Προς το περιεχόμενο

Service Samsung: Αντικατάσταση 215tw με T220HD!


PeLLaRaS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπών, επικοινώνησα ξανά σήμερα με τεχνικό, για να με ενημερώσει πως ακόμη περιμένουν το ανταλλακτικό.

 

Μου επιβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει το ίδιο μοντέλο για αντικατάσταση, και μετέφερε την ευθύνη στα κεντρικά της samsung

 

Όταν ανέφερα για την χρονική καθυστέρηση, μου θύμισε πως μου πρότειναν αντικατάσταση με άλλο μοντέλο, και όταν τον διέκοψα λέγοντας του επρόκειτο για υποδεέστερο μοντέλο, μου ανέφερε ότι αυτό είναι με βάση την δική μου κρίση!!!!

 

Του είπα ότι και ο ίδιος αν κοιτάξει τα χαρακτηριστικά θα δει πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

 

Έκλεισα το τηλέφωνο αναφέροντας πως θα ψάξω για το τι δικαιούμαι και θα ξανά επικοινωνήσω μαζί τους.

 

Οπόταν ψάχνω για νόμους κτλ, για να μπορώ να παραπέμψω, όποιος μπορεί, ας με βοηθήσει.

 

Υ.Γ. Για την εγγύηση, τελικά ο νόμος έλεγε πως ανανεώνετε για όλο το χρονικό διάστημα τους προς αντικατάστασης προϊόντος ή ανταλλακτικού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators

αμφιβάλω αν θα έρθει ποτέ...

 

κουράγιο στείλε email στα κεντρικά της Samsung και προετοιμάσου για Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ξεμπερδέματα φίλε.Αυτό με την πλακέτα που έρχεται συνέχεια λάθος ανταλλακτικό δύο και τρεις φορές...μου το χουν πει κ εμένα παλιότερα κ αναμονή για μήνες (σε philips) ώσπου έφαγαν το ξέχεσμα της ζωής τους και μου έδωσαν καινούρια οθόνη.

Ντροπή που ρίχνουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλον και ταλαιπωρούν τον κόσμο.

Αν δεν πιέσεις κ λίγο....αυτοί δεν πρόκειται να χαμπαριάσουν.

Καλά κουράγια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μίλησα σήμερα με γενική γραμματεία καταναλωτή, για πληροφορίες.

 

Ένας μήνας λέει δεν θεωρείτε μεγάλο χρονικό διάστημα, και είναι καλυμμένοι από την στιγμή που περιμένουν το ανταλλακτικό από εξωτερικό.

 

Όταν ανάφερα για το ότι είχαν λάβει λάθος ανταλλακτικό αρκετές φορές, μου είπε πως δεν υπάρχει τρόπος να το αποδείξω, οπόταν να επικοινωνήσω με τα κεντρικά της samsung, και όταν ανάφερα την Κορέα, παραξενεύτηκε ο τύπος και μου είπε να μάθω στην Ευρώπη, πιθανότατα Γερμανία, που είναι τα κεντρικά και να επικοινωνήσω.

 

Το απίστευτο είναι πως δεν βρήκα πουθενά για κεντρικά της samsung στην Ευρώπη και δεν κατάφερα να βρω email, ούτε για Κορέα, ούτε για άλλη χώρα στην Ευρώπη! Μπορείς μόνο να βρεις τηλέφωνα. Φαίνετε να είναι τακτική τις samsung να έχει εξαφανισμένα τα emails, ιδικά για τους καταναλωτές.

 

Όπως και να έχει έστειλα ένα "email" μέσω φόρμας επικοινωνίας στην samsung semiconductor Europe, αναφέροντας πάνω κάτω τα περιστατικά και παρακαλώντας τους να με παραπέμψουν σε κάποιο κατάλληλο τμήμα, αν δεν μπορούν οι ίδιοι.

 

Κοινώς τα νεύρα και η υπομονή μου...

 

Επίσης βρήκα αυτό, που λέει πως η PRIME TELECOM βραβεύθηκε ως ο καλύτερος αντιπρόσωπος της Samsung στην Ευρώπη το 2007

 

Δεν έχω σχόλια, παρά περιμένω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

(23/6/2010) Επικοινώνησα ξανά με τεχνικό, τα ίδια, περιμένουν ανταλλακτικό. Επέμεινα λίγο στο ότι μου πρότειναν μοντέλο χειρότερο, ζήτησα τα χρήματα μου πίσω, με παρέπεμψε στο κατάστημα.

Του λέω μαζί σας έχω να κάνω και την αδυναμία σας να μου παρέχεται την εγγύηση, νομικά το δικαιούμαι του είπα, και ζήτησα να με παραπέμψει σε κάποιον υπεύθυνο.

Ο υπεύθυνος έλειπε, να έπαιρνα πιο μετά και να ζητήσω τον κ. Μυλωνά.

Πείρα μετά από λίγο, όταν ζήτησα να μιλήσω με τον συγκεκριμένο κύριο, η κοπελιά στο τηλέφωνο ξαφνιάστηκε και μου είπε πως είναι ο διευθυντής και τι ακριβώς θέλω. Όταν ξεκαθάρισα, με παρέπεμψε στον υπεύθυνο τμήματος των οθονών, κ. Κάτο (αν άκουσα καλά), τελικά το απάντησε τεχνικός, γιατί απουσίαζε ο κύριος, αφού ξανά-είπα γιατί χρειαζόμουν κάποιο υπεύθυνο, μου ζήτησε τα στοιχεία μου για να επικοινωνήσει εντός της ημέρας.

 

Μαντέψτε. Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

 

Σήμερα έκανα και την καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

 

Για να δούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ThReSh: Δεν νομίζω να έπεσα απλά στην περίπτωση. Το support υστερεί κατά πολύ από το αντίστοιχο της ALMAN αλλά και γενικά η Samsung φαίνεται να έχει περίεργη τακτική, κυρίως που καθιστά αδύνατη την επικοινωνία με κάποιο κεντρικό γραφείο.

 

Όπως και να έχει, στις 15/6 έστειλα ένα "email" μέσω μιας φόρμας όπως ανάφερα πιο πάνω και πήρα απάντηση... σήμερα 1/7 στα... γερμανικά...

 

και με την χρήση ενός translator, αυτό που κατάλαβα ήταν πως επρόκειτο για ένα αυτοματοποιημένο email (ναι, 15 μέρες μετά) που μου έλεγε πάνω κάτω πως υπάρχει μεγάλο φόρτο εργασίας και δεν μπορούν να μου απαντήσουν σωστά, να επικοινωνήσω με ένα τηλέφωνο, μπλα μπλα, μπλα μπλα

 

το επισυνάπτω για όποιον γνωρίζει γερμανικά!

 

Lieber Samsung Kunde,

 

aufgrund des großen Interesses an Samsung Produkten ist es uns derzeit nicht möglich,

Ihre E-Mail- Anfrage zeitnah zu beantworten. Wir bitten dies zu entschuldigen.

 

Damit Sie kurzfristig eine Antwort auf Ihre Anfrage erhalten,

bieten wir Ihnen deshalb die Möglichkeit, Ihr Anliegen unter der kostenfreien

Rufnummer 0800 - SAMSUNG (0800 – 726 78 64) zu klären.

Sie erreichen uns montags bis freitags von 8 bis 20 Uhr und samstags von 9 bis 17 Uhr.

 

Mit freundlichen Grüßen

Ihre Samsung Kundenbetreuung

 

 

Diese E-Mail wurde automatisch generiert.

 

 

 

Bitte beachten Sie, dass Sie aus technischenGründen die Antwort-Funktion Ihres

E-Mail-Programms nicht nutzen können.

 

 

Zur Kontaktaufnahme klicken Sie bitte auf folgenden Link oder

kopieren Sie ihn in Ihren Browser:

 

http://support.samsung.de/common/contactus_formular.aspx

 

 

 

 

Samsung Electronics GmbH, 65824 Schwalbach,

Managing Director/Geschäftsführer: Sunny Lee,

Commercial Register/Gerichtsstand Koenigstein, HRB 4657,

WEEE Reg. No.: DE 57734404

i

Die Information war hilfreich.

Zufrieden 5 4 3 2 1 Nicht zufrieden

* Bitte schreiben auf diese Email NICHT zuruck!

Diese Email-Adresse wird ausschließlich fur das Versenden von Emails verwendet.

* Falls Sie mit der Antwort nicht zufrieden sind, dann klicken Sie bitte hier

* Falls Sie eine Frage zu einem anderen Produkt haben, dann klicken Sie bitte hier

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Σήμερα ήρθε η κοινοποίηση από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που στείλανε στην PrimeTelecom όπου τους παραθέσανε τους νόμους που αφορούν την περίπτωση μου, τονίζοντας με bold τα σημεία που φαίνεται να ξεχνούν, ένα από αυτά την δική μου επιλογή για αντικατάσταση με άλλο ή υπαναχώρηση.

 

Σε αναμονή απάντησης ενώ να αναφέρω πως καμία απολύτως επικοινωνία από την PrimeTelecom αυτό το διάστημα. (Ένας μήνας!!!!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άθλιο after sail service , τι άλλο να πει κανείς . Και καλά να το κάνει κανένας μπακαλόγατος της Στουρνάρη , αλλά από τόσο μεγάλες εταιρείες όπως η samsung δεν το περιμένει κανείς . Το κακό είναι ό,τι οι τύποι στηρίζονται στο κακό δι΄καστικό σύστημα που έχουμε . Σου λέει , σιγά μην τρέχει ο άλλος στα Δικαστήρια για 300 ευρώ , όταν τα δικαστικά έξοδα συν ταλαιπωρία είναι πολαπλάσια .

Δεν βλέπω να βγάζεις άκρη , αν και πάρε και ένα τηλέφωνο (ατελώς) στο παραπάνω νούμερο που σου δίνουν , και που φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι η τεχνική υποστήριξη της samsung ευρώπης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ντροπη τους,απο μονοι τους επρεπε να σου δωσουν καλυτερη οθονη για να μην διασυρονται.Καλα την ιδια δεν εχουν να σου δωσουν εστω και ελαφρα χρησιμοποιημενη?

Αν δεν κανω λαθος μπορεις να ζητησεις προσωρινα οθονη μεχρι να σου την επισκευασουν,δεν μπορω να καταλαβω πως περνουν τις αντιπροσωπιες στην Ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

λες και έχει η Samsung κάποιο καινούριο αντίστοιχο ή καλύτερο μοντέλο, όλα τα τωρινά της μοντέλα είναι με TN Panel...η μόνη λύση είναι τα λεφτά πίσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Aias: Χωρίς να αναφέρω οτιδήποτε στην καταγγελία για προσωρινή αντικατάσταση της οθόνης, παρέθεσαν και τόνισαν επίσης με bold, την υποχρέωση τους σε περίπτωση που η επιδιόρθωση ξεπερνάει τις 15 μέρες, της προσωρινής αντικατάστασης με κάτι άλλο.

 

Δεν πρότειναν κάτι τέτοιο, αλλά υποθέτω νιώθουν καλυμμένοι που απλά μου πρότειναν την (μόνιμη) αντικατάσταση με το προαναφερθέν μοντέλο.

 

Όπως και να έχει, πλέον κυνηγάω τα χρήματα μου πίσω. Έχω εξαντλήσει τα εγκεφαλικά κύτταρα που προσπαθούν να βρουν λογική πίσω από την συμπεριφορά τους.

 

Εν το μεταξύ, στην επιστολή παρέθεσαν και την IP μου, από την οποία έκανα την καταγγελία. Βασικά φαίνεται ότι αυτός/αυτή που συμπλήρωσε την επιστολή, απλά έκανε copy-paste την αναφορά που ετοιμάζει το σύστημα από online καταγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...