Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με wireless..?


stefanos2010

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,τρέχω διάφορες διανομές live cd σε ένα netbook που έχω ( HP Mini 110-1155EV ) και καμοία δεν μου αναγνωρίζει τα wireless.

Eνώ αντίστοιχα στο laptop μου τα βρίσκει κανονικά..Αν γίνει η εγκατάσταση θα συνεχιστεί το πρόβλημα?Επείδη είμαι αρχάριος θα ήθελα την γνώμη σας.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να έχουμε το ίδιο netbook.

Για το συγκεκριμένο μοντέλο χρειάζεται το firmware της broadcom.

 

Για τη Fedora που ξέρω τα πράγματα έχουν ως εξής

1, Εγκατάσταση με ενσύρματο λαν

2, ενεργοποιήση nonfree repo rpmfusion

3, yum install akmod-wl

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκεκριμένα μου αρέσει η διανομή Mind 9,αυτή σκέφτομαι να εγκαταστήσω.

Μετά την εντολή μου έδωσε αυτά :

 

mint@mint ~ $ sudo lspci

00:00.0 Host bridge: Intel Corporation Mobile 945GME Express Memory Controller Hub (rev 03)

00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 945GME Express Integrated Graphics Controller (rev 03)

00:02.1 Display controller: Intel Corporation Mobile 945GM/GMS/GME, 943/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev 03)

00:1b.0 Audio device: Intel Corporation N10/ICH 7 Family High Definition Audio Controller (rev 02)

00:1c.0 PCI bridge: Intel Corporation N10/ICH 7 Family PCI Express Port 1 (rev 02)

00:1c.1 PCI bridge: Intel Corporation N10/ICH 7 Family PCI Express Port 2 (rev 02)

00:1d.0 USB Controller: Intel Corporation N10/ICH7 Family USB UHCI Controller #1 (rev 02)

00:1d.1 USB Controller: Intel Corporation N10/ICH 7 Family USB UHCI Controller #2 (rev 02)

00:1d.2 USB Controller: Intel Corporation N10/ICH 7 Family USB UHCI Controller #3 (rev 02)

00:1d.3 USB Controller: Intel Corporation N10/ICH 7 Family USB UHCI Controller #4 (rev 02)

00:1d.7 USB Controller: Intel Corporation N10/ICH 7 Family USB2 EHCI Controller (rev 02)