Critter Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Έχοντας περάσει απο ΤΕΙ και απο ΑΕΙ με πλήρη φοιτηση και στα δύο, το συμπέρασμα μου είναι ότι στην Ελλάδα σε γενικές γραμμές είναι για τον φούτσο και τα 2. Όλα έχουν να κάνουν με τον προσωπικο κόπο του καθενός. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι πλακώνεστε. btw το πρώτο βίωμα που είχα σε εξεταστική πανεπιστημίου ήταν ένας τύπος που είχε τη στήλη των Χ και των Υ και δεν ήξερε να κάνει το διάγραμμα γιατί αντι για Χ και Υ, τα γράμματα ήτανε P και Q. Τι να λέμε τώρα; Έχει λοιπόν να κάνει με τον καθένα μας και όχι με το τμήμα. Ξεκολλήστε απο τη μιζέρια σας.
Ntinaras Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 παρ ολα αυτα τα ΤΕΙ δεν εχουν γινει ΑΤΕΙ ακομα.
status Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Στις 4/6/2010 στις 6:21 ΠΜ, Malthador είπε Παιδιά, μην τσακώνεστε. Είτε ΤΕΙ, είτε ΑΕΙ, όταν με το καλό πάρετε πτυχίο, όλοι ντελιβεράδες θα καταλήξετε. Δηλαδή, εγώ σαν πρωτοετής, που εργάζομαι σαν ντελίβερι είναι σαν να κάνω πρακτική η αποκτώ προϋπηρεσία; :Ρ Στις 24/11/2011 στις 9:30 ΠΜ, Ntinaras είπε παρ ολα αυτα τα ΤΕΙ δεν εχουν γινει ΑΤΕΙ ακομα. Ψιτ, φιλαράκι, η πινακίδα του λεωφορείου Α.Τ.Ε.Ι. λέει νταξ; :Ρ
De@th L0rd Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Στις 24/11/2011 στις 8:49 ΠΜ, Critter είπε Έχοντας περάσει απο ΤΕΙ και απο ΑΕΙ με πλήρη φοιτηση και στα δύο, το συμπέρασμα μου είναι ότι στην Ελλάδα σε γενικές γραμμές είναι για τον φούτσο και τα 2. Όλα έχουν να κάνουν με τον προσωπικο κόπο του καθενός. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι πλακώνεστε. btw το πρώτο βίωμα που είχα σε εξεταστική πανεπιστημίου ήταν ένας τύπος που είχε τη στήλη των Χ και των Υ και δεν ήξερε να κάνει το διάγραμμα γιατί αντι για Χ και Υ, τα γράμματα ήτανε P και Q. Τι να λέμε τώρα; Έχει λοιπόν να κάνει με τον καθένα μας και όχι με το τμήμα. Ξεκολλήστε απο τη μιζέρια σας. Μάλλον η πρώτη φορά που θα συμφωνήσω με τον Critter σε κάτι
Critter Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Στις 24/11/2011 στις 9:30 ΠΜ, Ntinaras είπε παρ ολα αυτα τα ΤΕΙ δεν εχουν γινει ΑΤΕΙ ακομα. Παρόλα αυτά δεν έχει σημασία. Α-μπουρδέλα είναι και τα 2. Οι φοιτητές κάνουν τη διαφορά. Εγω και στο ΑΕΙ και στο ΤΕΙ 3-4 καθηγητές συνάντησα που εκτός απο τα τυπικά προσόντα μπορούσαν να κάνουν τον φοιτητή να ενδιαφερθεί για το μάθημα και να μάθει. Τι να τους κάνω τους καθηγητές με τα 10 διδακτορικά, σε όποιο ίδρυμα και αν ανήκουν, αν είναι βαρεμένοι, ασχολούνται