Προς το περιεχόμενο

Συμπαρασταση στην ηρωικη δασκαλα Χαρά Νικοπούλου


tzizzz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Κοίτα να δεις.Καμιά φορά η ειρωνία είναι απαραίτητη για να αφυπνίσεις κάποιον.Δεν είναι πάντα κακοπροαίρετη.

 

Που λες στις μέρες υπάρχει αυτή η τάση ο καθένας να νιώθει όπως γουστάρει.Δε σημαίνει αυτό ότι οι υπόλοιποι είναι υποχρεωμένοι να τον πάρουν και στα σοβαρά.Κι οι σκοπιανοί μακεδόνες νιώθουν.Δε σημαίνει ότι είναι κίολας.

 

Αντί οι ομάδες διαφορετικών εθνοτήτων να απαιτούν status μειονότητας είτε το παίζουν έλληνες είτε καταπιέζονται και δέχονται την κατάσταση.Πως θα διατηρήσεις την παραδοσή σου,τη γλώσσα σου διαφορετικά;

 

Aυτα ειναι εθνικιστικα, σκουπιδια, φασιστικα θεματα...

  • Απαντ. 783
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Ε ναι, κατι λεγαμε για σαρκασμο παραπανω, γι αυτο εβαλα και τις 3 τελιτσες στο τελος.

 

Ε καμιά φορά δε ξές.Οι τρεις τελίτσες τείνουν ν αντικαταστήσουν την μία!

Δημοσ.

 

Αντί οι ομάδες διαφορετικών εθνοτήτων να απαιτούν status μειονότητας είτε το παίζουν έλληνες είτε καταπιέζονται και δέχονται την κατάσταση.Πως θα διατηρήσεις την παραδοσή σου,τη γλώσσα σου διαφορετικά;

 

Μετά από την πάροδο των χρόνων όλοι αφομοιώνονται.

Οι Ελληνες 3ης-4ης γενιάς στις ΗΠΑ δεν ξέρουν καν ελληνικά. Είναι απόλυτα λογικό και φυσιολογικό αυτό.

Το αντίθετο είναι το παράξενο, η προσκόληση σε κάτι που δεν μας εκφράζει και δεν μας προσφέρει τίποτα.

Δημοσ.

Να ξεχωρισουμε μερικα πραγματα...

 

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΘΝΙΚΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ. - στην περιπτωση της χωρας μας (εθνικο = ελληνικο , τιποτε περισσοτερο τιποτε λιγοτερο \ εθνικιστικο = κατι που παραπεμπει σε σκεψεις οτι η ελλαδα ειναι η καλυτερη χωρα στον κοσμο μπλα μπλα, με ολες τις αλλες να ερχονται δευτερες και αναλογα καλες ή κακες, πχ φιλλεληνικες ή μισελληνικες κλπ (προφανως στενομυαλοι διαχωρισμοι)

 

Ξεκολληστε, δεν θα φανειτε ανοιχτομυαλοι παιρνοντας τυφλα την γραμμη υπερασπισης σε επιθισεις οποιουδηποτε εθνικιστη λεγοντας αρλουμπες. Προσωπικα, σιχαινομαι προεδρο βουλευτικου ακροδεξιου κομματος ΑΛΛΑ δεν ακυρωνω οτι λεει μονο και μονο επειδη δεν τον γουσταρω και ακομα χειροτερα μην τυχον και με περασουνε για εθνικιστη. Οταν λεει οτι ο κορκονεας ειναι ενας φιλησυχος οικογενειαρχης αστυνομικος που ατυχησε στον ταραξια νεαρο γρηγοροπουλο, ΕΙΝΑΙ ΣΙΧΑΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ. Οταν ομως λεει οτι Πρεπει να γινονται ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ παραχωρησεις αναμεσα σε χωρες που μοιραζονται συνορα κι ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ χωρις να παιρνουμε, τι να κανουμε εχει δικιο. Αντιστοιχα, οταν οι κομμουνιστες φαντασιωνονται ανακατονομη πλουτου και μια δικαιη μελλοντικη κοινωνια που ολοι θα συμπεριφερονται ευσυνειδητα και με οδηγο το κοινο καλο, ΧΑΣΜΟΥΡΙΕΜΑΙ. Οταν παλι λενε για συγκεκριμενες απαραδεκτες νοσμοθετημενες καταστασεις που σκιζουνε τον εργαζομενο, τους αναγνωριζω το δικιο τους.

 

Ετσι σε μια ελληνικη πολη, οπου οι πολιτες της αν και συνταγματικα εχουνε το δικαιωμα δεν θα ακολουθησουνε το ελληνικο σχολειο εκτος αν φιλοτιμηθει κανεις (οπως στην περιπτωση της δασκαλας) ειναι παρανοικο να μιλαμε για εθινικισμους απο μερια της προσπαθειας. μ

ην σε πιανει αηδια, με την λεξη ελληνικο, χαλαρωσε δεν εισαι ουτε αμερικανος ουτε αγγλος γαλλος κλκ να εχεις γινει πολυπολιτισμικος λογω αποικιων/δουλεμποριου κλπ και να πρεπει να δειχνεις με το παραπανω κατανοηση.

 

 

Και δεν ζειτε σε αγγελικους κοσμους. Υπαρχει μουσουλμανικη μειονοτητα, ΤΕΛΟΣ. Αν απλοχερα το παιζετε "ααα εγω ειμαι πολυ κουλ οποιος θελει να αυτοπροσδιοριστει τουρκος ας το κανει, τι να μας πουνε κι ακροδεξιους" για ποτε θα στηθει μηχανισμος να γινει μεγαλο θεμα και να προσπαθουνε βαφτισουνε την θρακη τουρκια δεν λεγεται.

 

Μετα;;; ΟΟΟΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ οι Αμερικανοι βομβαρδιζουνε μονο για ανθρωπιστικους λογους - ο μπους για να αντιμετωπισει τον Μπιν Λαντεν που χτυπησε τους διδυμους πυργους και κρυβοτανε στο αφγανισταν τι εκανε; αρχισε να βομβαρδιζει το Ιρακ !!!!!! Ο φερελπις Ομπαμα στα @@ του . Μεχρι να βγει ελεγε "θα φερω πισω ολους τους στρατιωτες αμεσα" και στην πρωτη εβδομαδα προεδριας πηρε νομπελ ειρηνης - οσο για τους φανταρους στην μεση ανατολη;;; "εεε δεν γινεται απ την μια μερα στην αλλη, σε βαθος χρονου μιας πενταετιας κατι θα γινει..."

 

Και κατι τελευταιο, δεν μ αρεσουνε οι ληστειες ειδικα στο δικο μου σπιτι, βαζοντας κλειδαριες ομως δεν παροτρυνω διαρηκτες, οπως και καταργοντας τες δεν θα εξαλειφθουνε - ξερω οτι ακουγεται απλοικη αντιστοιχια, αλλα Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΧΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΚΥΛΙΑΣΜΕΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, το να δινουμε απο ευγενεια δεν βοηθαει, χειροτερευει - και ναι μακαρι μια μερα να καταργηθουνε τα συνορα και τα εθνη και οι θρησκειες και ολα οσα χωριζουνε, αλλα ως τοτε να καλλιεργουμε κλιμα, οχι να το καιμε.

 

Μην δινετε αξια σε ψηφοθηρες πολιτικους και κλειστομυαλους εθνικιστες που εκμεταλευονται γεγονοτα.

 

Βεβαια, τσαμπα τα γραφω ολα αυτα αφου και μεγαλο post ειναι, και φανταζομαι οι ταμπελοποιημενοι διαφωνουντες κι απ τις δυο πλευρες, εχουνε βγαλουνε την αποψη τους ηδη.

Δημοσ.

Τσάκωνα, σκίζεσαι για το δίκαιο σε έναν κόσμο που δουλεύει με το συμφέρον.

