Προς το περιεχόμενο

Killzone 3


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
η αλήθεια είναι οτι 30 fps είναι λίγα.έχουμε επικεντρωθεί στα γραφικά και χάνουμε την ουσία. είναι πάρα πολύ σημαντικό ένα παιχνίδι να τρέχει στα 60fps. τα 30 είναι λίγα ειδικά στα fps.

 

Για πες μου ποσα fps εχεις παιξει στα ps360 στα 60fps?

1?

 

Mια χαρα ειναι τα 30fps αρκει να μην υπαρχουν frame drops.Ασε που-καθαρα προσωπικη αποψη-σε καποια παιχνιδια ''προσθετει'' και στην ατμοσφαιρα.Στο killzone 2 ηταν σχεδον παντα σταθερα 30.Απο τα πιο σταθερα σε frames fps του ps3 ,μαζι με το resistance ισως.

 

 

εμένα το καινούριο βίντεο με ξενέρωσε,όσες καθαρά gameplay συνθήκες έδειξε τόσα slow είχε το παιχνίδι.σε κάθε έκρηξη γινόταν πάυση σχεδόν ,το K2 δεν είχε τόσο μεγάλο πρόβλημα.

 

To quote που εκανες(απο το ποστ μου) το διαβασες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

To quote που εκανες(απο το ποστ μου) το διαβασες?

 

ναι προσπαθείς να δικαιολογίσεις τα slowdowns,λόγο pre-alpha και οτι τα 30 fps είναι αρκετά.

 

όσοι έχουν παίξει fps παιχνίδια με 60 fps ξέρουν την διαφορά ,και είναι τεράστια. και ναι μετράει πάρα πολύ και στα fps παιχνίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασε που-καθαρα προσωπικη αποψη-σε καποια παιχνιδια ''προσθετει'' και στην ατμοσφαιρα.Στο killzone 2 ηταν σχεδον παντα σταθερα 30.Απο τα πιο σταθερα σε frames fps του ps3 ,μαζι με το resistance ισως.

+1

Δεν πάω να χρυσώσω το χάπι, αλλά και εγώ πιστεύω ότι κάποιες φορές προσθέτει ατμόσφαιρα.

 

ναι προσπαθείς να δικαιολογίσεις τα slowdowns,λόγο pre-alpha και οτι τα 30 fps είναι αρκετά.

 

όσοι έχουν παίξει fps παιχνίδια με 60 fps ξέρουν την διαφορά ,και είναι τεράστια. και ναι μετράει πάρα πολύ και στα fps παιχνίδια.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά και λέει πολύ άσχημα! Ειδικά αν παίζεις με ποντίκι (δηλαδή PC), είναι άλλη φάση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
ναι προσπαθείς να δικαιολογίσεις τα slowdowns,λόγο pre-alpha και οτι τα 30 fps είναι αρκετά.

 

όσοι έχουν παίξει fps παιχνίδια με 60 fps ξέρουν την διαφορά ,και είναι τεράστια. και ναι μετράει πάρα πολύ και στα fps παιχνίδια.

 

Δεν προσπαθω να δικαιολογησω κατι,δεν κολλαει καν η λεξη δικαιολογια εδω.Το τι ισχυει σου στην πραγματικοτητα σου ειπα.

 

Ναι εγω δεν εχω παιξει fps στα 60fps ,αρα οσοι εχετε παιξει θα γνωριζετε καλυτερα.:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mια χαρα ειναι τα 30fps αρκει να μην υπαρχουν frame drops.Ασε που-καθαρα προσωπικη αποψη-σε καποια παιχνιδια ''προσθετει'' και στην ατμοσφαιρα.[/b']Στο killzone 2 ηταν σχεδον παντα σταθερα 30.Απο τα πιο σταθερα σε frames fps του ps3 ,μαζι με το resistance ισως.

 

+1

Δεν πάω να χρυσώσω το χάπι' date=' αλλά και εγώ πιστεύω ότι κάποιες φορές [b']προσθέτει ατμόσφαιρα.

 

:lol::lol::lol:

 

Aφηστε με να μαντεψω...30fps = more cinematic? Πως μου αρεσει οταν οι περιορισμοι των hardware/μηχανων γραφικων ξαφνικα γινονται κατι που προσθετει στο παιχνιδι κ ειναι θετικο.

