Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Α δηλαδη στην αγορα εργασιας δεν υπαρχουν ατομα με λιγοτερη πειρα και περισσοτερα προσοντα που ειναι ανωτερα απο αλλους μεγαλυτερεους με πιο πολλη πειρα; Και τους λενε φερε μου πχ καφε.Καλα δεν γινονται αυτα ποτε..

 

με χρονολογικη σειρα παει.Ο πιο μεγαλος σε υπηρεσια-πειρα ειναι και ο προυσταμενος;

 

Έχεις ακούσει ποτέ για πτυχιούχους που δουλεύουν ΤΣΑΜΠΑ γιατί όπου πάνε τους ζητάν προϋπηρεσία ? Με όλα αυτά που γράφεις μου φαίνεται ότι ζεις σε άλλη χώρα .

  • Απαντ. 210
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχεις ακούσει ποτέ για πτυχιούχους που δουλεύουν ΤΣΑΜΠΑ γιατί όπου πάνε τους ζητάν προϋπηρεσία ? Με όλα αυτά που γράφεις μου φαίνεται ότι ζεις σε άλλη χώρα .

Εννοειται οτι αυτο ισχυει ρε συ. Αλλα οχι να μας λενε οτι επειδη εχουν 1,2 χρονια προυπηρεσια παραπανω ειναι ανωτεροι απο αλλον με τα διπλα προσοντα. Δεν ισχυει αυτο..

 

ειπαμε μεν οτι οταν εισαι πτυχιουχος δεν σημαινει οτι ξερεις τα παντα ,χρειαζεται η προυπηρεσια,οι καλες συστασεις. Αλλα εδω το πηγαμε εγω ειμαι παλιοτερος και δεν εχει σημασια αν εσυ εχεις προσοντα,σκασε.. ε, δεν παει ,ουτε ετσι ουτε αλλιως ομως.

Δημοσ.

Το πρόβλημα saya, είναι πως προσεγγίζεις το θέμα διαφορετικά απ' τους άλλους και δεν καταλαβαίνεις τι προσπαθούν να σου πουν. Το insomnia, σαν τεχνολογικό forum μοιραία προσεγγίζει και σχετικό κοινό, μεταξύ άλλων και άτομα που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της πληροφορικής.

 

Όταν λοιπόν η συζήτηση φτάνει στη σημασία του να μην επαναπαύεσαι στα άκρως απαραίτητα της σχολής, αυτά που θα σου δώσουν πτυχίο, αλλά να αφιερώνεις προσωπικό ελεύθερο χρόνο ώστε να εξελίσσεσαι και να επεκτείνεις τους ορίζοντες σου προφανώς και θα δοθούν παραδείγματα απ' την Πληροφορική. Εκεί δε μπορείς να λες πως αντίστοιχα ένας νοσηλευτής δε μπορεί να χειρουργήσει, όσες e-διαλέξεις του Harvard κι αν παρακολουθήσει. Αφενός γιατί εκτίθεσαι ξεχνώντας τις ειδικές συνθήκες που ισχύουν (ειδικότητα, άδεια κλπ) κι αφετέρου γιατί χάνεις το νόημα και αναφέρεις άσχετα παραδείγματα. Κανείς δεν μίλησε για πληροφορικό που θα κάνει στροφή και θα γίνει φιλόλογος ή νομικός απλά επειδή παρακολούθησε κάποιες διαλέξεις. Αυτό που ισχύει είτε το θες είτε όχι, είναι πως για να γίνεις ανταγωνιστικός πρέπει να ψαχτείς και μόνος σου. Θα στο σπάσω σε πενηνταράκια αναφέροντας ένα απλό και πρόχειρο παράδειγμα. Έστω ότι έχουμε δύο φοιτητές πληροφορικής που θέλουν να ασχοληθούν με προγραμματισμό. Ο ένας ασχολείται μόνο στα πλαίσια της σχολής, κάνει τις εργασίες του και παρακολουθεί, στο τέλος βαθμολογείται με 9-10. Ο άλλος απλά παρακολουθεί, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τις εργασίες της σχολής, αλλά στον ελεύθερο του χρόνο προσπαθεί να εντρυφήσει στο αντικείμενο, αναζητά συνεχώς γνώσεις και ασχολείται με πιο εξελιγμένα projects, στην τελική εξέταση παίρνει ένα 6-7. Ποιος θεωρείς πως έχει περισσότερες πιθανότητες να ανταπεξέλθει σ' ένα πρόβλημα βασιζόμενος στον συνδυασμό γνώσεων και εμπειριών του;

