Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Κι εγώ μπιφτέκια (για να μην σου πω αντζούγιες) χαχαχαχαχαχ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 dr_thodt Οπως σου ειπα δεν βγαζουμε ακρη.Σου εφερα παραδειγμα αλλα παλι δεν το καταλαβες.Λοιπον τι θες εσυ να εχω πει,πες μου. Κανε μου μια παραγγελια. Θες να εχω πει οτι τα 30>60fps?? ΕΝΤΑΞΕΙ αφου το ΘΕΣ το ειπα!! Προτιμω τα 15fps για την ακριβεια γιατι η ατμοσφαιρα απογειωνεται.Tωρα μπορεις να με ταπωσεις ευκολα και να επιβεβαιωθεις. Ειμαστε ενταξει?Εχασα.Τελος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dr_thodt Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 dr_thodtΟπως σου ειπα δεν βγαζουμε ακρη.Σου εφερα παραδειγμα αλλα παλι δεν το καταλαβες.Λοιπον τι θες εσυ να εχω πει,πες μου. Κανε μου μια παραγγελια. Θες να εχω πει οτι τα 30>60fps?? ΕΝΤΑΞΕΙ αφου το ΘΕΣ το ειπα!! Προτιμω τα 15fps για την ακριβεια γιατι η ατμοσφαιρα απογειωνεται.Tωρα μπορεις να με ταπωσεις ευκολα και να επιβεβαιωθεις. Ειμαστε ενταξει?Εχασα.Τελος. Eχεις ταπωθει απο μονος με αυτα τα ακυρα που λες εδω κ σε ποσα posts δεν ειναι κ πολυ δυσκολο να το δει κανεις - self-ownage σε ολο του το μεγαλειο...απλα εχει πλακα να σε βλεπω να θες απεγνωσμενα να σταματησει το θεμα μιας μιας κ ζοριζεσαι να δωσεις εξηγηση της προκοπης για αυτα που υποστηριζεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 (επεξεργασμένο) Eχεις ταπωθει απο μονος με αυτα τα ακυρα που λες εδω κ σε ποσα posts δεν ειναι κ πολυ δυσκολο να το δει κανεις - self-ownage σε ολο του το μεγαλειο...απλα εχει πλακα να σε βλεπω να θες απεγνωσμενα να σταματησει το θεμα μιας μιας κ ζοριζεσαι να δωσεις εξηγηση της προκοπης για αυτα που υποστηριζεις. χαχαχαχα Ναι θελω να ληξει το θεμα γιατι με ταπωσες ,ενω εχω κανει εκατομμυρια ποστ για το τι πιστευω,που μονο εσυ δεν καταλαβαινεις.Απλα διαβασε τα προηγουμενα,συγκεντρωσου λιγο και ισως καταλαβεις τι εγραψα,αν οχι δεν φταιω εγω. Να ξαναγραψω τα ιδια πραγματα,χλωμο κουραζει τους υπολοιπους. Τεσπα με ταπωσες τελος.Και εντυπωσιασες για μια ακομη φορα. ps.30fps>60fps το ειπα.. δεν το ειπα? 15fps>60fps και αυτο το ειπα πριν. Επεξ/σία 14 Ιουνίου 2010 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 ημαρτον.60fps >> 30fps το λεει και ο Βασιλιας: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BANTAS Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Παιχνιδαρα, το online του Κ2 με κερδισε πολυ περισσοτερο απο το modern warfare 2 και το single ηταν επος σε γραφικα και μαχες. Απο τα πιο φροντισμενα 1st-party παιχνιδια της sony Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
speedy23 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 14 Ιουνίου 2010 ημαρτον.60fps >> 30fps το λεει και ο Βασιλιας: του unoriginal script? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john2gr Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Τα έλεγα εγώ για την ανάλυση όταν είχε ανακοινώσει η Sony της πρόθεσή της να πάει σε 3D, κάποιοι όπως σφύριζαν αδιάφοροι και έλεγαν τα δικά τους. Told ya so The Killzone 3 gameplay demo we saw yesterday at Sony's presser was really the pinnacle of what we've seen for 3D gaming. Formula: take one of the best-looking games on any system ever and put it in 3D. We were thrilled to try it out on the show floor, but unfortunately we're not so sure it lives up to its self-produced hype. The big problem is that the game runs at a seriously reduced resolution in order to compensate for the doubled framerate of 3D. All the assists and art direction still shine, and the game still looks pretty good, but there are tons of "jaggies," and you notice the lost fidelity every time you get a glimpse of the game running in 2D. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Τα έλεγα εγώ για την ανάλυση όταν είχε ανακοινώσει η Sony της πρόθεσή της να πάει σε 3D, κάποιοι όπως σφύριζαν αδιάφοροι και έλεγαν τα δικά τους. Told ya so Δεν νομιζω πως διαφωνει κανεις στο οτι το 3d(η συγκεκριμενη τεχνικη) εχει επιπτωση στα γραφικα του παιχνιδιου. Οτι διαβαζουμε στο quote που ποσταρες ειναι πραγματικοτητα btw.Πεφτει η αναλυση και δεν εχει ΑΑ. Απο την αλλη,το παιχνιδι ειναι ακομα σε pre-alpha φαση και δεν ξερουμε πως θα ειναι τελικα η 3d εκδοση του.Aς περιμενουμε να δουμε.Εχει ενδιαφερον. Το GT5 για παραδειγμα διαβασα οτι θα ειναι 1080p και οταν παιζεις 3d.(λογικα στα 30fps). Το παραξενο ειναι ομως οτι ολα τα previews(απο την παρουσιαση που ειχε κανει η G μονο σε δημοσιογραφους) ειχαν σταθει στο ποσο εντυπωσιακο ειναι το 3d του K3.Σε φαση που δεν πιστευαν οτι θα ειναι τοσο καλο. Εχεις link απο το παραπανω quote? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john2gr Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Δεν νομιζω πως διαφωνει κανεις στο οτι το 3d(η συγκεκριμενη τεχνικη) εχει επιπτωση στα γραφικα του παιχνιδιου.Οτι διαβαζουμε στο quote που ποσταρες ειναι πραγματικοτητα btw.Πεφτει η αναλυση και δεν εχει ΑΑ. Απο την αλλη,το παιχνιδι ειναι ακομα σε pre-alpha φαση και δεν ξερουμε πως θα ειναι τελικα η 3d εκδοση του.Aς περιμενουμε να δουμε.Εχει ενδιαφερον. 3D = double rendering => higher requirements. Όταν push-άρεις την κανονική έκδοση και με το ζόρι διατηρεί τα 30fps, είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο να ρίχνεις ανάλυση και άλλες "λεπτομέρειες" για να αντισταθμίσεις τα πράγματα. Βέβαια το λογικό και το αναμενόμενο δεν συμβαδίζουν με μερικούς, γι' αυτό έχω πει πολλές φορές ότι εδώ θα είμαστε για να τα σχολιάζουμε όταν έρθει η στιγμή! Το GT5 για παραδειγμα διαβασα οτι θα ειναι 1080p και οταν παιζεις 3d.(λογικα στα 30fps). Το καλό στο GT5 είναι ότι η κανονική έκδοση τρέχει στα 1080p με 60fps. Η λογικότερη κίνηση είναι να ρίξουν την ανάλυση σε 720p για να διατηρήσουν το 60άρι (το stereoscopic 3D προσφέρει μια μικρή δόση FSAA από μόνο του). Θα είναι τράγοι να πάνε στην άλλη λύση, εκτός κι αν εξαιτίας του performance hit (σε μερικά σενάρια φτάνει και το 70%) είναι τόσο που να μην μπορούν να κρατήσουν τα 60 σε μια σεβαστή ανάλυση. Και σχετικά με το Motorstorm: MotorStorm Apocalypse had similar problems with jaggies caused by a low resolution: let's hope Sony is planning for similar resolution improvements here. With MotorStorm at least we know that MotorStorm: Pacific Rift uses the lower quality assets and effects from splitscreen mode during 3D, along with an upscaled low-res render, and it seems similar here. The graphics aren't bad, but they hardly seem competitive with what MotorStorm looks like in 2D. We also had trouble discerning obstacles at times due to the dimness of the display, and some of the reflections on the screen where we were playing caused even more confusion. Το παραξενο ειναι ομως οτι ολα τα previews(απο την παρουσιαση που ειχε κανει η G μονο σε δημοσιογραφους) ειχαν σταθει στο ποσο εντυπωσιακο ειναι το 3d του K3.Σε φαση που δεν πιστευαν οτι θα ειναι τοσο καλο. Γιατί δεν είχαν ξαναδεί 3D game οι φωστήρες (ήξεραν όμως να αγνοούν το 3D Vision. Τυχαίο; Δεν νομίζω που λέει κι η διαφήμιση ). Μόνο τις 3D ταινίες είχαν δει για να κρίνουν. Και όπως είχα γράψει στο thread της ταινίας Avatar, το 3D στο Avatar δεν κλάνει μία μπροστά στο 3D Vision. Η πλάκα δε, είναι ότι στο Killzone3 δεν υπάρχει τρόπος να αλλάξεις τα depth και convergence. Αν τα αλλάζαν κατά βούληση αυτά ώστε να έχουν τρελό pop-out και πολύ μεγάλο depth, θα έμεναν εντελώς μ@λάκες με το θέαμα (ελπίζω στην τελική έκδοση να δίνει την δυνατότητα η Guerilla, αν και χλωμό το κόβω)! Εχεις link απο το παραπανω quote? Nope, δεν έχω τα links για τα quotes Τα έχω αλλά να δούμε ποιοι θα ψαρώσουν και θα πουν ότι δεν στέκουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Ναι το Motorstorm και Killzone3,θα ειναι περιπου ιδιες περιπτωσεις.Μιλαμε για παιχνιδια 720p30 τα οποια απο καπου θα πρεπει να ''χασουν'' για να παιξουν σε 3d.Λογικοτατο. Παντως και για τα 2 επιμενω οτι ειναι σε pre-alpha φαση και δεν ξερουμε πως ακριβως θα ειναι τελικα το 3d.Μπορει να ειναι ετσι,μπορει και οχι.Δεν υπαρχει αμφιβολια ομως οτι το 2d θα ειναι ανωτερο. Για το GT5 συμφωνω οτι επρεπε να ριξουν αναλυση στα 720p και οχι τα fps.Τεσπα και αυτο θα δειξει πως θα παει. Δεν νομιζω ρε συ να μην εχουν δει 3d τεχνολογιες γενικοτερα.Η δουλεια τους ειναι.Ειναι δυνατον να μην εχει δει κανεις τους.Το πιο πιθανον κατ'εμε, ειναι οτι δεν περιμεναν πως θα εβλεπαν εστω και τετοιας ποιοτητας 3d ,απο ενα παιχνιδι που ετσι και αλλιως δεν ευνοουσε την ευκολη υλοποιηση του.(δεν ειναι stardust HD).Mη μου πεις οτι δεν το γνωριζαν και αυτο..οτι δλδ στα 1080p60 ειναι πολυ πιο ευκολο να εχεις 3d χωρις απωλειες. Αν ειναι ετσι,να παμε να τους παρουμε τις δουλειες.Γιατι οι μισοι εδω στο φορουμ το γνωριζουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Ξερουμε ποσο δυσκολοτερο ειναι και ποσος εξτρα χρονος χρειαζεται για να συμπεριλαβεις και 3Δ σε ενα παιχνιδι-ταινια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tilemaxx Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Κλασσική Sony. Αντι να σκεφτεί την πιστή της fanbase, προσπαθεί να προμοτάρει τις πανάκριβες 3DTV και να χαιδέψει τα αυτιά των gimmicks. Με αποτέλεσμα να ρίχνει την ποιότητα των τίτλων της μόνο και μόνο για να κάνει το νταβατζιλίκι του 3D. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john2gr Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Δεν νομιζω ρε συ να μην εχουν δει 3d τεχνολογιες γενικοτερα.Η δουλεια τους ειναι.Ειναι δυνατον να μην εχει δει κανεις τους.Το πιο πιθανον κατ'εμε, ειναι οτι δεν περιμεναν πως θα εβλεπαν εστω και τετοιας ποιοτητας 3d ,απο ενα παιχνιδι που ετσι και αλλιως δεν ευνοουσε την ευκολη υλοποιηση του.(δεν ειναι stardust HD).Mη μου πεις οτι δεν το γνωριζαν και αυτο..οτι δλδ στα 1080p60 ειναι πολυ πιο ευκολο να εχεις 3d χωρις απωλειες. Αν ειναι ετσι,να παμε να τους παρουμε τις δουλειες.