Άργησες μερικές χιλιάδες χρόνια.

Δημοσ.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ

 

«Το ελληνικό κράτος, παραβιάζοντας θεμελιώδη δικαιώματα που παρέχει το Σύνταγμά του και οι ευρωπαϊκές συνθήκες, αλλά και τα άρθρα 40 και 45 της συνθήκης της Λοζάνης, τα οποία παρέχουν στις μουσουλμανικές μειονότητες της Ελλάδας το δικαίωμα «να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των», στερεί από μας και τα παιδιά μας όχι μόνο το δικαίωμα της εκπαίδευσης στην μητρική μας γλώσσα, αλλά ακόμη και το πλέον στοιχειώδες δικαίωμα της αποκλειστικής εκπαίδευσης στην επίσημη γλώσσα του, την ελληνική, και μας επιβάλλει την υποχρεωτική εκπαίδευση σε μία ξένη γλώσσα, την οποία δεν μιλούμε και δεν επιθυμούμε να χρησιμοποιούμε, δηλαδή την τουρκική», τονίζουν τα μέλη του συλλόγου και προσθέτουν: «Εδώ και πολλές δεκαετίες συντελείται εις βάρος μας μία μορφωτική, γλωσσική και πολιτισμική γενοκτονία. Μία γενοκτονία εις βάρος αυτών των ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ανήκουν και τα μέλη του συλλόγου μας, που έχουμε το θάρρος να αυτοπροσδιοριζόμαστε ως Πομάκοι της Ελλάδας».

 

Και συνεχίζουν λέγοντας ότι ζητούν το αυτονόητο, δηλαδή όπως αναφέρουν ζητούν: «Tο δικαίωμα ο γιος μας ο Μεχμέτ να μαθαίνει ό,τι μαθαίνει ο γιος σας ο Νίκος. Ζητάμε η κόρη μας η Φατμέ, όταν θα δώσει εξετάσεις για να περάσει στο ελληνικό πανεπιστήμιο, να έχει τις ίδιες γνώσεις, δεξιότητες και προοπτικές που θα έχει η κόρη σας η Άννα. Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό τώρα, όταν στα πιο ευαίσθητα και κρίσιμα μαθησιακά χρόνια τους τα παιδιά μας διδάσκονται μια γλώσσα που δεν μιλούν και δεν θα την χρησιμοποιήσουν ποτέ στο σπίτι και στο πανεπιστήμιό τους;».

 

Οι αλήθειες για τα δημόσια σχολεία στα Πομακοχώρια με αριθμούς.

 

Στην επιστολή του το Δ.Σ. του συλλόγου θυμίζει το παράδειγμα των δημόσιων (μη μειονοτικών) γυμνασίων και λυκείων στα Πομακοχώρια, για τα οποία όπως αναφέρεται, ενώ ξεκίνησαν με 15 μαθητές και πόλεμο από πολλές πλευρές, τα σχολεία αυτά κατά το σχολικό έτος 2008-9 είχαν:

 

Γυμνάσιο Σμίνθης 145 μαθητές

Γυμνάσιο Γλαύκης 140 μαθητές

Λύκειο Γλαύκης 150 μαθητές

Τεχνικό Λύκειο Γλαύκης 60 μαθητές

Γυμνάσιο Θερμών 25 μαθητές

 

Με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις τους. Η σιωπηλή ή φανερή, σκόπιμη ή μη σκόπιμη, άρνηση ή αδράνεια του υπουργείου Παιδείας, των αρμοδίων φορέων της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης και εν τέλει του ελληνικού κράτους της στοιχειώδους δημοτικής εκπαίδευσης των παιδιών μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην πομακική ως μητρική τους, αποτελεί στην πραγματικότητα άρνηση του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού των Πομάκων, του δικαιώματός μας στην παιδεία και στην μόρφωση, της αξιοπρέπειάς μας ως πολιτών αυτής της χώρας. Γι’ αυτό πρέπει η ελληνική Πολιτεία να βρει τον τρόπο και τα μέσα να αλλάξει άμεσα αυτήν την κατάσταση και να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά μας.

 

Δεν αρνούμαστε σε κανέναν από τους Πομάκους της πατρίδας μας το δικαίωμα να στέλνει τα παιδιά του στα μειονοτικά σχολεία για να μορφώνονται και στην τουρκική γλώσσα, ακόμη και εάν αυτός δεν την μιλά στο σπίτι του, εφόσον φυσικά επιθυμεί εκπαίδευση και στην τουρκική γλώσσα. Ζητούμε όμως και εμείς από το ελληνικό κράτος, αλλά και από όλους τους συμπατριώτες μας μουσουλμάνους και μη, πομακόφωνους, τουρκόφωνους και ελληνόφωνους, ανεξάρτητα αν οι ίδιοι αισθάνονται φυλετικά Έλληνες, Τούρκοι ή Πομάκοι, να σεβαστούν το δικαίωμά μας να μορφώνονται τα παιδιά μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην μητρική μας γλώσσα, την πομακική. Όποια δικαιώματα απολαμβάνουν και ζητούν οι τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι της Ελλάδας για την γλώσσα και παιδεία τους, τα ίδια δικαιώματα ζητούμε και εμείς για τους πομακόφωνους μουσουλμάνους της Ελλάδας, μία μεγάλη μερίδα των οποίων εκπροσωπούμε.

 

Τι ζητούν οι Πομάκοι της Ξάνθης

 

1. Την ίδρυση δημόσιων, μη μειονοτικών, σχολείων σε όλα τα πομακοχώρια και την παράλληλη λειτουργία τους με τα μειονοτικά. Τελικός στόχος της ελληνικής Πολιτείας θα πρέπει να είναι να προσφέρει σε κάθε Πομάκο, ανεξάρτητα του τι αισθάνεται φυλετικά, το δικαίωμα να επιλέξει την γλώσσα στην οποία θα μορφωθεί το παιδί του. Έτσι, όσοι γονείς επιθυμούν αποκλειστικά ελληνική Παιδεία για τα παιδιά τους, θα μπορούν να τα στέλνουν στο δημόσιο σχολείο και όσοι θέλουν να μορφωθούν τα παιδιά τους και στα τουρκικά, να τα στέλνουν στο υπάρχον μειονοτικό.

 

2. Την εισαγωγή στα δημόσια δημοτικά σχολεία της Θράκης της διδασκαλίας του Κορανίου για τους μουσουλμάνους μαθητές.

 

3. Την γενίκευση της προσχολικής αγωγής στην ελληνική γλώσσα, με την ίδρυση παιδικών βρεφονηπιακών σταθμών και δημόσιων νηπιαγωγείων σε όλα τα πομακοχώρια.

 

4. Την άμεση λειτουργία των τεσσάρων δημόσιων ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων, που ορθώς έπραξε και ίδρυσε ο προκάτοχός σας στο υπουργείο Παιδείας στα τέσσερα πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης. Αναμένουμε από εσάς την υλοποίηση της λειτουργίας των τεσσάρων αυτών σχολείων που έχουν συσταθεί.

 

5. Την άμεση ικανοποίηση του αιτήματος των κατοίκων της Μάνταινας, που εκκρεμεί από το 2006, για ίδρυση δημόσιου (μη μειονοτικού) σχολείου.

 

6. Την δημιουργία πιλοτικών σχολείων, όπου τα παιδιά θα διδάσκονται την μητρική τους γλώσσα (πομακική) και πολιτισμό, παράλληλα με την ελληνική. Η καταγραφή της έχει ήδη προχωρήσει σε ικανοποιητικό βαθμό, ενώ σήμερα πλέον υπάρχουν και Πομάκοι, αλλά και μη Πομάκοι (χριστιανοί) εκπαιδευτικοί, με γλωσσολογική παιδεία και επαρκή γνώση της πομακικής γλώσσας, οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν το έργο της διδασκαλίας της στα σχολεία, έστω και μέσω πιλοτικών προγραμμάτων. Στα ίδια σχολεία να χρησιμοποιείται η πομακική, παράλληλα με την ελληνική κατά την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων.

 

7. Την επίσημη και συστηματική καταγραφή της πομακικής γλώσσας από το ελληνικό κράτος, από επιτροπή επιστημόνων που διαθέτουν την σχετική παιδεία και γνώση, με την επίσημη καθιέρωση ειδικού αλφαβήτου, με βάση το ελληνικό αλφάβητο, προκειμένου να διδαχθεί στα σχολεία, αλλά και να χρησιμοποιείται δημόσια παράλληλα με την ελληνική, για να καλύψει τις ανάγκες διγλωσσίας. Στην καταγραφή της πομακικής μπορούν και πρέπει να συμμετέχουν και αρμόδια τμήματα πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (Α.Π.Θ., Δ.Π.Θ., ΕΠΑΘ).

 

8. Την συνεργασία της ελληνικής Πολιτείας με τον σύλλογό μας για την επίσημη καταγραφή και είσοδο της πομακικής γλώσσας στα σχολεία και στην δημόσια ζωή του τόπου, στην θέση της τουρκικής γλώσσας. Ο σύλλογός μας έχει υπόψη του κατάλληλα εκπαιδευμένα πρόσωπα και μπορεί να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις στην ελληνική Πολιτεία για την υλοποίηση του σκοπού αυτού και είναι έτοιμος να συνεργαστεί μαζί της, προσφέροντας κάθε δυνατή βοήθεια.

 

9. Τον σεβασμό της Συνθήκης της Λωζάνης από το ελληνικό κράτος για την θρησκευτική (και όχι εθνική) μουσουλμανική μειονότητα των Πομάκων της Ελλάδας. Συγκεκριμένα το άρθρο 40 της συνθήκης προβλέπει: «Οι Τούρκοι υπήκοοι, οι ανήκοντες εις μη μουσουλμανικάς μειονότητας, … θα έχωσι ιδίως ίσον δικαίωμα να συνιστώσι, διευθύνωσι και εποπτεύωσι … σχολεία και λοιπά εκπαιδευτήρια, μετά του δικαιώματος να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των…». Εξάλλου το άρθρο 45 της ίδιας συνθήκης προβλέπει: «Τα αναγνωρισθέντα διά των διατάξεων του παρόντος τμήματος δικαιώματα εις τας εν Τουρκία μη μουσουλμανικάς μειονότητας, αναγνωρίζονται υπό της Ελλάδος εις τας εν τω εδάφει αυτής ευρισκομένας μουσουλμανικάς μειονότητας». Μητρική γλώσσα είναι για μας τα πομακικά, και όχι τα τουρκικά, που μας έχουν επιβληθεί. Μέχρι να αρχίσει η διδασκαλία της μητρικής μας γλώσσας δεν επιθυμούμε να την αντικαταστήσει καμία άλλη γλώσσα εκτός από την ελληνική.

 

Το υπόμνημα που υπογράφουν για το διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων Νομού Ξάνθης ο πρόεδρος Ταχήρ Κόντε, η γραμματέας Αλιέ Εφέντη και ο ταμίας Χαμδή Εφέντη, κοινοποιήθηκε επίσης στους:

 

Αντιπρόεδρο της Κυβερνήσεως Θεόδωρο Πάγκαλο, γενική γραμματέα Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας - Θράκης Θεοδώρα Κόκλα, πρόεδρο Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά, γεν. γραμματέα ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, πρόεδρο ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργο Καρατζαφέρη, πρόεδρο Συνασπισμού Αλέξη Τσίπρα, πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Φίλιππο Πετσάλνικο, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Σωκράτη Ξυνίδη, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη, βουλευτή Ν.Δ. Ξάνθης Αλέξανδρο Κοντό.

 

Πηγή: ΧΡΟΝΟΣ

 

---------- Προσθήκη στις 05:52 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 05:52 ----------

 

Συγγραφέας:

Ταχήρ Κόντε - Αλιέ Εφέντη

Άρδην τ. 74

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑ

 

Κόντρα στην ισοπεδωτική προπαγάνδα γνωστών κύκλων, που βλέπουν μόνο «Τούρκους» στην Θράκη

…Εμείς, οι Πομάκοι της Θράκης, είμαστε πιστοί φύλακες μιας μεγάλης και ένδοξης ισλαμικής παράδοσης, γεγονός που μας φέρνει αντιμέτωπους με τον τουρκικό εθνικισμό ακριβώς γιατί είμαστε πιστοί μουσουλμάνοι…

 

 

 

Προς

Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια

Τον πρωθυπουργό της Ελλάδος Κωνσταντίνο Καραμανλή

Τον πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων Δημήτριο Σιούφα

Τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Γεώργιο Παπανδρέου

Την γενική γραμματέα του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα

Τον πρόεδρο της Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Αλέκο Αλαβάνο

Τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ Γεώργιο Καρατζαφέρη

Αξιότιμους βουλευτές του ελληνικού Κοινοβουλίου

Ο σύλλογός μας, «Πολιτιστικός Σύλλογος Πομάκων Ν. Ξάνθης», ιδρύθηκε το έτος 2007 με σκοπό τη διάσωση και διάδοση της γλώσσας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Δ υστυχώς, αμέσως μετά τη δημοσίευση του καταστατικού, τα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου γίναμε αποδέκτες απειλών, ύβρεων και συκοφαντιών, επειδή τολμήσαμε να πούμε δημόσια πως είμαστε Πομάκοι. Στις 26.01.2009, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Τσετίν Μάνταζη, ως πρόεδρος της Συμβουλευτικής Επιτροπής της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης, απέστειλε συλλυπητήρια επιστολή με αφορμή τον θάνατο του Γκιουντούς Ακτάν, πρώην πρόξενου της Τουρκίας στην Κομοτηνή, στην οποία μεταξύ άλλων ο ως άνω βουλευτής αναφέρει ότι ο θανών «βρισκόταν κοντά στην τουρκική μειονότητα της Δυτικής Θράκης στη μαύρη και πιο δύσκολη μέρα, την 29η Ιανουαρίου 1990, με τους βανδαλισμούς και τις αγριότητες που δεχτήκαμε από τους Έλληνες συμπατριώτες μας με την προτροπή και των διοικούντων μας». Σε άλλο σημείο των «συλλυπητηρίων» του αναφέρει: «Η τουρκική κοινότητα της Δυτικής Θράκης, που αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι του μεγάλου τουρκικού έθνους», βίωσε μεγάλη θλίψη με τον ξαφνικό θάνατο του Γκιουντούς Ακτάν.

Με αφορμή λοιπόν αυτή την δήθεν «συλλυπητήρια επιστολή», η οποία όμως είναι εντελώς προφανές ότι έχει άλλες στοχεύσεις, θέλουμε να δηλώσουμε με τον πλέον επίσημο τρόπο πως αρνούμαστε και αντιδρούμε στην ισοπεδωτική προπαγάνδα όλων όσοι προσπαθούν να ετεροπροσδιορίσουν αυθαίρετα και για τα δικά τους ιδιοτελή συμφέροντα εμάς τους Πομάκους, αλλά και το σύνολο των μουσουλμάνων της Θράκης ως «Τούρκους» και να καθιερώσουν την ψευδή εικόνα της μιας και ενιαίας τουρκικής μειονότητας.

Σύμφωνα με τη Συνθήκη της Λωζάνης και τη Συνθήκη Ανταλλαγής των Πληθυσμών, οι πληθυσμοί της Δυτικής Θράκης που εξαιρέθηκαν από την ανταλλαγή χαρακτηρίστηκαν «μουσουλμάνοι». Αντίθετα, οι πληθυσμοί της Κωνσταντινούπολης που εξαιρέθηκαν, χαρακτηρίστηκαν «Έλληνες ορθόδοξοι». Η διαφορά είναι σαφής, καθώς στην πρώτη περίπτωση το κριτήριο είναι θρησκευτικό, ενώ στη δεύτερη εθνικό. Η ορολογία αυτή χρησιμοποιήθηκε κατόπιν επιμονής της Τουρκίας και έγινε αποδεκτή από την Ελλάδα ακριβώς γιατί στην ελληνική Θράκη οι πληθυσμοί που εξαιρέθηκαν από την ανταλλαγή είχαν ως μόνο κοινό στοιχείο τη θρησκεία. Ούτε τη γλώσσα, ούτε την εθνική συνείδηση.

Εκείνη μάλιστα την εποχή, στην ελληνική Θράκη οι μουσουλμάνοι που δήλωναν «Τούρκοι» ήταν ελάχιστοι και περιορίζονταν ουσιαστικά στην πόλη της Κομοτηνής, γιατί εκεί υπήρχε διοικητικό κέντρο και είχε αναπτυχθεί το νεοτουρκικό κίνημα. Οι υπόλοιποι ήταν μουσουλμάνοι που μιλούσαν οι περισσότεροι (για την ακρίβεια, όσοι βρίσκονταν στα ορεινά) πομάκικα και οι υπόλοιποι ρομανί.

Στα χρόνια που ακολούθησαν μετά το 1923, στην ελληνική Θράκη βρήκαν καταφύγιο εκατοντάδες μουσουλμάνοι τους οποίους απειλούσε με θάνατο η κεμαλική Τουρκία εξαιτίας της προσήλωσής τους στο Ισλάμ.

Ο χαρακτήρας λοιπόν της μειονότητας στη Θράκη ήταν από την πρώτη στιγμή θρησκευτικός και μάλιστα ενισχύθηκε από το κύμα των πολιτικών προσφύγων που ήρθαν εδώ εξαιτίας των διωγμών τους από τους Τούρκους εθνικιστές.

Εμείς, οι Πομάκοι της Θράκης, είμαστε πιστοί φύλακες μιας μεγάλης και ένδοξης ισλαμικής παράδοσης, γεγονός που μας φέρνει αντιμέτωπους με τον τουρκικό εθνικισμό ακριβώς γιατί είμαστε πιστοί μουσουλμάνοι. Ταυτοχρόνως η γλώσσα, τα ήθη και τα έθιμά μας αποδεικνύουν ότι έχουμε τη δική μας ταυτότητα.

Δυστυχώς, ακόμα και σήμερα οι περισσότεροι από τους συμπολίτες μας, άλλοι από άγνοια και άλλοι από σκοπιμότητα, εξακολουθούν να ταυτίζουν το Ισλάμ με τους Τούρκους και να θεωρούν εσφαλμένα ότι κάθε μουσουλμάνος είναι Τούρκος.

Είμαστε Πομάκοι. Βαθιά ριζωμένοι στη γη της Θράκης, και η μοίρα μας άρρηκτα συνδεδεμένη με τη μοίρα αυτού του τόπου. Η ειρηνική μας συμβίωση με όλα τα σύνοικα στοιχεία χάνεται στα βάθη των αιώνων. Θέλουμε να ζήσουμε στον τόπο μας κρατώντας την πίστη, τη γλώσσα και τα έθιμα των πατεράδων μας, για να τα κληροδοτήσουμε εμείς με τη σειρά μας στα παιδιά μας.

Είμαστε Πομάκοι - Έλληνες πολίτες. Γι’ αυτό έχουμε το δικαίωμα να απαιτήσουμε από το ελληνικό κράτος να δείξει τον έμπρακτο σεβασμό του τηρώντας το Σύνταγμα, τη Συνθήκη της Λωζάνης και το ευρωπαϊκό κεκτημένο.

Γι’ αυτό και απαιτούμε κατ’ αρχήν από το ελληνικό κράτος:

Α. Να διασφαλίσει η ελληνική Πολιτεία και σε εμάς τους Πομάκους το αυτονόητο δικαίωμα κάθε Έλληνα πολίτη στη δημόσια εκπαίδευση και στην ισότιμη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας, γιατί, παρά τις εκκλήσεις μας προς όλους τους αρμόδιους, δεν λειτουργεί ούτε ένα δημόσιο ελληνικό σχολείο στα Πομακοχώρια. Χωρίς τη γνώση της ελληνικής γλώσσας οι Πομάκοι καταδικάζονται στη φτώχεια, στην κοινωνική περιθωριοποίηση και στη στέρηση κάθε δυνατότητας για ένα καλύτερο μέλλον.

Β. Να αναγνωρίσει τα πομάκικα ως γλώσσα της μειονότητας ισότιμη με τα τουρκικά. Η Συνθήκη της Λωζάνης προβλέπει τη διατήρηση της γλώσσας της μειονότητας. Πουθενά δεν αναφέρει ότι η γλώσσα αυτή είναι η τουρκική. Το ελληνικό κράτος λοιπόν έχει την υποχρέωση να αναγνωρίσει την πομάκικη γλώσσα ως γλώσσα διδασκαλίας στα μειονοτικά σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Δεν είναι δυνατόν τα παιδιά μας, στην ηλικία των 5-6 ετών, να καλούνται να διδάσκονται μαθήματα σε ξένη προς αυτά γλώσσα, δηλαδή στα τουρκικά.

Γ. Να τηρήσει τη νομιμότητα και να προστατεύσει αποτελεσματικά τους Πομάκους που διώκονται και δέχονται επιθέσεις από το τουρκικό προξενείο και τους Τούρκους εθνικιστές. Δεν είναι δυνατόν να φοβόμαστε για τη σωματική μας ακεραιότητα και το μέλλον των παιδιών μας εντός της ελληνικής επικράτειας, να αντιμετωπίζουμε προπηλακισμούς, ύβρεις και απειλές επειδή θέλουμε να μιλάμε τη γλώσσα μας, να χορεύουμε τους χορούς μας, να διδάσκονται τα παιδιά μας επαρκώς την ελληνική γλώσσα, ώστε να έχουν ουσιαστικές ευκαιρίες για την ισότιμη συμμετοχή τους στην αγορά εργασίας.

Δυστυχώς όμως, εδώ και χρόνια η ελληνική πολιτική ηγεσία, τόσο κεντρικά όσο και τοπικά, έχει κλειστά τα αυτιά της στα δίκαια αιτήματά μας και κρατά επιδεικτικά κλειστά τα μάτια της στην πολιτιστική γενοκτονία και τις διώξεις που υφίστανται όλοι οι Πομάκοι, από τους αυτοπροσδιοριζόμενους ως Τούρκους και το τουρκικό προξενείο.

Το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού δεν το έχουν μόνο όσοι θέλουν να δηλώνουν «Τούρκοι».

Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια όλα τα πολιτικά κόμματα, αλλά και οι τοπικοί άρχοντες, έχουν αναγάγει σε προνομιακούς συνομιλητές τους αυτούς που επιθυμούν τη διατήρηση των Πομάκων στα σκοτάδια της αμάθειας, που αντιδρούν και μόνο στο άκουσμα της ύπαρξής μας, που έχουν σαν στόχο τον αφανισμό της γλώσσας μας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, που υιοθετούν τις ακραίες και διχαστικές θέσεις του τουρκικού προξενείου.

Όλα τα κόμματα δεν διστάζουν να «κοσμούν» τα ψηφοδέλτιά τους, εν όψει ενός πρόσκαιρου κομματικού οφέλους, με ανθρώπους που υιοθετούν στον ιδιωτικό και δημόσιο λόγο και με την εν γένει δράση τους θέσεις και απόψεις που δεν τιμούν κανένα σύγχρονο και δημοκρατικό κόμμα που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Ιδού ορισμένα παραδείγματα:

1) Σε συνεδρίαση της διευρυμένης νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Ξάνθης - Καβάλας - Δράμας, οι μουσουλμάνοι νομαρχιακοί σύμβουλοι όλων των παρατάξεων του νομαρχιακού συμβουλίου Ξάνθης, όπως και η υποψήφια υπερνομάρχης Γκιουλ Μπεγιάζ Καραχασάν, δεν δίστασαν να απαιτήσουν την απαλοιφή του όρου «Πομακοχώρια» από υπουργική απόφαση του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. και την αντικατάστασή του είτε με τον όρο «Τουρκοχώρια», είτε «Ορεινός όγκος» (22-10-2008).

2) Ο Ορχάν Χατζηιμπράμ, υποψήφιος της ΝΔ στην Ξάνθη, μεταξύ άλλων δήλωσε: «Επιθυμώ την είσοδό μου στη Βουλή ώστε να υπερασπιστώ τα δικαιώματα των Τούρκων της μειονότητας».

3) Ο Ιμάμ Αχμέτ, υποψήφιος του ΛΑΟΣ το 2007, απολύθηκε από δάσκαλος το έτος 1994 επειδή, όπως αναφέρεται στην απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ξάνθης, «ενεργώντας εν πλήρει συνειδήσει, εκ προθέσεως και με δόλο, συμπεριφερόμενος κατά τρόπο ασυμβίβαστο με τη θέση του ως δημοσίου υπαλλήλου, ενεργώντας κατά του έθνους και υπακούοντας στις εντολές ανθελληνικών δυνάμεων, σκόπευε στην αποσταθεροποίηση της περιοχής».

4) Ο Αχμέτ Χατζηοσμάν, βουλευτής Ροδόπης με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ, είναι πρόεδρος του κόμματος DEB, του κόμματος που ίδρυσε ο βουλευτής Αχμέτ Σαδίκ.

5) «Το Κέντρο Ερευνών της μειονότητας θα αποδείξει πως όλοι είναι τουρκογενείς και δεν υπάρχουν Πομάκοι». Αυτή είναι δήλωση του πρώην βουλευτή Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ, Γκαλήπ Γκαλήπ, τον Αύγουστο 2008 σε ραδιοφωνικό σταθμό της Κομοτηνής.

6) Ο Τσετίν Μάντατζη, ο Χατζηοσμάν Αχμέτ και η Γκιουλ Μπεγιάζ Καραχασάν κλήθηκαν να καταθέσουν ως μάρτυρες υπεράσπισης των εκδοτών της τουρκόφωνης εφημερίδας Μιλλέτ. Οι εκδότες τής ως άνω εφημερίδας, αφού δημοσίευσαν όλα τα ονόματα των ιδρυτικών μελών του συλλόγου μας και μας αποκαλούσαν «προδότες του έθνους», ανέφεραν μεταξύ άλλων: «Επιτρέπεται μήπως στο Ισλάμ να συνεργάζεστε με τους χριστιανούς ορθοδόξους –τους πιο στυγερούς εχθρούς στην ιστορία των ομόθρησκων αδελφών σας–, να προδίδετε τους τουρκομουσουλμάνους αδερφούς σας και να πουλάτε κινήσεις εναντίον τους»; Και: «Δεν έχετε αντιληφθεί την αγωνιστική δύναμη αυτού του έθνους. Αυτό το έθνος απέδειξε στο παρελθόν ότι για τον μουσουλμανισμό και τον τουρκισμό είναι έτοιμο να θυσιάσει τα πάντα και κάθε στιγμή είναι έτοιμο να το αποδείξει πάλι. Αν πιστεύεστε πως μπορείτε να βαστάξετε τα αποτελέσματα, μπορείτε να δοκιμάσετε».

Όλοι αυτοί δεν λειτουργούν ούτε ως υποψήφιοι ούτε ως βουλευτές του ελληνικού λαού, τμήμα του οποίου αποτελούν όλοι οι μουσουλμάνοι, ανεξάρτητα αν είναι Πομάκοι, Ρομά ή τουρκογενείς, αλλά ως εκπρόσωποι του τουρκικού προξενείου. Κάνουν ό,τι μπορούν ώστε να μας τρομοκρατήσουν εμάς τους Πομάκους και αυτούς που συμπαραστέκονται στα δίκαια αιτήματά μας. Προσπαθούν να αποκρύψουν την αλήθεια για τους μουσουλμάνους της Θράκης.

Αναρωτιόμαστε ως πού μπορεί να φτάσει η εθελοδουλία, η εθελοτυφλία και ο αυτοεξευτελισμός των τοπικών και κεντρικών κομματικών στελεχών, που όχι μόνο δεν αντιδρούν στις διχαστικές και ακραίες αυτές θέσεις, αλλά αποδέχονται τους εκφραστές αυτών των θέσεων ως μοναδικούς συνομιλητές.

Αυτές οι πρακτικές και απόψεις, που αποσκοπούν στη δημιουργία εντάσεων μεταξύ των σύνοικων στοιχείων της Θράκης, που υιοθετούν ιδεολογίες και πρακτικές που αποβλέπουν στην περιθωριοποίηση και εξόντωση των διαφορετικών εθνοτικών ομάδων της μειονότητας της Θράκης και που υποκρύπτουν ρατσιστικές θέσεις και αβυσσαλέα μισαλλοδοξία, πρέπει να καταδικασθούν άμεσα και έμπρακτα από όλους.

Η ειρηνική συμβίωση μουσουλμάνων και χριστιανών δεν πρόκειται να επιτευχθεί με την πολιτισμική εξόντωση των Πομάκων και των Ρομά, που επιχειρεί η Τουρκία εντός του ελληνικού κράτους.

Επειδή αντιλαμβανόμαστε ότι η ελληνική πολιτική ηγεσία, ενώ κάνει περισσότερα απ’ όσα θα μπορούσε για να υπερασπιστεί και να αναδείξει τους Τούρκους της Θράκης, τη στιγμή που συστηματικά αδιαφορεί και δεν προστατεύει τα δικαιώματα των Πομάκων και των Ρομά, είμαστε υποχρεωμένοι, αν σύντομα δεν αλλάξει αυτή η πολιτική, να καταφύγουμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την υπεράσπιση του δικαιώματός μας να διατηρήσουμε την ταυτότητά μας, αποκτώντας ταυτοχρόνως τη δυνατότητα ισότιμης συμμετοχής στη διοίκηση και στην ευημερία του τόπου μας.

Δική μας ευχή και θέληση είναι όλα αυτά τα ζωτικά προβλήματα να λυθούν με πρωτοβουλία και ευθύνη του ελληνικού κράτους, του οποίου υπήρξαμε πάντα έντιμοι και νομοταγείς πολίτες.

 

Με ιδιαίτερη τιμή

Ο πρόεδρος Ταχήρ Κόντε

Η γραμματέας Αλιέ Εφέντη

 

http://www.ardin.gr/node/1575

Δημοσ.

Μήνυμα απο Χαρά Νικοπούλου

 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ..

 

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΌΛΟΥΣ ΣΤΙΣ 15 ΙΟΥΝΊΟΥ ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΎ ΕΤΟΥΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 11.00..

 

"ΜΗ ΛΗΣΜΟΝΑΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ"

Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ

 

Η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου προσκαλεί

 

όλους όσους θέλουν να δώσουν ένα μήνυμα αντίστασης στο τουρκικό

προξενείο να παραβρεθούν στην γιορτή που θα κάνει το σχολείο για τη λήξη της σχολικής χρονιάς.

 

Σχετική αναφορά μπορεί να βρεθεί μέσω

της σελίδας στο facebook όπου η Χ.Νικοπούλου αναφέρει χαρακτηριστικά

 

«Σας περιμένω στην εορτή λήξης του σχολείου μας στις 15

Ιουνίου στις 11 το πρωί για να γνωρίσετε τα ηρωικά Ελληνόπουλα των

Πομάκων. Ο Θεός μαζί σας».

 

Τοποθεσία

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=41.23309%2C26.026697&spn=0.011473%2C0.036049&t=h&z=16

 

Ομάδα FACEBOOK

http://www.facebook.com/group.php?gid=30495568882

 

Σελίδα FACEBOOK

http://www.facebook.com/pages/STERIZOUME-TEN-EROIKE-DASKALA-Chara-Nikopoulou-/124412787578094?v=wall&ref=ts

 

Πηγή

http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=12489&Itemid=83

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ:

 

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=122416967797731

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

 

Ενώ είχαμε ξανακούσει γι’αυτήν και την είχαμε δει να μιλά σε βράβευση της, ίσως δεν την είχαμε εκτιμήσει ιδιαίτερα! Είναι φοβερά διακριτική, αλλά όχι χαριστική στους εναντίους της, στις τοποθετήσεις της και πραγματικά είναι υπόδειγμα εκπαιδευτικού!

Χαρακτηριστικά στην εκπομπή αναφέρθηκαν:

 

1.ότι δε φεύγει από το Μεγάλο Δέρειο ούτε όλο το καλοκαίρι για 3μηνες διακοπές, αλλά παραμένει στον τόπο που διδάσκει, διαθέσιμη στους μαθητές της!

 

2.Πέραν των όσων προβλημάτων της προξενεί το Τουρκικό προξενείο(εξ ου μάλλον και ο αποδιδόμενος χαρακτηρισμός προξενείο), ούσα έγκυος χτυπήθηκε από κάτοικο του χωριού, με αποτέλεσμα

 

α.να προκληθεί κάκωση στο χέρι της και να μην μπορεί να παίξει ακκορντεόν με τη χορωδία του σχολείου σε εκδήλωση που διοργανωνόταν στην Αθήνα(αλλά έκαναν τα πάντα οι αρχές να την αποτρέψουν και τα κατάφεραν) και

 

β.να χάσει το παιδί που κυοφορούσε!

 

3.Οι 5 χριστιανοί κάτοικοι του χωριού της ζητάνε να μείνει για άλλα δυο χρόνια να πεθάνουν οι γερόντότεροι και μετά αν είναι να φύγει.

 

Και άλλα πολλά άξια θαυμασμού!

 

Ιδού και 2 βιντεάκια από την εκπομπή που ανέβηκαν ταχύτατα στο διαδίκτυο:

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=5eulAuG72h0[/ame]

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=OTNDQ4utup8[/ame]

 

Επειδή την έχουν στριμώξει άγρια, αλλά δε μασάει γιατί καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται, και πλέον φέρουν την όλη φόρτιση της κατάστασης οι μαθητές της, αποφάσισε να ζητήσει μετάθεση για να μην πιέζονται οι τελευταίοι! Αλλά είπε στο τέλος της εκπομπής ότι αν το Υπουργείο Παιδείας κρίνει ότι πρέπει να μείνει, θα μείνει!

 

Όποιος θεωρεί άξια αυτή τη δασκάλα να μείνει στο Μεγάλο Δέρειο,

 

τη ΔΕΥΤΕΡΑ 07.06.2010 το πρωί με το πρωινό τρένο των 05.30 από Φάληρο ας ανεβούμε στο Μαρούσι, στο ΥΠΕΠΘ

 

ΡΑΝΤΕΒΟΥ στις 06.30, στο σταθμό τρένου – προαστειακού Νερατζιώτισσα

 

και να κολλήσουμε ο καθένας ένα μικρό ιδιοχειρόγραφο χαρτάκι στην είσοδο του υπουργείου, με αιτήματα όπως :

 

•να παραμείνει η κ.Νικοπούλου στο σχολείο του Μ.Δερείου

•να ληφθούν μέτρα για την ασφαλή διαβίωσή της εκεί και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου

 

ή ό,τι άλλο καθείς θεωρεί σκόπιμο για την περίσταση !

 

και να φύγουμε για τις δουλειές μας !

 

 

Αν θέλετε διαδώστε το σε άλλους ενδιαφερόμενους για το θέμα !

 

Χαίρετε και καλή δύναμη στις δουλειές σας !

 

antirisis

Δημοσ.

Πραγματικα δυσκολευομαι να βρω τις καταλληλες λεξεις για εκφραστω για αυτο τον σπουδαιο και <μεγαλο> ανθρωπο..αναφερομαι στην δασκαλα κ.χαρα νικοπουλου...καταγομαι και εγω απο ενα χωριο του εβρου πολυ κοντα στο δεριο,το οποιο επισκεπτομαι τα καλοκαιρια,και γνωριζω αρκετα καλα την κατασταση εκει....ειναι τραγικη...αληθεινη ηρωιδα η κυρια που προσπαθει να διδαξει τα παιδια παρα τισ τοσες μα τοσες πολλες αντιξωοτιτες.μπραβο της...θελει ψυχη!!

Δημοσ.

Πάντως πραγματικά πρέπει να έχεις μεγάλη ψυχική δύναμη για να κατεφέρεις να επιμένεις τόσο. Αλλά δυστυχώς πάντα όταν η προσπάθεια είναι ατομική είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. Μόνο μέσα από συλλογικότητες μπορείς να πετύχεις στόχους.

Δημοσ.

μια άλλη άποψη :

"

 

ΠΡΟΣ

 

Τον κ. Χαρδαβέλα και την εκπομπή ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

 

Σας αποστέλλω την επιστολή αυτή προκειμένου να διαμαρτυρηθώ για την εκπομπή σας «ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» της 25ης Μαΐου 2010, στην οποία παρουσιάσατε το θέμα της κας Χαράς Νικοπούλου.

Ως πληρεξούσια δικηγόρος του κ. Κασάικα Οσμάν, ο οποίος φέρεται ότι χτύπησε την κα Χαρά Νικοπούλου, αλλά και ως απλή κάτοικος του Νομού Έβρου, θεωρώ απαράδεκτο τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάσατε το συγκεκριμένο θέμα και όχι μόνο όσον αφορά το συγκεκριμένο φερόμενο ως τελεσθέν ποινικό αδίκημα, αλλά και τη γενικότερη συμπεριφορά της κυρίας αυτής από την έλευσή της στην περιοχή μας.

Θεωρώ καταρχήν απαράδεκτο δημοσιογραφικά το γεγονός ότι παρουσιάσατε μόνο τη μία πλευρά των γεγονότων και συγκεκριμένα αυτή της εν λόγω κυρίας, ενώ δεν μπήκατε καν στον κόπο να απευθύνετε έστω κάποιες ερωτήσεις στους κατοίκους της περιοχής, είτε αυτοί είναι πομάκοι, όπως εσείς αρέσκεσθε να τους προσδιορίζετε όλους συλλήβδην, είτε τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι, είτε ελληνόφωνοι μουσουλμάνοι, είτε χριστιανοί. Δεν μπήκατε καν στον κόπο να δώσετε το βήμα στους τοπικούς εκλεγμένους βουλευτές, δημάρχους, νομάρχη, οι οποίοι εκπροσωπούν την περιοχή και οι οποίοι έχουν σχηματίσει άποψη για τα γεγονότα. Και κυρίως όχι μόνο δεν μπήκατε στον κόπο να ρωτήσετε την άποψη του τοπικού δήμαρχου του περιοχής, ήτοι του κ. Ευάγγελου Πουλιλιού, δημάρχου του Δήμου Ορφέα, αλλά επιπλέον κατά την προσπάθειά του να παρέμβει στην εκπομπή σας και να εκφράσει την άποψή του τον αντιμετωπίσατε με απαξιωτικά και χλευαστικά σχόλια και συμπεριφορά, αποδίδοντας την αντίθεσή του σε όσα πρεσβεύει η εν λόγω κυρία σε εξυπηρέτηση ψηφοθηρικών του συμφερόντων, παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι ο Δήμος Ορφέα αποτελείται στη συντριπτική του πλειοψηφία από χριστιανούς και όχι από μουσουλμάνους και επομένως αν υπήρχε η παραμικρή ρήξη μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων στην περιοχή το συμφερότερο γι’ αυτόν θα ήταν να στηρίξει τους χριστιανούς και όχι τους μουσουλμάνους.

Η πραγματικότητα είναι άλλη κ. Χαρδαβέλα, απλώς εσείς δεν θέλετε ούτε να την ακούτε ούτε να την βλέπετε.

Η πραγματικότητα είναι ότι εμείς εδώ οι κάτοικοι του Νομού Έβρου, της απομακρυσμένης αυτής περιοχής της Ελλάδας, ζούμε επί δεκαετίες ολόκληρες ειρηνικά και αρμονικά, χριστιανοί και μουσουλμάνοι, δημότες των ίδιων Δήμων, μαθητές στα ίδια σχολεία, εργαζόμενοι στους ίδιους εργασιακούς χώρους, χωρίς ποτέ να δημιουργηθεί το παραμικρό. Έχουν δε περάσει από τα μειονοτικά σχολεία του Νομού μας πάρα πολλοί χριστιανοί δάσκαλοι, με τους οποίους έχουν αναπτυχθεί άριστες και ισχυρές σχέσεις, όλοι δε αυτοί οι δάσκαλοι, αν κάνατε τον κόπο να τους ρωτήσετε, θα σας απαντούσαν ότι έχουν αποκομίσει τις καλύτερες εντυπώσεις από τη φιλοξενία και τη συνεργατικότητα που συνάντησαν στα μουσουλμανικά χωριά.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι οι κάτοικοι της περιοχής μας σεβόμαστε ο καθένας τη διαφορετικότητα του άλλου και το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, διαφορετικότητα που μπορεί να αφορά στη θρησκευτική συνείδηση, στα πολιτικά πιστεύω, στις ηθικές αρχές κ.α.

Οφείλεται επίσης στο γεγονός ότι εμείς εδώ στο Νομό Έβρου έχουμε μεγαλύτερη σχέση με τους μουσουλμάνους γείτονες, συγχωριανούς, συμπολίτες μας παρά μ’ εσάς τους Αθηναίους του Κολωνακίου και της Μυκόνου, διότι αντιμετωπίζουμε καθημερινά όλοι μας την εκπαιδευτική, πολιτιστική, οικονομική και κοινωνική εξαθλίωση, την έλλειψη οποιουδήποτε έργου ανάπτυξης, την έλλειψη οποιουδήποτε έργου υποδομής στο Νομό μας. Όταν πλημμυρίζουν κάθε χρόνο τα χωράφια, τα σπίτια, τα χωριά μας, αυτοί στους οποίους μπορούμε να στηριχτούμε για βοήθεια είναι οι διπλανοί μας χριστιανοί, μουσουλμάνοι, όποιοι και αν είναι αυτοί και όχι βέβαια σ’ εσάς τους κατοίκους των Αθηνών ή στην κεντρική εξουσία που μας θεωρείτε ως πολίτες τελευταίας κατηγορίας.

Μας θυμόσαστε μόνο όταν θέλετε να ικανοποιήσετε τις εθνικιστικές σας εξάρσεις, αναφερόμενοι σε ελληνοτουρκικά σύνορα, σε ελληνοτουρκικές διενέξεις, σε ανθελληνικές δράσεις της μειονότητας, σε εγκάθετους του τουρκικού προξενείου κ.α., δημιουργώντας από το πουθενά εθνικά θέματα που δεν υπάρχουν.

Αυτό ακριβώς έκανε και η συγκεκριμένη κυρία, ήρθε στην περιοχή μας κομίζοντας ακραίες εθνικιστικές αντιλήψεις, τις οποίες εμφάνισε μετά τα δύο πρώτα χρόνια της παραμονής της και αφού είχε καταφέρει με τη συμπεριφορά της να κάνει όλους τους κατοίκους του Μεγάλου Δερείου να την αγαπήσουν και να πιστέψουν ότι ήθελε πραγματικά να τους βοηθήσει. Ξαφνικά λοιπόν και μετά τα δύο πρώτα χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων οι κάτοικοι του Μεγάλου Δερείου παραχώρησαν απλόχερα τόσο στην ίδια όσο και στο σύζυγό της ότι περνούσε από το χέρι τους, έχοντας αναπτύξει με όλους τους κατοίκους του χωριού στενές διαπροσωπικές και φιλικές σχέσεις, άρχισε να αναδεικνύεται το πραγματικό της πρόσωπο. Οι ακραίες θέσεις της όσον αφορά το θέμα της μουσουλμανικής μειονότητας στην Ελλάδα, οι οποίες προχωρούν πέρα από τις θέσεις του Ελληνικού Κράτους, η απαγόρευση που επέβαλε να ομιλείται ενώπιων της η τουρκική γλώσσα, οι συστάσεις της προς τις γυναίκες να μη φορούν τη μουσουλμανική μαντίλα, η άποψή της ότι στα μειονοτικά σχολεία δεν πρέπει να διδάσκεται η τουρκική γλώσσα, ο αυτοπροσδιορισμός της ως Ελληνίδας δασκάλας η οποία έχει τον ελληνισμό μέσα της και έναν υπέρμετρο πατριωτισμό, ενώ όλοι οι μουσουλμάνοι της περιοχής και όσοι τους υποστηρίζουν είναι ανθέλληνες, πράκτορες του Τουρκικού Κράτους και του Τουρκικού Προξενείου, η αυτοπαρουσίαση της ίδιας και του συζύγου της ως ανθρώπων που για πρώτη φορά επιτελούν εθνικό έργο στην περιοχή μας, η εφεύρεση από την ίδια ενός αδιανόητου διαχωρισμού μεταξύ αλεβιτών και σουνιτών μουσουλμάνων και η μετάδοση του διαχωρισμού αυτού και στα ανήλικα παιδιά των μουσουλμάνων, τα οποία ποτέ έως εκείνη τη στιγμή δεν είχαν ακούσει κάτι παρόμοιο, οδήγησαν στη ρήξη των σχέσεών της με τους κατοίκους του χωριού και κυρίως με τους γονείς των μαθητών των τάξεων στις οποίες δίδασκε.

Η αφορμή δημιουργήθηκε όταν στις αρχές του σχολικού έτους 2007 – 2008 η δασκάλα παρενέβη στη διαδικασία συντήρησης και βαψίματος του σχολείου, μολονότι είναι μία διαδικασία που δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της, απαιτώντας από τους μαθητές να καταβάλουν το ποσό των 10 ευρώ το καθένα για την πληρωμή των ελαιοχρωματιστών, αρνούμενη να καταβληθεί αυτό από το ταμείο του σχολείου, προφανώς γιατί θεωρεί ότι οι μουσουλμάνοι ως κατώτεροι έλληνες δεν δικαιούνται ενός ευπρεπούς σχολικού χώρου αλλά οφείλουν να πληρώνουν οι ίδιοι γι’ αυτό, τονίζοντας στους μαθητές ότι σε περίπτωση που δεν κατέβαλαν το ως άνω ποσό δεν θα μπορούσαν να παρακολουθούν στο εξής τα μαθήματα του σχολείου.

Η στάση αυτή της δασκάλας προκάλεσε την αντίδραση των γονέων των μαθητών του σχολείου, οι οποίοι απέστειλαν έγγραφο στις 5-11-2007 προς το Διευθυντή του Συντονιστικού Γραφείου της Μειονοτικής Εκπαίδευσης, με το οποίο ζητούσαν την απομάκρυνση της δασκάλας από το μειονοτικό σχολείο τους και το μειονοτικό χωριό τους.

