pournaras Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Αύριο έχει πορεία. Αυριο ειναι Σαββατο, εχει ψωνια και καφε ζμπλατεια.
washcloud Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 ...τί λες βρε παιδί μου. Πού 'ναι τα χρόνια - ωραία χρόνια, που πλακωνόμεθα ωσάν το λεμόνι, για το δικαίωμα της έκφρασης - κατά του είτε πιο άμεσου είτε πιο έμμεσου παραγκωνισμού, και γινόμασταν και σούργελα, κάναμε αντιπάθειες, αρπάζαμε παρατηρήσεις και μέχρι και τα μη περεταίρω...Σε συσκευασία tetrapak πλέον, και με ISO9001. Και σκέφτομαι και λέω...Πολιτισμός! (...που 'ναι τα χρόνια - ωραία χρόνια, που έπεφτε βροχή η χλεύη, για τα σχόλια της μιας γραμμής, κερασάκι σε πολυόροφες τούρτες "μεταφοράς σχολίων και ειδήσεων"...Βροχή με βούλα, κι όλας...). Πού 'ναι τα χρόνια - ωραία χρόνια, που 'χες τραγούδια, μεσ' στην καρδιά, και λίγη τσίπα, στην παγωνιά... Α ρε γάτε, πόσο γάτος ήσουν. Όχι ότι δεν το 'ξερα - αλλά να, λέμε τώρα... ...Κατά τ' άλλα : Τώρα ότι έχασε ένας συνάνθρωπος μας την ακοή του ναι μεν είναι κρίμα, αλλά και από την άλλη ατυχήματα συμβαίνουν, τι διάολο νομίζεται, όποτε ένα όργανο της τάξης τραυματίζει έναν πολίτη αυτό είναι «Στοχευμένη επίθεση κατά της μαχόμενης εργατιάς!!» Be real pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:) Φίλε Στέλιο, όταν ένα κράτος=εξουσία=δυνατότητα να υπάρχεις με πολλούς τρόπους - σε αντιπαραβολή με μόνο τον έναν ώστε να μην υπάρχεις=ψήφος, κυνηγάει, πλακώνει, τραυματίζει, σκοτώνει ακόμα, τότε ΕΙΣΑΙ real όταν κάνεις πορείες, όταν ΦΤΑΝΕΙΣ να κοπανιέσαι με ΜΑΤ, όταν η ΔΙΑΣ σου γαμεί τον Δία. Κι όταν πεθαίνουν τρεις+ένας από ασφυξία, ελέω "αγνώστων", ενώ η κοινή λογική έλεγε προστασία απέναντι σε εκατό χιλιάδες, δεν μπορούν, δεν ΓΙΝΕΤΑΙ να εξισωθούν ούτε καν με ένα σπασμένο τύμπανο, όταν αυτό σπάει από ένστολο χέρι. Δεν γίνεται να εξισωθούν οι ευθύνες ενός ένστολου εργαζομένου, δεν γίνεται να δικαιολογηθούν ως "ατυχήματα". Ξέρεις γιατί; Γιατί ο ένστολος θεσμοθετημένος είναι. Γιατί όταν ο ένστολος και "άγνωστος" να παραμείνει, μπορείς κατευθείαν να πας στον προϊστάμενό του, υπηρεσιακό ή και πολιτικό, και να του γαμήσεις ό,τι έχει και δεν έχει, για να σταματήσει να οπλίζει το χέρι του. Εκτός κι αν δηλαδή δεχτούμε κι ΑΠΟδεχτούμε ότι βρίσκεται εκεί γι' αυτή ακριβώς τη δουλειά : για να οπλίζει χέρια. Υπ' όψιν βέβαια αν το κάνουμε, ο στρατός δεν πέφτει μετά και πολύ μακρυά. ...Έτσι λοιπόν που λες, δεν κάνει να λέμε "συνέρθετε, ατύχημα ήταν, helloooo", όταν το χέρι οπλίζεται, ενάντια στην εργατιά, στους ανέργους, στους τραγικομισθοπένητες, στα κομματόσκυλα, στα συνδικαλόσκυλα, στα χουλιγκάνια, στην τσογλαναρία, στην πιτσιρικαρία, στα γενικώς κωλόπαιδα, στα Εκαλόπαιδα που φέτος θα τη βγάλουν Ικαρία. Όπως δε γίνεται να δικάσεις το ίδιο τον Αγιάννη με τον Βαρδινογιάννη.
status Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Φίλε Στέλιο, όταν ένα κράτος=εξουσία=δυνατότητα να υπάρχεις με πολλούς τρόπους - σε αντιπαραβολή με μόνο τον έναν ώστε να μην υπάρχεις=ψήφος, κυνηγάει, πλακώνει, τραυματίζει, σκοτώνει ακόμα, τότε ΕΙΣΑΙ real όταν κάνεις πορείες, όταν ΦΤΑΝΕΙΣ να κοπανιέσαι με ΜΑΤ, όταν η ΔΙΑΣ σου γαμεί τον Δία. Κι όταν πεθαίνουν τρεις+ένας από ασφυξία, ελέω "αγνώστων", ενώ η κοινή λογική έλεγε προστασία απέναντι σε εκατό χιλιάδες, δεν μπορούν, δεν ΓΙΝΕΤΑΙ να εξισωθούν ούτε καν με ένα σπασμένο τύμπανο, όταν αυτό σπάει από ένστολο χέρι. Δεν γίνεται να εξισωθούν οι ευθύνες ενός ένστολου εργαζομένου, δεν γίνεται να δικαιολογηθούν ως "ατυχήματα". Ξέρεις γιατί; Γιατί ο ένστολος θεσμοθετημένος είναι. Γιατί όταν ο ένστολος και "άγνωστος" να παραμείνει, μπορείς κατευθείαν να πας στον προϊστάμενό του, υπηρεσιακό ή και πολιτικό, και να του γαμήσεις ό,τι έχει και δεν έχει, για να σταματήσει να οπλίζει το χέρι του. Εκτός κι αν δηλαδή δεχτούμε κι ΑΠΟδεχτούμε ότι βρίσκεται εκεί γι' αυτή ακριβώς τη δουλειά : για να οπλίζει χέρια. Υπ' όψιν βέβαια αν το κάνουμε, ο στρατός δεν πέφτει μετά και πολύ μακρυά. ...Έτσι λοιπόν που λες, δεν κάνει να λέμε "συνέρθετε, ατύχημα ήταν, helloooo", όταν το χέρι οπλίζεται, ενάντια στην εργατιά, στους ανέργους, στους τραγικομισθοπένητες, στα κομματόσκυλα, στα συνδικαλόσκυλα, στα χουλιγκάνια, στην τσογλαναρία, στην πιτσιρικαρία, στα γενικώς κωλόπαιδα, στα Εκαλόπαιδα που φέτος θα τη βγάλουν Ικαρία. Όπως δε γίνεται να δικάσεις το ίδιο τον Αγιάννη με τον Βαρδινογιάννη. Δεν είπα για αρχή ότι υπάρχει άνθρωπος γεννημένος και μη που να υπάγεται στης τάξεις της αστυνομίας και να σηκώνεται το πρωί και να κοιτάει τον εαυτό του στον καθρέπτη και να «σκέφτεται ότι 5 άτομα για σκότωμα είναι καλό ρεκόρ.» Λέω ότι υπάρχουν ΠΑΝΤΟΎ οι πιθανότητες να συμβεί ατύχημα, έτσι όπως το λες εσύ τότε θα έπρεπε να είναι δολοφόνοι και οι κατασκευαστές μαχαιριών που μαχαίρωσες κατά λάθος έναν άνθρωπο και οι πλακάδες που έβαλαν τα πλακάκια στο μπάνιο σου και γλίστρησες. Γιατί και αυτοί «θεσμοθετημένοι» είναι να παρέχουν μια υπηρεσία. Τώρα το ότι ΕΣΎ θα πας στην πορεία, καλός έχοντας στο νου σου τον αγώνα, (και πολύ καλά κάνεις) και έρθει εκείνη η στιγμή που θα συμβεί το ατύχημα ε δε θα πει ότι ο άλλος είναι δολοφόνος. Αν είχαν τόσο καλά χέρια και κούφεναν όποιον στοχεύουν τότε μπασκετμπολίστες θα ήταν, όχι αστυφύλακες. Μερικοί τον Χ χώρου έχουν θέμα με τα σώματα ασφαλείας (αλήθεια αυτοί όταν πήγαν φαντάροι..τεσπα..), αυτό χρίζει ψυχιάτρου, γιατί δεν ένας σώφρον άνθρωπος δεν πηδάει πάνω σε αστυνόμο με το που τον δει, έχει συμπλέγματα. Δεν μου αρέσει να παίρνω μεριές (ή εμάς ή με ΤΣΗ άλλους) το αντιπαθώ και το ξέρεις, προσπαθώ να σκέφτομαι καθαρά χωρίς πάθη, αν μου φαίνεται εμένα σαν ατύχημα (βλέπε τροχιά) ε συγγνώμη κιόλας, καλός ή κακός θα το πω ότι ήταν γιατί είναι δικό μου πιστεύω κ όχι του «κόμματος».
