suspiria Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 ...τί να διαβάσει. Εσύ που διαβάζεις περί ΒΑΤΟΥ ερείσματος δηλαδή (και περί παραμασχαλιάσεων), καταλαβαίνεις να θεωρεί ο Κ.Ο.Κ. τα ποδήλατα ίσα κι όμοια με τα μηχανοκίνητα; Τεσπα ας τα πει ο άλλος. ξαναλεω οτι σε σεμιναριο κυκλοφοριακης αγωγης ο αστυνομικος ελεγε αυτο ακριβως το πραγμα.τωρα αλλο αν ο ελληναρας οδηγος δεν υπολογιζει τα ποδηλατα (γιατι υπολογιζει τα μηχανακια?), και αλλο τι λεει ο κοκ και αν τα οργανα της ταξης θελουν να τον επιβαλουν.
washcloud Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 ...άνθρωπα, λέμε ότι ο Κ.Ο.Κ. (και οι διατυπώσεις του) είναι Γ.Τ.Π. . Αυτό λέμε.
suspiria Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 ...άνθρωπα, λέμε ότι ο Κ.Ο.Κ. (και οι διατυπώσεις του) είναι Γ.Τ.Π. . Αυτό λέμε. εγω παντως δεν τους ψηφισα αυτους που τον εκαναν!ε τι να σου πω αλλο!
PCharon Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 τα ποδηλατα θεωρουνται κανονικα οχηματααν οπως λες δεν θεωρουνται οχηματα τοτε ειναι παρανομο το οτι αν τροχονομος σε πιασει το βραδυ με το ποδηλατο στον δρομο και δεν εχεις αντανακλαστικες ταινιες στα πεταλια και φωτα (λευκο η κιτρινο μπροστα,κοκκινο πισω) σου κοβει ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΛΗΣΗ 45 ευρω......... Μα φυσικά και τα ποδήλατα θεωρούνται οχήματα όταν κυκλοφορούν στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος. Όχι στο κέντρο καμίας λωρίδας, δε σου ανήκει καμία λωρίδα και φυσικά όχι προς τα μέσα (όπως βλέπω κάτι προκομένους να πηγαίνουν μεσ'τη μέση της κίνησης). Άμα εσείς νομίζετε πως ποδήλατο = μηχανή/μηχανάκι, αυταπατάστε οικτρά. μαλλον φιλε εσυ δεν ξερεις τι διαβαζεις.το ερεισμα ΔΕΝ ειναι το πεζοδρομιο!ερεισμα=Η πέραν του οδοστρώματος ακραία λωρίδα της οδού και οπου αυτη δεν υπαρχει τα ποδηλατα κυκλοφορουν στο δεξι ακρο της οδου! ΟΧΙ στο πεζοδρομιο! σελ 57 του Κ.Ο.Κ. Έρεισμα όντως δεν είναι ακριβώς το πεζοδρόμιο αφού το ορίζει έτσι (δεν ορκίστηκα κιόλας, αν δεις στο #37 γράφω "αν κατάλαβα καλά" μιας και η λέξη σημαίνει βάση/στήριγμα και είναι κάπως περίεργη η χρήση της εδώ). Είναι το μικρό στενό κομματάκι που μένει εκεί που τελειώνει το οδόστρωμα (στις πόλεις αυτό το κομματάκι είναι ανύπαρκτο ή κατεστραμμένο). Επίσης έρεισμα ΔΕΝ είναι η ακραία λωρίδα της οδού διότι δεν θεωρείται οδόστρωμα και συνήθως είναι χωρίς άσφαλτο. Δε σου ανήκει καμία λωρίδα του οδοστρώματος και όταν αναγκάζεσαι να κινείσαι σε αυτό, είπαμε, πάντα στο δεξί άκρο. Άμα πηγαίνεις "στο κέντρο" όπως ο Adon1s παραπάνω τότε είσαι απλά τραγικός (για τον εαυτό σου πρώτα). Από την άλλη να σου κόψει τροχονόμος κλήση επειδή κινείσαι στο πεζοδρόμιο με ποδήλατο λίγο κουλό. φυσικα παντα με ασφαλεια Ασφάλεια εγώ στο δρόμο δεν ένιωσα ποτέ μου. Ούτε είναι δυνατόν να είσαι ασφαλής στο δρόμο και γι αυτό υποτίθεται έπρεπε να υπήρχαν ποδηλατόδρομοι.
suspiria Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Μα φυσικά και τα ποδήλατα θεωρούνται οχήματα όταν κυκλοφορούν στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος. Όχι στο κέντρο καμίας λωρίδας, δε σου ανήκει καμία λωρίδα και φυσικά όχι προς τα μέσα (όπως βλέπω κάτι προκομένους να πηγαίνουν μεσ'τη μέση της κίνησης). Άμα εσείς νομίζετε πως ποδήλατο = μηχανή/μηχανάκι, αυταπατάστε οικτρά. Έρεισμα όντως δεν είναι ακριβώς το πεζοδρόμιο αφού το ορίζει έτσι (δεν ορκίστηκα κιόλας, αν δεις στο #37 γράφω "αν κατάλαβα καλά" μιας και η λέξη σημαίνει βάση/στήριγμα και είναι κάπως περίεργη η χρήση της εδώ). Είναι το μικρό στενό κομματάκι που μένει εκεί που τελειώνει το οδόστρωμα (στις πόλεις αυτό το κομματάκι είναι ανύπαρκτο ή κατεστραμμένο). Επίσης έρεισμα ΔΕΝ είναι η ακραία λωρίδα της οδού διότι δεν θεωρείται οδόστρωμα και συνήθως είναι χωρίς άσφαλτο. Δε σου ανήκει καμία λωρίδα του οδοστρώματος και όταν αναγκάζεσαι να κινείσαι σε αυτό, είπαμε, πάντα στο δεξί άκρο. Άμα πηγαίνεις "στο κέντρο" όπως ο Adon1s παραπάνω τότε είσαι απλά τραγικός (για τον εαυτό σου πρώτα). Από την άλλη να σου κόψει τροχονόμος κλήση επειδή κινείσαι στο πεζοδρόμιο με ποδήλατο λίγο κουλό. Ασφάλεια εγώ στο δρόμο δεν ένιωσα ποτέ μου. Ούτε είναι δυνατόν να είσαι ασφαλής στο δρόμο και γι αυτό υποτίθεται έπρεπε να υπήρχαν ποδηλατόδρομοι. εμενα παντως τωρα τελευταια μου συμβαινει το αντιθετο.οταν μπαινω στο αυτοκινητο να οδηγησω καπου φοβαμαι περισσοτερο!εχω συνεχεια τον φοβο οτι θα τρακαρω.γιαυτο το αποφευγω οσο περισσοτερο μπορω.το χειμωνα το χω δαγκωσει να ποδηλατω μες το κρυο!
PCharon Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 το χειμωνα το χω δαγκωσει να ποδηλατω μες το κρυο! Εγώ μέχρι 10 βαθμούς βγαίνω, από εκεί και κάτω άκυρο, διότι μέχρι να ζεσταθείς... Σε βροχή/υγρασία επίσης άκυρο (αρκετές γλύστρες έχω φάει, κόντεψε να μη μείνει δέρμα στα γόνατα). Γενικώς όταν κυκλοφορώ (Αθήνα) συνήθως πάω από πεζοδρόμια που δεν έχουν πολλούς πεζούς ή είναι φαρδιά ή από παράλληλους δρόμους που δεν έχουν πολλή κίνηση. Εντός δρόμου ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΑΚΡΟ έχω κινδυνέψει πάρα πολύ κι έχω αποφασίσει πια να αποφεύγω να κινούμαι στο δρόμο αν έχει κίνηση. Μπορεί να κινδύνεψα 3 φορές στα τάδε χιλιάδες χιλ. αλλά μία φορά είναι αρκετή για να συμβεί το κακό, αρκετά με τη ρουλέτα. Τέλος, μια σημείωση, όπου έχει λεωφορειολωρίδες ουσιαστικά ένα ποδήλατο είναι αδύνατον να κινηθεί στο οδόστρωμα. Ούτε στο δεξί της λεωφορειολωρίδας μπορείς, ούτε στο δεξί της πρώτης από μέσα λωρίδας (πάλι κινδυνεύεις πολύ) ούτε φυσικά να πας στη μέση του δρόμου ή στην αριστερή λωρίδα μπορείς. πεζοδρόμιο ή από αλλού... Υ.Γ. Να μην αναφέρουμε και τα δαγκώματα από σκύλους, ε;
