Προς το περιεχόμενο

Service Samsung: Αντικατάσταση 215tw με T220HD!


PeLLaRaS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Aias: Χωρίς να αναφέρω οτιδήποτε στην καταγγελία για προσωρινή αντικατάσταση της οθόνης, παρέθεσαν και τόνισαν επίσης με bold, την υποχρέωση τους σε περίπτωση που η επιδιόρθωση ξεπερνάει τις 15 μέρες, της προσωρινής αντικατάστασης με κάτι άλλο.

 

Δεν πρότειναν κάτι τέτοιο, αλλά υποθέτω νιώθουν καλυμμένοι που απλά μου πρότειναν την (μόνιμη) αντικατάσταση με το προαναφερθέν μοντέλο.

 

Όπως και να έχει, πλέον κυνηγάω τα χρήματα μου πίσω. Έχω εξαντλήσει τα εγκεφαλικά κύτταρα που προσπαθούν να βρουν λογική πίσω από την συμπεριφορά τους.

 

Εν το μεταξύ, στην επιστολή παρέθεσαν και την IP μου, από την οποία έκανα την καταγγελία. Βασικά φαίνεται ότι αυτός/αυτή που συμπλήρωσε την επιστολή, απλά έκανε copy-paste την αναφορά που ετοιμάζει το σύστημα από online καταγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Όσο ήμουν Ελλάδα, καμία επικοινωνία. Εξωτερικό και όσο δούλευε ο ελληνικός αριθμός, τίποτα.

 

Περιμένω όταν επιστρέψω πίσω να βρω την επόμενη επιστολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Σήμερα γράφετε ο επίλογος!

 

Από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κανένα νέο και πλέον αμφιβάλω για την λειτουργικότητα της.

 

Όσο αφορά την οθόνη, επικοινώνησα στις 27/8 (Παρασκευή) με την PrimeTelecom η οποία πλέον παραπέμπει στην Samsung Electronics και αυτή με την σειρά τους στην ServiceOne. Ναι, το service για monitors Samsung μεταφέρθηκε στην ServiceOne. Κάπου στα 7-8 τηλεφωνήματα, το τελευταίο η ServiceOne να με παραπέμπει ξανά στην PrimeTelecom όπου το πιο πιθανό εκεί θα ήταν η οθόνη μου…

 

Μιλώ με τεχνικό από την PrimeTelecom o οποίος απορεί για το περιστατικό, παίρνει τα στοιχεία μου και λέει ότι θα το ψάξει και θα με έπαιρνε σε λίγο. Μέτα από μια ώρα με παίρνει για να μου πει ότι η βρήκε την οθόνη μου και λειτουργεί μια χαρά, ρωτώντας με, τι πρόβλημα είχε! Περιέγραψα ακριβώς για να την ελέγξει ξανά και παράλληλα μου είπε, πως μετά από επικοινωνία με τον marketing θα μπορούσε να μου αντικαταστήσει την οθόνη μου με άλλο μοντέλο, το P2370H που surprise - surprise είναι με TN panel. Είπε ότι θα επικοινωνούσε ξανά την Δευτέρα για νεότερα και να του πω για την οθόνη αφού θα το έψαχνα. Ρώτησα για το αν θα πάρω εγώ τηλέφωνο ή αυτός και με διαβεβαίωσε πως θα έπαιρνε. Η Δευτέρα ήρθε, πέρασε, αλλά επικοινωνία από κανέναν!

 

Σήμερα, 8/9 βρήκα ειδοποιητήριο από SpeedEx! Πήγα να παραλάβω το δέμα μου με την ανησυχία μη μου την αντικατέστησαν χωρίς να το θέλω. Ευτυχώς στην SpeedEx με άφησαν να ανοίξω το πακέτο πριν υπογράψω οτιδήποτε (μου έδωσαν και χαρτοκόπτη, νάνε καλά!).

 

Ενώ τους την είχα στείλει με το δικό της κουτί με την πολυστερίνη που την κρατούσε ακίνητη στο κουτί της, αντίκρισα ένα κιβώτιο σε μαύρο χάλι. Αφού το άνοιξα και βεβαιώθηκα ότι επρόκειτο για την οθόνη μου, μαζί με τα χαρτιά της επισκευής, την πήρα για τον τελικό έλεγχο στο σπίτι!

 

Μέχρι τώρα δεν παρουσίασε κάποιο από τα προβλήματα που είχε.

 

Και για το τέλος, το χαρτί «εισαγωγής» της οθόνης μου από PrimeTelecom λέει 13/05/2010 και η απόδειξη επισκευής 07/09/2010. Στάλθηκε με το όνομα μου και επιστράφηκε με άλλο… ΟΣΕΣ φορές τους είπα πως το περάσανε λάθος το όνομα δεν μπήκαν στον κόπο να το διορθώσουν.

 

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μου έδωσε την εντύπωση πως απλά έστειλε μια επιστολή. Υποτίθεται πως έπρεπε να πάρω τα χρήματα μου πίσω, ενώ τώρα πρέπει να είμαι ευχαριστημένος που δεν χάθηκε η οθόνη, επισκευάστηκε, επιστράφηκε και δεν πρέπει να έχω παράπονο για την καθυστέρηση και ταλαιπωρία…

 

Better luck στον επόμενο με την ServiceOne

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Super Moderators

υπομονή λίγο ακόμα από 1/1/2011 η PrimeTel παίρνει πόδι από ότι έμαθα και θα έχουμε επίσημη Samsung Hellas...

 

για το αν αξίζει να την ξαναδώσεις τώρα δεν ξέρω, πάντως πρέπει να το παλέψεις για να πάρεις τα χρήματά σου πίσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

ow my God, δεν έχει τελειωμό, το μαρτύριο που ζω!

 

Νομίζω ότι έχω μιλήσει με ένα παπαγάλο!

 

Εν συντομία, μίλησα με Samsung Electronics στις 15/10 και εν συντομία, τους εξήγησα τι έχει παιχτεί, κράτησε τα στοιχεία μου, το σημείωσε ως επείγον, για προώθηση στους υπεύθυνους οι οποίοι θα επερχόντουσαν σε επικοινωνία μαζί μου. Μετά από λίγο με πήραν μάλιστα τηλέφωνο για να συμπληρώσουν έξτρα πληροφορίες (σειριακούς αριθμούς κτλ)

 

Σήμερα, 1/11, και χωρίς κανένα νέο, παίρνω τηλέφωνο. Το άτομο που είχα μιλήσει την προηγούμενη φορά απουσίαζε, μίλησα με το νέο, δίνοντας τον κωδικό πελάτη μου τον οποίο πράγματι βρήκε τα στοιχεία μου... εκτός από μοντέλο οθόνης... αλλά το πότε αγοράστηκε ήταν καταχωρημένο! :P

 

Η συζήτηση πήγαινε κάπως έτσι:

do {

- Είναι εκτός εγγύησης

- Η εγγύηση με βάση τον νόμο ανανεώνετε

- Τι πρόβλημα παρουσιάζει;

- Αυτό και αυτό, υποτίθεται το έχετε καταχωρημένο

- Επικοινωνήσατε με την serviceone;

- θέλει έξοδα μεταφοράς, την αγόρασα με on-site.

- Έχει αλλάξει

- Δεν φταίω εγώ, άλλα συμφώνησα όταν την αγόρασα και μάλιστα από την στιγμή που η PrimeTelecom δεν έκανε σωστή δουλειά και με ταλαιπώρησε.

- Επικοινωνήσατε με PrimeTelecom.

- Δεν βγάζω άκρη μαζί τους, για αυτό επικοινώνησα μαζί σας.

- Δεν μπορώ να κάνω κάτι, αυτή είναι η διαδικασία, ServiceOne. X3 (για εμπέδωση)

- Γιατί δεν επικοινώνησε κάποιος μαζί μου δυο εβδομάδες τώρα που κάλεσα για να προωθηθεί το θέμα σε υπεύθυνο για το τι συμβαίνει;

- Παρακαλώ περιμένετε... Ευχαριστώ που περιμένατε

} while (true);

 

Κάπου έβαλα ένα break; για να προωθήσει το θέμα σε προϊστάμενο. Ρώτησα και πότε θα εργάζεται το πρόσωπο που με "εξυπηρέτησε" την προηγούμενη φορά.

 

Ειλικρινά κάποιες προτάσεις φαινόταν να τις διαβάζει από κάπου...

 

Έχω και την έξεις απορία, το κακό όνομα που βγάζουν δεν το σκέφτονται; Τι ακριβώς πάνε να γλυτώσουν; Προσωπικά έχω κάνει γνωστό το θέμα μου σε αρκετό κόσμο και μάλιστα σε ερώτηση φίλου τι οθόνη να πάρει, του είπα μακριά από samsung λόγο service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το χερι στα καρδια θελω να μου απαντησεις σε κατι.

 

Εχω μια 226BW (360ε οθονη τοτε).

Αρχισε να τρεμοπαιζει,να αναβοσβηνει κτλ για καποιο καιρο.Πλεον χειροτερεψε,ειναι στα τελευταια της.

Η εγγυηση της ληγει σε 1.5 μηνα.

 

Να διαθεσω τα 80ε πηγαινε-ελα της κουριερ ή να παρω μια καινουργια? δε θελω να μπλεξω τοσο πολυ γιατι δεν εχω υπομονη μ'αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το χερι στα καρδια θελω να μου απαντησεις σε κατι.

 

Εχω μια 226BW (360ε οθονη τοτε).

Αρχισε να τρεμοπαιζει,να αναβοσβηνει κτλ για καποιο καιρο.Πλεον χειροτερεψε,ειναι στα τελευταια της.

Η εγγυηση της ληγει σε 1.5 μηνα.

 

Να διαθεσω τα 80ε πηγαινε-ελα της κουριερ ή να παρω μια καινουργια? δε θελω να μπλεξω τοσο πολυ γιατι δεν εχω υπομονη μ'αυτα.

 

Τι να σου πω. Η περίπτωση μου ήταν ιδιαίτερη. Ήταν παλιό μοντέλο, "καθυστερούσε" το ανταλλακτικό, δεν υπήρχε άλλη να μου την αντικαταστήσουν και μου πρότειναν αντικατάσταση με άλλα μοντέλα, άλλης, κατώτερης κατηγορίας και είχα αρνηθεί. Περίμενα το ανταλλακτικό, σε κάποια φάση ζήτησα τα χρήματα μου πίσω και φυσικά από τα τρία πήρα το μεγαλύτερο. Η περίπτωση μου έμπλεξε στην γραφειοκρατία και στην αδιαφορία των υπαλλήλων του στιλ "για αυτή την οθόνη περιμένουμε ανταλλακτικό, από εβδομάδας την ξαναβλέπουμε"

 

Τώρα εσένα μπορεί να στην διορθώσουν άμεσα ή να σου προτείνουν αντικατάσταση με μια άλλη, όντως ισάξια και τέλος τα "80 ευρώ" να είναι μια "καινούργια" οθόνη.

 

Για μίλησε με το κατάστημα από το οποίο την έχεις αγοράσει αν μπορεί να αναλάβει την μεταφορά και φυσικά ρώτα σε κούριερ πόσα θα σου στοιχίσει, μπορεί να μην είναι 40 πήγαινε, 40 έλα.

 

Και σίγουρα θα σκεφτείς την οικονομική δυνατότητα σου.

 

Το πιο πιθανό θα γίνει η δουλεία σου με τα 80 ευρώ. Αν είσαι άτυχος, θα δώσεις 150-200 για μια νέα και 500 ευρώ σε ψυχοθεραπευτή :P

 

Υπάρχει πάντα η επιλογή να πουλήσεις την οθόνη, αφού στην φτιάξουν.

 

Τώρα αν δεχόμουν την αντικατάσταση και πουλούσα την οθόνη, δίνοντας κάποια έξτρα χρήματα να πάρω μια αντίστοιχη, θα είχα την ψυχική μου υγεία και οθόνη εδώ και 5 μήνες. Πλέων κερδισμένος δεν βγαίνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατάστημα με παρεπεμψε κατευθείαν στην σαμσοουνγκ.Μαλιστα μου μιλησαν ΠΟΛΥ αποτομα στο τηλεφωνο για αυτο το θεμα.

Δεν ξαναγοράζω τπτ απο κει.

Τα μεταφορικά ειναι καπου,εκει, λεω να την στείλω...απτο να την στειλω για ανακυκλωση,θα το ρισκαρω.

Τριτη κατεβαινω Αθηνα,οποτε θα την παω απο κει και θα πληρωσω μονο τα μεταφορικά για να γυρισει πισω.

Οσο για τον ψυχοθεραπευτη, ειναι ο αδερφικος μου φιλος ψυχολογος!

 

Καλα ξεμπερδεματα...

 

Y.G. σε ποιό απο τα δύο επισκευαστικά κεντρα πηγες?

 

1) PRIME TELECOM Α.Ε. [email protected]

Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 180 & Α. ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΥ ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΤΤΙΚΗ

 

ή

 

2) ALMAN HELLAS [email protected]

ΟΡΤΑΝΣΙΑΣ 23 ΑΧΑΡΝΑΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο τηλεφωνο που μιλησα με την Service Οne με ρωτησαν ποτε αγορασα την οθονη.

 

Σε περιπτωση που ειχε αγοραστει το 2ο εξαμηνο του 09 (δηλ απο 1/6/2009) καλύπταν αυτοι τα μεταφορικα.

Δυστυχώς εγω την ειχα αγορασει το 2007.

ΟΤαν ρωτησα γιατι αυτη η διαφορετικη πολιτικη, μου ανέφεραν πως ετσι τους ειπε η Samsung...

Ποιά Samsung ομως, αφου δεν υπαρχει Samsung Hellas.

 

Υ.Γ. εσυ πληρωσες μεταφορικα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Samsung Electronics φαντάζομαι.

 

Δεν πλήρωσα μεταφορικά γιατί την είχα στείλει στην PrimeTelecom όσο είχε αυτή το service. Δεν έκανα δουλεία σωστή, και τώρα η ServiceOne θέλει μεταφορικά...

 

Ευχαριστώ για την πληροφορία περί 2ου εξαμήνου 2009. Της φίλης που ανέφερα, παρόλο που την πήρε το 2ο εξάμηνο του '09, της ζήτησαν να την στείλει αυτή. Θα την ενημερώσω για τα νεότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω μια 226BW (360ε οθονη τοτε).

Αρχισε να τρεμοπαιζει,να αναβοσβηνει κτλ για καποιο καιρο.Πλεον χειροτερεψε,ειναι στα τελευταια της.

Η εγγυηση της ληγει σε 1.5 μηνα.

 

http://www.badcaps.net/

http://www.badcaps.net/forum/forumdisplay.php?f=30

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Eντελει την πηγα ο ιδιος στο σερβις, μιας και κατεβηκα αθηνα για 2 μερες.

 

Την πηγα την προηγουμενη τριτη, κι ακομα δεν ειχα νεα τους.Θα με καλεσουν ποτε ή θα τους πρήζω εγω?

 

Υ.Γ. ρωτησα και σε αυτους για το θεμα μεταφορικων,μου ειπαν πως πλεον τα μεταφορικά είναι δωρεαν.(απο 1/6/09 μετα απο αποφαση της σαμσουνγκ).

 

Υ.Γ.2.

 

Φιλε μου,προτιμησα να την παω στο σερβις,απτο να καθομαι και να παιδευομαι με κολλητηρια και πυκνωτες.Εχω παρατησει το σπορ απο τοτε με τα σμαρτ κιτ...Αν δεν την φτιαξουν,βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...