Προς το περιεχόμενο

tellas kαι τεχνική υποστήριξη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύνδεση tellas με το router να κλειδώνει στα 22, μετά από μία αναβάθμιση :-D:-D της tellas , μόνιμα στα 12-14. Παίρνω τηλέφωνα και δεν ξέρουν τι να απαντήσουν, το δηλώνουν συνέχεια βλάβη, με την σίγουρη προοπτική ότι οι ΤΕΧΝΙΚΟΙ τους θα λύσουν το πρόβλημα, σίγουρα πράγματα κατά τα λεγόμενά τους :-D:-D. Τελικά βγάζουν αποτέλεσμα , τρομερό. Η γραμμή μου λεέι δεν μπορεί να πάει πάνω από 14, και έχουν ελέγξει τα πάντα. Και απαντάω , αφού ήταν στα 22 πως δεν μπορεί να πάει πιο πάνω. Και η απάντηση , δεν μπορώ να σας πω κάτι παραπάνω, αυτό μας ήπαν οι τεχνικοί μας. Και ρωτάω , να μιλήσω με τους τεχικού σας, και η απάντηση , αυτό δεν γίνεται :-D:-D. Αν θέλετε μπορείτε να πάτε σε ένα κατάστημα wind να συμπληρώσετε μια αίτηση.

Συμπεράσματα, το δίκτυό τους δεν πάει άλλο και κόβουν ταχύτητες;

Η tellas στο τηλέφωνο σε βρίσκει όταν είναι να κλείσουν νέα αίτηση, όταν θέλεις εσύ να τους βρεις, πρέπει να στείλεις αίτηση με fax!!!

Και μην μου πείτε για το 1212 πάλι, καλό είναι για να δοκιμάζουν το 192.168.1.254, αλλά μέχρι εκεί

Δημοσ.

Εμένα ειναι 24αρα και τον τελευταίο μήνα βλεπω μονίμος 34.. πως γίνεται αυτο μου λες?... χεχε ξερω.. μου εδωσαν οτι εκοψαν απο εσενα :P

Δημοσ.

μήπως είναι 3.4 :-D:-D:-D

Πάντως όσες φορές έχω μιλήσει με το "τεχνικό" τμήμα, αποφεύγουν να δώσουν συγκεκριμένες απαντήσεις και ακούω ότι απίθανο θέλεις. Σε μια στιγμή λέω σε έναν , αφού δεν μπορείτε εσείς να με ενημερώσετε για την κατάσταση της γραμμής ποιον να πάρω , την hol τον οτέ , κολλάει και μου λέει, όχι αυτοί δεν θα ξέρουν, γιατί να τους πάρετε :-D:-D:-D

Ευτυχώς που ξερουν οι της tellas, ε ρε γέλια

Δημοσ.

τι λεμε ρε παιδια αφου εμενα μεχρι και πριν 4 μηνες μου εδινε 16Mbps ενω τωρα πιανω 9 και λεω και ευχαριστω με τους ***** που εχω μπλεξει

Δημοσ.

Άντε ρε τώρα τους ανάπηρους να πούμε...........Να σου πω ρε φίλε γιατί απαντάνε έτσι..Διότι δεν ξέρουν κάτι παραπάνω.Το πολύ να έχουν 2 τεχνικούς σε όλη την Ελλάδα που να ξέρουν πραγματικά τι γίνεται και άντε βρες τους...Όλοι έχουν στην τσέπη τους χαρτάκι το οποίο γράφει : <<Η ταχύτητα κατεβάσματος/ανεβάσματος σας εξαρτάται απο την ποιότητα του χαλκού(λες και ξέρουν για ποιά καλώδια μιλάνε) και από τις ρυθμίσεις του router σας.>>Και μετά σου ξαναλένε τα ίδια και τα ίδια, τις βασικές ρυθμίσεις και όταν διαπιστώσουν ότι είναι έτσι λένε ότι θα το δηλώσουν βλάβη, η οποία ουσιαστικά δεν υπάρχει για τον απλούστατο λόγο... οτι το Δίκτυό τους ειναι για τον ......Και δεν το παραδέχονται κιόλας να τελειώνουμε.

Δημοσ.

Μόνο που η ποιότητα του χαλκού δέν δικαιολογεί το degrade της γραμμής μέσα σε ένα χρόνο (τόσο άντεξα).

Κλείδωσα για πρώτη φορά στα 16900kbps και για τους πρώτους 3 μήνες.Μετά απο έναν κυκεώνα αλλεπάλληλων αποσυνδέσεων,αδικαιολόγητων password verification error (κοινώς κόκκινο λαμπάκι internet),downtime,άλλα και γενική ποιότητα τηλεφωνικών συνδιαλέξεων...κατέληξαν στο συμπέρασμα οτι φταίει το linksyswag200 (αφού πρώτα με ρίξανε σε sub 12000kbps).

Μάλιστα στο "φάκελο" της γραμμής μου δέν εμφανιζόταν ποτέ οτι είχα δηλώσει βλάβη (απο τις τουλάχιστον 15 φορές),παρ'όλα αυτά πήραν άμεσα τηλέφωνο κάθε φορά που έκανα καταγγελία της σύμβασης και ζήταγα εγγράφως τον τερματισμό των υπηρεσιών μέσω φάξ (σε 3 περιπτώσεις).

Πρό ολίγων ημερών μου έστειλαν ένα χαρτί που με καλεί να πληρώσω ένα ποσό γυρω στα 36 ευρώ,το οποίο προκύπτει απο μια εκκαθάριση του 2009 και μετά απο πάροδο ενός έτους που είμαι σε άλλον πάροχο...

 

Και όντας προβληματισμένος...να τους δώσω το speedstream modem να το βάλουν στον πάτο τους με τα καλώδια ή όχι;

Δημοσ.

Να το κάνεις!!!!!!Και το θέμα είναι να κάνουμε κάτι όλοι μαζί μπας και τελείωσει αυτή η μαλακία εδώ και κάποιοι άνθρωποι στο μέλλον χαρούν την έννοια του ADSL......

Δημοσ.

Το 1212 είναι απλά για text to speech λειτουργία, έχουν δηλαδή το κείμενο από το manual του router και το μετατρπεπουν σε φωνητικές οδηγίες. τίποτα άλλο. Αν ρωτήσεις κάτι παραπάνω δεν ξερουν και αν τους ζορίσεις απαντούν , είναι θέμα του τεχνικού τμήματος, θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί σας, κάτι το οποίο δεν γινεται ποτέ. Δεν εχουν τεχνικό τμήμα και κοροιδεύουν τον κόσμο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...