Γιατι οι μισοι εδω στο φορουμ το γνωριζουν Όλα τα sites έχουν τους consoles editors και τους PC editors. Δεδομένου και του φόρτου που έχει ο κάθε editor, να είσαι σίγουρος ότι ένας X360 ή PS3 editor δεν έχει την όρεξη να κάτσει να δει ένα 3D Vision... ακόμα κι αν η Nvidia το στείλει σε έναν PC editor του ίδιου site. Από την άλλη, υπάρχουν και οι κολλημένοι editors (και από τα δύο στρατόπεδα). Εν ολίγοις, στην conference της Guerilla θα έπρεπε να ήταν και PC editors κι όχι μόνο "συγκεκριμένοι" editors. Όσο για το επίπεδο μερικών editors... εδώ να πούμε στο IGN crash-άρε το Crysis2 και είδαμε ότι είναι PC footage και το παλικάρι του IGN δεν είπε ΤΙΠΟΤΑ. Μπορούσε να βγάλει τρελό λαβράκι και αντ' αυτού π@παριζόταν. Το προσπέρασε στο ντούκου σαν να μην συμβαίνει τίποτα (και στις επόμενες συνεντεύξεις των άλλων sites δεν ανέφερε κανένας το όλο θέμα). Φαντάσου για τι επίπεδο μιλάμε και για τι συμφέροντα παίζονται πίσω από τις κάμερες! Ξερουμε ποσο δυσκολοτερο ειναι και ποσος εξτρα χρονος χρειαζεται για να συμπεριλαβεις και 3Δ σε ενα παιχνιδι-ταινια? Είναι σχετικά απλός για τα παιχνίδια. Κι αυτό γιατί ακόμα και παιχνίδια που δεν είχαν φτιαχτεί για 3D (όπως το FEAR2) δείχνουν απίστευτα και ορισμένες φορές πολύ καλύτερα από τα "3D-Ready" games. Όλη την δουλειά την κάνει το 3D Vision με τους drivers της Nvidia. Αυτό που έχουν να κάνουν οι devs μαζί με τους engineers της Nvidia στο 3D, είναι να προσέξουν στον κώδικα ώστε να μην υπάρχουν ασυμβατότητες με μερικά εφέ (όπως πχ σκιές σε άκυρα σημεία εξαιτίας λανθασμένων συντεταγμένων, flashing particles effects, κακός δυναμικός φωτισμός εξαιτίας του double rendering, optimization σε επιφάνειες ώστε να μην υπάρχει έντονο ghosting και τέτοια). Αν υπάρχουν προβλήματα όπως τα παραπάνω, μπορούν να διορθωθούν σε νέους drivers του 3D Vision. Στις κονσόλες είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Οι devs καθορίζουν το convergence και το depth (μέχρι στιγμής δεν έχω δει πουθενά να δίνουν τέτοια επιλογή), επιλέγουν τα settings που πιστεύουν έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα (άρα ΚΑΝΟΝΙΚΑ χρειάζεται εκτενέστατο testing μέχρι να βρουν την 'χρυσή τομή') και ελέγχουν όλα τα παραπάνω. Την δουλειά του 3D Vision στην περίπτωση των κονσολών, την κάνει το νέο firmware της κονσόλας που δίνεται από την Sony/MS (όπου υπάρχει ο κώδικας για την εφαρμογή του stereoscopic). Επίσης, με νέα firmwares μπορούν να εξαλείφουν και τυχόν ασυμβατότητες με τα παιχνίδια τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2010 john δεν ξερουμε ποιοι ηταν εκει.Υποθεσεις κανω και εγω και εσυ.Tεσπα το τελικο προιον θα δειξει την ποιοτητα(μετρια ή καλη) του 3d στο killzone 3. Κλασσική Sony. Αντι να σκεφτεί την πιστή της fanbase, προσπαθεί να προμοτάρει τις πανάκριβες 3DTV και να χαιδέψει τα αυτιά των gimmicks. Με αποτέλεσμα να ρίχνει την ποιότητα των τίτλων της μόνο και μόνο για να κάνει το νταβατζιλίκι του 3D. λολ. Gimmick το stereoscopic 3d και η sony ριχνει την ποιοτητα των τιτλων για το 3d. Μαλιστα.. Το πρωτο ασχολιαστο και για το 2ο εχω να πω οτι θα επρεπε να εισαι περισσοτερο ενημερωμενος(τουλαχιστον διαβαζε τα παραπανω ποστ του john2gr..) πριν θαψεις παλι την ''αγαπημενη'' σου sony. The graphics aren't bad, but they hardly seem competitive with what MotorStorm looks like in 2D. , and the game still looks pretty good, but there are tons of "jaggies," and you notice the lost fidelity every time you get a glimpse of the game running in 2D.(killzone 3) Τα γραφικα του παιχνιδιου στο 2d δεν πεφτουν σε ποιοτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα