Προς το περιεχόμενο

Δυστυχημα με νεκρο ποδηλατη


liakjim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επίσης, τα τέλη των αναπηρικών αμαξιδίων θα είναι ελάχιστα, αφού και ελάχιστα κυκλοφορούν..

 

E εντάξει, αυτό μπορούμε να το διορθώσουμε βάζοντας φορους και στα καροτσάκια για μωρά. Αυτοί οι αλητήριοι οι γονείς, βλέπουν οτι εμείς με τα αυτοκίνητα παρκάρουμε πάνω στα πεζοδρόμια και έτσι (αντι να κάτσουν σπίτι τους) χρησιμοποιούν τους δρόμους των αυτοκινήτων μας και τους φθείρουν κιόλας.... τι να πεις... δεν υπάρχει φιλότιμο σε αυτό τον κόσμο....

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αλλά όσων αφορά την επαρχία γιατί βρε χρυσοί μου άνθρωποι δεν χρησιμοποιείται τον χωματόδρομο που βρίσκεται δίπλα στον επαρχιακό? Και πιο ωραία θα είναι η διαδρομή αφού θα περνάτε μέσα από την φύση, και πιο ασφαλής...

 

Επίσης θα μπορούσαν να το κόβουν και μέσα απ' τα χωράφια για να αποφεύγουν ντάτσουν, βοσκούς, πρόβατα...

Κατ' αρχήν δεν έχουν όλοι mountainbike. Πέραν αυτού, όταν κάποιος χρησιμοποιεί το ποδήλατο για μετακίνηση και όχι για βόλτα, επιλέγει τη πιο σύντομη διαδρομή, ειδικά όταν κάνει συχνά δρομολόγια.

Δημοσ.
Επίσης θα μπορούσαν να το κόβουν και μέσα απ' τα χωράφια για να αποφεύγουν ντάτσουν, βοσκούς, πρόβατα...

Κατ' αρχήν δεν έχουν όλοι mountainbike. Πέραν αυτού, όταν κάποιος χρησιμοποιεί το ποδήλατο για μετακίνηση και όχι για βόλτα, επιλέγει τη πιο σύντομη διαδρομή, ειδικά όταν κάνει συχνά δρομολόγια.

 

Συγνώμη, δεν ήξερα ότι οι ποδηλάτες εκτελελούν και χρέη courrier ή ταρίφα... Όσοι γνωρίζω και μετακινούνται με ποδήλατο εκτός πόλης, συνήθως είναι αθλητές, ή το κάνουν για άσκηση. Και φυσικά επειδή ο ίδιος μεγάλωσα στην επάρχια και πάντα ως παιδί είχα ποδήλατο, ξέρω πως δεν χρειάζεται mountain bike για να κινηθείς σε έναν χωματόδρομο... Επίσης οι χωματόδρομοι είναι συνήθως παράλληλοι με τον επαρχιακό, οπότε έχουν περίπου το ίδιο μήκος...

 

Πέρα από αυτο όμως, οι δρόμοι εκτός πόλης είναι για τα αυτοκίνητα και μόνο... Με την ίδια λογική θα έπρεπε να φτιάξουμε σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας πεζοδρόμια, γιατί μπορεί κάποιος να θέλει να πάει π.χ. από την Κομοτηνή στην Μαρώνεια με τα πόδια. Θέλει να επιλέξει την πιο γρήγορη διαδρομή, έχει κυριλέ παπουτσάκι για μπουζούκια που θα χαλάσει στον χωματόδρομο και πρέπει να πάει με ασφάλεια. Εάν τον χτυπήσει αυτοκίνητο θα φταεί ο ασυνείδητος οδηγός που πήγαινε με 110 (μέγιστο όριο διαδρομής)... Ας δούμε λίγο ρεαλιστικά τα πράγματα...

 

Υ.Γ. no offence!

 

EDIT: να ξεκαθαρίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν υπερασπίζομαι τον οδηγό και τον κάθε οδηγό. Απλά η γνώμη μου είναι πως όσο και αν φταίει ο άλλος, καλό είναι να παίρνεις και εσύ τα μέτρα σου, είσαι το ίδιο απερίσκεπτος με τον υπαίτιο, εαν δεν τα πάρεις...

Δημοσ.

Υπάρχουν και κάποιοι που κινούνται σχεδόν αποκλειστικά με ποδήλατο και όχι μόνο για άθληση/βόλτα. Πάνε στις δουλειές τους με αυτό, για καφέ, στις σχολές τους κλπ.

 

Επίσης, οι δρόμοι εκτός πόλης δεν είναι μόνο για αυτοκίνητα. Αν δε κάνω λάθος, σε επαρχιακό δρόμο επιτρέπεται η οδήγηση ποδηλάτου.

Δημοσ.
Υπάρχουν και κάποιοι που κινούνται σχεδόν αποκλειστικά με ποδήλατο και όχι μόνο για άθληση/βόλτα. Πάνε στις δουλειές τους με αυτό, για καφέ, στις σχολές τους κλπ.

 

Επίσης, οι δρόμοι εκτός πόλης δεν είναι μόνο για αυτοκίνητα. Αν δε κάνω λάθος, σε επαρχιακό δρόμο επιτρέπεται η οδήγηση ποδηλάτου.

 

Κανείς δεν μου απαγορεύει να μπώ στην μέση του δρόμου και να χορεύω ή να παίξω μπάλα... Θα το κάνω?

Δημοσ.

ενα πολυ χρησιμο ποστ που βρηκα για ποδηλατες αλλα και τους υπολοιπους οδηγους ωστε να γνωριζουν τις υποχρεωσεις και τα δικαιωματα τους αφιερωστε λιγα λεπτα και διαβαστε το :

 

Άρθρα του Κ.Ο.Κ. που αφορούν την οδήγηση ποδηλάτων.

Δημοσ.

πιο φρέσκος ΚΟΚ.

 

Ενδιαφέρον βρήκα τα

υπoχρεoύνται να κινoύνται κατά μήκoς oποιoυδήπoτε πρoς την κατεύθυνση της κυκλoφoρίας βατoύ ερείσματoς της oδoύ, εφόσoν υπάρχει, και δεν πρoκαλείται δυσχέρεια στoυς χρησιμoπoιoύντες αυτό, άλλως πλησίoν τoυ άκρoυ δεξιoύ τoυ oδoστρώματoς.

- Δηλαδή τα ποδήλατα αν κατάλαβα καλά πρέπει να κυκλοφορούν σε πεζοδρόμια κτλ αν είναι δυνατόν ή αλλιώς στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος (αν είναι δυνατόν δηλαδή να μην κυκλοφορούν στο δρόμο).

 

2. Oι oδηγoί πoδηλάτων, μoτoπoδηλάτων, μoτoσικλετών και τρίτροχων

οχημάτων υπoχρεoύνται, όταν oδηγoύν, να κρατoύν τo τιμόνι και με τα δύo

τoυς χέρια, εκτός αν δίνoυν σήμα σύμφωνα με τις διατάξεις τoυ παρόντoς

Kώδικα.

3. Oι oδηγoί πoδηλάτων υπoχρεoύνται να κατεβαίνoυν από αυτά και

να τα oδηγoύν βαδίζoντας, όταν δημιoυργείται εμπόδιo ή κίνδυνoς για την

κυκλoφoρία των πεζών.

- Μάλιστα.

 

1. Tα πoδήλατα επιβάλλεται να είναι εφoδιασμένα με ένα λευκό ή κίτρινo

φως μπρoστά και ένα ερυθρό φως και αντανακλαστικό στoιχείo πίσω, ως

και με έναν τoυλάχιστoν αντανακλαστήρα σε κάθε πλευρά. Oμoίως αντανα-

κλαστικό στoιχείo κίτρινoυ χρώματoς επιβάλλεται να τoπoθετείται σε κάθε

πoδoμoχλό.

Eξαιρoύνται της υπoχρέωσης να φέρoυν τα ως άνω φώτα, εφόσoν δεν κυ-

κλoφoρoύν τη νύκτα, τα πoδήλατα των oπoίων η διάμετρoς τρoχoύ δεν υπερ-

βαίνει τα 500 χιλιoστά, τα αγωνιστικά και τα oρειβατικά πoδήλατα.