Adon1s Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 τετοια μυαλα τετοιων οδηγαραδων εχουμε στην Ελλαδιτσα μας και για αυτο ειμαστε ρδελο-μπου .... Το κακο ειναι οτι στον δρομο ολοι μας βλεπουμε τον αλλο ως εχθρο Οι ΙΧδες βλεπουν τους συν-ποδηλατες και οδηγους δικυκλων με το βλεμα του "που πας ρε γατακι,εγω εχω το αυτοκινητο μου εδω που ιδρωσα για να το αγορασω και να το εχω γυαλισμενο,περναω,κανε στην ακρη και στα @@ μου τι λες" Οι συν-ποδηλατες αντιστοιχα βλεπουμε τα ΙΧ ως φονικα κουτια ,οπως και ειναι δηλαδη με αυτους που τα οδηγουν... και αυτο γιατι δεν εχουμε την καταλληλη παιδεια και ακομα και οταν ριχνεις στην μαπα του αλλου τους κανονες και τα καινουρια πραμματα που ισχυουν στον δρομο πολυ απλα δεν θελει να τα δεχτει,παροτι τα καταλαβαινει,γιατι πολυ απλα δεν θελει,βολευετε με αυτα που πιστευει....
suspiria Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 εγω ευτυχως δεν εχω πεσει ποτε τα 2 τελευταια χρονια που αρχισα να ξανακανω ποδηλατο αλλα μια φορα τρακαρα με εναν μικρο (με ποδηλατο) που μου βγηκε πισω απο ενα φορτηγο.ευτυχως δεν επαθα τιποτα.παντως τωρα τελευταια πληθαινουν ανησυχητικα τα τραγικα δυστυχηματα με θυματα ποδηλατες.
Adon1s Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 εγω τις προαλλες ημουν μπροστα απο το Ιπποκρατειο(Θεσσαλονικη) στο δεξι ακρο καθως ειχε κινηση,και ανοιξε την πορτα ενας απο το αυτοκινητο οταν περασα απο μπροστα και παραλιγο να επεφτα,ευτυχως ισσοροπησα Ο τυπας μιλουσε στο κινητο του με το που με βλεπει κοιταει την πορτα και φωναζει σιγα ρε μαλακα,και στο καπακι λεει στο τηλ "σε κλεινω,στυπησε το αμαξι μου ενας μαλακας με ποδηλατο" .... τι να ππεις τωρα....
PCharon Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Το κακο ειναι οτι στον δρομο ολοι μας βλεπουμε τον αλλο ως εχθρο Ως ποδηλάτης δε βλέπω τους άλλους ως εχθρούς, αλλά τον εαυτό μου ως εμπόδιο, δεδομένου πως ούτε στο οδόστρωμα, ούτε στο πεζοδρόμιο θα έπρεπε να κινούμαι, αλλά σε κάποιο ποδηλατόδρομο (ή πλατύ έρεισμα, όπως λέει και ο ΚΟΚ, αλλά δεν υπάρχει αυτό). στο καπακι λεει στο τηλ "σε κλεινω,στυπησε το αμαξι μου ενας μαλακας με ποδηλατο" .... Έλιωσα...
suspiria Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2010 και γω παντως προτιμω να πηγαινω απο μικρους δρομους με μικρη κυκλοφορια παρα απο κεντρικους.εχουν ενα κακο ομως.περισσοτερες λακουβες!
johnykim Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Μα φυσικά και τα ποδήλατα θεωρούνται οχήματα όταν κυκλοφορούν στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος. Όχι στο κέντρο καμίας λωρίδας, δε σου ανήκει καμία λωρίδα και φυσικά όχι προς τα μέσα (όπως βλέπω κάτι προκομένους να πηγαίνουν μεσ'τη μέση της κίνησης). Δεν μπορείς όμως συνέχεια να κάνεις αριστερά(λόγο παρκαρισμένων αυτοκινήτων) και μετά πάλι δεξιά στο άκρο της λουρίδας, και μετά πάλι αριστερά ,και ύστερα ξαναπάλι δεξιά άκρη άκρη..επειδή εγώ δεν το κάνω αυτό(το θεωρώ πιο επικίνδυνο), και επειδή αν το κάνω θα πρέπει να σταματάω κάθε φορά για να ξαναβγώ αριστερά, από την στιγμή που υπάρχουν παρκαρισμένα αυτοκίνητα ,διασχίζω το δρόμο σε κοντινή απόσταση με αυτά , άσχετα αν δεν υπάρχουν άλλα παρκαρισμένο μετά από λίγο.
Skylined Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Τέλος, μια σημείωση, όπου έχει λεωφορειολωρίδες ουσιαστικά ένα ποδήλατο είναι αδύνατον να κινηθεί στο οδόστρωμα. Ούτε στο δεξί της λεωφορειολωρίδας μπορείς, ούτε στο δεξί της πρώτης από μέσα λωρίδας (πάλι κινδυνεύεις πολύ) ούτε φυσικά να πας στη μέση του δρόμου ή στην αριστερή λωρίδα μπορείς. πεζοδρόμιο ή από αλλού... Ως ποδηλάτης δε βλέπω τους άλλους ως εχθρούς, αλλά τον εαυτό μου ως εμπόδιο, δεδομένου πως ούτε στο οδόστρωμα, ούτε στο πεζοδρόμιο θα έπρεπε να κινούμαι, αλλά σε κάποιο ποδηλατόδρομο (ή πλατύ έρεισμα, όπως λέει και ο ΚΟΚ, αλλά δεν υπάρχει αυτό). Είσαι αγχωμένος. Το συναίσθημα ότι είμαι εμπόδιο στην κυκλοφορία το αντιμετώπισα και γω στην αρχή αλλά μετά πήρα αέρα. Ίσως (?) το γεγονός ότι στις δύο ελληνικές μεγαλουπόλεις κυκλοφορούν σχετικά λίγα αν όχι ελάχιστα ποδήλατα έχει ως αποτέλεσμα κάποιοι ποδηλάτες να νιώθουν ότι δεν έχουν θέση στο δρόμο ενώ σε κάποιες περιοχές εκτός Ελλάδας σαν αυτή που μένω εγώ για παράδειγμα κυκλοφορούν ποδήλατα όπου και αν γυρίσεις να κοιτάξεις, συρμοί ολόκληροι, οπότε νιώθεις εντελώς κανονικός πάνω στο ποδήλατο και οι οδηγοί σε αντιμετωπίζουν σαν όχημα. Όπως και να χει το ποδήλατο είναι και θεωρείται όχημα και η θέση του είναι στο δρόμο (και στο βουνό αν είναι mountain), τουλάχιστο στην Αγγλία απαγορεύεται η ποδηλασία στο πεοδρόμιο και αν σε δει αστυνομικός σε στέλνει πάραυτα εκεί που ανήκεις, δηλαδή στο δρόμο Δε λέω να πηγαίνουμε στο κέντρο του δρόμου γιατί όπως και να το κάνουμε δε μπορούμε να τρέξουμε με 100 αλλά και το πεζοδρόμιο είναι εξίσου υπερβολή. Το λογικό είναι να ποδηλατούμε δεξιά αφήνοντας ένα μικρό περιθώριο για να κινούμαστε άνετα και αν από πίσω μας περιμένει η κίνηση αυτό είναι φυσιολογικό. ΠΑΝΤΑ το ποδήλατο καθυστερεί λίγο την κίνηση στη λωρίδα που κινείται, έτσι είναι και καλό είναι να το πάρουμε απόφαση πρώτα εμείς και μετά οι λοιποί οδηγοί. Και επίσης αν απαγορεύεται η ποδηλασία εντός της λεωφορειολωρίδας τότε πιάνουμε το δεξί της αμέσως επόμενης λωρίδας. Αν φοβόμαστε να κάνουμε κάτι τέτοιο τότε φωσφοριζέ ρουχισμός και καλός φωτισμός το βράδυ θα μας βοηθήσει να φοβόμαστε λιγότερο. Προσωπικά έχω πίσω και μπροστά φώτα που τα βλέπει ακόμα και τυφλός γι αυτό δε φοβάμαι