 

Από 'κει και πέρα, όσον αφορά τα τυπικά προσόντα είσαι απόλυτη. Παραμένοντας στην πληροφορική και αναλογιζόμενη το προηγούμενο παράδειγμα, σκέψου τι παίζει μεγαλύτερο ρόλο : ένα portfolio από προσωπικά projects ή ένα χαρτί; Σε καμία περίπτωση δε λέω πως ένας φρέσκος απόφοιτος δεν έχει καμία πιθανότητα διεκδίκησης θέσης, αλλά λογικό είναι να δεχόμαστε όλες τις παραμέτρους υπόψιν μας. Μία απ' αυτές είναι ότι μέχρι τώρα, η συζήτηση αφορούσε τον ιδιωτικό τομέα κυρίως. Αν μιλάγαμε για ακαδημαϊκή καριέρα τότε θα έμπαιναν στο παιχνίδι και τα τυπικά προσόντα, τα μάστερ, τα διδακτορικά, οι ξένες γλώσσες και το μήκος του πέους. Και πάλι όμως τίποτα δεν είναι απόλυτο, αφού κρίνοντας από καθηγητές-αληθινά παραδείγματα που δεν θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα διδασκαλίας, πολλές φορές τα τυπικά προσόντα είναι σχετικά.

Δημοσ.

Α δηλαδη στην αγορα εργασιας δεν υπαρχουν ατομα με λιγοτερη πειρα και περισσοτερα προσοντα που ειναι ανωτερα απο αλλους μεγαλυτερεους με πιο πολλη πειρα; Και τους λενε φερε μου πχ καφε.Καλα δεν γινονται αυτα ποτε..

 

με χρονολογικη σειρα παει.Ο πιο μεγαλος σε υπηρεσια-πειρα ειναι και ο προυσταμενος;

 

Εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις. Η εμπειρία σε πραγματικές συνθήκες και πραγματικά projects είναι αναντικατάστατη. Ένας προγραμματιστής ΙΕΚτζής με 10 χρόνια εμπειρία σε πολύπλοκα project εννοείται ότι θα είναι προϊστάμενος αρκετών ΑΕΙτζήδων.

Δημοσ.

Το πρόβλημα saya, είναι πως προσεγγίζεις το θέμα διαφορετικά απ' τους άλλους και δεν καταλαβαίνεις τι προσπαθούν να σου πουν. Το insomnia, σαν τεχνολογικό forum μοιραία προσεγγίζει και σχετικό κοινό, μεταξύ άλλων και άτομα που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της πληροφορικής.

 

Όταν λοιπόν η συζήτηση φτάνει στη σημασία του να μην επαναπαύεσαι στα άκρως απαραίτητα της σχολής, αυτά που θα σου δώσουν πτυχίο, αλλά να αφιερώνεις προσωπικό ελεύθερο χρόνο ώστε να εξελίσσεσαι και να επεκτείνεις τους ορίζοντες σου προφανώς και θα δοθούν παραδείγματα απ' την Πληροφορική. Εκεί δε μπορείς να λες πως αντίστοιχα ένας νοσηλευτής δε μπορεί να χειρουργήσει, όσες e-διαλέξεις του Harvard κι αν παρακολουθήσει. Αφενός γιατί εκτίθεσαι ξεχνώντας τις ειδικές συνθήκες που ισχύουν (ειδικότητα, άδεια κλπ) κι αφετέρου γιατί χάνεις το νόημα και αναφέρεις άσχετα παραδείγματα. Κανείς δεν μίλησε για πληροφορικό που θα κάνει στροφή και θα γίνει φιλόλογος ή νομικός απλά επειδή παρακολούθησε κάποιες διαλέξεις. Αυτό που ισχύει είτε το θες είτε όχι, είναι πως για να γίνεις ανταγωνιστικός πρέπει να ψαχτείς και μόνος σου. Θα στο σπάσω σε πενηνταράκια αναφέροντας ένα απλό και πρόχειρο παράδειγμα. Έστω ότι έχουμε δύο φοιτητές πληροφορικής που θέλουν να ασχοληθούν με προγραμματισμό. Ο ένας ασχολείται μόνο στα πλαίσια της σχολής, κάνει τις εργασίες του και παρακολουθεί, στο τέλος βαθμολογείται με 9-10. Ο άλλος απλά παρακολουθεί, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τις εργασίες της σχολής, αλλά στον ελεύθερο του χρόνο προσπαθεί να εντρυφήσει στο αντικείμενο, αναζητά συνεχώς γνώσεις και ασχολείται με πιο εξελιγμένα projects, στην τελική εξέταση παίρνει ένα 6-7. Ποιος θεωρείς πως έχει περισσότερες πιθανότητες να ανταπεξέλθει σ' ένα πρόβλημα βασιζόμενος στον συνδυασμό γνώσεων και εμπειριών του;

