι ΙΔΙΑ.ο χαλυβας που χρησιμοποιήθηκε ειναι ΙΔΙΑΣ ποιοτητας. Δεν υπαρχουν ποιο φθηνα υλικα, ολα ερχοναι απο τους ιδιους (πολλες φορες εκτος VW) προμηθευτες. Στο εσωτερικο που ανεφερα η διαφορα ειναι οτι στα VW τα πλαστικα ειναι ποιο μαλακα, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι ειναι λιγοτερο ανθεκτικα, το αντίθετο.

Αν ενα Polo TSI καταφέρει και γράψει 400.000 χλμ χωρις να τα φτυσει η τουρμπινα, να χαλασει η κρεμαγίερα και να κολήσει η μηχανη τοτε το ΙΔΙΟ μπορεί να κανει και ενα Fabia TSI.Οπως το ιδιο συμβαίνει με ενα Fabia 1-POLO 9N που ξέρω καλά. Αμαξια 5+χρονών και παραμένουν το ιδιο αξιοπιστα.

 

Ποιο λιανα δεν μπορώ να το κάνω.....

Δημοσ.

οκ... τελος παντον

οπως και να εχει εγω δεν θα επαιρνα ποτε τσεχικο αμαξι εσενα μπορει να σου αρεσουν γουστο σου, οπως επισεις δεν θα επαιρνα και σιτροεν

Δημοσ.

Επειδή ήμουν κάτοχος ιαπωνικού αυτοκινήτου ( honda) και τώρα εχω wv group (seat) θέλω να πω ότι :

 

1) Τα ιαπωνικά εννοείται οτι είναι πιο αξιοπιστα απο οποιαδήποτε άλλη μάρκα. (Δεν πιστεύω να είναι κανείς που πιστεύει το αντίθετο,αν υπάρχει κάποιος που το πιστεύει απλα πρέπει να αναθεωρήση - ψάξει κάποια πράματα παραπάνω για αυτοκίνητα)

 

2) 16000 ευρώ για 1,200 εγω προσωπικά δεν θα έδινα...Πολλά λεφτά για 1,200 και το turbo μην φανταστείς οτι θα ξεσκίζει στον δρομο..

 

3) ΣΑΦΩΣ και δεν ειναι ίδια όλα τα wv group!! Εγώ εχω ενα Seat Ibiza Fr με τα 150 άλογα..Εννοείται οτι ΔΕΝ είναι ίδιο με ενα αντίστοιχο golf! και γι'αυτο άλλωστε έχουν και την διαφορά στην τιμη.( Σίγουρα όμως πολλα "πραγματάκια" είναι ίδια- παρόμοια)

 

4) Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι πιο "φτωχα" απ'οτι τα γερμανικα.Είναι de facto! ( χωρίς να σημαίνει κάτι αυτο)

 

5) Γνώμη μου :

Αν θέλεις να τρέχεις η πιο καλή επιλογή είναι να πάρεις το δικό μου αμάξι με 150 άλογα turbo και γύρω στα 17000

 

Αν θέλεις κάτι για την πόλη πάρε ενα Toyota Aygo.

 

Αν θέλεις κάτι ενδιάμεσο πάρε ενα Suzuki Swift.

 

ΥΓ: ο πατέρας μου έχει Mercedes E200 η μητέρα μου Honda Jazz η αδερφή μου Toyota Aygo ο γαμπρός μου Honda S2000 και ο κολλητός μου Seat Leon 1.800 160hp Turbo..

Αρα απ'οτι καταλαβαίνεις ξέρω τα γερμανικα και τα ιαπωνικα πολυ καλα...

Δημοσ.

Συμφωνώ με τον από πάνω.....

όμως ότι άποψη και να ακούσεις εδώ μέσα τοπικ σταρτερ.....πχ την δική μου "πάρε yaris"

δεν σημαίνει πως είναι και απόλυτη και η σωστή.......χωρίς να ξέρουμε καν την χρήση που το θες, την οικονομική άνεση κλπ κλπ προσπαθούμε να βοηθήσουμε και με άλλους τρόπους όπως ένα παλικάρι είπε "αστο μην πάρεις αμάξι" λίγο τραβηγμένη αλλά οκ. Αυτό που θέλω να πω είναι πως και εγώ ήμουν ανάμεσα σε τέτοια κατηγορία αυτοκινήτων (χρηματική) και όγκου. Όμως το φιλοσόφησα το θέμα και πήρα ένα μεταχειρισμένο 50χιλιάδες χιλιόμετρα με 5 χιλιάρικα για να κάνω την δουλειά μου για 5 χρόνια και μετά ας το δώσω και 1 χιλιάρικο δεν με νοιάζει....θα τα έχει βγάλει τα λεφτά του. Η επιλογή του τι θα κάνεις εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που ίσως δεν θες να μπεις σε διαδικασία να συζητήσεις για οποιωνδήποτε λόγο.