- Μια χαρά η εξαίρεση, χα, πιάνει μπόλικα ποδήλατα.

Δημοσ.

1) Ποια θεωρούνται «αγωνιστικά»; Τα δρόμου/τριάθλου; Ή γενικά οποιαδήποτε χρησιμοποιούνται για αγώνες και όχι για βόλτα; Και αν ισχύει το δεύτερο, πως καταλαβαίνει ο αστυνομικός για το τι χρήση προορίζεται το ποδήλατο; Μήπως με το «αγωνιστικά» εννοεί όσα ποδήλατα συμμετέχουν σε κάποιο αγώνα, μόνο κατά τη διάρκεια του αγώνα;

 

2) Ποια θεωρούνται... «ορειβατικά»; Τα MTB γενικά; Ακόμα και αν κινούνται στο δρόμο και όχι στο βουνό;

 

Πολύ ξεκάθαρος ο ΚΟΚ. :P

Δημοσ.
Τελευταια παντως παρατηρω κατακορυφη αυξηση των ποδηλατιστων, οι οποιοι μαλιστα ειναι συνειδητοποιημενοι στη μεγαλη πλειοψηφια τους!

Εγω οταν κινουμαι με ποδηλατο, σεβομαι τα Στοπ οσο τιποτε αλλο, γνωριζοντας οτι αν περασω απο καπου οπου εχω στοπ, υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να με πατησει ενα αυτοκινητο, και πολυ καλα θα κανει.

 

Ομως δεν καταλαβαινω γιατι δεν θα πρεπει να κινουμαι αντιθετα σε μονοδρομο (ως ποδηλατης παντα).

Θα ειναι πιο ευκολο για ενα αυτοκινητο να με προσπερασει ενω το εχω απο πισω μου κινουμενος ορθα σε μονοδρομο;

Ισα ισα θα ειναι πιο δυσκολο, γιατι για να τον δω θα πρεπει να γυρισω το κεφαλι μου και αρα να διακινδυνεω πιθανη αποσταθεροποιηση της πορειας μου με ο,τι αυτο συνεπαγεται.

Ενω αν τον εχω μπροστα μου, ολα θα κυλησουν ομαλα πολυ ευκολοτερα.

Και μην μου πειτε οτι δεν θα με προσπερασει ετσι κι αλλιως οταν κινουμαι σωστα σε μονοδρομο, αυτα ειναι σεναρια επιστημονικης σαπουνοπερας :P

 

-Εαν τον έχεις μπροστά σου η δική σου ταχύτητα με τη δική του προστίθενται και ο χρόνος αντίδρασης και των 2 μειώνεται.

 

- Πρέπει να εξασκηθείς να το κάνεις ΧΩΡΙΣ να παρεκκλίνεις από την πορεία σου, ή το πιο απλό να πάρεις κράνος με καθρέπτη

 

- Πιο σημαντικό απο κράνη, επιγονατίδες κτλ, είναι η ορατότητα το βράδυ. Φώτα μπρός -πίσω που ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΟΥΝ (επιτρέπονται για τα ποδήλατα στην ΕΕ) και φανταχτερά ή ανακλαστικά ρούχα. Πάντως αρκετοί ποδηλάτες ειδικά στις μεγάλες πόλεις πάνε χύμα στο κύμα, παρότι ξέρουν οτι δεν είναι η Αθήνα κ η Θεσσαλονίκη , Μόναχο. Στο Μόναχο όλοι οι ποδηλάτες έχουν το δικαίωμα να οδηγούν επιθετικά ενάντια στους οδηγούς αυτοκινήτων κ πεζούς που μπαίνουν μέσα στον ποδηλατόδρομο όταν δεν πρέπει. Ειδικά φανάρια που σταματάνε τα αυτοκίνητα για να περάσουν ΣΥΡΜΟΙ στην κυριολεξία ποδηλάτων. Υπέροχα πράγματα... B)

Δημοσ.

επισης στην Γαλλια και την Αγγλια υπαρχουν απειρου μηκους δρομοι πλατους το πολυ 4 μετρων που συνδεουν τα χωρια καιτο Παρισι με τα γυρω χωρια και ειναι ΜΟΝΟ για ποδηλατα....

 

εγω στην Θεσσαλονικη εχω μια σφυριχτρα απο τους προσκοπους και οταν ειναι καποιο αυτοκινητο στον ποδηλατοδρομο η καποιος πεζος σφυραω και φευγει σε χρονο ρεκορ...και το τηλεφωνο της τροχαιας στην μνημη και επιτοπου σε ετοιμοτητα η φωτογραφικη μεχρι να ερθει η τροχαια(για τα παρκαρισμενα μιλαω)

 

Επισης ΜΕΣΑ στην πολη τον δρομο εχουν δικαιωμα να τον χρησιμοποιουν ολα τα τροχοφορα οχηματα,αρα και τα ποδηλατα..

ετσι οταν δεν υπαρχει προβλημα παρακωλησης της κινησης τα ποδηλατα ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να κινουνται σαν κανονικα οχηματα

Ετσι εγω χρησιμοποιω την λωριδα μου κινουμενος στο ΚΕΝΤΡΟ ΟΠΩΣ ειμαι υποχρεωμενος και αφηνω τους αποπισω να κορναρουν στο φαναρι...

 

 

το καλυτερο ειναι οταν σταματαω στα φαναρια και το στοπ και οι διπλανοι,μπροστινοι,πλαινοι οδηγοι με κοιτουν με το βλεμα του απορημενου που λεει "μακαλα,τι κανει αυτος εδω,γιατι δεν περναει?"

 

 

 

παντως οι ΙΧδες απορω γιατι εχουν αυτη την ταση της κοντρας και της ταχυτητας μεσα στην πολη.....

 

κινεισαι ρε φιλε με το αυτοκινητο στην Εγνατια και γκαζωνεις..και πες τρεχεις,οκ...νομιζεις θα πας εκει που θες να πας ΠΟΟΟΟΣΣΟΟΟΟ γρηγοροτερα?????? ενα 5ΛΕΠΤΟ το πολυ να εισαι ποιο μπροστα

 

 

το καλυτερο-ΤΕΛΟΣ- ειναι οταν προσπερνας τα σταματημενα στο μποτιλιαρισμα ΙΧ που προηγουμενως σε προσπερασαν κορναροντας και βριζοντας σε....

Δημοσ.
Ετσι εγω χρησιμοποιω την λωριδα μου κινουμενος στο ΚΕΝΤΡΟ ΟΠΩΣ ειμαι υποχρεωμενος και αφηνω τους αποπισω να κορναρουν στο φαναρι...

Φίλε μου αυτό που κάνεις είναι τραγικό και δεν έχεις καταλάβει καλά το πού πρέπει να κινείσαι... :o

 

λόγω τύφλας, ξαναματαπαραθέτω από τον ΚΟΚ:

υπoχρεoύνται να κινoύνται κατά μήκoς oποιoυδήπoτε πρoς την κατεύθυνση της κυκλoφoρίας βατoύ ερείσματoς της oδoύ, εφόσoν υπάρχει, και δεν πρoκαλείται δυσχέρεια στoυς χρησιμoπoιoύντες αυτό, άλλως πλησίoν τoυ άκρoυ δεξιoύ τoυ oδoστρώματoς.

 

Όπως βλέπεις, οι δρόμοι ΔΕΝ είναι για ποδήλατα, παρά μόνο κατ' ανάγκη (έλλειψη παράλληλου βατού ερείσματος) και οπωσδήποτε στο άκρο δεξιό του οδοστρώματος.

 

Κι εγώ πολύ θα το ήθελα να είμασταν Παρίσι, Μόναχο κτλ, αλλά όχι μόνο δεν υπάρχουν εδώ οι αντίστοιχοι δρόμοι, αλλά δεν έχουμε και τον ίδιο ΚΟΚ. Σε περίπτωση που δεν το έχετε προσέξει ο δικός μας ΚΟΚ είναι προσαρμοσμένος στο τί υπάρχει εδώ. Άρα μη λέμε ό,τι νά 'ναι... :o

 

(γι άλλη μια φορά, να αναφέρω πως είμαι ΚΑΙ οδηγός ΚΑΙ ποδηλάτης, κατά περίπτωση, προς αποφυγή σχολίων υπέρ προκατάληψης)

Δημοσ.
Βλέπω πολύ συχνά όταν κινούμε στην Αθήνα αλλά και στην επαρχία ποδηλάτες εντός του δρόμου να βολταρίζουν ανέμελα, και δεν ήταν λίγες οι φορές που κόντεψα να χτυπήσω άνθρωπο, γιατί έκανε μια στραβοτιμονία και βρέθηκε 10 εκατοστά πιο μέσα...

 

O KOK ορίζει σαφώς ότι πρέπει να κρατάς «αρκετή πλευρική απόσταση» όταν περνάς δίπλα από άλλους χρήστες του δρόμου. Για δίκυκλα δε, ορίζει την απόσταση αυτή στο 1 μέτρο. Επομένως - συγγνώμη που το λέω - αλλά αν κόντεψες να φας άνθρωπο για 10 εκατοστά, είσαι εσύ ο φταίχτης. Και ναι, είναι δικαίωμα οποιουδήποτε να βολταρίζει ανέμελα, δε χρειάζεται να είμαστε όλοι μονίμως στην πρίζα. Αντίθετα, είναι υποχρέωση όποιου κινείται στο δρόμο, να το κάνει μεριμνώντας για την ασφάλεια και τον υπόλοιπων χρηστών του.

 

Αλλά όσων αφορά την επαρχία γιατί βρε χρυσοί μου άνθρωποι δεν χρησιμοποιείται τον χωματόδρομο που βρίσκεται δίπλα στον επαρχιακό? Και πιο ωραία θα είναι η διαδρομή αφού θα περνάτε μέσα από την φύση, και πιο ασφαλής...

Ποιό χωματόδρομο; Ποιόν επαρχιακό; Βρες μου έναν τρόπο να πάει κάποιος μέχρι την Κόρινθο (πρέπει να περάσεις απ' την Κακιά Σκάλα, δε γίνεται αλλιώς). Αν η παλιά εθνική δεν είναι γι' αυτές τις δουλειές, τότε ποιός δρόμος είναι;

Δημοσ.

οι ποδηλατες που φτανουν μεχρι την επαρχια φορανε κολλητα ρουχα,γυαλια,και σχαρωτα παπουτισια και κανουν την προπονηση τους με αγωνιστικου τυπου ποδηλατα δρομου...........

 

για αυτο τον λογο δεν μπορουν να κινουνται στον ομορφο χωματοδρομο....

Δημοσ.

Δεν υπάρχουν χωματόδρομοι πλέον ούτε στην επαρχία.

 

Το πρόβλημα που έχω εγώ είναι ότι η πλειοψηφία των οδηγών (στην πόλη) μου δεν μπορεί να αντιληφθεί το πόσο γρήγορα μπορεί να κινείτε ένα ποδήλατο. Τους βλέπω ότι με είδαν και πάλι ανοίγουν πόρτα, βγαίνουν από το Stop κ.τ.λ. Όταν τους λέω "Δεν βλέπουμε"... Η ίδια απάντηση, "Σε είδα, αλλά δεν περίμενα να φτάσεις"...

 

Το πρώτο αξεσουάρ που πήρα για το ποδήλατο ήταν σέλα και το δεύτερο κόρνα.

Δημοσ.

Λοιπόν επειδή βαρέθηκα να διαβάζω μλκς πέρι ΚΟΚ, και ποδηλάτου, ειδικά τη στιγμή που ακόμα η νομοθεσία για τα ποδήλατα βρίσκεται ακόμα σε μεσαιωνικό στάδιο, διαβάστε το παρακάτω.

 

http://www.podilates.gr/?q=node/976

 

Όπως προείπαν και οι άλλοι έτσι κι εφαρμόζεις ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ τον ΚΟΚ, έχεις περισσότερες πιθανότητες να έχεις ατύχημα γιατί το υπόλοιπο σύνολο δεν τον εφαρμόζει και δεν σε προσέχει. Ο σημερινός ΚΟΚ δεν είναι σχεδιασμένος για ποδήλατα, κι επειδή ΔΕΝ υπάρχουν αρκετοί ποδηλατόδρομοι πρέπει να κάνουμε όλοι συμβιβασμούς.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...