 

Από 'κει και πέρα, όσον αφορά τα τυπικά προσόντα είσαι απόλυτη. Παραμένοντας στην πληροφορική και αναλογιζόμενη το προηγούμενο παράδειγμα, σκέψου τι παίζει μεγαλύτερο ρόλο : ένα portfolio από προσωπικά projects ή ένα χαρτί; Σε καμία περίπτωση δε λέω πως ένας φρέσκος απόφοιτος δεν έχει καμία πιθανότητα διεκδίκησης θέσης, αλλά λογικό είναι να δεχόμαστε όλες τις παραμέτρους υπόψιν μας. Μία απ' αυτές είναι ότι μέχρι τώρα, η συζήτηση αφορούσε τον ιδιωτικό τομέα κυρίως. Αν μιλάγαμε για ακαδημαϊκή καριέρα τότε θα έμπαιναν στο παιχνίδι και τα τυπικά προσόντα, τα μάστερ, τα διδακτορικά, οι ξένες γλώσσες και το μήκος του πέους. Και πάλι όμως τίποτα δεν είναι απόλυτο, αφού κρίνοντας από καθηγητές-αληθινά παραδείγματα που δεν θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα διδασκαλίας, πολλές φορές τα τυπικά προσόντα είναι σχετικά.

Ωχ γιατι μου συγκρινεται μονιμως ατομο με 20 χρονια πειρα με πρωτοβγαλτο στην αγορα εργασιας; Μονοι σας δεν υποτιματε τον εαυτο σας;Ειναθι σαν να λετε με λιγο καλυτερο απο πρωτοβγαλτο δεν με παιρνει..επισης αν κατι δεν μας αρεσει γενικα το αλλαζουμε.

 

Εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις. Η εμπειρία σε πραγματικές συνθήκες και πραγματικά projects είναι αναντικατάστατη. Ένας προγραμματιστής ΙΕΚτζής με 10 χρόνια εμπειρία σε πολύπλοκα project εννοείται ότι θα είναι προϊστάμενος αρκετών ΑΕΙτζήδων.

Αργοτερα ομως μπορει στασ 5 χρονια να του φανε την δουλεια αρα να ειναι καλος..

Δημοσ.

Ωχ γιατι μου συγκρινεται μονιμως ατομο με 20 χρονια πειρα με πρωτοβγαλτο στην αγορα εργασιας; Μονοι σας δεν υποτιματε τον εαυτο σας;Ειναθι σαν να λετε με λιγο καλυτερο απο πρωτοβγαλτο δεν με παιρνει..

 

Δε μίλησα για τόσο χαοτικές διαφορές.

Δημοσ.

Δε μίλησα για τόσο χαοτικές διαφορές.

Ειπες για ατομο με γεματο πορτφολιο και ατομο με μονο το χαρτι..

Δημοσ.

Ειπες για ατομο με γεματο πορτφολιο και ατομο με μονο το χαρτι..

 

Ένα portfolio με 2-3 projects τα οποία να μπορεί να παρουσιάσει, ούτε καν γεμάτο. Τόσο πολύ κολλάς;

Δημοσ.

Ένα portfolio με 2-3 projects τα οποία να μπορεί να παρουσιάσει, ούτε καν γεμάτο. Τόσο πολύ κολλάς;

Μα μου συγκρινετε τα ασυγκριτα και νομιζετε οτι, δεν το καταλαβαινω, οτι με δουλευετε..Τεσπα. Γιατι να συγκρινεις εναν απειρο με εναν εμπειρο για να αποδειξεις τι;Οτι οτι αν εισαι απειρος δεν βρισκεις δουλεια ουτε ως αετζης ,ουτε ως τειτζης.Το ξερουμε αυτο.Αλλα για αλλα δεν μιλαμε;

Δημοσ.

Μα μου συγκρινετε τα ασυγκριτα και νομιζετε οτι, δεν το καταλαβαινω, οτι με δουλευετε..Τεσπα. Γιατι να συγκρινεις εναν απειρο με εναν εμπειρο για να αποδειξεις τι;Οτι οτι αν εισαι απειρος δεν βρισκεις δουλεια ουτε ως αετζης ,ουτε ως τειτζης.Το ξερουμε αυτο.Αλλα για αλλα δεν μιλαμε;

 

Γιατι προφανως αυτο ηταν και η κουβεντα εδω και πολλες σελιδες, και αυτο ηταν που ειχες αντιθετη αποψη.

Την εκανες παλι την κωλοτουμπα σου. Ας περιμενουμε την επομενη.

Δημοσ.

Γιατι προφανως αυτο ηταν και η κουβεντα εδω και πολλες σελιδες, και αυτο ηταν που ειχες αντιθετη αποψη.

Την εκανες παλι την κωλοτουμπα σου. Ας περιμενουμε την επομενη.

Tην κουλουτουμπα σου την εχεις κανει εσυ και ειναι και τριπλη αν ψαχνουμε καποιον για να μας εκπροσωπησει στην ρυθμικη γυμναστικη θα σε προτεινω. Η συζητηση ηταν αν θυμαμαι καλα αν τα 2 τμηματα εχουν τις ιδιες δυνατοτητες.Οχι αν εισαι τελειως απειρος αν μπορεις να βρεις δουλεια στην Ελλαδα σημερα.

 

Οχι ουτε σαν αετζης ουτε σαν τεητζης δεν ειναι ευκολο. Αυτο τι σημαινει;

Δημοσ.

Την απάντηση την έχεις πάρει εδώ και πόσα posts. Μάλλον δεν τα πας καλά με τη λογική, ε;

Εσεις συγκρινετε ασχετα μεταξυ τους, εγω δεν τα [αω καλα με την λογικη; Α ναι ε;

Δημοσ.

Saya, αν και ανέτρεξα πολύ πίσω, δεν πρόσεξα αν έχεις γράψει τι έχεις σπουδάσει ή τι σπουδάζεις. Πες μου λίγο,μιας και είμαι περίεργος.

 

Βλέπω πως στις μισές σελίδες,αναμοχλεύετε τα ίδια και τα ίδια, δίχως να οδηγείται κάπου ο διάλογος. Λίγο ο ένας λίγο ο άλλος και πάει λέγοντας.

 

Η άποψη μου:

 

Θα συμφωνήσω με saya στο εξής. Ναι δεν παίρνεις τις ίδιες ακριβώς γνώσεις σε ένα αει και σε ένα τει. Λογικό,μιας και ειναι διαφορετικός ο σκοπός του ενός με του άλλου. Αυτό όμως δεν σημαίνει αυτομάτως,πως το ένα είναι ανώτερο απο το άλλο.

Είναι διαφορετικό το πεδίο.

Η σχολή μου πχ, έχει πάνω απο τα μισά μαθήματα κοινά με το πολυτεχνείο,μπορεί και τα 3/4. Σε κάποια μάλιστα έχω κάνει εργασίες κανονικές μελέτες, όπως στο πολυτεχνείο.

Σίγουρα όμως ΔΕΝ έχω διδαχθεί μαθήματα σημαντικά πολύ ή τα έχω διδαχθεί πολύ επιφανειακά.

Αυτό λοιπόν κάνει εμένα τον αποφοιτο τει, κατωτερο; μή ισάξιο; Απο την πλευρά των επαγγελματικών δικαιωμάτων, βεβαίως, μιας και ειναι ουσιαστικά ο τομέας απο τον οποίο ξεκίνησε η κόντρα αει/τεί.

Το σίγουρο είναι, πως στα επαγγελματικά μου, ακόμη δεν έχω συναντήσει κομπλεξικούς, που θεωρούν εμένα και τους Χ τειτζήδες κατώτερους. Οπου τους έχω βρεί,θα'ναι σε κάνα φόρουμ όπου ο πολύς ελεύθερος χρόνος σε οδηγεί σε παπαρολογίες.

Οπως ειπώθηκε ξανά, είναι θέμα επαγγελματία. Οι γνώσεις στις σχολές είναι πραγματικά μια βάση,ένας μπούσουλας και τίποτε περισσότερο. Ολα τα μαθαίνεις έξω,στη δουλειά. Δυστυχώς όλοι το μαθαίνουμε με το δύσκολο τρόπο.

Συνεπώς, όταν ένας επαγγελματίας ειναι σωστός και τυπικός, ποσώς νοιάζει το Χ πελάτη αν ειναι απο τει ή αεί. Εκτός και να πιστεύετε τις ανοησίες που σας πουλάνε οι πολιτικάντηδες στις σχολές σας, είτε είναι αεί είτε είναι τει.

Αυτά απο μένα και θα χαρώ να λύσω όποιες απορίες.

Δημοσ.

Saya, αν και ανέτρεξα πολύ πίσω, δεν πρόσεξα αν έχεις γράψει τι έχεις σπουδάσει ή τι σπουδάζεις. Πες μου λίγο,μιας και είμαι περίεργος.

 

Βλέπω πως στις μισές σελίδες,αναμοχλεύετε τα ίδια και τα ίδια, δίχως να οδηγείται κάπου ο διάλογος. Λίγο ο ένας λίγο ο άλλος και πάει λέγοντας.

 

Η άποψη μου:

 

Θα συμφωνήσω με saya στο εξής. Ναι δεν παίρνεις τις ίδιες ακριβώς γνώσεις σε ένα αει και σε ένα τει. Λογικό,μιας και ειναι διαφορετικός ο σκοπός του ενός με του άλλου. Αυτό όμως δεν σημαίνει αυτομάτως,πως το ένα είναι ανώτερο απο το άλλο.

Είναι διαφορετικό το πεδίο.

Η σχολή μου πχ, έχει πάνω απο τα μισά μαθήματα κοινά με το πολυτεχνείο,μπορεί και τα 3/4. Σε κάποια μάλιστα έχω κάνει εργασίες κανονικές μελέτες, όπως στο πολυτεχνείο.

Σίγουρα όμως ΔΕΝ έχω διδαχθεί μαθήματα σημαντικά πολύ ή τα έχω διδαχθεί πολύ επιφανειακά.

Αυτό λοιπόν κάνει εμένα τον αποφοιτο τει, κατωτερο; μή ισάξιο; Απο την πλευρά των επαγγελματικών δικαιωμάτων, βεβαίως, μιας και ειναι ουσιαστικά ο τομέας απο τον οποίο ξεκίνησε η κόντρα αει/τεί.

Το σίγουρο είναι, πως στα επαγγελματικά μου, ακόμη δεν έχω συναντήσει κομπλεξικούς, που θεωρούν εμένα και τους Χ τειτζήδες κατώτερους. Οπου τους έχω βρεί,θα'ναι σε κάνα φόρουμ όπου ο πολύς ελεύθερος χρόνος σε οδηγεί σε παπαρολογίες.

Οπως ειπώθηκε ξανά, είναι θέμα επαγγελματία. Οι γνώσεις στις σχολές είναι πραγματικά μια βάση,ένας μπούσουλας και τίποτε περισσότερο. Ολα τα μαθαίνεις έξω,στη δουλειά. Δυστυχώς όλοι το μαθαίνουμε με το δύσκολο τρόπο.

Συνεπώς, όταν ένας επαγγελματίας ειναι σωστός και τυπικός, ποσώς νοιάζει το Χ πελάτη αν ειναι απο τει ή αεί. Εκτός και να πιστεύετε τις ανοησίες που σας πουλάνε οι πολιτικάντηδες στις σχολές σας, είτε είναι αεί είτε είναι τει.

Αυτά απο μένα και θα χαρώ να λύσω όποιες απορίες.

Στην αρχη του thread ψαξε , δεν τα λεω εγω .Αλλοι παραπονιουνται.Και για να τελειωνουμε εγω δεν ειπα κανεναν κατωτερο απο κανεναν. Καποιοι αλλοι επιμεναν εξ αρχης οτι πρεπει να ειναι ιδια τα επαγγελματικα δικαιωματα γιατι δεν εχει σημασια μπορεις να αναπληρωσεις τις γνωσεις μονος σου.Και καταληξαμε να συζηταμε για το αν προτιμαται ενας αποφοιτος με πειρα απο εναν χωρις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...