 

Μηπως κ τα slowdowns στο trailer βοηθανε κ αυτα στην ατμοσφαιρα κ το κανουν πιο επικο? να ειδοποιησουμε κ τον Carmack να του πουμε οτι τσαμπα ασχολειται με το να κανει το παιχνιδι του να τρεχει στα 60fps - το Rage θα χανει σε ατμοσφαιρα. :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτη τη κουβεντα την ειπε ο Guy Ritchie οταν τον ρωτησαν γιατι δεν κανουν τις ταινιες να τρεχουν με 60 frames (για το Sherlock Holmes) και δεν μπορεις να πεις οτι αυτοι οι τυποι δεν εχουν τεχνολογια. Αλλο παιχνιδι και αλλο cinema ομως αλλα ενα παιχνιδι σχεδιασμενο να τρεχει στα 30 ειναι μια χαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
αυτη τη κουβεντα την ειπε ο Guy Ritchie οταν τον ρωτησαν γιατι δεν κανουν τις ταινιες να τρεχουν με 60 frames (για το Sherlock Holmes) και δεν μπορεις να πεις οτι αυτοι οι τυποι δεν εχουν τεχνολογια. Αλλο παιχνιδι και αλλο cinema ομως αλλα ενα παιχνιδι σχεδιασμενο να τρεχει στα 30 ειναι μια χαρα.

 

If that was the case, γιατί αγοράζετε/αγοράζουμε όλοι τηλεοράσεις με 100-200Hz και χαίρεστε/χαιρόμαστε την ρευστότερη-ομαλότερη κίνηση στις ταινίες (και μην ξεχνάμε ότι η όλη φάση, πρόκειται στην ουσία για "faking" επιπλέον καρέ ή "interpolated" των ήδη υπαρχόντων εικόνων/καρέ για την δημιουργία της ψευδαίσθησης. Φαντάσου τι αποτέλεσμα θα είχαμε με 60 πραγματικά καρέ); Ναι, μια χαρά είναι τα 30fps στις ταινίες, διαφορά όμως υπάρχει όσο αυξάνουν τα καρέ ακόμα και εκεί πέρα και δεν έχει να κάνει με το "cinematic feel" ;) (καταρρίπτοντας έτσι και το άλλο δόγμα μερικών, ότι δεν βλέπεις διαφορά στις ταινίες αν τρέχουν με παραπάνω από 24fps... εδώ βλέπεις με το faking feature των τηλεοράσεων, πόσο μάλλον με πραγματικά 60 καρέ το δευτερόλεπτο. Τι να λέμε τώρα :P)

 

PS: Μην ξεχνάμε επίσης ότι περισσότερα καρέ = περισσότερη δουλειά για το studio. Και ξέρουμε ήδη ότι το budget των περισσότερων ταινιών βρίσκεται ήδη στα ύψη. Φαντάσου να είχαν να κάνουν την διπλή δουλειά πόσο θα πήγαινε...

 

PS2: Hint = Οι περισσότερες epic/cinematic sequences στις ταινίες, είναι όταν πέφτει slow-mo. Slow-mo = υπερβολικά καρέ το δευτερόλεπτο με αποτέλεσμα να δίνει την αίσθηση της αργής κίνησης (1000fps κάμερες και τα σχετικά). Όταν κάποιος έχει όρεξη, όραμα και ξέρει τι κάνει, δεν χρειάζεται να λέει αρλούμπες τύπου <<Τα 30fps είναι πιο cinematic>>... ειδικά όταν έχει στην ταινία του πολλές σκηνές με 1000fps. Φάσκει και αντιφάσκει και γελοιοποιείται τόσο, μα τόσο εύκολα ;) (χειρότερος κι από τoν "Χάρισον" γίνεται με το pre-rendered video του Killzone2. Άλλα παίζουν από πίσω και μένουν στα 30fps κι όχι το 'cinematic feel')

Επεξ/σία από john2gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
:lol::lol::lol:

 

Aφηστε με να μαντεψω...30fps = more cinematic? Πως μου αρεσει οταν οι περιορισμοι των hardware/μηχανων γραφικων ξαφνικα γινονται κατι που προσθετει στο παιχνιδι κ ειναι θετικο.

 

Μηπως κ τα slowdowns στο trailer βοηθανε κ αυτα στην ατμοσφαιρα κ το κανουν πιο επικο? να ειδοποιησουμε κ τον Carmack να του πουμε οτι τσαμπα ασχολειται με το να κανει το παιχνιδι του να τρεχει στα 60fps - το Rage θα χανει σε ατμοσφαιρα. :lol:

 

Oπως ειδες εγραψα πως ειναι καθαρα προσωπικη αποψη,το τονισα με bold και επισης εγραψα οτι με ενοχλουν τα slowdowns.

Επισης υπογραμμισα το ''σε καποια'' παιχνιδια ''προσθετει'' και στην ατμοσφαιρα''.

Στο GT5 εννοειται οτι προτιμω τα 60fps.Γενικα στα sim racing games,αθλητικα games θα προτιμουσα 60fps.

 

Φυσικα και δεν με χαλανε τα 60fps σε οποιοδηποτε παιχνιδι,αλλα επισης δεν με χαλανε τα 30fps σε καποια παιχνιδια.

 

Εγινα κατανοητος τωρα?

 

(καταρρίπτοντας έτσι και το άλλο δόγμα μερικών, ότι δεν βλέπεις διαφορά στις ταινίες αν τρέχουν με παραπάνω από 24fps... )

 

Yπαρχει διαφορα στα 24p(ακομα και στα παιχνιδια βλεπω) αλλα τουλαχιστον στην tv μου νιωθω οτι σε καποιες σκηνες(ταινιων) δεν ειναι το ιδιο ομαλη η κινηση.

 

---------- Προσθήκη στις 16:07 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:27 ----------

 

PS2: Hint = Οι περισσότερες epic/cinematic sequences στις ταινίες, είναι όταν πέφτει slow-mo. Slow-mo = υπερβολικά καρέ το δευτερόλεπτο με αποτέλεσμα να δίνει την αίσθηση της αργής κίνησης (1000fps κάμερες και τα σχετικά). Όταν κάποιος έχει όρεξη, όραμα και ξέρει τι κάνει, δεν χρειάζεται να λέει αρλούμπες τύπου <<Τα 30fps είναι πιο cinematic>>... ειδικά όταν έχει στην ταινία του πολλές σκηνές με 1000fps. Φάσκει και αντιφάσκει και γελοιοποιείται τόσο, μα τόσο εύκολα ;) (χειρότερος κι από τoν "Χάρισον" γίνεται με το pre-rendered video του Killzone2. Άλλα παίζουν από πίσω και μένουν στα 30fps κι όχι το 'cinematic feel')

 

Εντελώς διαφορετικο ειναι αυτο που λες.Καμια σχεση..

Αλλο αποτελεσμα βλεπεις στα slow-mo και αλλο στα 30καρε.Βσκ ειναι το αλλο ακρο.Τα 30fps ορθα μπορει να δινουν αισθηση πιο cinematic για καποιους,οπως και το slow mo για καποιους αλλους,αλλα για εντελως διαφορετικους λογους.

 

Για την παρενθεση τωρα.Bσκ ειναι επιλογη τους να παιζει στα 30fps αλλα απο την αποψη οτι προτιμουν να δωσουν βαση στα γραφικα.Δλδ αν μπορουσαν να δωσουν 60fps στο killzone 3 στην φαση γραφικων που ειναι τωρα και παλι θα προτιμουσαν να το ριξουν στα 30 ωστε να ''δωσουν'' ακομα περισσοτερα στα γραφικα.

Επισης ειναι θεμα επιλογης τα 60fps του GT5 κτλ κτλ.Φυσικα ετσι χανουν καπου αλλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Εντελώς διαφορετικο ειναι αυτο που λες.Καμια σχεση..

Αλλο αποτελεσμα βλεπεις στα slow-mo και αλλο στα 30καρε.Βσκ ειναι το αλλο ακρο.Τα 30fps ορθα μπορει να δινουν αισθηση πιο cinematic για καποιους,οπως και το slow mo για καποιους αλλους,αλλα για εντελως διαφορετικους λογους.

 

Ως παράδειγμα του "cinematic feel" το έδωσα. Αντικειμενικά, περισσότερο cinematic feel έχεις με το slow-mo, παρά με την 24p κίνηση. Φαντάσου τους 300 χωρίς το slow-mo και το fast-forward ή όλες τις σκηνές δράσης/συγκίνησης στις τελευταίες ταινίες χωρίς slow-mo. Uber fail. Ακόμα κι οι καλύτερες σκηνές στο Sherlock ήταν αυτές με το slow-mo. Κόλπα βέβαια υπάρχουν, στο Terminator2 ή στο Aliens πχ ο Κάμερον δεν χρησιμοποίησε κάτι από αυτά και πάλι μετρούσαν άγρια οι ταινίες (σωστή χρήση της κάμερας και επιλογή των σκηνών, της μουσικής... the old school way κοινώς). Το ότι ενισχύεται όμως η ταινία από καλύτερο framerate, είναι γεγονός και ΙΜΟ δεν έχει να κάνει με το cinematic feel (όπως όλες ενισχύονται από το HD remastering και το 3D effect, όσο subtle και να είναι αυτό). Και ανέκαθεν ήμουν fan της ρευστότητας, οπότε my vote is for higher framerate than 24 :P (ειδικά όσον αφορά σκηνές δράσης (ala Bourne) που επίτηδες συνδυάζουν "motion blur + cut frames + 24p" για να κρύψουν ατέλειες, με αποτέλεσμα να μην βλέπεις ξεκάθαρα τι σκ@τά γίνεται και ο εγκέφαλός σου από τα κομμένα frames να βγάζει το λογικό συμπέρασμα του τι έγινε)

 

PS: Όσοι είναι fan του πραγματικού 24p, φαντάζομαι ότι έχουν απενεργοποιημένες τις λειτουργίες TrueMotion/Motion Plus και τα σχετικά των τηλεοράσεων τους έτσι; Διαφορετικά χαίρονται καλύτερο framerate από αυτό που υποστηρίζουν ότι λατρεύουν :P

Επεξ/σία από john2gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Ως παράδειγμα του "cinematic feel" το έδωσα. Αντικειμενικά, περισσότερο cinematic feel έχεις με το slow-mo, παρά με την 24p κίνηση.

 

Eνταξει και μενα μου αρεσει το slow-mo περισσοτερο,αλλα δεν μπορεις να το εχεις και σε ολη την ταινια.:P

Οπως και το motion blur που ανεφερες μου αρεσει.Σε αλλους οχι,δεκτον.Βεβαιο λογικο ειναι οτι στα περισσοτερα frames δειχνει και πιο ωραια.

 

 

Btw για να ειμαστε και on topic

Στο Digital_Foundry Twitter εγραψαν οτι στο K3 μαλλον θα κανουν χρηση MLAA για AA.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21804911&postcount=748

Mακαρι να το βελτιωσουν ακομα περισσοτερο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oπως ειδες εγραψα πως ειναι καθαρα προσωπικη αποψη,το τονισα με bold και επισης εγραψα οτι με ενοχλουν τα slowdowns.

Επισης υπογραμμισα το ''σε καποια'' παιχνιδια ''προσθετει'' και στην ατμοσφαιρα''.

Στο GT5 εννοειται οτι προτιμω τα 60fps.Γενικα στα sim racing games,αθλητικα games θα προτιμουσα 60fps.

 

Φυσικα και δεν με χαλανε τα 60fps σε οποιοδηποτε παιχνιδι,αλλα επισης δεν με χαλανε τα 30fps σε καποια παιχνιδια.

 

Εγινα κατανοητος τωρα?

 

Μαλλον οχι..τελικα τα 30fps απλα δεν σε χαλανε και κανουν την δουλεια τους (κατι που πιστευω φυσικα κ εγω) ή προτιμας τα 30fps σε συγκεκριμενα ειδη παιχνιδιων?

 

Απο οτι καταλαβα ειπες οτι τα 30fps σε καποιες περιπτωσεις δουλεουν υπερ του παιχνιδιου προσθετωντας στην ατμοσφαιρα (περισσοτερο judder = καλυτερη ατμοσφαιρα lol) δηλαδη σε καποιες περιπτωσεις με λιγα λογια τα 30fps > 60fps...αυτο ειναι κ το αστειο της υποθεσης.

 

Τα 60fps ειναι ξεκαθαρα πολυ ανωτερα απο τα 30fps οχι μονο στο πολυ πιο ομαλο και ξεκουραστο για τα ματια scrolling της εικονας αλλα και και στην πιο γρηγορη ανταποκριση στον χειρισμο/μικροτερο input plag, στην ακριβεστερη/ομαλοτερη απεικονιση των animations και στο καλυτερο και πιο καθαρο IQ λογω διπλασιου refresh rate, σχολια περι ανωτερης ατμοσφαιρας/cinematic feel μονο εως αστεια μπορουν να χαρακτηριστουν ΙΜΟ εφοσον μιλαμε για videogames...τωρα που το λες μηπως η sub-HD αναλυση του Alan Wake το κανει πιο μουντο κ πιο ατμοσφαιρικο? ελεος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...