stm00192 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Κανονικά τους τα είχα αφήσει ... μέχρι να με πάρουν τηλ και να μου πουν ότι δεν μου τα αλλάζουν... Για την κάρτα έιχαν κάνει 2 μερες αν θυμάμαι καλά και για την κάρτα μια!!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 μαζί με τα στοιχεία της μητρικής θα έχουν κρατήσει και photos? αμφιβάλω, άντε μετά να αποδείξουν ότι ίσχυε αυτό που έγραψαν σε περίπτωση που έκαναν την καταχώρηση... μια φάση σαν τα στραβά pins που αρκετοί τα ίσιωσαν αφού τους είχαν πει ότι είναι εκτός εγγύησης και μετά πέρναγε κανονικά...
Nik.K Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 μαζί με τα στοιχεία της μητρικής θα έχουν κρατήσει και photos? αμφιβάλω, άντε μετά να αποδείξουν ότι ίσχυε αυτό που έγραψαν σε περίπτωση που έκαναν την καταχώρηση... μια φάση σαν τα στραβά pins που αρκετοί τα ίσιωσαν αφού τους είχαν πει ότι είναι εκτός εγγύησης και μετά πέρναγε κανονικά... Βασικα ειναι πολυ ευκολο να δει κανεις αν ειχε βγει η μαμα βαση τοσο απο τις βυδες που θα ειναι εμφανες οτι εχουν αφαιρεθει οσο και απο την PCB που θα εχει σημαδια απο την αλλη βαση. Μην τους θεωρεις Ολους χαζους στο Πλαισιο, το 99% ειναι ομως οποτε μπορει και να πετυχει
Ypnovatis Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο παραθέτω τις περιπτώσεις για τις οποίες δεν ισχύει η εγγύηση. The following circumstances excluded from warranty coverage 1. Product damage caused by catastrophes, thunder stroke, faulty electric power and environmental factors. 2 .Defacing of product labeling (label alterations and falsifying, serial number missing, serial number no longer discernible, serial number invalid). All serial numbers are recorded and tracked for warranty purposes 3.Unauthorized changes of non MSI parts, modifications or alterations , parts removal in or to the products 4.Damage caused by operator error or operator fails to comply user manual instruction, such as , but not limited to improper storage resulting in product get wet, corrosion, fell off, squeezed or exposed to inadequate temperature/humid environment. 5. Internal or external consumable items of the product itself such as battery, earphone, etc. 6. Accessories or packing material such as boxes, user manual ,etc Το 3 το λέει ξεκάθαρα. Και ναι καταγράφονται όλα τα serial numbers από τη στιγμή που θα γίνει αίτηση για αντικατάσταση στην MSI. Αυτό φοβάμαι εγώ.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Μην τους θεωρεις Ολους χαζους στο Πλαισιο, το 99% ειναι ομως οποτε μπορει και να πετυχει δεν είναι θέμα χαζομάρας πλαισίου/κατασκευαστή αλλά σπασαρχιδισμού, ο κατασκευαστής βγάζει μια μητρική η οποία έχει την δυνατότητα του o/c αλλά και του να δεχτεί υδρόψυξη. Η οποία υδρόψυξη για να μπει πρέπει να βγάλει ο χρήστης το bracket, πως πας και του την βγάζεις εκτός εγγύησης μετά? να μην έδινες εξαρχής αυτή την δυνατότητα...
Nik.K Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Το ιδιο ισχυει και για τις καρτες γραφικων...... Το ιδιο και για τις μηχανες των αμαξιων.... Ο νομος ομως η εστω οι περιπτωσεις στις οποιες εισαι εκτος εγγυησεως ειναι ξεκαθαρες.