Tilemaxx Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Είχα την εντύπωση για το αντίθετο. Σε ενα κανάλι είχε ρεπορτάζ. Τεσπα.
@@sos@@ Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Παλιοχαρακτήρες, με αναγκάσατε να βάλω +1 σε άρθρο του aristerotera, για όνομα της αγαπητής παναγίας μουα;; ναι η σως ποσταρε μια ψευδη ειδηση. δεν πειραζει κανεναν. ας κατσουμε ολοι να κουβεντιασουμε και να "αναλυσουμε" μια ψευτικη ειδηση. καθόλου ψευδή ... Εντωμεταξύ θα βλέπει η @@sos@@ ποια άτομα την υποστήριξαν και θα τρίβει τα μάτια της.. ...ή στραβός είναι ο γυαλός τώρα τελευταία ή στραβά αρμενίζω εγώ τελευταίως... δε το υπονοω. το λεω κανονικα. έκανες λάθος δεν συνέβη ούτε θα συνέβαινε ποτές αυτό που λες... Τώρα ότι έχασε ένας συνάνθρωπος μας την ακοή του ναι μεν είναι κρίμα, αλλά και από την άλλη ατυχήματα συμβαίνουν, τι διάολο νομίζεται, όποτε ένα όργανο της τάξης τραυματίζει έναν πολίτη αυτό είναι «Στοχευμένη επίθεση κατά της μαχόμενης εργατιάς!!» παρατήρησε καλά αυτό το video που διαρκεί μόνο 1.36. ατυχήματα βλέπεις ή στοχευμένες επιθέσεις; ...τί λες βρε παιδί μου.Πού 'ναι τα χρόνια - ωραία χρόνια, που πλακωνόμεθα ωσάν το λεμόνι, για το δικαίωμα της έκφρασης - κατά του είτε πιο άμεσου είτε πιο έμμεσου παραγκωνισμού, και γινόμασταν και σούργελα, κάναμε αντιπάθειες, αρπάζαμε παρατηρήσεις και μέχρι και τα μη περεταίρω...Σε συσκευασία tetrapak πλέον, και με ISO9001. Και σκέφτομαι και λέω...Πολιτισμός! (...που 'ναι τα χρόνια - ωραία χρόνια, που έπεφτε βροχή η χλεύη, για τα σχόλια της μιας γραμμής, κερασάκι σε πολυόροφες τούρτες "μεταφοράς σχολίων και ειδήσεων"...Βροχή με βούλα, κι όλας...). Πού 'ναι τα χρόνια - ωραία χρόνια, που 'χες τραγούδια, μεσ' στην καρδιά, και λίγη τσίπα, στην παγωνιά... Α ρε γάτε, πόσο γάτος ήσουν. Όχι ότι δεν το 'ξερα - αλλά να, λέμε τώρα... ...μουάτς ... Λέω ότι υπάρχουν ΠΑΝΤΟΎ οι πιθανότητες να συμβεί ατύχημα, έτσι όπως το λες εσύ τότε θα έπρεπε να είναι δολοφόνοι και οι κατασκευαστές μαχαιριών που μαχαίρωσες κατά λάθος έναν άνθρωπο και οι πλακάδες που έβαλαν τα πλακάκια στο μπάνιο σου και γλίστρησες. Γιατί και αυτοί «θεσμοθετημένοι» είναι να παρέχουν μια υπηρεσία. Τώρα το ότι ΕΣΎ θα πας στην πορεία, καλός έχοντας στο νου σου τον αγώνα, (και πολύ καλά κάνεις) και έρθει εκείνη η στιγμή που θα συμβεί το ατύχημα ε δε θα πει ότι ο άλλος είναι δολοφόνος. Αν είχαν τόσο καλά χέρια και κούφεναν όποιον στοχεύουν τότε μπασκετμπολίστες θα ήταν, όχι αστυφύλακες. ...άιντες να γράψω ... χμμ φίλε status νομίζω πως κάνεις λάθος, όταν υπάρχει πρόθεση ή εγκληματική αμέλεια δεν μιλάμε για ατύχημα,στο 99 τις 100 των περιπτώσεων,, όταν ο κατασκευαστής μαχαιριών κατασκευάζει μαχαίρια με σκόπιμη αστοχία υλικού και με πρόθεση να σκοτώνουν ή να τραυματίζουν τα ίδια και μόνα τους είναι δολοφόνος, ένας ηλεκτρολόγος όταν φτιάξει μια εγκατάσταση με πρόθεση να τιναχτεί το σπίτι στον αέρα είναι δολοφόνος, στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για δεκάδες χειροβομβίδες κρότου λάμψης μέσα σε ένα πλήθος, μιλάμε για τον ορισμό της πρόθεσης... αν ήθελαν μόνο να τρομάξουν τους διαδηλωτές θα τις ρίχναν στον αέρα ... μιλάμε για στοχευμένες επιθέσεις με κίνδυνο να τραυματίσουν ή καλύτερα χωρίς να τους νοιάξει αν τραυματίσουν ... Μερικοί τον Χ χώρου έχουν θέμα με τα σώματα ασφαλείας (αλήθεια αυτοί όταν πήγαν φαντάροι..τεσπα..), αυτό χρίζει ψυχιάτρου, γιατί δεν ένας σώφρον άνθρωπος δεν πηδάει πάνω σε αστυνόμο με το που τον δει, έχει συμπλέγματα.ή συνείδηση του τι ακριβώς παίζεται... …ΤΖΙΝΟ (ένας εργάτης): Άκουσα ότι συζητάτε για τα κοινωνικά ζητήματα τα βράδια και ήρθα να κάνω, με την άδειά σας κύριοι, μια ερώτηση στον φίλο μου τον Τζόρτζιο. Πες μου, είναι αλήθεια ότι εσείς σι αναρχικοί Θέλετε να καταργήσετε την αστυνομία; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Φυσικά. Γιατί, δεν συμφωνείς; Από πότε έγινες φίλος της αστυνομίας και των καραμπινιέρων; ΤΖΙΝΟ: Δεν είμαι φίλος τους και το ξέρεις. Όμως δεν είμαι και φίλος των δολοφόνων και των κλεφτών, και Θα ήθελα η περιουσία μου και η ζωή μου να προστατεύονται ..και μάλιστα καλά. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Και ποιος θα σε προστατεύσει από τους προστάτες; Νομίζεις ότι αναίτια σι άνθρωποι γίνονται κλέφτες και δολοφόνοι; Νομίζεις ότι ο καλύτερος τρόπος για να είμαστε ασφαλείς είναι να βάλουμε πάνω απ’ το κεφάλι μας μια συμμορία, η οποία, με την πρόφαση ότι μας προστατεύει. θα μας καταπιέζει, Θα μας εκβιάζει και θα κάνει χίλιες φορές μεγαλύτερο κακό από όσο όλοι οι κλέφτες και οι δολοφόνοι μαζί; Δεν Θα ήταν καλύτερα να εξαλείψουμε τις αιτίες του κακού έτσι ώστε όλοι να μπορούν να ζουν καλά, χωρίς ν’ αρπάζουν την μπουκιά απ’ το στόμα του συνανθρώπου τους, και όλοι να μπορούν να μορφώνονται και να αναπτύσσουν την προσωπικότητά τους, αποβάλλοντας από την καρδιά τους τα φθοροποιά πάθη της ζήλιας, του μίσους και της εκδίκησης; ΤΖΙΝΟ: Μα τι λες! Οι άνθρωποι είναι κακοί εκ φύσεως, κι ον δεν υπήρχαν νόμοι, δικαστές, στρατιώτες κι αστυνομικοί να μας συγκρατούν, Θα κατασπαράζαμε ο ένας τον άλλον σαν πεινασμένοι λύκοι. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Αν είναι έτσι όπως τα λες, θα υπήρχε ένας ακόμη λόγος για να μην δώσουμε σε κανέναν την εξουσία να κυβερνά και να ορίζει την ελευθερία των άλλων. Αναγκασμένος να μάχεται εναντίον όλων, κάθε άνθρωπος με συνηθισμένη δύναμη Θα διέτρεχε τον ίδιο κίνδυνο σ’ αυτήν την μάχη και θα μπορούσε να είναι είτε χαμένος, είτε κερδισμένος. Θα ήμαστε άγριοι, αλλά τουλάχιστον θα μπορούσαμε να απολαύσουμε την σχετική ελευθερία της ζούγκλας και τα άγρια ένστικτα των θηρίων. Αν όμως δίναμε εκουσίως σε ορισμένους το δικαίωμα και την εξουσία να επιβάλουν την θέλησή τους, τότε, αφού για σένα το γεγονός και μόνο ότι είμαστε άνθρωποι μάς ωθεί στον αλληλοσπαραγμό, Θα ήταν σαν να δεχόμαστε από μόνοι μας την σκλαβιά και την φτώχεια. Όμως αυταπατάσαι, καλέ μου φίλε. Η ανθρωπότητα είναι καλή ή κακή ανάλογα με τις συνθήκες. Αυτό που είναι κοινό στα ανθρώπινα όντα είναι το ένστικτό της αυτοσυντήρησης και η επιθυμία για ευημερία και πλήρη ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους. Αν για να ζεις καλά θα έπρεπε να κακομεταχειρίζεσαι τους άλλους, ελάχιστοι μόνο Θα είχαν το απαραίτητο σθένος να αντισταθούν στον πειρασμό. Αν βάλεις όμως τους ανθρώπους να ζήσουν σε μια κοινωνία μαζί με τους συνανθρώπους τους με συνθήκες ευνοϊκές για την ευημερία και την ανάπτυξή τους, θα απαιτηθεί μεγάλη προσπάθεια για να είναι κακοί, όπως ακριβώς σήμερα απαιτείται μεγάλη προσπάθεια για να είναι καλοί ΤΖΙΝΟ: Εντάξει, ίσως και να είναι όπως τα λες. Εν τω μεταξύ όμως, καθώς αναμένουμε την κοινωνική αλλαγή, η αστυνομία αποτρέπει την διάπραξη εγκλημάτων. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Την αποτρέπει;... ΤΖΙΝΟ: Εννοώ ότι αποτρέπει μεγάλο αριθμό εγκλημάτων και οδηγεί ενώπιον της δικαιοσύνης τους δράστες όσων εγκλημάτων δεν μπόρεσε να αποτρέψει. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Ούτε αυτό αληθεύει. Η ύπαρξη της αστυνομίας δεν επηρεάζει σχεδόν καθόλου τον αριθμό και την βαρύτητα των εγκλημάτων. Στην πραγματικότητα, όσο κι αν αναμορφωθεί η οργάνωση της δικαστικής εξουσίας, της αστυνομίας και των φυλακών, ή αυξομειωθεί ο αριθμός των αστυνομικών, αν οι οικονομικές και ηθικές συνθήκες των ανθρώπων παραμένουν αμετάβλητες, η εγκληματικότητα θα παραμείνει λίγο-πολύ σταθερή. Απ’ την άλλη, αρκεί η ελάχιστη αλλαγή των σχέσεων μεταξύ των ιδιοκτητών και των εργαζομένων, ή μια αλλαγή στην τιμή των σιτηρών ή των άλλων ειδών πρώτης ανάγκης, ή μια κρίση που Θα αφήσει τους εργαζόμενους άνεργους, ή η εξάπλωση των ιδεών μας που ανοίγουν νέους ορίζοντες στους ανθρώπους, κάνοντάς τους να χαμογελούν με ανανεωμένη ελπίδα, για να σημειωθεί αμέσως μια αύξηση ή μείωση του αριθμού των εγκλημάτων. Η αστυνομία, είναι αλήθεια, στέλνει τους παραβατικούς στην φυλακή -όταν καταφέρνει να τους συλλάβει. Αυτό όμως, εφ’ όσον δεν αποτρέπει την διάπραξη νέων εγκλημάτων, είναι ένα κακό που προστίθεται σε ένα άλλο κακό, μια ακόμη περιττή συμφορά για την ανθρωπότητα. Ακόμα όμως κι αν η αστυνομία κατορθώνει να αποτρέψει κάποια εγκλήματα, αυτό σίγουρα δεν φτάνει για να αντισταθμίσει τα εγκλήματα που η ίδια προκαλεί και τις ταλαιπωρίες που υφίσταται ο λαός εξ αιτίας της. Η Ίδια η λειτουργία που επιτελούν, καθιστά τους αστυνομικούς ύποπτους στα μάτια όλου του λαού και τους φέρνει σε σύγκρουση μαζί του. Τους κάνει ανθρωποκυνηγούς και τους οδηγεί στην φιλοδοξία να εξιχνιάσουν κάποιες «βαρύγδουπες» υποθέσεις εγκλημάτων, ενώ τους δημιουργεί μια ιδιαίτερη νοοτροπία που πολύ συχνά τους κάνει να αναπτύξουν κάποια σαφώς αντικοινωνικά αισθήματα. Δεν είναι σπάνια η περίπτωση κάποιου αξιωματικού της αστυνομίας που, ενώ Θα έπρεπε να αποτρέψει ή να εξιχνιάσει ένα έγκλημα, άντ’ αυτού το προκαλεί ή το επινοεί, για να προωθήσει την καριέρα του ή απλώς για να Θεωρηθεί σπουδαίος ή απαραίτητος. ΤΖΙΝΟ: Μα τότε οι αστυνομικοί Θα ήταν ίδιοι με τους εγκληματίες! Αυτό συμβαίνει καμιά φορά, κυρίως επειδή οι αστυνομικοί δεν στρατολογούνται πάντα από τα καλύτερα τμήματα του πληθυσμού, αλλά γενικώς. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Γενικώς το περιβάλλον ασκεί μια αδυσώπητη επίδραση στον άνθρωπο, και η επαγγελματική διαστροφή πλήττει ακόμα κι εκείνους που επιζητούν την βελτίωση των πραγμάτων. Για πες μου όμως: τι μπορεί να προκύψει ή να γεννηθεί από την ηθική εκείνων που είναι υποχρεωμένοι ως εκ του μισθού τους να διώκουν, να συλλαμβάνουν και να βασανίζουν οποιονδήποτε τους υποδεικνύουν οι ανώτεροί τους, χωρίς να νοιάζονται αν αυτός είναι αθώος ή ένοχος -ένας άγγελος ή ένας εγκληματίας; ΤΖΙΝΟ: Ναι... αλλά... ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Επίτρεψε μου να πω κάποια πράγματα για την καρδιά του ζητήματος. Δηλαδή για τα λεγόμενα αδικήματα, τα οποία η αστυνομία αναλαμβάνει να περιορίσει ή να αποτρέψει. Ασφαλώς, ανάμεσα στις πράξεις που τιμωρεί ο νόμος υπάρχουν κι εκείνες που είναι —και πάντα Θα είναι— κακές. Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις που οφείλονται στην κτηνωδία και στην απόγνωση, στις οποίες οδηγεί τους ανθρώπους η φτώχεια. Γενικώς, πάντως,, οι πράξεις που τιμωρούνται είναι εκείνες που Θίγουν τα προνόμια της ανώτερης τάξης κι εκείνες που εμποδίζουν την κυβέρνηση από την άσκηση της εξουσίας της. Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, η αστυνομία χρησιμεύει στο να προστατεύει. αποτελεσματικά ή μη, όχι την κοινωνία ως σύνολο, αλλά την ανώτερη τάξη, και να κρατά τους ανθρώπους υποταγμένους. Μίλησες για κλέφτες. Υπάρχει μεγαλύτερος κλέφτης από τους ιδιοκτήτες που πλουτίζουν κλέβοντας το προϊόν της δουλειάς των εργαζομένων; Μίλησες για δολοφόνους. Ποιος είναι μεγαλύτερος δολοφόνος από τους καπιταλιστές, οι οποίοι, μη απαρνούμενοι το προνόμιό τους να εξουσιάζουν και να ζουν χωρίς να εργάζονται, είναι η αιτία των φρικτών στερήσεων και του πρόωρου θανάτου εκατομμυρίων εργατών, για να μην μιλήσουμε για τις εκατόμβες των παιδιών; Αυτοί οι κλέφτες κι οι δολοφόνοι, πολύ πιο ένοχοι και πολύ πιο επικίνδυνοι από εκείνους τους φουκαράδες που εξωθούνται στο έγκλημα από τις άθλιες συνθήκες ζωής τους, δεν απασχολούν διόλου την αστυνομία. Ακριβώς το αντίθετο!... ΤΖΙΝΟ: Εν ολίγοις, πιστεύεις ότι, όταν πραγματοποιηθεί η επανάσταση, η ανθρωπότητα Θα γίνει ως δια μαγείας μια κοινωνία αγγέλων. Ο καθένας Θα σέβεται τα δικαιώματα του άλλου, Θα εύχεται το καλύτερο για τον συνάνθρωπό του και Θα τον στηρίζει. Δεν Θα υπάρχουν πια το μίσος και η ζήλια .. .αλλά ένας επίγειος παράδεισος. Μα τι ανοησίες είναι αυτές; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Κάθε άλλο! Δεν υποστηρίζω ότι η ηθική αλλαγή θα επέλθει ξαφνικά, ως δια μαγείας. Φυσικά μια μεγάλη, μια τεράστια αλλαγή θα συμβεί λόγω του απλού γεγονότος ότι το ψωμί Θα είναι εξασφαλισμένο και η ελευθερία Θα έχει κατακτηθεί. Όμως όλα τα φθοροποιά πάθη, που έχουν καλλιεργηθεί μέσα μας από την τόσο μακροχρόνια επίδραση της σκλαβιάς και του αλληλοσπαραγμού, δεν θα εξαφανιστσύν αμέσως. Θα ψ να υπάρχουν για μια μεγάλη περίοδο εκείνοι που Θα ενδίδουν στον πειρασμό να επιβάλουν την θέλησή τους σε άλλους με την βία, που Θα θέλουν να εκμεταλλευτούν ευνοϊκές περιστάσεις για να αποκτήσουν προνόμια, που Θα νιώθουν μια αποστροφή για την εργασία εξ αιτίας των συνθηκών σκλαβιάς στις οποίες αναγκάζονται σήμερα να εργάζονται, και πάει λέγοντας. ΤΖΙΝΟ: Επομένως, ακόμα και μετά την επανάσταση Θα πρέπει να προστατευόμαστε από τους εγκληματίες; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Πολύ πιθανό. Αρκεί αυτοί που Θα Θεωρούνται τότε εγκληματίες να μην είναι εκείνοι που προτιμούν να ξεσηκωθούν παρά να πεθάνουν από την πείνα, ούτε βέβαια εκείνοι που αντιμάχονται την σημερινή κοινωνική οργάνωση και επιθυμούν να την αντικαταστήσουν με μια καλύτερη, αλλά εκείνοι που βλάπτουν τους άλλους κι εκείνοι που καταπατούν την προσωπική αξιοπρέπεια, την ελευθερία και την ευημερία των άλλων. ΤΖΙΝΟ: Εντάξει Άρα, πάντοτε Θα χρειάζεται μια αστυνομική δύναμη. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Όχι, σε Καμία περίπτωση. Θα ήταν στ’ αλήθεια μεγάλη ανοησία προκειμένου να προστατευτούμε από λίγους βίαιους, λίγους άεργους και κάποιους διεφθαρμένους ανθρώπους, να ιδρύσουμε μια σχολή αεργίας και βίας, και να οργανώσουμε ένα σώμα από μαχαιροβγάλτες που Θα εθιστούν να Θεωρούν τους πολίτες επικίνδυνους και Θα κάνουν το ανθρωποκυνηγητό κύρια και μοναδική τους απασχόληση. ΤΖΙΝΟ: Και τι Θα κάνουμε τότε; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Θα προστατέψουμε οι ίδιοι τους εαυτού; μας. ΤΖΙΝΟ: Και νομίζεις ότι αυτό είναι εφικτό; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Όχι μόνο νομίζω ότι είναι εφικτό να αυτοπροστατεύονται σι άνθρωποι χωρίς να αναθέτουν σε κανέναν την ειδική αποστολή της υπεράσπισης της κοινωνίας, αλλά είμαι βέβαιος ότι αυτή είναι η μόνη αποτελεσματική μέθοδος. Πες μου Τώρα: αν αύριο έρθει σε σένα κάποιος καταζητούμενος από την αστυνομία, Θα τον καταδώσεις; ΤΖΙΝΟ: Τι; Είσαι τρελός; Δεν Θα το έκανα ακόμα κι αν ήταν ο χειρότερος δολοφόνος. Για τι με περνάς, για μπάτσο; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Α, έτσι! Η δουλειά του αστυνομικού πρέπει να είναι άθλια, εφ’ όσον όποιος διαθέτει αυτοσεβασμό αισθάνεται ντροπή όταν την αναλαμβάνει, ακόμα κι αν την Θεωρεί χρήσιμη και απαραίτητη για την κοινωνία. Τώρα. πες μου και κάτι άλλο: αν συναντούσες έναν πάσχοντα από μια μολυσματική ασθένεια ή κάποιον επικίνδυνο ψυχοπαθή, Θα τον πήγαινες στο νοσοκομείο; ΤΖΙΝΟ: Φυσικά. ΤΖΌΡΤΖΙΟ: Ακόμα και με την βία; ΤΖΙΝΟ: Ναι. Το καταλαβαίνεις... Αν τους άφηνα ελεύθερους Θα μπορούσαν να βλάψουν πολύ κόσμο! ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Εξήγησέ μου λοιπόν γιατί δεν θα κατέδιδες με τίποτα έναν δολοφόνο, την στιγμή που θα πήγαινες ακόμη και με την βία στο νοσοκομείο έναν ψυχοπαθή ή έναν πάσχοντα από λοιμώδη νόσο; ΤΖΙΝΟ: Λοιπόν, πρώτα απ’ όλα Θεωρώ απεχθές το να είναι κάποιος αστυνομικός, ενώ τιμητικό και ανθρωπιστικό το να θεραπεύει άρρωστους ανθρώπους. ΤΖΌΡΤΖΙΟ: ‘Ήδη λοιπόν μπορείς να αντιληφθείς ότι η πρώτη συνέπεια της ύπαρξης αστυνομίας είναι να κάνει τους πολίτες να νίπτουν τας χείρας τους όσον αφορά την κοινωνική άμυνα. και, στην πραγματικότητα, να τους κάνει να παίρνουν το μέρος εκείνων που, δικαίως ή αδίκως, αυτή καταδιώκει. ΤΖΙΝΟ: Επίσης, όταν πηγαίνω κάποιον στο νοσοκομείο ξέρω ότι τον αφήνω στα χέρια των γιατρών, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να τον θεραπεύσουν, έτσι ώστε, όταν Θα πάρει εξιτήριο να μην αποτελεί πλέον απειλή για τους άλλους. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα κι αν δεν μπορούν να τον θεραπεύσουν, θα προσπαθήσουν να απαλύνουν τον πόνο του και ποτέ δεν θα τον υποβάλουν σε οδυνηρότερη θεραπεία, πλην της αυστηρά απαραίτητης. Αν οι γιατροί δεν έκαναν το καθήκον τους, θα τους ανάγκαζε να το κάνουν ο λαός, διότι είναι κοινός τόπος ότι οι άνθρωποι νοσηλεύονται στα νοσοκομεία για να θεραπευτούν και όχι για να βασανίζονται. Αντιθέτως, όταν κάποιος παραδώσει έναν άνθρωπο στους αστυνομικούς, αυτοί από φιλοδοξία Θα προσπαθήσουν να τον ενοχοποιήσουν, ενδιαφερόμενοι ελάχιστα για το αν είναι αθώος ή ένοχος. ‘Ύστερα θα τον ρίξουν στην φυλακή, όπου, αντί να προσπαθήσουν να τον βελτιώσουν φροντίζοντάς τον στοργικά, θα κάνουν τα πάντα για να υποφέρει, εξαγριώνοντάς τον ακόμη περισσότερο. Κατόπιν Θα τον αφήσουν ελεύθερο και αυτός θα γίνει ακόμη πιο επικίνδυνος για την κοινωνία απ’ όσο ήταν προτού περάσει τις πύλες της φυλακής. Αυτό όμως θα μπορούσε να αλλάξει μέσω μιας ριζικής μεταρρύθμισης. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Φίλε μου, για να μεταρρυθμίσουμε ή να καταστρέψουμε έναν θεσμό, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να αποφύγουμε είναι το να ιδρύσουμε έναν μηχανισμό που θα έχει συμφέρον να τον διατηρήσει. Η αστυνομία —και ό,τι λέω για την αστυνομία ισχύει και για τους δικαστές- εκπληρώνοντας την αποστολή της να στέλνει ανθρώπους στην φυλακή και να τους χτυπά με κάθε ευκαιρία, θα καταλήγει πάντα να θεωρεί τον εαυτό της αντίπαλο του λαού. Καταδιώκει μανιωδώς τους πραγματικούς ή υποτιθέμενους παραβατικούς, με το ίδιο πάθος όπως ο κυνηγός το θήραμα, αλλά συγχρόνως έχει συμφέρον να υπάρχουν περισσότεροι παραβατικοί, διότι αποτελούν τον λόγο ύπαρξής της, ενώ, όσο περισσότεροι και πιο επικίνδυνοι γίνονται, τόσο αυξάνεται η δύναμη και η κοινωνική σημασία της αστυνομίας! Για να αντιμετωπιστεί το έγκλημα ορθολογικά, για να αναζητηθούν οι αιτίες του και να γίνει πραγματικά ό,τι είναι δυνατόν για την εξάλειψή του, είναι απαραίτητο αυτό το έργο να ανατεθεί σε εκείνους που είναι εκτεθειμένοι σε αυτό και υφίστανται τις συνέπειές του —μ άλλα λόγια σε όλο τον λαό κι όχι σ’ εκείνους για τους οποίους η ύπαρξη του εγκλήματος είναι πηγή δύναμης και κέρδους. ΤΖΙΝΟ: Ίσως και να έχεις δίκιο. Θα τα ξαναπούμε... Στο καφενείο ΕΡΡΙΚΟ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ Δεν μου αρέσει να παίρνω μεριές (ή εμάς ή με ΤΣΗ άλλους) το αντιπαθώ και το ξέρεις, προσπαθώ να σκέφτομαι καθαρά χωρίς πάθη, αν μου φαίνεται εμένα σαν ατύχημα (βλέπε τροχιά) ε συγγνώμη κιόλας, καλός ή κακός θα το πω ότι ήταν γιατί είναι δικό μου πιστεύω κ όχι του «κόμματος».όταν ρίχνει μέσα σε 1000-5000-10000 κόσμο πάνω σε κάποιο κεφάλι θα πέσει,δεν είναι θέμα τροχιάς ή σκοπεύει ειδικά κάποιον ή κάποιαν, ρίχνει πάνω στο πλήθος στα τυφλά λέμε ... ..πάμε μια φορά μαζί να δεις για πειστείς... Εδώ και 2 χρόνια.Έχουμε όμως Λουκάνικο τώρα. θοδωρής το όνομα, παρατσούκλι λουκάνικος ή λουκ...
Praetorianos Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για δεκάδες χειροβομβίδες κρότου λάμψης μέσα σε ένα πλήθος, μιλάμε για τον ορισμό της πρόθεσης... αν ήθελαν μόνο να τρομάξουν τους διαδηλωτές θα τις ρίχναν στον αέρα ... Δεν γίνεται να ρίξεις μια χειροβομβίδα κρότου λάμψης στον αέρα. Εκτός αυτού δουλειά της χειροβομβίδας είναι να πέσει μέσα σε κόσμο για να προκαλέσει οπτικοακουστικό τραμπάκουλο και να τον διαλύσει. Αιτιολογώ γιατί δεν γίνεται αυτό που λες, δεν το δικαιολογώ σε καμία περίπτωση. Δεν αρμενίζεις στραβά μην αγχώνεσαι, απλά άλλο το διαφωνώ με κάτι, άλλο το εξαφανίζω κάτι. Πρέπει κάποια στιγμή να διαχωρίσεις τις έννοιες "ο έχων αντίθετη γνώμη με τη δική μου" <> φασίστας.
status Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 ...άιντες να γράψω ... η συνείδηση του τι ακριβώς παίζεται... …ΤΖΙΝΟ (ένας εργάτης): Άκουσα ότι συζητάτε για τα κοινωνικά ζητήματα τα βράδια και ήρθα να κάνω, με την άδειά σας κύριοι, μια ερώτηση στον φίλο μου τον Τζόρτζιο. Πες μου, είναι αλήθεια ότι εσείς σι αναρχικοί Θέλετε να καταργήσετε την αστυνομία; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Φυσικά. Γιατί, δεν συμφωνείς; Από πότε έγινες φίλος της αστυνομίας και των καραμπινιέρων; ΤΖΙΝΟ: Δεν είμαι φίλος τους και το ξέρεις. Όμως δεν είμαι και φίλος των δολοφόνων και των κλεφτών, και Θα ήθελα η περιουσία μου και η ζωή μου να προστατεύονται ..και μάλιστα καλά. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Και ποιος θα σε προστατεύσει από τους προστάτες; Νομίζεις ότι αναίτια σι άνθρωποι γίνονται κλέφτες και δολοφόνοι; Νομίζεις ότι ο καλύτερος τρόπος για να είμαστε ασφαλείς είναι να βάλουμε πάνω απ’ το κεφάλι μας μια συμμορία, η οποία, με την πρόφαση ότι μας προστατεύει. θα μας καταπιέζει, Θα μας εκβιάζει και θα κάνει χίλιες φορές μεγαλύτερο κακό από όσο όλοι οι κλέφτες και οι δολοφόνοι μαζί; Δεν Θα ήταν καλύτερα να εξαλείψουμε τις αιτίες του κακού έτσι ώστε όλοι να μπορούν να ζουν καλά, χωρίς ν’ αρπάζουν την μπουκιά απ’ το στόμα του συνανθρώπου τους, και όλοι να μπορούν να μορφώνονται και να αναπτύσσουν την προσωπικότητά τους, αποβάλλοντας από την καρδιά τους τα φθοροποιά πάθη της ζήλιας, του μίσους και της εκδίκησης; ΤΖΙΝΟ: Μα τι λες! Οι άνθρωποι είναι κακοί εκ φύσεως, κι ον δεν υπήρχαν νόμοι, δικαστές, στρατιώτες κι αστυνομικοί να μας συγκρατούν, Θα κατασπαράζαμε ο ένας τον άλλον σαν πεινασμένοι λύκοι. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Αν είναι έτσι όπως τα λες, θα υπήρχε ένας ακόμη λόγος για να μην δώσουμε σε κανέναν την εξουσία να κυβερνά και να ορίζει την ελευθερία των άλλων. Αναγκασμένος να μάχεται εναντίον όλων, κάθε άνθρωπος με συνηθισμένη δύναμη Θα διέτρεχε τον ίδιο κίνδυνο σ’ αυτήν την μάχη και θα μπορούσε να είναι είτε χαμένος, είτε κερδισμένος. Θα ήμαστε άγριοι, αλλά τουλάχιστον θα μπορούσαμε να απολαύσουμε την σχετική ελευθερία της ζούγκλας και τα άγρια ένστικτα των θηρίων. Αν όμως δίναμε εκουσίως σε ορισμένους το δικαίωμα και την εξουσία να επιβάλουν την θέλησή τους, τότε, αφού για σένα το γεγονός και μόνο ότι είμαστε άνθρωποι μάς ωθεί στον αλληλοσπαραγμό, Θα ήταν σαν να δεχόμαστε από μόνοι μας την σκλαβιά και την φτώχεια. Όμως αυταπατάσαι, καλέ μου φίλε. Η ανθρωπότητα είναι καλή ή κακή ανάλογα με τις συνθήκες. Αυτό που είναι κοινό στα ανθρώπινα όντα είναι το ένστικτό της αυτοσυντήρησης και η επιθυμία για ευημερία και πλήρη ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους. Αν για να ζεις καλά θα έπρεπε να κακομεταχειρίζεσαι τους άλλους, ελάχιστοι μόνο Θα είχαν το απαραίτητο σθένος να αντισταθούν στον πειρασμό. Αν βάλεις όμως τους ανθρώπους να ζήσουν σε μια κοινωνία μαζί με τους συνανθρώπους τους με συνθήκες ευνοϊκές για την ευημερία και την ανάπτυξή τους, θα απαιτηθεί μεγάλη προσπάθεια για να είναι κακοί, όπως ακριβώς σήμερα απαιτείται μεγάλη προσπάθεια για να είναι καλοί ΤΖΙΝΟ: Εντάξει, ίσως και να είναι όπως τα λες. Εν τω μεταξύ όμως, καθώς αναμένουμε την κοινωνική αλλαγή, η αστυνομία αποτρέπει την διάπραξη εγκλημάτων. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Την αποτρέπει;... ΤΖΙΝΟ: Εννοώ ότι αποτρέπει μεγάλο αριθμό εγκλημάτων και οδηγεί ενώπιον της δικαιοσύνης τους δράστες όσων εγκλημάτων δεν μπόρεσε να αποτρέψει. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Ούτε αυτό αληθεύει. Η ύπαρξη της αστυνομίας δεν επηρεάζει σχεδόν καθόλου τον αριθμό και την βαρύτητα των εγκλημάτων. Στην πραγματικότητα, όσο κι αν αναμορφωθεί η οργάνωση της δικαστικής εξουσίας, της αστυνομίας και των φυλακών, ή αυξομειωθεί ο αριθμός των αστυνομικών, αν οι οικονομικές και ηθικές συνθήκες των ανθρώπων παραμένουν αμετάβλητες, η εγκληματικότητα θα παραμείνει λίγο-πολύ σταθερή. Απ’ την άλλη, αρκεί η ελάχιστη αλλαγή των σχέσεων μεταξύ των ιδιοκτητών και των εργαζομένων, ή μια αλλαγή στην τιμή των σιτηρών ή των άλλων ειδών πρώτης ανάγκης, ή μια κρίση που Θα αφήσει τους εργαζόμενους άνεργους, ή η εξάπλωση των ιδεών μας που ανοίγουν νέους ορίζοντες στους ανθρώπους, κάνοντάς τους να χαμογελούν με ανανεωμένη ελπίδα, για να σημειωθεί αμέσως μια αύξηση ή μείωση του αριθμού των εγκλημάτων. Η αστυνομία, είναι αλήθεια, στέλνει τους παραβατικούς στην φυλακή -όταν καταφέρνει να τους συλλάβει. Αυτό όμως, εφ’ όσον δεν αποτρέπει την διάπραξη νέων εγκλημάτων, είναι ένα κακό που προστίθεται σε ένα άλλο κακό, μια ακόμη περιττή συμφορά για την ανθρωπότητα. Ακόμα όμως κι αν η αστυνομία κατορθώνει να αποτρέψει κάποια εγκλήματα, αυτό σίγουρα δεν φτάνει για να αντισταθμίσει τα εγκλήματα που η ίδια προκαλεί και τις ταλαιπωρίες που υφίσταται ο λαός εξ αιτίας της. Η Ίδια η λειτουργία που επιτελούν, καθιστά τους αστυνομικούς ύποπτους στα μάτια όλου του λαού και τους φέρνει σε σύγκρουση μαζί του. Τους κάνει ανθρωποκυνηγούς και τους οδηγεί στην φιλοδοξία να εξιχνιάσουν κάποιες «βαρύγδουπες» υποθέσεις εγκλημάτων, ενώ τους δημιουργεί μια ιδιαίτερη νοοτροπία που πολύ συχνά τους κάνει να αναπτύξουν κάποια σαφώς αντικοινωνικά αισθήματα. Δεν είναι σπάνια η περίπτωση κάποιου αξιωματικού της αστυνομίας που, ενώ Θα έπρεπε να αποτρέψει ή να εξιχνιάσει ένα έγκλημα, άντ’ αυτού το προκαλεί ή το επινοεί, για να προωθήσει την καριέρα του ή απλώς για να Θεωρηθεί σπουδαίος ή απαραίτητος. ΤΖΙΝΟ: Μα τότε οι αστυνομικοί Θα ήταν ίδιοι με τους εγκληματίες! Αυτό συμβαίνει καμιά φορά, κυρίως επειδή οι αστυνομικοί δεν στρατολογούνται πάντα από τα καλύτερα τμήματα του πληθυσμού, αλλά γενικώς. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Γενικώς το περιβάλλον ασκεί μια αδυσώπητη επίδραση στον άνθρωπο, και η επαγγελματική διαστροφή πλήττει ακόμα κι εκείνους που επιζητούν την βελτίωση των πραγμάτων. Για πες μου όμως: τι μπορεί να προκύψει ή να γεννηθεί από την ηθική εκείνων που είναι υποχρεωμένοι ως εκ του μισθού τους να διώκουν, να συλλαμβάνουν και να βασανίζουν οποιονδήποτε τους υποδεικνύουν οι ανώτεροί τους, χωρίς να νοιάζονται αν αυτός είναι αθώος ή ένοχος -ένας άγγελος ή ένας εγκληματίας; ΤΖΙΝΟ: Ναι... αλλά... ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Επίτρεψε μου να πω κάποια πράγματα για την καρδιά του ζητήματος. Δηλαδή για τα λεγόμενα αδικήματα, τα οποία η αστυνομία αναλαμβάνει να περιορίσει ή να αποτρέψει. Ασφαλώς, ανάμεσα στις πράξεις που τιμωρεί ο νόμος υπάρχουν κι εκείνες που είναι —και πάντα Θα είναι— κακές. Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις που οφείλονται στην κτηνωδία και στην απόγνωση, στις οποίες οδηγεί τους ανθρώπους η φτώχεια. Γενικώς, πάντως,, οι πράξεις που τιμωρούνται είναι εκείνες που Θίγουν τα προνόμια της ανώτερης τάξης κι εκείνες που εμποδίζουν την κυβέρνηση από την άσκηση της εξουσίας της. Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, η αστυνομία χρησιμεύει στο να προστατεύει. αποτελεσματικά ή μη, όχι την κοινωνία ως σύνολο, αλλά την ανώτερη τάξη, και να κρατά τους ανθρώπους υποταγμένους. Μίλησες για κλέφτες. Υπάρχει μεγαλύτερος κλέφτης από τους ιδιοκτήτες που πλουτίζουν κλέβοντας το προϊόν της δουλειάς των εργαζομένων; Μίλησες για δολοφόνους. Ποιος είναι μεγαλύτερος δολοφόνος από τους καπιταλιστές, οι οποίοι, μη απαρνούμενοι το προνόμιό τους να εξουσιάζουν και να ζουν χωρίς να εργάζονται, είναι η αιτία των φρικτών στερήσεων και του πρόωρου θανάτου εκατομμυρίων εργατών, για να μην μιλήσουμε για τις εκατόμβες των παιδιών; Αυτοί οι κλέφτες κι οι δολοφόνοι, πολύ πιο ένοχοι και πολύ πιο επικίνδυνοι από εκείνους τους φουκαράδες που εξωθούνται στο έγκλημα από τις άθλιες συνθήκες ζωής τους, δεν απασχολούν διόλου την αστυνομία. Ακριβώς το αντίθετο!... ΤΖΙΝΟ: Εν ολίγοις, πιστεύεις ότι, όταν πραγματοποιηθεί η επανάσταση, η ανθρωπότητα Θα γίνει ως δια μαγείας μια κοινωνία αγγέλων. Ο καθένας Θα σέβεται τα δικαιώματα του άλλου, Θα εύχεται το καλύτερο για τον συνάνθρωπό του και Θα τον στηρίζει. Δεν Θα υπάρχουν πια το μίσος και η ζήλια .. .αλλά ένας επίγειος παράδεισος. Μα τι ανοησίες είναι αυτές; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Κάθε άλλο! Δεν υποστηρίζω ότι η ηθική αλλαγή θα επέλθει ξαφνικά, ως δια μαγείας. Φυσικά μια μεγάλη, μια τεράστια αλλαγή θα συμβεί λόγω του απλού γεγονότος ότι το ψωμί Θα είναι εξασφαλισμένο και η ελευθερία Θα έχει κατακτηθεί. Όμως όλα τα φθοροποιά πάθη, που έχουν καλλιεργηθεί μέσα μας από την τόσο μακροχρόνια επίδραση της σκλαβιάς και του αλληλοσπαραγμού, δεν θα εξαφανιστσύν αμέσως. Θα ψ να υπάρχουν για μια μεγάλη περίοδο εκείνοι που Θα ενδίδουν στον πειρασμό να επιβάλουν την θέλησή τους σε άλλους με την βία, που Θα θέλουν να εκμεταλλευτούν ευνοϊκές περιστάσεις για να αποκτήσουν προνόμια, που Θα νιώθουν μια αποστροφή για την εργασία εξ αιτίας των συνθηκών σκλαβιάς στις οποίες αναγκάζονται σήμερα να εργάζονται, και πάει λέγοντας. ΤΖΙΝΟ: Επομένως, ακόμα και μετά την επανάσταση Θα πρέπει να προστατευόμαστε από τους εγκληματίες; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Πολύ πιθανό. Αρκεί αυτοί που Θα Θεωρούνται τότε εγκληματίες να μην είναι εκείνοι που προτιμούν να ξεσηκωθούν παρά να πεθάνουν από την πείνα, ούτε βέβαια εκείνοι που αντιμάχονται την σημερινή κοινωνική οργάνωση και επιθυμούν να την αντικαταστήσουν με μια καλύτερη, αλλά εκείνοι που βλάπτουν τους άλλους κι εκείνοι που καταπατούν την προσωπική αξιοπρέπεια, την ελευθερία και την ευημερία των άλλων. ΤΖΙΝΟ: Εντάξει Άρα, πάντοτε Θα χρειάζεται μια αστυνομική δύναμη. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Όχι, σε Καμία περίπτωση. Θα ήταν στ’ αλήθεια μεγάλη ανοησία προκειμένου να προστατευτούμε από λίγους βίαιους, λίγους άεργους και κάποιους διεφθαρμένους ανθρώπους, να ιδρύσουμε μια σχολή αεργίας και βίας, και να οργανώσουμε ένα σώμα από μαχαιροβγάλτες που Θα εθιστούν να Θεωρούν τους πολίτες επικίνδυνους και Θα κάνουν το ανθρωποκυνηγητό κύρια και μοναδική τους απασχόληση. ΤΖΙΝΟ: Και τι Θα κάνουμε τότε; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Θα προστατέψουμε οι ίδιοι τους εαυτού; μας. ΤΖΙΝΟ: Και νομίζεις ότι αυτό είναι εφικτό; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Όχι μόνο νομίζω ότι είναι εφικτό να αυτοπροστατεύονται σι άνθρωποι χωρίς να αναθέτουν σε κανέναν την ειδική αποστολή της υπεράσπισης της κοινωνίας, αλλά είμαι βέβαιος ότι αυτή είναι η μόνη αποτελεσματική μέθοδος. Πες μου Τώρα: αν αύριο έρθει σε σένα κάποιος καταζητούμενος από την αστυνομία, Θα τον καταδώσεις; ΤΖΙΝΟ: Τι; Είσαι τρελός; Δεν Θα το έκανα ακόμα κι αν ήταν ο χειρότερος δολοφόνος. Για τι με περνάς, για μπάτσο; ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Α, έτσι! Η δουλειά του αστυνομικού πρέπει να είναι άθλια, εφ’ όσον όποιος διαθέτει αυτοσεβασμό αισθάνεται ντροπή όταν την αναλαμβάνει, ακόμα κι αν την Θεωρεί χρήσιμη και απαραίτητη για την κοινωνία. Τώρα. πες μου και κάτι άλλο: αν συναντούσες έναν πάσχοντα από μια μολυσματική ασθένεια ή κάποιον επικίνδυνο ψυχοπαθή, Θα τον πήγαινες στο νοσοκομείο; ΤΖΙΝΟ: Φυσικά. ΤΖΌΡΤΖΙΟ: Ακόμα και με την βία; ΤΖΙΝΟ: Ναι. Το καταλαβαίνεις... Αν τους άφηνα ελεύθερους Θα μπορούσαν να βλάψουν πολύ κόσμο! ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Εξήγησέ μου λοιπόν γιατί δεν θα κατέδιδες με τίποτα έναν δολοφόνο, την στιγμή που θα πήγαινες ακόμη και με την βία στο νοσοκομείο έναν ψυχοπαθή ή έναν πάσχοντα από λοιμώδη νόσο; ΤΖΙΝΟ: Λοιπόν, πρώτα απ’ όλα Θεωρώ απεχθές το να είναι κάποιος αστυνομικός, ενώ τιμητικό και ανθρωπιστικό το να θεραπεύει άρρωστους ανθρώπους. ΤΖΌΡΤΖΙΟ: ‘Ήδη λοιπόν μπορείς να αντιληφθείς ότι η πρώτη συνέπεια της ύπαρξης αστυνομίας είναι να κάνει τους πολίτες να νίπτουν τας χείρας τους όσον αφορά την κοινωνική άμυνα. και, στην πραγματικότητα, να τους κάνει να παίρνουν το μέρος εκείνων που, δικαίως ή αδίκως, αυτή καταδιώκει. ΤΖΙΝΟ: Επίσης, όταν πηγαίνω κάποιον στο νοσοκομείο ξέρω ότι τον αφήνω στα χέρια των γιατρών, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να τον θεραπεύσουν, έτσι ώστε, όταν Θα πάρει εξιτήριο να μην αποτελεί πλέον απειλή για τους άλλους. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα κι αν δεν μπορούν να τον θεραπεύσουν, θα προσπαθήσουν να απαλύνουν τον πόνο του και ποτέ δεν θα τον υποβάλουν σε οδυνηρότερη θεραπεία, πλην της αυστηρά απαραίτητης. Αν οι γιατροί δεν έκαναν το καθήκον τους, θα τους ανάγκαζε να το κάνουν ο λαός, διότι είναι κοινός τόπος ότι οι άνθρωποι νοσηλεύονται στα νοσοκομεία για να θεραπευτούν και όχι για να βασανίζονται. Αντιθέτως, όταν κάποιος παραδώσει έναν άνθρωπο στους αστυνομικούς, αυτοί από φιλοδοξία Θα προσπαθήσουν να τον ενοχοποιήσουν, ενδιαφερόμενοι ελάχιστα για το αν είναι αθώος ή ένοχος. ‘Ύστερα θα τον ρίξουν στην φυλακή, όπου, αντί να προσπαθήσουν να τον βελτιώσουν φροντίζοντάς τον στοργικά, θα κάνουν τα πάντα για να υποφέρει, εξαγριώνοντάς τον ακόμη περισσότερο. Κατόπιν Θα τον αφήσουν ελεύθερο και αυτός θα γίνει ακόμη πιο επικίνδυνος για την κοινωνία απ’ όσο ήταν προτού περάσει τις πύλες της φυλακής. Αυτό όμως θα μπορούσε να αλλάξει μέσω μιας ριζικής μεταρρύθμισης. ΤΖΟΡΤΖΙΟ: Φίλε μου, για να μεταρρυθμίσουμε ή να καταστρέψουμε έναν θεσμό, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να αποφύγουμε είναι το να ιδρύσουμε έναν μηχανισμό που θα έχει συμφέρον να τον διατηρήσει. Η αστυνομία —και ό,τι λέω για την αστυνομία ισχύει και για τους δικαστές- εκπληρώνοντας την αποστολή της να στέλνει ανθρώπους στην φυλακή και να τους χτυπά με κάθε ευκαιρία, θα καταλήγει πάντα να θεωρεί τον εαυτό της αντίπαλο του λαού. Καταδιώκει μανιωδώς τους πραγματικούς ή υποτιθέμενους παραβατικούς, με το ίδιο πάθος όπως ο κυνηγός το θήραμα, αλλά συγχρόνως έχει συμφέρον να υπάρχουν περισσότεροι παραβατικοί, διότι αποτελούν τον λόγο ύπαρξής της, ενώ, όσο περισσότεροι και πιο επικίνδυνοι γίνονται, τόσο αυξάνεται η δύναμη και η κοινωνική σημασία της αστυνομίας! Για να αντιμετωπιστεί το έγκλημα ορθολογικά, για να αναζητηθούν οι αιτίες του και να γίνει πραγματικά ό,τι είναι δυνατόν για την εξάλειψή του, είναι απαραίτητο αυτό το έργο να ανατεθεί σε εκείνους που είναι εκτεθειμένοι σε αυτό και υφίστανται τις συνέπειές του —μ άλλα λόγια σε όλο τον λαό κι όχι σ’ εκείνους για τους οποίους η ύπαρξη του εγκλήματος είναι πηγή δύναμης και κέρδους. ΤΖΙΝΟ: Ίσως και να έχεις δίκιο. Θα τα ξαναπούμε... Στο καφενείο ΕΡΡΙΚΟ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ όταν ρίχνει μέσα σε 1000-5000-10000 κόσμο πάνω σε κάποιο κεφάλι θα πέσει,δεν είναι θέμα τροχιάς ή σκοπεύει ειδικά κάποιον ή κάποιαν, ρίχνει πάνω στο πλήθος στα τυφλά λέμε ... ..