Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Με κατι τετοια πηγες 34k μηνυματα http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3475387&postcount=544 ίδιου επιπέδου... ...γαμάτες οι φακές... και το FUD
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=3475387#post3475387 ίδιου επιπέδου... και το FUD Ακριβως ιδιου επιπεδου.......
Squall545 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Εσυ απ'την αρχη επρεπε να κανεις υπαναχωρηση απ'τη στιγμη που αγορασες την οθονη μεσω Internet. Θα επερνες τα λεφτα σου πισω και θα προσπαθουσες να πετυχεις καμια καλη απο αλλο μαγαζι. Έχεις δίκιο άλλα πριν το κάνω είπα να πάρω τηλ την dell μπας και μου δώσει καινούρια.Η τηλεφωνήτρια λοιπόν στο αίτημα μου ότι θέλω ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ οθόνη απάντησε επί λέξη "ναι θα θα την αλλάξουμε". Εσύ τι καταλαβαίνεις από αυτό;;;; Εγώ πάντως κατάλαβα ότι θα πάρω καινούρια.... Μέχρι να το πάρω χαμπάρι ότι το "ναι θα την αλλάξουμε " που μου απαντούσε ΔΕΝ ήταν απάντησή στο παραπάνω αίτημα είχα αλλάξει την οθόνη 10 φορές. Μέτα έκανα αυτό που λες
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 10 φορές σου ήρθε διαφορετικό refurbished μοντέλο? holy sith
Squall545 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 10 φορές σου ήρθε διαφορετικό refurbished μοντέλο? holy sith Ένα θα σου πω...... Μέτα την 5η οθόνη κάθε φορά που με έπαιρνε τηλ η μεταφορική για να συναντηθούμε ρωτούσα: 1) Έχει μεγάλο κίτρινο αυτοκόλλητο που γράφει "monitors greece";;; 2) Έχει πολλά αυτοκόλλητα αεροδρομίου λες και έχει κάνει τον γύρο του κόσμου σε 2 μέρες;; 3)Το work order ξεκινάει από 00ΧΧΧΧΧΧΧΧ;;;; Αν ένα από αυτά ήταν θετικό(στις 9 ήταν ΟΛΑ) τότε του έλεγα στείλε την πίσω και φερε άλλη
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2010 τραγικό, αναρωτιέμαι αν έχουν την ίδια αντιμετώπιση στα μεγαλύτερα μοντέλα όπως το 27/30αρι που κανονικά κάνουν πάνω από 1000 $
MarWax Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Κολλητος μου ανάγκασε την DELL να του αλλαξει laptop για ενα προβλημα που ουσιαστικα δεν ηταν προβλημα (ειναι μεγαλη ιστορία...). Παροτι το προβλημα παρουσιαζοταν μονο σε ενα συγκεκριμενο software (για αυτο λεω οτι δεν ηταν προβλημα) η DELL οχι μονο το άλλαξε αλλά και του εδωσαν το ιδιο μοντελο στην νεώτερη έκδοση του (αλλο chipset κτλ). Αυτη ειναι η δικη μου εμπειρια απο την DELL. Ηδη εδωσα παραγγελια για 2 24αρες και τις περιμενω. Μαζι αγορασε και το SPYDER 3 PRO οποτε μολις τις εχω και παιξω μαζι τους θα σας πω τι γινεται...
ikskarda Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 μετα απο αυτο με κανατε να μην θελω να παρω την U2311H , πραγματικα !!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 ε μην την πάρεις πήγαινε πάρε Samsung & LG που κάνουν ακριβώς τα ίδια κατά πάσα πιθανότητα το ίδιο κάνουν όλοι, αν και ελπίζω η Eizo να είναι η εξαίρεση...
ikskarda Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 δεν εχω την δυνατοτητα ρε συ να μπαινω σε διαδικασιες αλλαγης ελαττωματικου προϊοντος , καθως αν οι γονεις μου δουν οτι πηρα κατι και ειναι ελαττωματικο τελειωσε , ηρθε η συντελεια του κοσμου μετα . ντρεπομαι που το λεω αλλα ετσι ειναι , γιατι δεν γνωριζουν απο υπολογιστες , ειναι σκραπες τελειως σε αντιστοιχα θεματα εγγυησεων/αλλαγων. θα μου πουν εσυ φτιας που την διαλεξες και κλασσικα φταιξιματα γονεων .το σταυρο μου κανω καθε φορα που αγοραζω κατι να μην ειναι ελαττωματικο , ποσο μαλλον να μπλεξω με την Dell και την msystems να μου φερουν καινουργια και να μην εχει και αυτη τιποτα , σαν του φιλου που αλλαξε 10 οθονες
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 ε τότε μην αγοράζεις τπτ γιατί μπορεί να σου βγει ελαττωματικό και δεν εννοώ οθόνη μόνο, ΓΕΝΙΚΑ o Squall πήρε την U2311H (σφραγισμένη/καινούρια), του έκατσε και είχε 1 καμένο pixel (ο μόνος άτυχος από αυτούς που ανέφεραν στο forum ότι πήραν U2311H μέχρι στιγμής) όπως μπορεί να συμβεί σε ΟΛΕΣ τις οθόνες και τις τηλεοράσεις και την άλλαξε... πιστεύεις ότι αν διαλέξεις άλλο κατασκευαστή δεν υπάρχει περίπτωση να σου κάτσει κάτι τέτοιο? Γενικότερα δεν αγοράζετε συσκευές στο σπίτι? αν σας κάτσει κάτι προβληματικό τι κάνετε, το πετάτε και παίρνετε άλλο?
IOSTEFO Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 ε τότε μην αγοράζεις τπτ γιατί μπορεί να σου βγει ελαττωματικό και δεν εννοώ οθόνη μόνο, ΓΕΝΙΚΑ o Squall πήρε την U2311H (σφραγισμένη/καινούρια), του έκατσε και είχε 1 καμένο pixel (ο μόνος άτυχος από αυτούς που ανέφεραν στο forum ότι πήραν U2311H μέχρι στιγμής) όπως μπορεί να συμβεί σε ΟΛΕΣ τις οθόνες και τις τηλεοράσεις και την άλλαξε... πιστεύεις ότι αν διαλέξεις άλλο κατασκευαστή δεν υπάρχει περίπτωση να σου κάτσει κάτι τέτοιο? Γενικότερα δεν αγοράζετε συσκευές στο σπίτι? αν σας κάτσει κάτι προβληματικό τι κάνετε, το πετάτε και παίρνετε άλλο? @ ThReSh Σου εχει ξεφυγει ο MiJ16 #294 #297 http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=378686&page=30
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 πράγματι τον ξέχασα...
ikskarda Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2010 πράγματι τον ξέχασα... ενας παραπανω ισον τιποτα
Squall545 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2010 δεν εχω την δυνατοτητα ρε συ να μπαινω σε διαδικασιες αλλαγης ελαττωματικου προϊοντος , καθως αν οι γονεις μου δουν οτι πηρα κατι και ειναι ελαττωματικο τελειωσε , ηρθε η συντελεια του κοσμου μετα . ντρεπομαι που το λεω αλλα ετσι ειναι , γιατι δεν γνωριζουν απο υπολογιστες , ειναι σκραπες τελειως σε αντιστοιχα θεματα εγγυησεων/αλλαγων.θα μου πουν εσυ φτιας που την διαλεξες και κλασσικα φταιξιματα γονεων .το σταυρο μου κανω καθε φορα που αγοραζω κατι να μην ειναι ελαττωματικο , ποσο μαλλον να μπλεξω με την Dell και την msystems να μου φερουν καινουργια και να μην εχει και αυτη τιποτα , σαν του φιλου που αλλαξε 10 οθονες Φίλε μου εδώ είσαι λάθος....Πριν την dell είχα μια samsung κ μια lg τις οποιες πούλησα.... Μετά από ενα χρόνο παρουσίασε πρόβλημα η samsung.Στην samsung όταν πήραμε τηλ για να αλλάξει την οθόνη που ήταν εντός εγγύησης βγήκε μια κοπέλα απο την αλβανια που δεν ήξερε ελληνικά καλά. Αφού της ειπα οτι εχει πρόβλημά η οθόνη με ρωτάει αν αγοράστηκε πριν από έναν χρόνο η λιγότερο. Απαντάω και εγω οτι ειναι 2 χρονών και τι μου λεει;; Θα πρέπει να την στείλω με δικά μου έξοδα στην αθηνα και ΌΤΑΝ την επισκευάσουνε (20-30 μέρες) θα μου την στείλουν πάλι με δικά μου έξοδα. Αφού με ενημέρωσε ότι αν είχε αγοραστεί η οθόνη πριν το πολύ έναν χρόνο θα στέλνανε κάποιον να την πάρει , απαντάω οτι απαιτώ και εγώ την ίδια αντιμετώπιση. Ακολουθεί μια στιχομυθία απείρου κάλλους με επιχειρήματά και μπινελίκια μαζί στην οποία απαντούσε με ναι(πολλά ναι μαζί,σαν να μην καταλάβαινε χρηστό ).στο τέλος μου λέει θα σας πάρουμε τηλ σε λίγο να σας απαντήσουμε. Μέτα απο ενα μήνα σου λέω οτι όσο σε πήραν εσένα πήραν κ εμένα.Με άλλα λόγια το after sales της dell και του msystems είναι το καλύτερο που μου εχει τύχη και πίστεψε με εχω αλλάξει πολλά πράγματα.Η U2311H είναι με διάφορα οτι καλύτερο στα λεφτά της και με αψογο after sales service(σε σχέση με ΟΛΑ τα άλλα after sales).Αν για οποιονδήποτε λόγο είναι ελαττωματική σου στέλνουν μια άλλη την επομένη μέρα και παίρνουν την πρώτη.Δεν περιμένουν δηλαδή πρώτα να την στείλεις και μετά να σου στείλουν καινούρια.........
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.