με τα προτζεκτάκια τους και ο φοιτητής δεν παίρνει χαμπάρι μία απο το μάθημα τους; Για την ιστορία, ο καλύτερος καθηγητής που είχα ποτέ μου, άπειρα σκαλιά πιο πάνω απο οποιονδήποτε άλλο καθηγητή με 30 διαδακτορικά, ήταν ένας έκτακτος συνταξιούχος ορκωτός λογιστής που είχα στο πανεπιστήμιο χωρίς διδακτορικό αλλα με τεράστια εμπειρία σε εσωτερικό και εξωτερικό, όπου στο τελευταίο μάθημα, αφου δέχτηκε πάνω απο 30 ερωτήσεις για το πως μπορεί κάποιος να γίνει ορκωτός λογιστής, εισεπραξε ένα καθολικό παρατεταμένο χειροκρότημα απο όλη την αίθουσα. Σε όλες του τις διαλέξεις γινότανε το αδιαχώρητο και ήτανε φοβερός παιδαγωγός. Έβαζε λογιστικές ασκήσεις μεγάλου όγκου με παράδοση κάθε εβδομαδα και την επόμενη μέρα τις έφερνε διορθωμένες. Δεν είναι ευκολο να διορθώσεις 150 γραπτά λογιστικής σε μία μέρα. Μάλιστα στο τέλος και αφού είχαν βγεί οι βαθμοι, επικοινώνησα μέσω μαιλ μαζί του, κατέβηκα στο πανεπιστήμίο μόνο για αυτόν και του έδωσα τα συγχαρητήρια μου, λέγοντας του ότι άν όλοι οι καθηγητές ήταν σαν αυτόν, η Ελλάδα σήμερα θα ήταν παράδειγμα για όλο τον κόσμο. Δεν είναι λοιπόν θέμα ιδρυμάτων αλλά θέμα ανθρώπων. Προφανώς στα ΤΕΙ το μέσο επίπεδο των φοιτητών είναι χαμηλότερο αλλα ένας καλός σπουδαστής ΤΕΙ μπορεί να ανταγωνιστεί έναν καλο φοιτητή ΑΕΙ.
thanocaster Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Ακριβώς όπως τα λέει ο Κρίτερ. Δυστυχώς, στην Ελλάδα τα πανεπιστήμια είναι απλά χώροι για εκκολαπτόμενους πολιτικούς ή φοιτητές που μόνη διέξοδο έχουν είτε τον παπαγαλισμό είτε την ομαδική ψακτική μπας και βγάλουν άκρη. Απλό παράδειγμα, Μαθηματικά 1, πρώτο μάθημα θεωρίας: - Καθηγητής (γύρω στα 60-65): Διαβάστε μου κάποιος την εκφώνηση της άσκησης 4, σελίδα 65. - Κάποιος φοιτητής: Θεωρήστε συνάρτηση f(x) = (x^3/2x) - sqrt(x^2 + 5) / 2x^2 - 5x. Ζητούμενο: Βρείτε την παράγωγο συνάρτηση. - Καθηγητής: Παραγωγίζουμε τη συνάρτηση [...] και καταλήγουμε σε αυτή την παράγωγο. - Άλλος φοιτητής: Κε καθηγητά, δεν πρέπει πρώτα να βρούμε το πεδίο ορισμού της συνάρτησης και να δείξουμε ότι είναι παραγωγίσιμη πριν την παραγωγίσουμε; - Καθηγητής (με έντονη έκφραση εκνευρισμού): Σιγά μωρέ, εκεί που λέει "Θεωρήστε συνάρτηση f(x)", σημειώστε όλοι "παραγωγίσιμη σε όλο το R". Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Φυσικά οι μισοί φοιτητές: Ο ίδιος με είχε κόψει σε εξεταστική επειδή τόλμησα και έλυσα μια άσκηση με τρόπο που δεν είχε διδάξει ο ίδιος στη θεωρία. Πραγματικά, στη σχολή είχα πάνω από 15 καθηγητές, μόνο 2 μου λείπουν, εκ των οποίων ο ένας βγήκε στη σύνταξη και ο άλλος δεν διδάσκει πια στη σχολή μου.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Αυτα που λεει ο Critter ειναι γνωστα τοις πασι και καλα κανει και τα λεει. Οποιος θελει να εθελοτυφλησει δεν τα εντοπιζει, οι υπολοιποι τα ξερουν. Το θεμα ειναι οτι συνηθως αντιδρουν καποιοι ΑΕΙτζηδες, μεχρι που βγαινουν στην αγορα εργασιας, τρωνε την σφαλιαρα τους και προσγειωνονται στην πραγματικοτητα. Υπαρχουν διαφοροι και στο ινσομνια που καναν flame πριν καμποσους μηνες σε αναλογα thread πιθανως και σε αυτο εδω -δεν τσεκαρα. Το συμπερασμα ειναι οτι στην Ελλαδα ειτε πτυχιουχος Πολυτεχνειου εισαι, ειτε ΑΕΙ, ειτε ΤΕΙ για να μην πω και ΙΕΚ, μολις αποφοιτησεις μπαινεις στο ιδιο καζανι με τους αλλους. Το καζανι που οποιος εχει βυσμα ειναι κομπλε (παιζεται κι αυτο πλεον), το καζανι της μακροχρονιας ανεργιας και της επαγγελματικης "αποκαταστασης" σε ασχετες δουλειες του ποδαριου-συνηθως part time κιολας. Τα υπολοιπα ειναι αλατοπιπερο για να φουμιζονται μερικοι οτι εχουν μεγαλυτερο κασε και πρεστιζ επειδη τελειωσαν ΑΕΙ, aka ανουσιοι και μη ρεαλιστικοι κομπλεξισμοι. Οπως ακριβως μια 70χρνη γιαγια για τον εγγονο της "Το παιδι μπηκε στο Πανεπιστημιο οχι σε ΤΕΙ", τονιζοντας τις λεγεις πανεπιστημιο και "οχι". Με τις υγειες τους οταν θα ερθει η φαπα της (ελληνικης) πραγματικοτητας. ΥΓ. Τελειωσα ΤΕΙ Πληροφορικης στη Λαρισα. Μια κοπελα μου τοτε, σπουδαζε στο αντιστοιχο τμημα Πολυτεχνειου Βολου. Ε λοιπον, κατα κυριο λογο τα ιδια μαθηματα καναμε, σε πολλα ειχαμε και ιδια βιβλια, ΑΚΟΜΑ και ιδιους καθηγητες. Ας ερθει τωρα ο καθε ξεροκεφαλος να μου πει, οτι το ιδιο βιβλιο οταν μπαινει στο Πολυτεχνειο μεταμορφωνεται σε καλυτερο, η οτι ο καθηγητης παει και διδασκει πιο καλα και γινεται πιο μεταδοτικος στο Πολυτεχνειο. Η διαφορα που αναγνωριζαμε και οι δυο ειναι οτι αυτους τους πηζανε στο τρεξιμο σε ηλιθιες θεωρητικες εργασιες και project που τους βελτιωναν μονο στην εκθεση-εκφραση και οχι στην γνωση τους στο αντικειμενο. Και αλλη μια διαφορα εχει να κανει σαφως με το επιπεδο του οχλου που στο ΤΕΙ σαφως ειναι κατωτερο, αλλα αυτο δεν εχει σημασια, διοτι μετα το 1ο 6μηνο ο οχλος εξαφανιζεται απτις αιθουσες και τα μαθηματα γινονται αναμεσα σε 10-15 ατομα που ενδιαφερονται και που μελετουν. Αρα και παλι το επιπεδο των μαθηματων ειναι καλο, εφοσον ο καθηγητης φροντιζει γιαυτο. Last διαφορα η προοπτικη που (δεν) δινει το ΤΕΙ για σοβαρες μεταπτυχιακες σπουδες. Εκει ναι, προτιμαει ΑΕΙ οποιος ενδιαφερεται. Κατα τη γνωμη μου ανουσιο κι αυτο πλεον.
Ntinaras Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Στις 24/11/2011 στις 10:40 ΠΜ, Critter είπε Παρόλα αυτά δεν έχει σημασία. Α-μπουρδέλα είναι και τα 2. Οι φοιτητές κάνουν τη διαφορά. Εγω και στο ΑΕΙ και στο ΤΕΙ 3-4 καθηγητές συνάντησα που εκτός απο τα τυπικά προσόντα μπορούσαν να κάνουν τον φοιτητή να ενδιαφερθεί για το μάθημα και να μάθει. Τι να τους κάνω τους καθηγητές με τα 10 διδακτορικά, σε όποιο ίδρυμα και αν ανήκουν, αν είναι βαρεμένοι, ασχολούνται με τα προτζεκτάκια τους και ο φοιτητής δεν παίρνει χαμπάρι μία απο το μάθημα τους; Για την ιστορία, ο καλύτερος καθηγητής που είχα ποτέ μου, άπειρα σκαλιά πιο πάνω απο οποιονδήποτε άλλο καθηγητή με 30 διαδακτορικά, ήταν ένας έκτακτος συνταξιούχος ορκωτός λογιστής που είχα στο πανεπιστήμιο χωρίς διδακτορικό αλλα με τεράστια εμπειρία σε εσωτερικό και εξωτερικό, όπου στο τελευταίο μάθημα, αφου δέχτηκε πάνω απο 30 ερωτήσεις για το πως μπορεί κάποιος να γίνει ορκωτός λογιστής, εισεπραξε ένα καθολικό παρατεταμένο χειροκρότημα απο όλη την αίθουσα. Σε όλες του τις διαλέξεις γινότανε το αδιαχώρητο και ήτανε φοβερός παιδαγωγός. Έβαζε λογιστικές ασκήσεις μεγάλου όγκου με παράδοση κάθε εβδομαδα και την επόμενη μέρα τις έφερνε διορθωμένες. Δεν είναι ευκολο να διορθώσεις 150 γραπτά λογιστικής σε μία μέρα. Μάλιστα στο τέλος και αφού είχαν βγεί οι βαθμοι, επικοινώνησα μέσω μαιλ μαζί του, κατέβηκα στο πανεπιστήμίο μόνο για αυτόν και του έδωσα τα συγχαρητήρια μου, λέγοντας του ότι άν όλοι οι καθηγητές ήταν σαν αυτόν, η Ελλάδα σήμερα θα ήταν παράδειγμα για όλο τον κόσμο. Δεν είναι λοιπόν θέμα ιδρυμάτων αλλά θέμα ανθρώπων. Προφανώς στα ΤΕΙ το μέσο επίπεδο των φοιτητών είναι χαμηλότερο αλλα ένας καλός σπουδαστής ΤΕΙ μπορεί να ανταγωνιστεί έναν καλο φοιτητή ΑΕΙ. μπουρδελα και τα 2 αλλα το ενα μπουρδελο ειναι λιγο πιο αναγνωρισμενο. οποτε στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Στις 24/11/2011 στις 11:30 ΠΜ, Ntinaras είπε μπουρδελα και τα 2 αλλα το ενα μπουρδελο ειναι λιγο πιο αναγνωρισμενο. οποτε στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος. Στην αγορα εργασιας ενα και το αυτο ειναι ως προς την αναγνωριση. Οπως προανεφερα το ΑΕΙ σου ανοιγει απλα δρομους για μεταπτυχιακες σπουδες στο εξωτερικο, αυτη ειναι η πρακτικη και ουσιαστικη διαφορα στην αναγνωριση των 2. Αυτος που θελει μεταπτυχιακες σπουδες ναι, πρεπει να αποφοιτησει απο ΑΕΙ καλυτερα. Κατ'εμε οπως ειπα και οι μεταπτυχιακες σπουδες για την Ελλαδα ειναι πια ανουσιες. Αν εισαι τυχερος και βρεις δουλεια, παλι ντελιβερας η πωλητης θα καταληξεις αν δεν εχεις βυσμα.
Ntinaras Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 σε τεχνολογικα επαγγελματα εχω ακουσει προτιμουν τειτζηδες στο εξωτερικο...