PCharon Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Αυτό που λες για τη διαφορά της αίσθησης μεταξύ πόλεων/περιοχών είναι πολύ σωστή παρατήρηση. Όντως ο καθένας μιλάει ανάλογα με τις διαδρομές που κάνει περισσότερο και με τις συνθήκες στον τόπο του. Είσαι αγχωμένος. Μη λες τέτοια, θα τρίζουν τα κόκκαλα των ποδηλάτων που έχω θάψει. Με μηνύματα "ας καθυστερούνε και λίγο" δε μπορώ να συμφωνήσω. Όταν αναγκάζεις άλλα οχήματα να κάνουν ελιγμούς τότε τους βάζεις σε δοκιμασία και πιθανό κίνδυνο και δυσχεραίνεις πολύ περισσότερους απ'όσους νομίζεις. Καθώς το ποδήλατο είναι συνήθως αργό όχημα, αυτή η διαδικασία συμβαίνει συνεχώς γύρω σου όσο είσαι στο δρόμο. Και επίσης αν απαγορεύεται η ποδηλασία εντός της λεωφορειολωρίδας τότε πιάνουμε το δεξί της αμέσως επόμενης λωρίδας. Δεν είναι το αν απαγορεύεται, δίπλα σε λεωφορεία δε παίζει να κινείσαι. Άσε που πάνε και σφαίρα πολλές φορές. Εδώ με αυτοκίνητο/μηχανάκι είσαι και κάνεις λίγο χώρο για καλό και για κακό περνώντας δίπλα σε μεγάλα οχήματα, πόσο μάλλον να χώνεσαι με ποδήλατο. Εν πάσει περιπτώσει, το "κινούμαι και προσέχουν οι άλλοι για μένα" δεν το θεωρώ ένδειξη κυκλοφοριακής παιδείας και θα επιμείνω σε αυτό.
Skylined Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2010 Εν πάσει περιπτώσει, το "κινούμαι και προσέχουν οι άλλοι για μένα" δεν το θεωρώ ένδειξη κυκλοφοριακής παιδείας και θα επιμείνω σε αυτό. Ούτε γω γι' αυτό δεν έγραψα τίποτα τέτοιο. Επίσης δεν έγραψα "ας καθυστερήσουν λίγο", δηλαδή ούτε μου κάνουν χάρη τα υπόλοιπα οχήματα ούτε είμαι αναίσθητος. Διαβαζοντάς αυτά που γράφεις αποφάσισα να διατυπώσω το εξής (καθόλου επαναστατικό) μανιφέστο: Η δεξιά μεριά της δεξιάς λωρίδας κάθε δρόμου εντός πόλεως ανήκει δικαιωματικά στους ποδηλάτες, δια νόμου ανθρώπινου αλλά και ηθικού. Η κυκλοφορία δύναται να επιβραθυνθεί ολίγον εξ αιτίας της παρουσίας των αλλά σε καμία περίπτωση δεν παρακωλύεται οπότε ο ποδηλάτης δεν έχει κανένα λόγο να μη νιώθει άνετος απέναντι στον εαυτό του και τους συνανθρώπους του. Ίσα ίσα αγαπητέ χάροντα καθένα ποδήλατο = μείον ένα αυτοκίνητο οπότε ο ποδηλάτης διευκολύνει την κυκλοφορία, δεν την εμποδίζει. Χμ, αν υπήρχαν πολλά ποδήλατα στους δρόμους της Αθήνας όπου γυρνάς πιστεύω ότι θα έβλεπες διαφορετικά τη θέση σου στο δρόμο ως ποδηλάτη. Και γω στην αρχή είχα πρόβλημα αλλά μετά διαπίστωσα ότι μου έδιναν προτεραιότητες και άλλα τέτοια, δηλαδή διαπίστωσα ότι με υπολογίζουν σαν όχημα και έτσι αισθάνθηκα μία άνεση. Αυτό δε βλέπω σε σένα, όχι ότι είσαι αγχωμένος απλά οι "απόψεις" μας για τη θέση μας στο δρόμο είναι διαφορετικές, δεν είναι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.