Αυτό....από εμένα γιαρις λοιπόν :P

Δημοσ.
16000€ για αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους ?

 

 

 

Με το μέτρο αγοράζεις αυτοκίνητο;

 

---------- Προσθήκη στις 16:12 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:06 ----------

 

Το dsg εχει βγει απο το 80 απλα διαρκως εξελισσεται. τα tsi παλι ακομα ειναι ακομα στην αρχη,7χρονια δεν ειναι τιποτα για ενα αυτοκινητο αν σκεφτεις οτι πριν λιγα χρονια ολα τα ιαπωνικα(και καποια αλλα) ειχαν 7χρονια εγγυηση.Αλλα ακομα και να το θεωρεις παλιο.Ξερεις απο ΜΕΣΑ τι προβληματα βγαζουν?Εκτος αν γνωριζεις 10-20ατομα με tsi και ολοι σου εχουν επιβεβαιωσει οτι ειναι απροβληματα.

 

 

Ποιο αυτοκίνητο του 80 είχε DSG;

 

Αν ειχαν σοβαρα προβληματα οι κινητηρες αυτοι θα ειχαν ακουστει στα 6-7 χρονια που υπάρχουν.

Ξερεις μήπως εσύ από μέσα σοβαρά προβλήματα που νσ βγάζουν και σε τι ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων είναι αυτά;

Δημοσ.
Επειδή ήμουν κάτοχος ιαπωνικού αυτοκινήτου ( honda) και τώρα εχω wv group (seat) θέλω να πω ότι :

 

1) Τα ιαπωνικά εννοείται οτι είναι πιο αξιοπιστα απο οποιαδήποτε άλλη μάρκα. (Δεν πιστεύω να είναι κανείς που πιστεύει το αντίθετο,αν υπάρχει κάποιος που το πιστεύει απλα πρέπει να αναθεωρήση - ψάξει κάποια πράματα παραπάνω για αυτοκίνητα)

 

2) 16000 ευρώ για 1,200 εγω προσωπικά δεν θα έδινα...Πολλά λεφτά για 1,200 και το turbo μην φανταστείς οτι θα ξεσκίζει στον δρομο..

 

3) ΣΑΦΩΣ και δεν ειναι ίδια όλα τα wv group!! Εγώ εχω ενα Seat Ibiza Fr με τα 150 άλογα..Εννοείται οτι ΔΕΝ είναι ίδιο με ενα αντίστοιχο golf! και γι'αυτο άλλωστε έχουν και την διαφορά στην τιμη.( Σίγουρα όμως πολλα "πραγματάκια" είναι ίδια- παρόμοια)

 

4) Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι πιο "φτωχα" απ'οτι τα γερμανικα.Είναι de facto! ( χωρίς να σημαίνει κάτι αυτο)

 

5) Γνώμη μου :

Αν θέλεις να τρέχεις η πιο καλή επιλογή είναι να πάρεις το δικό μου αμάξι με 150 άλογα turbo και γύρω στα 17000

 

Αν θέλεις κάτι για την πόλη πάρε ενα Toyota Aygo.

 

Αν θέλεις κάτι ενδιάμεσο πάρε ενα Suzuki Swift.

 

ΥΓ: ο πατέρας μου έχει Mercedes E200 η μητέρα μου Honda Jazz η αδερφή μου Toyota Aygo ο γαμπρός μου Honda S2000 και ο κολλητός μου Seat Leon 1.800 160hp Turbo..

Αρα απ'οτι καταλαβαίνεις ξέρω τα γερμανικα και τα ιαπωνικα πολυ καλα...

 

Συμφωνω με οσα ειπες εκτος του οτι συγκρινες Ibiza με Golf.Το Ibiza θεωρειται μικρο και το Golf μικρομεσαιο.Το Golf συγκρινετε με το Leon και το Ibiza με το Polo.Εκει θα δεις περισσοτερες ομοιοτητες.

