Προς το περιεχόμενο

Service Samsung: Αντικατάσταση 215tw με T220HD!


PeLLaRaS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

(7/5/2010) Παρασκευή, καλώ την υποστήριξη (PRIME) όπου γίνεται συνεννόηση για παραλαβή από courier.

(11/5/2010) Τρίτη, την παραλαμβάνει από σπίτι μου η speedex

(17/5/2010) Δευτέρα (6 ημέρες μετά), αφού δεν έχω νέα, περνώ τηλ. και μιλάω με τεχνικό. Μου αναφέρει πως δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, και της γίνετε γενικός έλεγχος. Αν δεν έχω νεότερα μέχρι τετάρτη, να ξανά-επικοινωνούσα.

(20/5/2010) Πέμπτη, χωρίς νεότερα, παίρνω τηλ. και μιλάω με τεχνικό ο οποίος με ενημερώνει πως αναμένουν κάποια πλακέτα από την Κορέα. Άγνωστο πόσο καιρό θα κάνει, μπορεί από εβδομάδα μέχρι και μήνα.

(3/6/2010) Δύο εβδομάδες μετά, επικοινωνούν μαζί μου και με ενημερώνουν πως το εξάρτημα μάλλον δεν υπάρχει και αποφασίστηκε από την εταιρία να μου την αντικαταστήσουν με καινούργια, την T220HD η οποία έχει και ψηφιακό δέκτη! Αφού απάντησα πως πρώτα θα δω τα χαρακτηριστικά της οθόνης και θα επικοινωνήσω μαζί τους, διαπίστωσα πως Huston we have a problem!

 

Η 215tw έχει s-pva panel ενώ η T220HD έχει TN και ότι αυτό συνεπάγεται στις γωνιές θέασης και ποιότητα εικόνας. Η πρώτη έρχεται με ρύθμιση ύψους, πλάτους και συναφή καθώς και περιστροφή της στον κάθετο άξονα.

 

Κοινώς δεν με βλέπω να αποδέχομαι αυτή την λύση.

 

Το απελπιστικό είναι πως ψάχνοντας δεν βρήκα κάποιο μοντέλο που να θεωρείτε αντικαταστάτης της παρά μόνο την F2380, ή οποία έρχεται με c-pva panel και τα συναφή καλούδια που με ενδιαφέρουν. Θα έμπαινα στον διαδικασία να ρωτούσα αν γίνετε η αντικατάσταση με αυτήν καθώς και η ανάλυση της είναι 1920x1080 στις 24 ίντσες, ενώ η δική μου 1680x1050 στις 21’’ που δεν μπορεί να θεωρηθεί αντίστοιχη. Όμως με τα αρκετά προβλήματα που παρουσιάζει μου ακούγετε οξύμωρο να το κυνηγήσω.

 

Βλέπω αρχικά να επιμείνω σε επιδιόρθωση της ή αντικατάσταση με ίδιο refurbished μοντέλο και στην χειρότερη περίπτωση αποδοχή για αντικατάσταση της με άλλο μοντέλο και μετέπειτα πώληση του και αγορά κάτι προς dell μεριές.

 

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν γνωρίζετε κάποιο μοντέλο Samsung αντίστοιχο με 215tw που μπορεί να μου διέφυγε στην έρευνα για να ζητήσω αντικατάσταση και τέλος όποιος γνωρίζει νομικά τι δικαιούμαι ας μου πει να ξέρω τι να απαιτήσω.

