Προς το περιεχόμενο

Kinect Official topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 269
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

παιχνίδια δεν βλέπω να βγαίνουν.... :mad:

 

Ναι βρε όλο λένε και λενε και τίποτα δεν κάνουν. Κατα την γνωμη μου ομως το Kinect δεν θα μπορεί να σηκώσει παιχνίδια hardcore μιας και δεν θα ειναι ευκολη η αντιγραφη των κινησεων μας. Για παραδειγμα αν κρατας ενα πιστολι σε ενα παιχνιδι τι θα κανεις? θα βαζεις το ενα δαχτιλο μπροστα και θα κανεις "μπαμ μπαμ"?

Ή αν θες να κρατήσεις ένα σπαθί σε ένα game θα κάνεις το χέρι σου σπαθί? Για αυτό αυτός ο τρόπος λειτουργίας του είναι λίγο δύσκολος ωστε να μπορεσει να δεχθει πολλα games. Διαθετει εναν περιορισμενο αριθμο. Το μόνο που ελπίζω είναι να βγω λανθασμενος... μακάρι γιατί και μόνο η ιδέα είναι πολυ καλη...

Δημοσ.

μπροστά η τεχνολογία του κινέκτ δεν λέω, αλλά μου φαίνεται μεγάλο μυστήριο πως στο καλό πούλησε τόσο πολύ χωρίς ένα αξιοπρεπές παιχνίδι

Δημοσ.

μπροστά η τεχνολογία του κινέκτ δεν λέω, αλλά μου φαίνεται μεγάλο μυστήριο πως στο καλό πούλησε τόσο πολύ χωρίς ένα αξιοπρεπές παιχνίδι

 

και με lag...

Δημοσ.

μπροστά η τεχνολογία του κινέκτ δεν λέω, αλλά μου φαίνεται μεγάλο μυστήριο πως στο καλό πούλησε τόσο πολύ χωρίς ένα αξιοπρεπές παιχνίδι

 

εντάξει, το kinect sports είναι αρκετά καλό!!!

Δημοσ.

μπροστά η τεχνολογία του κινέκτ δεν λέω, αλλά μου φαίνεται μεγάλο μυστήριο πως στο καλό πούλησε τόσο πολύ χωρίς ένα αξιοπρεπές παιχνίδι

οταν θα παιξεις το Kinect sports και γενικα χρησιμοποιησεις το Interface θα καταλαβεις γιατι ψαρωνει ο κοσμος...Οντως δεν εχει προς το παρον καλο Line up αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα βγουν καλα παιχνιδια.

Δημοσ.

Δεν το έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής. Ας πέσει η τιμή του και βλέπουμε...

 

Αν συνεχίσει να έχει τόσες πολλές πωλήσεις βλέπω να μένει στάσιμη η τιμή... μην σου πω ότι θα ανέβει κι όλας :P

Δημοσ.

Εχει οντως μια "μικρη" καθυστεριση που ομως τη συνηθίζεις κατα καποιο τροπο και δεν αποτελει ιδιαιτερο προβλημα.. Για το "τρελη" καθυστεριση μαλλον σε βρισκω λιγο υπερβολικο... ;)

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω παίξει το παιχνίδι αλλά απ' ότι έχω διαβάσει εκφέρω άποψη, οπότε ναι το "τρελή καθυστέρηση" μπορεί να είναι λίγο υπερβολικό :rolleyes:

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ρε παιδιά πως φαντάζεστε ένα Kinect shooter game? Ή ένα που να κρατάς σπαθί? Πως γίνονται αυτά στο Kinect? Μου φένεται εντελώς παράξενο χώρια που ο παίκτης δεν θα μπορεί να κινείται μέσα στην πίστα... Μπορείτε λίγο να μου πείτε τι πιστεύετε για αυτό?

Δημοσ.

Ρε παιδιά πως φαντάζεστε ένα Kinect shooter game? Ή ένα που να κρατάς σπαθί? Πως γίνονται αυτά στο Kinect? Μου φένεται εντελώς παράξενο χώρια που ο παίκτης δεν θα μπορεί να κινείται μέσα στην πίστα... Μπορείτε λίγο να μου πείτε τι πιστεύετε για αυτό?

 

Η λύση είναι ένα hybrid control mode, με το κανονικό χειριστήριο (που θα χρησιμοποιείς για να κινείσαι) και ταυτόχρονα το kinect θα εντοπίζει τις κινήσεις του παίκτη και π.χ. όταν ρίχνεις χειροβομβίδες θα κάνεις την κλασσική κίνηση με τα χέρια, όταν θέλεις να καλυφθείς θα σκύβεις, όταν θες να πιάσεις κάτι, κουνήσεις, θα το πιάνεις με τα χέρια σου κτλ...

 

Ένα εναλλακτικό σχήμα είναι το kinect να ανιχνεύει την κίνηση του κεφαλιού και όταν θέλεις να βλέπεις δεξιά-αριστερά, αντί για τον 2ο αναλογικό μοχλό να χρησιμοποιείς το κεφάλι σου (αυτό όμως δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό, καθώς θα πρέπει ο σένσορας να εντοπίζει μικρές κινήσεις του κεφαλιού και να τις μεταφράζει σε κίνηση της κάμερας).

Δημοσ.

Η λύση είναι ένα hybrid control mode, με το κανονικό χειριστήριο (που θα χρησιμοποιείς για να κινείσαι) και ταυτόχρονα το kinect θα εντοπίζει τις κινήσεις του παίκτη και π.χ. όταν ρίχνεις χειροβομβίδες θα κάνεις την κλασσική κίνηση με τα χέρια, όταν θέλεις να καλυφθείς θα σκύβεις, όταν θες να πιάσεις κάτι, κουνήσεις, θα το πιάνεις με τα χέρια σου κτλ...

 

Ένα εναλλακτικό σχήμα είναι το kinect να ανιχνεύει την κίνηση του κεφαλιού και όταν θέλεις να βλέπεις δεξιά-αριστερά, αντί για τον 2ο αναλογικό μοχλό να χρησιμοποιείς το κεφάλι σου (αυτό όμως δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό, καθώς θα πρέπει ο σένσορας να εντοπίζει μικρές κινήσεις του κεφαλιού και να τις μεταφράζει σε κίνηση της κάμερας).

 

Σύμφωνα με το δεύτερο τρόπο μας βλέπω με κολάρο λόγω πιασίματος :lol: !

 

Τον πρώτο τον είχα και εγώ σκεφτεί και πιστεύω είναι το καλύτερο. Άλλα ένα μικρό χειριστήριο για το ένα χέρι ίσα ίσα με έναν μοχλό και ένα κουμπί το πολύ! :P Από την άλλη μπορεί να υπάρξουν και αντιρρίσεις από το κοινό επειδή η MS υποσχέθηκε ένα gameplay όπου εσύ είσαι το χειριστήριο...

 

Αυτά τα είδες κάπου ή τα σκέφτηκες??

Δημοσ.

Σύμφωνα με το δεύτερο τρόπο μας βλέπω με κολάρο λόγω πιασίματος :lol: !

 

Τον πρώτο τον είχα και εγώ σκεφτεί και πιστεύω είναι το καλύτερο. Άλλα ένα μικρό χειριστήριο για το ένα χέρι ίσα ίσα με έναν μοχλό και ένα κουμπί το πολύ! :P Από την άλλη μπορεί να υπάρξουν και αντιρρίσεις από το κοινό επειδή η MS υποσχέθηκε ένα gameplay όπου εσύ είσαι το χειριστήριο...

 

Αυτά τα είδες κάπου ή τα σκέφτηκες??

 

Δε νομίζω να είναι δύσκολο για κάποιον να το σκεφτεί, εξάλλου η προσωπική μου άποψη είναι πως controller-free έχεις ένα περιορισμένο εύρος παιχνιδιών με τα οποία μπορείς να ασχοληθείς. Π.χ. τα fps ή ακόμα και τα third person shooters δε γίνεται να τα κοντρολάρεις χωρίς χειριστήριο. Τουλάχιστον έτσι νομίζω.

 

Από την άλλη η Microsoft πιστεύω έβγαλε το Kinect με ορίζοντα τουλάχιστον 7ετίας, δηλαδή η άποψή μου είναι πως θα εμπεριέχεται - αν όχι αυτούσιο, με κάποια πολύ παρόμοια μορφή - και στο νέο xbox720, οπότε μπορεί με τον καιρό να το βελτιώνει και να προσθέτει λειτουργίες. Στο υβριδικό τρόπο κίνησης που προτείνω δε νομίζω να χρειάζεται καινούριο χειριστήριο στα πρότυπα του nunchuk, απλά μπορεί ο παίκτης να χρησιμοποιεί το κανονικό χειριστήριο του 360 με επιπρόσθετες λειτουργίες του kinect.

 

Πάντως, με τις τωρινές συνθήκες το kinect είναι ένας πολλά υποσχόμενος νέος τρόπος χειρισμού/κίνησης, ο οποίος όμως για μένα πάσχει αυτή τη στιγμή και θέλει αρκετές διορθώσεις/προσθήκες. Π.χ. το menu κίνησης στο μενού του 360 δεν είναι τόσο εύκολο στο χειρισμό και χρειάζεται πολύ ώρα για να "πιάσει" μια λειτουργία. Χρειάζεται πολύ ώρα να έχεις ακίνητο το χέρι σου πάνω με την παλάμη ανοικτή, κάτι που δε βοηθάει και δεν μπορώ να το προτιμήσω - πάνω από μισή ώρα - σε σχέση με το κανονικό χειριστήριο.

 

Οι πωλήσεις όμως του kinect δείχνουν πως δημιουργείται μια μεγάλη βάση χρηστών και η άποψή μου είναι πως η microsoft θα επενδύσει στην τεχνολογία και σιγά-σιγά θα την τελειοποιήσει. Προς το παρόν το θεωρώ καλό για παρέα και για γέλιο, αλλά ακριβό για να το αγοράσει κανείς, ειδικά αν έχει ήδη έχει 360, όπως εγώ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...