Επισης αν και γνωμη μου ειναι να καταληξεις σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο ειδικα αν το θες για συνεχης μετακινησης μεσα στην πολη.Toyota Yaris,Suzuki Swift,Mitsubishi Colt θα σε καλυψουν απολυτα.Εχω να σου προτεινω και ενα ακομα που παιζει μικρομεσαια κατηγορια βεβαια αλλα εχει καλη τιμη και γι'αυτα που προσφερει το θεωρω τιμιο,το Kia Ceed 3θυρο ή 5θυρο.Και 7 χρονια εγγυηση εχει,και μεγαλυτερους χωρους απο τα αλλα 2 εχει,και παραπανω ιπποδυναμη.Και αν δεν κανω λαθος εχει και πιο φτηνα.

Δημοσ.
Συμφωνω με οσα ειπες εκτος του οτι συγκρινες Ibiza με Golf.Το Ibiza θεωρειται μικρο και το Golf μικρομεσαιο.Το Golf συγκρινετε με το Leon και το Ibiza με το Polo.Εκει θα δεις περισσοτερες ομοιοτητες.

Επισης αν και γνωμη μου ειναι να καταληξεις σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο ειδικα αν το θες για συνεχης μετακινησης μεσα στην πολη.Toyota Yaris,Suzuki Swift,Mitsubishi Colt θα σε καλυψουν απολυτα.Εχω να σου προτεινω και ενα ακομα που παιζει μικρομεσαια κατηγορια βεβαια αλλα εχει καλη τιμη και γι'αυτα που προσφερει το θεωρω τιμιο,το Kia Ceed 3θυρο ή 5θυρο.Και 7 χρονια εγγυηση εχει,και μεγαλυτερους χωρους απο τα αλλα 2 εχει,και παραπανω ιπποδυναμη.Και αν δεν κανω λαθος εχει και πιο φτηνα.

 

εχεις δίκιο σχετικα με την συγκριση που έκανα.

Επίσης πολυ καλη επιλογη (και ομορφο κατα την αποψη μου ) ειναι το Kia Ceed που λέει ο φίλος απο πάνω!

Δημοσ.

To kia ειναι πιο μεγαλο απο τα polo yaris κτλ

 

Και δεν βγαινει σε <1400 κυβικα που απο οτι φαινεται ενδιαφερει τον τοπικ σταρτερ

Δημοσ.

Τέλος, πρέπει όλοι να γνωρίζουμε ότι το turbo χρειάζεται ξεχωριστή μεταχείριση, για να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.

 

 

 

Όπως;

 

 

10 χαρακτήρες

 

Δημοσ.

Ποιο αυτοκίνητο του 80 είχε DSG;

 

Πρέπει να πρωτοεμφανίστηκε στην αγωνιστική Porsche 962 του 1984 και μετά τρέχα γύρευε.:-)

Δημοσ.
Πρέπει να πρωτοεμφανίστηκε στην αγωνιστική Porsche 962 του 1984 και μετά τρέχα γύρευε.:-)

 

 

Κάποιο link;

Μόνο manual βρήκα ότι είχε.

Δημοσ.
Κάποιο link;

Μόνο manual βρήκα ότι είχε.

 

http://www.canadiandriver.com/2009/12/09/auto-tech-porsche%E2%80%99s-pdk-transmission.htm

Porsche first introduced the PDK in 1983 for the Porsche 956 racecar and had their first win with the Porsche 962 in 1984 at the famous Nurburgring.

 

http://shop1.porsche.com/uk/modelcar/sets/wap020set21/

λίγο άκυρο :-)

The set includes the 962 C that won at the Nürburgring Supercup race in 1987 and the current 911 Carrera 4S. The real vehicles are both fitted with the Porsche Doppelkupplung (PDK) dual-clutch transmission.

 

http://auto.howstuffworks.com/dual-clutch-transmission3.htm

Both Audi and Porsche picked up on the dual-clutch concept, although its use was limited at first to racecars. The 956 and 962C racecars included the Porsche Dual Klutch, or PDK. In 1986, a Porsche 962 won the Monza 1000 Kilometer World Sports Prototype Championship race -- the first win for a car equipped with the PDK semi-automatic paddle-shifted transmission

 

enjoy :-)

Δημοσ.

όλα τα αμαξια πλεον λογω ηλεκτρονικών ειναι πάνω κάτω τα ίδια πλεον όλα μετα τα 5 χρόνια κάτι θα σου βγαλουν προτίμησε εκείνο που θα σου αρεσει συνολικά σαν αίσθηση!αισθητικα και οδηγικά!

ωραίο το turbo δε λεώ αλλά αν ειναι για μικρό κοιταξε και πόσο οικονομικό ειναι!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...