 

Όσο αφορά με την μέχρι τώρα αντιμετώπιση από το service της PrimeTel, το παράπονο μου εστιάζετε στην ελλιπή ενημέρωση μου και τις μη σαφείς απαντήσεις (του στυλ δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα, μάλλον δεν υπάρχει ανταλλακτικό)

 

Όταν χρειάστηκε τον πρώτο μήνα να την στείλω στο service της ALMAN για πρόβλημα στην βάση στήριξης της, με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός την 3ή μέρα από την μέρα που την παρέλαβε το courier να με ρωτήσει τι ακριβώς πρόβλημα παρουσίασε, και μετά από κάποιες ώρες με ενημέρωσε ότι θα μου την αντικαταστήσουν και θα έκανε περίπου ένα μήνα να έρθει από εξωτερικό (ήρθε στης 3 βδομάδες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators

προφανώς και δεν την αποδέχεσαι! ούτε καν την F2380 μην δεχτείς που έχει c-pva, είναι χειρότερη!!!

 

στείλε mail στην Samsung στο εξωτερικό και ζήτα τα λεφτά σου πίσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω μια ωραία λύση στο πρόβλημά σου?

Κάνε μια ανάρτηση στο troktiko

Πριν κάνεις ανάρτηση ζήτησέ τους πιστωτικό το ποσό που αγόρασες την οθόνη για να πάρεις οτι νομίζεις εσύ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα την 215TW, απλα κορυφη...Απορω πως σου χαλασε....

Αν θελεις στειλε μου pm με τα στοιχεια σου να τους παρω εγω να τους μιλησω επειδη τους ξερω στην Αλμαν μηπως και σε βοηθησω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζει κανείς αν δικαιούμαι πίσω τα χρήματα σε περίπτωση που δεν την επιδιορθώσουν ή αντικαταστήσουν με μια ίδια; Με βάση τον νόμο τι μπορώ να κάνω, για να μην ζητάω παράλογα πράγματα.

 

@tarantules: αν πάρει ανεξέλεγκτη πορεία το θέμα, θα προτιμήσω προστασία καταναλωτή!

 

@Nik.K: Εγώ πάλι όχι! Όσο κορυφή είναι/ήταν, τόσο κακής ποιότητα πυκνωτές χρησιμοποίησαν, κάτι που με βάση το πρόβλημα που παρουσίασε να οφείλετε εκεί.

Δυστυχώς η αντιπροσωπία δεν είναι πλέον στην ALMAN αλλά στην PrimeTel.

Τι έκανες την δική σου οθόνη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πουλησα στα 2 και κατι χρονια, δεν μου ειχε παρουσιασει κανενα προβλημα παντως και το παιδι που την εχει λεει τα καλυτερα 1 χρονο μετα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Γνωρίζει κανείς αν δικαιούμαι πίσω τα χρήματα σε περίπτωση που δεν την επιδιορθώσουν ή αντικαταστήσουν με μια ίδια;

 

ναι έχεις το δικαίωμα να κάνεις υπαναχώρηση σύμβασης και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, δλδ αυτά που αναγράφονται στην απόδειξη όχι την τελευταία τιμή...

 

---------- Post added at 13:15 ---------- Previous post was at 13:12 ----------

 

@tarantules: αν πάρει ανεξέλεγκτη πορεία το θέμα, θα προτιμήσω προστασία καταναλωτή!

 

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή κατευθείαν, μην πας σε τπτ ΙΝΚΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μίλησα με τεχνικό. Η πρόταση του για αλλαγή οθόνης έγινε για να μην μου κρατάνε σε ομηρία την οθόνη μου, μιας και τους έχουν στείλει λάθος ανταλλακτικό 3 φορές, με βάση τα λεγόμενα του!

 

Τελικά θα κάνω υπομονή για να έρθει το σωστό κομμάτι. Λέω μέχρι τις 17, ημερομηνία κατά την οποία δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα η οθόνη (i wish) :lol:

 

Βλέποντας και κάνοντας τότε.

 

Νεότερα καθώς θα καταφθάνουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εδώ

Replacement parts and products assume the remaining original warranty, or ninety (90) days, whichever is longer

Μόνο που είναι για US... και ναι είναι για 3 μήνες! Δεν βρήκα αναλυτικά τους όρους για Ε.Ε.

 

Με βάζεις σε σκέψεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...