profi Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 σε πλατφορμες δλδ που χρησιμοποιούν push pins κ δεν υπάρχει braket βάζεις ο,τι ψυξη θες,ενώ στις άλλες της ίδιας εταιρίας ακυρώνεται η εγγύηση!μάντολες...ευτυχώς το πλαίσιο δεν κρατάει S/N ,βάλ'τα όλα όπως ήταν,καθάρισε καλά,κ πήγαινε αλλού!Ή κ στον ίδιο για σπάσιμο
Ypnovatis Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 δεν είναι θέμα χαζομάρας πλαισίου/κατασκευαστή αλλά σπασαρχιδισμού, ο κατασκευαστής βγάζει μια μητρική η οποία έχει την δυνατότητα του o/c αλλά και του να δεχτεί υδρόψυξη. Η οποία υδρόψυξη για να μπει πρέπει να βγάλει ο χρήστης το bracket, πως πας και του την βγάζεις εκτός εγγύησης μετά? να μην έδινες εξαρχής αυτή την δυνατότητα... Πες τα χρυσοστομε! Profi, θα τα παω το συντομότερο, είναι και η άτιμη η εξεταστική...
SlimData Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δεν κρατάνε στοιχεία στο service φίλε μου. Απλά για να γλιτώσεις την ενδεχόμενη ταλαιπωρία με το να σε θυμηθεί ο τεχνικός και να το παίξει δύσκολος, πήγαινε σε άλλο υποκατάστημα. Πάντως σήμερα το πρωί πήγε φίλος (με μικρή εξοικείωση με την τεχνολογία) με το pc του στο υποκατάστημα στο mall, βρήκαν καμμένο board και του είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης γιατί δεν είχε βάλει την κάτω δεξιά βίδα και αυτό δημιούργησε βραχυκύκλωμα.
d3m0n Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Πάντως σήμερα το πρωί πήγε φίλος (με μικρή εξοικείωση με την τεχνολογία) με το pc του στο υποκατάστημα στο mall, βρήκαν καμμένο board και του είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης γιατί δεν είχε βάλει την κάτω δεξιά βίδα και αυτό δημιούργησε βραχυκύκλωμα. Τι άλλη λαλακία θα ακούσουμε απ' τα genius!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 δικαιολογίες του κώλου, αν την πήγαινε μόνη της θα πέρναγε κανονικότατα...
Nik.K Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Οντως, μην ξεχναμε ομως και ποσοι καινε εξαρτηματα λιγο πριν ληξει η εγγυηση για να παρουν κατι πιο νεο και δωρεαν..... Το εχω διαβασει πολλες φορες γενικα οποτε και αυτοι ισως το ψαχνουν τοσο για αυτον τον λογο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 όταν το ψάχνουν και υπάρχει πράγματι να την καταλάβω την άρνηση εγγύησης, αλλά οι ανύπαρκτες δικαιολογίες που έχω ακούσει κατά καιρούς είναι απλά τραγικές... δλδ στην περίπτωση με την βίδα αν η μητρική ήταν πάνω στο "stand" (δεν θυμάμαι πως λέγεται) που βιδώνει η βίδα χωρίς να είχε βάλει βίδα, υπήρχε περίπτωση να κάνει βραχυκύκλωμα? bollocks...οι υπόλοιπες την κρατάνε μια χαρά στην θέση της
profi Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 είναι εντελώς random η κατάσταση μου φαίνεται,όπου πέσεις...έχω επιστρέψει επειδή δεν το χρειαζόμουν πλέον εκ φύσεως "προβληματικό" προιόν,το οποίο είχα φτιάξει όμως κ πήρα πιστωτικό!δεν το δοκίμασαν καν μάλλον...
SlimData Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Οντως, μην ξεχναμε ομως και ποσοι καινε εξαρτηματα λιγο πριν ληξει η εγγυηση για να παρουν κατι πιο νεο και δωρεαν..... Το εχω διαβασει πολλες φορες γενικα οποτε και αυτοι ισως το ψαχνουν τοσο για αυτον τον λογο. Συμφωνώ αλλά την πήρε τη δευτέρα μαζί με cpu και ram... Τέλος πάντων, του είπα αμέσως για να μη χαλάει τα νεύρα του να το πάρει πίσω να μου το φέρει να τα βγάλουμε όλα και μετά να πάει μόνη της τη μητρική σε άλλο κατάστημα. Το θέμα είναι ότι είδαν έναν άνθρωπο που δεν ξέρει και πήγαν αμέσως να τον κοροιδέψουν. Δεν το κάνουν όλοι αλλά τώρα έγινε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.