Nik.K Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Απο την στιγμη που η εταιρεια κατασκευης μιλαει για 100αρα ακομα και πριν μερικα ψιλοφτιαξιματα βαζω κατοσταρα. Μην ξεχναμε ακομα πως η 100αρα στην Ελλαδα μονο 100αρα δεν ειναι....
mangepsamin Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 isim και εγω φοβαμαι τα πυρακια γιαυτο δεν βαζω 95αρα, εξαλλου ουτε ο κατασκευαστης το συνιστα.Kαι εγω 100αρα βαζω.Με την 95αρα,οταν σκαω την εκτη κοντα στις 7500 στροφες δεν αρπαζει αμεσως και με χαλαει.:lol:
Nik.K Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Μην σε ακουσουν οι Hondakides γιατι θα βρεις τον μπελα σου
mangepsamin Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Μην σε ακουσουν οι Hondakides γιατι θα βρεις τον μπελα σου Τα ποτιζουν νιτρο αυτοι,δεν πιανονται.:lol:
moldovan20 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Απο την στιγμη που η εταιρεια κατασκευης μιλαει για 100αρα ακομα και πριν μερικα ψιλοφτιαξιματα βαζω κατοσταρα. Μην ξεχναμε ακομα πως η 100αρα στην Ελλαδα μονο 100αρα δεν ειναι.... Και εγώ όταν πήρα το citroen C4 μου είπαν να βάζω 100άρα . Εγώ έβαζα απλή ,τότε έκανε και 69λεπτά το λίτρο οπότε είπα να βάλω μερικές φορές 100άρα .Εντυπώσεις ?Τη να σου πω ,δε μπορούσα να το συμμαζέψω μέσα στην πόλη :lol: .Αμφιβάλλω αν είναι καν 100άρα ή πουλάνε την ίδια για 100άρα ..
Nik.K Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Ενταξει στο C4 λογικο να μην δεις διαφορες και γενικα ισως να μην δεις. Ωστοσο εχω πολλους φιλους που βαρανε πυρακια με 95αρες οποτε εγω δεν θελω κατι αναλογο. Τωρα οσο για την Βενζινα και οι ιδιοι οι πρατηριουχοι παραδεχονται πως ειναι μαπα το θεμα στην Ελλαδα.
kurkosdr Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Ενταξει στο C4 λογικο να μην δεις διαφορες και γενικα ισως να μην δεις. Ωστοσο εχω πολλους φιλους που βαρανε πυρακια με 95αρες οποτε εγω δεν θελω κατι αναλογο. Οπως ειπα ειναι θεμα αυτοκινητου. Αν εχεις αυτοκινητο τυπου GT, μπορει να απαιτει 100 οκτανια, και αρα η 95αρα ειναι ακαταλληλη, και αρα ειναι λογικο να εχεις πυρακια (knocking). Ανοιξε το manual και δες τι βενζινη παιρνει. Αμα λεει οτι παιρνει μονο 100, τοτε αναγκαστικα μονο 100. Τωρα οσο για την Βενζινα και οι ιδιοι οι πρατηριουχοι παραδεχονται πως ειναι μαπα το θεμα στην Ελλαδα. Ναι, αλλα ειναι θεμα πρατηριου, οχι μαρκας. Η Vpower 100 δεν εχει καμια διαφορα απο την Aegean 100. Ολη η ζημια γινεται στο πρατηριο, οπου παιζουν νερωματα, νοθευσεις κλπ. Επισης, μακρια απο τα πρατηρια που δεν εχουν πολυ κινηση, γιατι τα οκτανια "πεφτουν" οσο παλιωνει η βενζινη. Οποτε ενα Aegean πρατηριο με πολυ κινηση (που συνηθως εχουν) μπορει να εχει καλυτερη βενζινη απο ενα Shell χωρις κινηση. Χωρια οτι η Shell κανει ελεγχους καθε πασχα και Χριστουγεννα. Οποτε ισχυει οτι ειπα και στο πρωτο ποστ μου. Ανοιξε το manual και διαβασε τι βενζινη θελει. Τωρα αυτους που κοροϊδευουν, ας τους, κομπλεξικοι υπηρχαν και θα υπαρχουν. ΥΓ: Οσοι εχετε κανει "βελτιωσεις" στον γκαραζ του Νωντα, πρωτον ντροπη σας γιατι παω στοιχημα οτι εχετε αφαιρεσει τον καταλυτη, οποτε μακαρι να πεσετε σε μπατσο που κανει σωστα την δουλεια του (απο αυτους που εχουν μεινει) και να σας κοψει ενα προστιμο που θα το θυμαστε για καιρο Δευτερον κατοσταρα και ο θεος βοηθος. Οσοι εχετε street legal εξατμιση, ρωτηστε αυτον που την τοποθετησε. Οσοι δεν ειστε θυματα του Fast and Furious και εχετε εργοστασιακο αυτοκινητο (που δεν εχει πειραχτει ο θερμικος κυκλος και αρα δεν σας τρωει τη διπλη βενζινη απο τα βελτιωμενα), ανοιξτε το manual (τριτη φορα που το λεω) και δειτε στα σιγουρα τη βενζινη παιρνει.
Nik.K Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Οπως ειπα ειναι θεμα αυτοκινητου. Αν εχεις αυτοκινητο τυπου GT, μπορει να απαιτει 100 οκτανια, και αρα η 95αρα ειναι ακαταλληλη, και αρα ειναι λογικο να εχεις πυρακια (knocking). Ανοιξε το manual και δες τι βενζινη παιρνει. Αμα λεει οτι παιρνει μονο 100, τοτε αναγκαστικα μονο 100. Ναι, αλλα ειναι θεμα πρατηριου, οχι μαρκας. Η Vpower 100 δεν εχει καμια διαφορα απο την Aegean 100. Ολη η ζημια γινεται στο πρατηριο, οπου παιζουν νερωματα, νοθευσεις κλπ. Επισης, μακρια απο τα πρατηρια που δεν εχουν πολυ κινηση, γιατι τα οκτανια "πεφτουν" οσο παλιωνει η βενζινη. Οποτε ενα Aegean πρατηριο με πολυ κινηση (που συνηθως εχουν) μπορει να εχει καλυτερη βενζινη απο ενα Shell χωρις κινηση. Χωρια οτι η Shell κανει ελεγχους καθε πασχα και Χριστουγεννα. Οποτε ισχυει οτι ειπα και στο πρωτο ποστ μου. Ανοιξε το manual και διαβασε τι βενζινη θελει. Τωρα αυτους που κοροϊδευουν, ας τους, κομπλεξικοι υπηρχαν και θα υπαρχουν. ΥΓ: Οσοι εχετε κανει "βελτιωσεις" στον γκαραζ του Νωντα, πρωτον ντροπη σας γιατι παω στοιχημα οτι εχετε αφαιρεσει τον καταλυτη, οποτε μακαρι να πεσετε σε μπατσο που κανει σωστα την δουλεια του (απο αυτους που εχουν μεινει) και να σας κοψει ενα προστιμο που θα το θυμαστε για καιρο Δευτερον κατοσταρα και ο θεος βοηθος. Οσοι εχετε street legal εξατμιση, ρωτηστε αυτον που την τοποθετησε. Οσοι δεν ειστε θυματα του Fast and Furious και εχετε εργοστασιακο αυτοκινητο (που δεν εχει πειραχτει ο θερμικος κυκλος και αρα δεν σας τρωει τη διπλη βενζινη απο τα βελτιωμενα), ανοιξτε το manual (τριτη φορα που το λεω) και δειτε στα σιγουρα τη βενζινη παιρνει. Το βιβλιαρακι αναφερει 100αρα, αρκει για μενα αυτο. Οσο για καταλυτες οχι αυτα δεν τα πειραζω, προγραμματακι για αυξηση υποδυνναμης και ως εκει.
imr Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2010 Εγω παντως σε 1.4 tsi με κατοσταρα (ελιν) εχω πολυ καλυτερα αποτελεσματα. Το manual λεει οτι δουλευει με 95ρα κανονικα με μικρη μειωση επιδοσεων και αυξημενη καταναλωση Εγω με 100 βλεπω οτι εμφανως το αυτοκινητο δουλευει πολυ καλυτερα στις χαμηλες στροφες(1000-1700), τραβαει καλυτερα το βασικο ειναι οτι εχω καλυτερη καταναλωση (απο 0,5-1λ/100χλμ βελτιωση) κατι που επιβεβαιωνεται απο τα γεμισματα, με 95ρα βγαζω 500-550χλμ με ενα γεμισμα, και με 100ρα ειναι ευκολο να ξεπερασω τα 600 , αυτα για ταξιδι σε εθνικη κυριως Οποτε εφοσον κερδιζω καποια απο την διαφορα των 10 λεπτων στην διαφορα τιμης(οχι ολη βεβαια) και εχω και σαν επιπλεον την καλυτερη λειτυοργια του κινητηρα για εμενα συμφερει η 100ρα Αυτα ειναι δοκιμασμενα σε ''εμπιστο'' βενζιναδικο.
kage Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 οσα επωνυμα βενζιναδικα ειναι φτηνα ειναι γιατι τους τα χουν κατασχεσει οι εταιριες και τα λειτουργουν μονοι τους ή απλα το χουν τοσα πολλα χρονια που αναλογα με το συμβολαιο εχουν και αναλογες τιμες... η ferrari παιρνει 95οκτανια. τελος το βενζιναδικο απλα θα χρησιμοποιησε δικαιολογια της στιγμης ή δεν τα παει καλα με το ρευστο και δεν παραγγελνει ποσοτητες ή επειδη δεν πουλαει η βενζινη εξατμιζετε(δεν χανει οκτανια οπως γραφτηκε)... υπαρχει καποια λιστα με αυτοκινητα που παιρνουν 100οκτανια ? αρκετα tsi που ξερω με προγραμμα και χωρις 95αρες βαζουν. να υπενθυμισω οτι στην αθηνα(να μην πω και σε συγκεκριμενες περιοχες) υπαρχουν/υπηρχαν αρκετα φτιαγμενα-σιγουρα δεν εννοω μονο προγραμμα εξατμιση- που απαιτουν καλη βενζινη μονο και μονο για να μην παρουν τα πανακριβα extra στο χερι... βεβαια για να μην βαρανε πυρακια συστηματα τυπου knock senor Κοβουν αβανς(αρα και ιππους) για να μειωσουν πυρακια. ξερω τα διυλιστηρια Ασπροπυργου+κορινθου και λογικα αλλο ενα στην Θεσ/κη?
Nik.K Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Μην συγκρινουμε παντως την βενζινη εδω με εξω, πηγαινε Γερμανια, βαλε 100 οκτανιων και παρατηρησε πως "πεταει" ενα καλο αυτοκινητο. Εδω δεν εχουμε 100 οκτανιων.
PCharon Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Εδω δεν εχουμε 100 οκτανιων. Μόλις ακύρωσες το #1 μήνυμα του θέματος, δηλαδή τον εαυτό σου, αλλά anyway. [edit] ψιλοάκυρο το προηγούμενο, δίνουν οι περισσότερες
Nik.K Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Το οτι δεν εχουμε "Αυθεντικη" 100αρα δεν σημαινει πως θα βαζουμε 95.... Αφου το 100 εδω ειναι λιγοτερο απο 95 τοτε φαντασου το 95 τι ειναι....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.