Critter Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Στις 24/11/2011 στις 11:30 ΠΜ, Ntinaras είπε μπουρδελα και τα 2 αλλα το ενα μπουρδελο ειναι λιγο πιο αναγνωρισμενο. οποτε στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος. Ειναι πιο αναγνωρισμένο απο την κυρα όλγα της γειτονιάς και τον μπαστουνόβλαχο εργοδότη που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα του ελληνικου εκπαιδευτικού συστήματος. Ο έξυπνος εργοδότης βρισκει χρυσάφι ακομα και σε ασπούδαχτους ανθρώπους. Έχουμε πήξει στη χαρτομανία στην Ελλάδα.
Σούπαφλαϊ Τζίμμι Σνούκα Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Στις 24/11/2011 στις 9:30 ΠΜ, Ntinaras είπε παρ ολα αυτα τα ΤΕΙ δεν εχουν γινει ΑΤΕΙ ακομα. εκτός του ΤΕΙ Σίνδου. Αυτό έχει γίνει ΑΤΕΙ. (Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα)
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Καποτε τα χαρτια μετρουσαν πολυ στην Ελλαδα. Αλλα επειδη αυτο το καποτε παει καπου στη γενια των πατεραδων μας, αυτοι εχουν μεινει στο τοτε. Οσο πιο πολλα χαρτια τοσο πιο καλα. Αλλα αυτο που σημερα μετραει ειναι πρωτον η εξειδικευση και δευτερον διαφορες αλλες ικανοτητες προσωπικοτητας κυριως.
Ntinaras Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Στις 24/11/2011 στις 11:43 ΠΜ, Critter είπε Ειναι πιο αναγνωρισμένο απο την κυρα όλγα της γειτονιάς και τον μπαστουνόβλαχο εργοδότη που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα του ελληνικου εκπαιδευτικού συστήματος. Ο έξυπνος εργοδότης βρισκει χρυσάφι ακομα και σε ασπούδαχτους ανθρώπους. Έχουμε πήξει στη χαρτομανία στην Ελλάδα. δε νομιζω οτι ειναι η κυρα ολγα της γειτονιας που αποφασιζει αν ο τει/αειτζης θα μπορει να βαλει υπογραφες,η αν θα μπορει να προσληφθει σε διαγωνισμο ασεπ.
Critter Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2011 Στις 24/11/2011 στις 11:50 ΠΜ, Ntinaras είπε δε νομιζω οτι ειναι η κυρα ολγα της γειτονιας που αποφασιζει αν ο τει/αειτζης θα μπορει να βαλει υπογραφες,η αν θα μπορει να προσληφθει σε διαγωνισμο ασεπ. Α!μιλάς για τις διαδικασίες που έχει ορίσει το δημόσιο ως αξιοκρατικές και για διάφορα συντεχνιακά συμφέροντα.άουτς. Κατα δεύτερον πρέπει να συγκρίνουμε ίδια αντικείμενα και με ίδια διάρκεια σπουδών. Ένας οικονομολόγος ή ένας κομπιουτερας με 4ετη φοίτηση, δεν έχει σημασία αν είναι απο ΤΕΙ ή ΑΕΙ, αν ενδιαφέρεται, του αρέσει και ασχολέιται με αυτό που σπουδάζει. Στο λέω έχοντας και τις 2 ιδιότητες, τις περισσότερες απο ΑΕΙ. Π.Χ προγραμματισμό μπορεί να ξέρει 100 φορές καλύτερο ένας απο ΙΕΚ. Ομοίως λογιστική ένας απο ΤΕΙ, ομοίως οικονομετρία ένας απο ΑΕΙ...και πάει λέγοντας. Υ.Γ : Η ελληνικη οικογένεια βασίζεται στο "α!η κόρη μου πέρασε σε ΑΕΙ", "α!σιγά το παιδί μου μη δηλώσει ΤΕΙ κτλ". Εξού και η κυρα όλγα. Ξέρω τι λέω και ξέρω περιπτώσεις ατόμων που πέρασαν σε κάτι απίθανα ΑΕΙ μόνο και μόνο για να καυχιούνται οτι περάσανε σε ΑΕΙ. Υπάρχουν στόκοι με το κιλό σε αυτόν τον τόπο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις