cortaN@ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 οπως και να εχει,μιλαω για offline gaming μονο..ασε που ξαναλεω,δεν μπορω να καταλαβω διαφορα απο 60 σε 70 η 80 frames...θα το αφησω on λοιπον..θα πρεπει να ενεργοποιησω και το triple buffering???αν ναι,πως γινεται αυτο??? Το Vsync ON δίνει καλύτερη ποιότητα εικόνας, αλλά δε σημαίνει πάντα 60fps...Π.χ. αν το refresh rate της LCD σου (κυρίως συμβαίνει σε τηλεοράσεις) είναι 100Ηz, καταλαβαίνεις πως το Vsync κλειδώνει (εξ'ου και το sync) στα 100 fps. Αυτό εγκυκλοπαιδικά Αν τώρα πιάνεις περισσότερα frames με OFF, ας πούμε 80, 90 δοκίμασε άλλες ρυθμίσεις που ανεβάζουν το quality και εκμεταλλεύονται το bandwidth της κάρτας σου, όπως Adaptive AA/Tranparency AA, physX ON, αύξηση του depth of field (σε μερικά παιχνίδια απαιτεί επέμβαση σε .txt αρχείο με τα settings) κτλ...Αν έχεις μεράκι και χρόνο, τότε μπορείς να απολαύσεις κορυφαία ποιότητα εικόνας. Τώρα για το συνδυασμό Triple Buffering/Vsync ON..στις ρυθμίσεις της κάρτας γραφικών, η επιλογή υπάρχει μόνο για OpenGL. Αν θέλεις Triple Buffering/Vsync ON σε directX τότε πρέπει να κατεβάσεις το γνωστό utility Rivatuner από το παρακάτω link:lhttp://downloads.guru3d.com/RivaTuner-v2.09-download-163.html και να τρέξεις το DXoverrider plugin, το οποίο τρέχει στη μνήμη και ενεργοποιεί το Triple Buffering, κάθε φορά που εντοπίζει DirectX, ακόμα και σε εφαρμογές όπως browsers, κτλ...Το plugin θα το βρεις στο φάκελο της εγκατάστασης του Rivatuner.
Luciddream Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 δεν παιζουν ολοι με αλλους καμμενους για να παρουν το πρωταθλημα φιλε και σε μερικους δεν αρεσει να κοβεται η εικονα τι να κανουμε τωρα.. ΔΕΝ κόβεται η εικόνα... έλεος.... που τα ακούτε αυτα τα πράγματα?? μην παραπληροφορείτε τον κόσμο..... :mad:
john2gr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Αναλογα το παιχνιδι. Ειναι παιχνιδια που εχουν τρομερο προβλημα χωρις το v-sync ON γιατι χαλαει την ατμοσφαιρα (bioshock παραδειγμα). Υπαρχουν ομως και αυτα που δεν κανει τοσο αισθητη την απουσια του (Crysis παραδειγμα). Γενικα παντως ειναι καλυτερα να το εχεις στο ON στα single player και μαλλον off στα multiplayer. Μην ξεχνάτε και το mouse lag που εισάγεται σε αρκετά παιχνίδια με την ενεργοποίηση του V-Sync (ακόμα και με το D3DOverrider)
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Μαπα τελειως ειναι το V-sync..... Προσθετει mouse delay και μου την σπαει αφανταστα :devil:
qsis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 ΔΕΝ κόβεται η εικόνα... έλεος.... που τα ακούτε αυτα τα πράγματα?? μην παραπληροφορείτε τον κόσμο..... :mad: oκ φιλε μου αν εσυ με το vsync ανοικτο ή κλειστο η μονη διαφορα που βλεπεις ειναι αυξηση/πτωση frames παω πασο μαλλον το εβαλαν για πλακα , για να σου ριχνει τις επιδοσεις χωρις λογο
d3m0n Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Μαπα τελειως ειναι το V-sync.....Προσθετει mouse delay και μου την σπαει αφανταστα :devil: Ανέβασε το sensivity άμα σε ενοχλεί.
Luciddream Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 oκ φιλε μου αν εσυ με το vsync ανοικτο ή κλειστο η μονη διαφορα που βλεπεις ειναι αυξηση/πτωση frames παω πασο μαλλον το εβαλαν για πλακα , για να σου ριχνει τις επιδοσεις χωρις λογο φυσικά και δεν το έβαλαν για πλάκα, απλώς το mw2 και τα άλλα σύγχρονα παιχνίδια έχουν προγραμματιστικούς μηχανισμούς που αποτρέπουν το screen tearing (έψαξα λίγο στο google αλλα δεν βρήκα κάποιο άρθρο που να τα εξηγεί καλά αν βρώ θα το βάλω) .. δεν είναι μόνο το vsync. προσωπικά στο mw2 δεν έχω δεί ούτε ένα χαμένο frame, οπότε γιατι να μην το πώ? δεν βλέπω απλώς αυξηση/πτώση frames, βλέπω δραματική διαφορά απόλαυσης στο game που παίζω.. γιατι πολύ απλά τα 60 είναι ΠΟΛΥ λίγα.. φυσικά σεβαστή η άποψη σας οτι μπορείτε να παίζετε στα 60 και δεν είστε professional gamers απλως για κάποιον που θέλει να είναι ανταγωνιστικός και να πετυχαίνει επιδόσεις πολύ απλα δεν γίνεται.
qsis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 επισης δεν εχουμε ολοι τοσο δυνατο συνδυασμο για τα γραφικα οπως εσυ, επειδη εχει φιλος μου 4890 σε crossfire (ενω εγω μολις μια ) , εχω δει τι κανουν στη πραξη δε συγκρινονται με μια μονη σε επιδοσεις και δυνατοτητες στις μεγαλες αναλυσεις
bi171184 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 απ'οτι καταλαβα σε παιχνιδια fps που χρειαζεσαι μπολικα frames λογω χειρισμου και λειτουργιας,με vsync κανεις καλυτερη δουλεια!απλα στα 10 παιχνιδια που παιζω(Just cause 2,bbc 2,cod mw2,metro 2033,slit second,blur,splinter cell conviction,call of juarez 2,assassin's creed 2,dragon age),στα μισα με vsync on,εχω κλειδωμενα 60 frames λογω μονιτορ...τωρα στα fps,εκτος απο το metro που εχω γυρω στα 20 και στο split second που εχω σταθερα 30(γιατι αραγε τοσα λιγα???),εχω πολυ παραπανω απο 60 και ακομα περισσοτερα χωρις vsync...μιλαω βεβαια για στανταρντ αναλυση 1680χ1050 σε ολα με full ρυθμισεις.. βασικα τωρα που το καλοσκεπτομαι,με το συστημα της υπογραφης μου,την αναλυση που παιζω και τις full ρυθμισεις που βαζω,με την 5850,στα παιχνιδια αυτα κυμαινομαι σε γενικες γραμμες στα 50-60 frames,οποτε τι vsync on,τι off,το ιδιο και το αυτο(εκτος απο τα fps ξαναλεω)!ετσι κ αλλιως ολα αυτα τα παιχνιδια ειναι συγχρονα,καλογραμμενα(σε γενικες γραμμες),οποτε tearing κομματακι δυσκολο να συναντησω! ενας ατυπος κανονας εν κατακλειδι απ'οτι καταλαβα:για fps vsync off,για offline game vsync on,και για τις αλλες περιπτωσεις οτι γουσταρει ο καθενας!!!!!!!!!
john2gr Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 και στο split second που εχω σταθερα 30(γιατι αραγε τοσα λιγα???) Και στο Star Wars: The Force Unleashed θα έχεις σταθερά 30. Το έχουμε πει πολλές φορές, τα συγκεκριμένα παιχνίδια είναι κλειδωμένα στα 30fps από τους devs (και το Overlord1 ήταν στην αρχή κλειδωμένο στα 30fps αλλά ένιωσε η Codemasters και κυκλοφόρησε patch που αφαιρούσε τον συγκεκριμένο περιορισμό)
cortaN@ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 απ'οτι καταλαβα σε παιχνιδια fps που χρειαζεσαι μπολικα frames λογω χειρισμου και λειτουργιας,με vsync κανεις καλυτερη δουλεια!απλα στα 10 παιχνιδια που παιζω(Just cause 2,bbc 2,cod mw2,metro 2033,slit second,blur,splinter cell conviction,call of juarez 2,assassin's creed 2,dragon age),στα μισα με vsync on,εχω κλειδωμενα 60 frames λογω μονιτορ...τωρα στα fps,εκτος απο το metro που εχω γυρω στα 20 και στο split second που εχω σταθερα 30(γιατι αραγε τοσα λιγα???),εχω πολυ παραπανω απο 60 και ακομα περισσοτερα χωρις vsync...μιλαω βεβαια για στανταρντ αναλυση 1680χ1050 σε ολα με full ρυθμισεις..βασικα τωρα που το καλοσκεπτομαι,με το συστημα της υπογραφης μου,την αναλυση που παιζω και τις full ρυθμισεις που βαζω,με την 5850,στα παιχνιδια αυτα κυμαινομαι σε γενικες γραμμες στα 50-60 frames,οποτε τι vsync on,τι off,το ιδιο και το αυτο(εκτος απο τα fps ξαναλεω)!ετσι κ αλλιως ολα αυτα τα παιχνιδια ειναι συγχρονα,καλογραμμενα(σε γενικες γραμμες),οποτε tearing κομματακι δυσκολο να συναντησω! Κοίτα οταν λέμε vsync ON, εννοούμε όπως ξαναείπα ο κάθετος ρυθμός ανανέωσης της οθόνης να συγχρονίζεται με τον κάθετο ρυθμό ανανέωσης του παιχνιδιού. Όταν έχεις vsync ON και ταυτόχρονα το παιχνίδι είναι capped, π.χ. το split/second που λες είναι capped στα 30 frames. Όταν ένα παιχνίδι είναι capped με vsync ON, για μένα έχει την πιο smooth εμπειρία, καθώς το frame rate παραμένει σταθερό. Για όσους λένε πως τα 60 fps είναι λίγα, δοκιμάστε να παίξετε σε οθόνη με Vsync στα 100, 100Hz ανανέωσης και Τriple buffering OΝ. Ή ακόμα καλύτερα στα 120Ηz. Στο vsync OFF εξαρτάται απ' τον καθένα μας αν μπορεί το παιχνίδι που παίζει να έχει υψηλότερο ρυθμό ανανέωσης σε σχέση με τον ρυθμό ανανέωσης της οθόνης του.
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Ανέβασε το sensivity άμα σε ενοχλεί. Δεν φτιαχνεται ετσι,απλα το v-sync ειναι λαλακια νιωστε!!!
Dosas Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 καλά, τα παιδιά που θέλουν 100 fps σε μόνιτορ που δείχνουν μέχρι 60fps είναι pure lulz, άκου δεν 'χαλάει η εικόνα΄ LOL. Όσο για το 'αργό' mouse, αγοράστε κανένα mouse της προκοπής ή αυξήστε τη ταχύτητα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 καλά, τα παιδιά που θέλουν 100 fps σε μόνιτορ που δείχνουν μέχρι 60fps είναι pure lulz, άκου δεν 'χαλάει η εικόνα΄ LOL. Όσο για το 'αργό' mouse, αγοράστε κανένα mouse της προκοπής ή αυξήστε τη ταχύτητα. Facepalm.jpg Αν δεν ειναι mouse της προκοπης το G9 νταξει οτι πεις..... Η εικονα χαλαει χωρις v-sync δεν ειπα το αντιθετο αλλα το mouse delay δεν το γλιτωνεις
Dosas Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Facepalm.jpgΑν δεν ειναι mouse της προκοπης το G9 νταξει οτι πεις..... Η εικονα χαλαει χωρις v-sync δεν ειπα το αντιθετο αλλα το mouse delay δεν το γλιτωνεις το ξέρεις το ανέκδοτο με το φεγγάρι και το δάχτυλο έτσι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.