πάμε μια φορά μαζί να δεις για πειστείς... Κάτσε ορέ @@ές-ο-ές@@ (είδες άμα παίζεις με της λέξεις..) δηλαδή τα « διδάγματα» (βήχοντας σαν φυματικός) ενός αναρχικού του 1932 μου τα πετάς στο έτσι; (τώρα θα μου πεις άλλοι πιστεύουν στη βίβλο,άρα έχεις δίκιο) . Άμα είναι να ανεβάσω και εγώ μια ακροδεξιά συζήτηση να τα αντιπαραβάλουμε (είπαμε δεν υπάγομε πουθενά) να δούμε ποιος την έχεις μεγαλύτερη, την μανιφεστιά. Κ επειδή αυτός πήγαινε κόντρα στο σύστημα θα πει ότι ξέρει κιόλας (δεν λέω ότι ξέρω εγώ, απλές σκέψεις κάνω). Για να είμαστε και λίγο αντικειμενικοί, προσπάθησε (ειλικρινά όμως) να διαβάσεις το απόσπασμα από «Το καφενείο» σαν απλός πολίτης, όχι σαν αναρχικός και πες μου ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ σου φαίνεται σώφρον άνθρωπος; Μπορούμε να το δούμε αντικειμενικά λίγο; Πες ότι σου ανοίγουν το σπίτι τι θα κάνεις; Το δίκαννο ή την αστυνομία; χμμφίλε status νομίζω πως κάνεις λάθος' date=' όταν υπάρχει [b']πρόθεση [/b]ή εγκληματική αμέλεια δεν μιλάμε για ατύχημα,στο 99 τις 100 των περιπτώσεων,, όταν ο κατασκευαστής μαχαιριών κατασκευάζει μαχαίρια με σκόπιμη αστοχία υλικού και με πρόθεση να σκοτώνουν ή να τραυματίζουν τα ίδια και μόνα τους είναι δολοφόνος, ένας ηλεκτρολόγος όταν φτιάξει μια εγκατάσταση με πρόθεση να τιναχτεί το σπίτι στον αέρα είναι δολοφόνος, στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για δεκάδες χειροβομβίδες κρότου λάμψης μέσα σε ένα πλήθος, μιλάμε για τον ορισμό της πρόθεσης... αν ήθελαν μόνο να τρομάξουν τους διαδηλωτές θα τις ρίχναν στον αέρα ... μιλάμε για στοχευμένες επιθέσεις με κίνδυνο να τραυματίσουν ή καλύτερα χωρίς να τους νοιάξει αν τραυματίσουν ... Βλέποντας το κείμενο του Μαλατέστα και διαβάζοντας αυτό βλέπω μια αντίφαση, πως στο καλό γίνεται να είναι οι «μπάτσοι-γουρούνια-πάλιοχαρακτήρες» ενώ ο Μαλατέστα λέει ότι δεν χρειάζονται,αλλά από την άλλη τους μισεί επειδή έχει φάει ξύλο ένας θεός ξέρει γιατί άρα σε μια πορεία θα πηδήξει μέσα στο μπούγιο και θα της φάει. (μιλάμε για Ιταλία 1900 και κάτι ψηλά...) Αλλά δεν γίνεται να κάνεις ειρηνική πορεία με κάτι τέτοιες απόψεις. Υπόψιν ένα μαχαίρι είναι εργαλείο ή φονικό όπλο, αναλόγως τα χέρια που το κρατάνε. ΤΖΟΡΤΖΙΟ= washcloud, μια κουβέντα λέει ο ένας και απαντάει με 300 ο άλλος..:Ρ) Να με συγχωρείς αλλά η αριστερά είναι πιο χρήσιμη από τον αναρχικό κόσμο, τουλάχιστον οι πρώτοι έχουν πιέσει για μέτρα υπέρ του λαού... Οι αναρχικοί απλά μισούν τους μπάτσους. Πάω να κάνω καφέ, τελικά πρέπει να βγει καφεΐνη σε ενέσιμη μορφή...:ρ
washcloud Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=x6e_o_5ELek[/ame]
@@sos@@ Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Κάτσε ορέ @@ές-ο-ές@@ (είδες άμα παίζεις με της λέξεις..) δηλαδή τα « διδάγματα» (βήχοντας σαν φυματικός) ενός αναρχικού του 1932 μου τα πετάς στο έτσι; (τώρα θα μου πεις άλλοι πιστεύουν στη βίβλο,άρα έχεις δίκιο) . Άμα είναι να ανεβάσω και εγώ μια ακροδεξιά συζήτηση να τα αντιπαραβάλουμε (είπαμε δεν υπάγομε πουθενά) να δούμε ποιος την έχεις μεγαλύτερη, την μανιφεστιά. Κ επειδή αυτός πήγαινε κόντρα στο σύστημα θα πει ότι ξέρει κιόλας (δεν λέω ότι ξέρω εγώ, απλές σκέψεις κάνω). για στάσου "πρώτε εκπορθητή του υπολογιστή μου"...τι λέει λάθος για πες μου για να το καταλάβω δηλαδή μέσα στα βάθη των αιώνων ο ρόλος της αστυνομίας ήταν αυτός και θα είναι το ίδιο αυτός και μετά από αιώνες(φτου....) πάντα ήταν ένοπλοι ανθρωποφύλακες των καπιταλιστικού συστήματος παραγωγής,των σχέσεων που εκπορνεύεται μέσα από αυτό και τελικά του αστικού οικοδομήματος που δημιουργείται πάνω απ’ αυτές. μέσα σε όλους αυτούς τους αιώνες είδες η αστυνομία να διαφοροποιείται έστω και κατ¨ελάχιστο από αυτόν της ρόλο; πες μου πότε; Για να είμαστε και λίγο αντικειμενικοί, προσπάθησε (ειλικρινά όμως) να διαβάσεις το απόσπασμα από «Το καφενείο» σαν απλός πολίτης, όχι σαν αναρχικός και πες μου ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ σου φαίνεται σώφρον άνθρωπος;είναι "μωρό παιδί",τόσο καθαρός από βλακώδης ιδεοληψίες και αλλοτριώσεις ...ωραίος σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣΜπορούμε να το δούμε αντικειμενικά λίγο; Πες ότι σου ανοίγουν το σπίτι τι θα κάνεις; Το δίκαννο ή την αστυνομία;την ελευθερία... Βλέποντας το κείμενο του Μαλατέστα και διαβάζοντας αυτό βλέπω μια αντίφαση, πως στο καλό γίνεται να είναι οι «μπάτσοι-γουρούνια-πάλιοχαρακτήρες» ενώ ο Μαλατέστα λέει ότι δεν χρειάζονται,αλλά από την άλλη τους μισεί επειδή έχει φάει ξύλο ένας θεός ξέρει γιατί άρα σε μια πορεία θα πηδήξει μέσα στο μπούγιο και θα της φάει. (μιλάμε για Ιταλία 1900 και κάτι ψηλά...) Αλλά δεν γίνεται να κάνεις ειρηνική πορεία με κάτι τέτοιες απόψεις. Υπόψιν ένα μαχαίρι είναι εργαλείο ή φονικό όπλο, αναλόγως τα χέρια που το κρατάνε. εξέφρασα μόνο την δική μου άποψη(περί Μαλατέστα),οι ειρηνικές πορείες είναι κάτι άλλο και αφορούν άλλους ...ξέρουν οι περισσότεροι(φαντάζομαι τι είναι οι μπάτσοι) αλλά μπορεί να έχουν στο μυαλό τους κάτι άλλο ,μια άλλη μορφή πάλης ή αντίδρασης... όσο για το μαχαίρι που γράφεις τώρα από τον κατασκευαστή του΄πήδηξες στον χρήστη του και τις ηθικές του ... Να με συγχωρείς αλλά η αριστερά είναι πιο χρήσιμη από τον αναρχικό κόσμο, τουλάχιστον οι πρώτοι έχουν πιέσει για μέτρα υπέρ του λαού... Οι αναρχικοί απλά μισούν τους μπάτσους. χαχ καλό !!!
Tilemaxx Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2010 @sos@ έχεις καμία σχέση με την ΣΟ του Indymedia; Άκουσα λέει οτι εκεί περα καταγράφετε IP's..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.