Haldol Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Ιδίως αν μιλάμε για το DSG κιόλας, το VW με χίλια. Αλλά ακόμα και με το μηχανικό κιβώτιο να πάρεις, και πάλι το Polo. Και μην ανησυχείς για το turbo. Δε πήρε έναν 1200άρη ατμοσφαιρικό και του πέταξε ένα turbo πάνω. Αν ήταν έτσι ναι, είναι θέμα. Αλλά οι TSI έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν τις παραπάνω πιέσεις. Φτιάχτηκαν για να χρησιμοποιηθούν με turbo, όχι ως ατμοσφαιρικοί. Και αποδίδουν γραμμικά, χωρίς lag χαμηλά και «μπαμ» μετά από κάποιες στροφές. Άλλο εργοστασιακό turbo μελετημένο κι άλλο ό,τι να 'ναι aftermarket.
NickTG Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 σε ολα φιλε μουεκτος απο το οτι ειναι μελη του vwgroup Μπορείς να μας πεις τις διαφορές τους;
umaga Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 η πιο συμαντηκη διαφορα ειναι η ποιοτητα κατασκευης
NickTG Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 η πιο συμαντηκη διαφορα ειναι η ποιοτητα κατασκευης Δεν έχω διαβάσει παράπονα για κάποιο από τα 2. Κάποια πιο σημαντική διαφορά μήπως; Σε μηχανικά μέρη για παράδειγμα.
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 To fabia είναι 5ταχυτο το πόλο 6ταχυτο στο μάνουαλ.
umaga Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 δεν υπαρχει πιο συμαντηκη διαφορα απο την ποιοτητα κατασκευης, διαφορα σε μηχανικα μερη δεν λεει απολυτος τιποτα, μην συγκρινεις ντατσια με φεραρι
NickTG Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 To fabia είναι 5ταχυτο το πόλο 6ταχυτο στο μάνουαλ. Αρκεί αυτή η διαφορά(βλακεία της VW- αλλά υπάρχει και ο εσωτερικός ανταγωνισμός) για να πούμε ότι 2 αυτοκίνητα που βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και έχουν ίδια όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη δεν έχουν καμια σχέση μεταξύ τους;;; ---------- Προσθήκη στις 00:17 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:15 ---------- δεν υπαρχει πιο συμαντηκη διαφορα απο την ποιοτητα κατασκευης, Πως την εννοείς την ποιότητα κατασκευής;
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Αρκεί αυτή η διαφορά(βλακεία της VW- αλλά υπάρχει και ο εσωτερικός ανταγωνισμός) για να πούμε ότι 2 αυτοκίνητα που βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και έχουν ίδια όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη δεν έχουν καμια σχέση μεταξύ τους;;; ---------- Προσθήκη στις 00:17 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:15 ---------- Πως την εννοείς την ποιότητα κατασκευής; dacia με ferrari θες και άλλα ;
umaga Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 ασε που εχουν χαλια σχεδιαση ---------- Προσθήκη στις 00:20 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:18 ---------- πολυ απλα το τσεχικο οταν κανει 100.000 χλμ θα εχει διαλυθει και το vw θα εχει κανει 400.000 και θα ειναι σαν καινουριο
NickTG Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 [/color]πολυ απλα το τσεχικο οταν κανει 100.000 χλμ θα εχει διαλυθει και το vw θα εχει κανει 400.000 και θα ειναι σαν καινουριο Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει από κάποιες έρευνες; Κάποιες επιστημονικές μετρήσεις; Κάποια δημοσκόπηση μεταξύ κατόχων έστω;
tolis00 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Polo διχως δευτερη σκεψη! Κατα προτιμηση σε ασπρο η κοκκινο.
ikaruga24 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 ασε που εχουν χαλια σχεδιαση ---------- Προσθήκη στις 00:20 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 00:18 ---------- πολυ απλα το τσεχικο οταν κανει 100.000 χλμ θα εχει διαλυθει και το vw θα εχει κανει 400.000 και θα ειναι σαν καινουριο Σορρυ κιολας αλλα δεν παιζει αυτο. Δεν ειναι το Leon λιγοτερο αξιοπιστο απο το Golf 6 (που ειναι το ιδιο αυτοκινητο αλλα με διαφορετικες ρυθμισεις). Τωρα για την σχεδιαση ειναι σχετικο και θεμα γουστου. Αν θες να μιλησουμε για -απτη- και οχι ουσιαστικη ποιοτητα τοτε ναι το δεχομαι.
Septum Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Φιλε μου η επιλογη ενος αυτοκινητου θελει τρομερο ψαξιμο και καλο θα ηταν να μην πας με γνωμες.Απο αυτα τα αμαξια που ρωτας δεν νομιζω να βρεθει ουτε ενας που να τα εχει οδηγησει και τα δυο για να σου πει.Πχ λεει καποιος ooo παρε το polo ειναι tsi εχει και το νεο dgs 7.Λες και εχει οδηγησει αμαξι με dsg η tsi σε βαθος χρονου για να δει τι προβληματα βγαζει αργοτερα.Η παρε toyota JAPAN ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.Λες και εχει μεινει κανενα toyota που φτιαχνεται στην ιαπωνια.H λυση ειναι:θα πας και στις δυο αντιπροσωπιες να ρωτησεις για test drive.Αν δεν εχουν, τουλαχιστον μπαινοντας στο αμαξι θα δεις ποιοτητα κατασκευης εσωτερικου,θεση οδηγησης,πρακτικοτητα κλπ.Οσον αφορα τα μηχανολογικα ψαξε στο google και μπες σε ενα τεχνολογικο forum αυτοκινητου η περιοδικο(το autobild 90% θα εχει αυτη τη συγκριση) χωρις να σημαινει οτι και απο κει θα παρεις σωστες γνωμες.Μπορει αυτα να τα εχεις σκεφτει/κανει ηδη απλα εγω τα αναφερω.Προσωπικα,χωρις περαιτερω ψαξιμο θα εκλεινα για το toyota μιας και το tsi και το νεο dsg ειναι ακομα στα πρωτα σταδια τους και δεν ξερεις τι θα βγαλουν αργοτερα.
NickTG Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 To DSG είναι ήδη 7 χρόνια στην αγορά. Το 6αρι του Yaris είναι πιο καινούριο από αυτό. Οι TFSi είναι 6 χρόνια στην αγορά.
ikaruga24 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Μην λεμε οτι θελουμε. Να θυμισουμε το σκηνικο για το γκαζι που εκανε η ανακλυση η Toyota 8 μυρια αυτοκινητα. Αυτα τα μοτερ TSI ειναι δευτερης γενιας και τα προβληματα εχουν περιοριστει πολυ. Το DSG επισης μεχρι τωρα δεν εχει παρουσιασει τρανταχτα προβληματα και δεν εχει και λιγο καιρο στην αγορα. Αν πραγματι υπηρχε προβλημα θα ειχε βουηξει ο τοπος. Αν ειναι να σου κατσει κακο αμαξι θα σου κατσει οτι και αν ειναι. Δεν εχεις λιγοτερες πιθανοτητες να πεσεις σε "καλο" αμαξι απο μια υποτιθεμενα ποιο "αξιοπιστη" εταιρια εν ετη 2010. Πριν 10 χρονια δεν θα το συζητουσαμε καν κατι τετοιο (Japan με 1000) και ισχυει για μεταχειρισμενα απο το 2005 και κατω αλλα οχι για καινουργια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.