Το ως άνω έγγραφο και οι υπογραφές που είχαν τεθεί σ’ αυτό εξόργισαν την δασκάλα, η οποία προέβη σε επανειλημμένες δηλώσεις στα τοπικά και εθνικά Μ.Μ.Ε., αμαυρώνοντας την εικόνα του χωριού, διαστρεβλώνοντας το θέμα που δημιουργήθηκε, δίνοντάς του πολιτική χροιά που δεν είχε, παρουσιάζοντας τους κατοίκους του Μεγάλου Δερείου ως πράκτορες και εγκάθετους του Τουρκικού Προξενείου, οι οποίοι υποτίθεται ότι προσπαθούσαν να εκδιώξουν τη «μοναδική Ελληνίδα δασκάλα που υπηρετεί για πρώτη φορά τον Ελληνισμό στο Μεγάλο Δέρειο», εμφανίζοντας τον εαυτό της ως ηρωίδα και όλους τους άλλους ως ανθέλληνες.

Στοχοποίησε δε τους υπογράψαντες το ως άνω έγγραφο, μεταξύ αυτών και την καθαρίστρια του σχολείου και το σύζυγό της, απειλώντας με απολύσεις όσους εργάζονταν σε χριστιανούς εργοδότες και με καταγγελίες στην Πολεοδομία όσους τυχόν είχαν πολεοδομικές παραβάσεις.

Όσον αφορά ειδικότερα την καθαρίστρια του σχολείου, με την οποία η δασκάλα είχε αναπτύξει μία ιδιαίτερα φιλική σχέση, επαινώντας επανειλημμένα τη δουλειά της, ξαφνικά και μετά τη συλλογή των ως άνω υπογραφών η στάση της δασκάλας μετεστράφη. Η δασκάλα άρχισε να αμφισβητεί τη δουλειά της ως καθαρίστριας, να απευθύνεται επανειλημμένα στους άλλους δασκάλους και στο Διευθυντή του σχολείου για το θέμα αυτό, επιδιώκοντας την απόλυσή της.

Από εκεί ξεκίνησε και το περιστατικό, το οποίο συνέβη μεταξύ της καθαρίστριας, του συζύγου της και της δασκάλας και στο οποίο δεν ήταν παρών δυστυχώς κανείς άλλος. Στις 7-2-2008 για άλλη μία φορά η δασκάλα επετέθη φραστικά στην καθαρίστρια του σχολείου, αποκαλώντας την «βρωμιάρα» και ζητώντας της επιτακτικά να παρατήσει τη δουλειά της καθαρίστριας και να φύγει από το σχολείο. Ο σύζυγος της δασκάλας, ο οποίος έτυχε να περνά από το σημείο, αντιλήφθηκε το περιστατικό και υπερασπιζόμενος τη σύζυγό του τόλμησε να πει στην δασκάλα ότι στο σχολείο υπάρχει Διευθυντής και ότι η δουλειά της είναι να μαθαίνει γράμματα στα παιδιά και όχι να ασχολείται με την καθαρίστρια, ενώ ταυτόχρονα τράβηξε τη σύζυγό του έξω από το σχολείο, την παρότρυνε να παρατήσει πια αυτή τη δουλειά και έφυγε.

Αυτό ήταν το περιστατικό που συνέβη και δυστυχώς το καθαρά διαπροσωπικό και φραστικό μόνο αυτό περιστατικό έδωσε τη μεγάλη ευκαιρία στη δασκάλα να το εκμεταλλευτεί κατά το δοκούν, πιστεύοντας, όπως άλλωστε αποδείχθηκε εκ των υστέρων, ότι κανείς δεν θα πίστευε τα λεγόμενα μίας μουσουλμανικής οικογένειας του Μεγάλου Δερείου, αντίθετα όλοι θα πίστευαν τη δική της εκδοχή των γεγονότων, μιας και επρόκειτο για «γνήσια Ελληνίδα δασκάλα». Μετέτρεψε λοιπόν αυτή την καθαρά διαπροσωπική φραστική διένεξη σε ελληνοτουρκική εθνικιστική αντιπαράθεση, δηλητηριάζοντας τις σχέσεις μουσουλμάνων και χριστιανών στην περιοχή και διαταράσσοντας την ειρηνική συμβίωσή μας.

Έφερε μάλιστα επανειλημμένες φορές στο Νομό μας μέλη της «Χρυσής Αυγής» και άλλων εθνικιστικών οργανώσεων, προκειμένου να την στηρίξουν και προφανώς προκειμένου να μας τρομοκρατήσουν, τόσο στις εθνικές επετείους της 25ης Μαρτίου που ακολούθησαν, όσο και στις αίθουσες των Δικαστηρίων κατά την εκδίκαση της παραπάνω υπόθεσης. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι κατά τη δευτεροβάθμια εκδίκαση του ποινικού σκέλους της υπόθεσης στο Δικαστικό Μέγαρο Αλεξανδρούπολης είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες μέλη εθνικιστικών οργανώσεων, δεν γνωρίζουμε από ποια μέρη της Ελλάδας, φωνάζοντας εθνικιστικά συνθήματα και παρεμβαίνοντας στη διαδικασία του Δικαστηρίου, αναγκαστήκαμε δε, ο κατηγορούμενος και εγώ η συνήγορός του, να αναμένουμε επί ώρες εντός του Δικαστικού Μεγάρου μετά το τέλος της εκδίκασης για να διαλυθεί το πλήθος και να αποφύγουμε τις επιθέσεις εναντίον μας.

Χαρακτηριστικό επίσης είναι το γεγονός ότι η εν λόγω κυρία, εκτός από την έγκληση που κατάθεσε κατά του κ. Κασάικα Οσμάν για το ως άνω περιστατικό, άσκησε και αγωγή εναντίον του ιδίου, της συζύγου του και των δύο θυγατέρων του, αξιώνοντας το εξωφρενικό ποσό των 370.000 ευρώ ως αποζημίωση για την ηθική βλάβη που έχει υποστεί από τις υποτιθέμενες άδικες πράξεις που έχουν τελεστεί εναντίον της, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι πρόκειται για μία πολύ φτωχή οικογένεια με τέσσερα παιδιά, δύο κορίτσια, ηλικίας 23 και 21 ετών και δύο αγόρια ηλικίας 16 και 9 ετών, που αγωνίζονται με νύχια και με δόντια για να επιβιώσουν με 2.500 ευρώ το χρόνο που κερδίζει ο πατέρας από την εργασία του ως δασεργάτης και κάποια μεροκάματα που κερδίζουν οι γυναίκες του σπιτιού δουλεύοντας σε γεωργικές εργασίες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, αφού μάλιστα η σύζυγός του, μετά από όλα αυτά που συνέβησαν, έχασε και την δουλειά της καθαρίστριας του σχολείου, από την οποία κέρδιζε το ποσό των 120 ευρώ το μήνα.

Και δυστυχώς όλοι εσείς έχετε αναδείξει σε εθνική ηρωίδα την κυρία αυτή, αρνούμενοι να ακούσετε την άλλη πλευρά των γεγονότων, δίνοντας βήμα επανειλημμένα μόνο σ’ αυτήν και στον σύζυγό της, ο οποίος αδυνατώ να καταλάβω με ποια ιδιότητα εκφράζει απόψεις για τις σχέσεις των μουσουλμάνων με τους χριστιανούς στην περιοχή μας και μας υποδεικνύει πώς θα ζούμε, με ποιους θα συναναστρεφόμαστε, πώς θέλουμε εμείς να αγαπάμε και να υπερασπιζόμαστε την πατρίδα μας και ποιους εμείς θεωρούμε εχθρούς και ποιους φίλους μας.

Μετά τα παραπάνω, που δεν γνωρίζω βέβαια αν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε, ελπίζω να αποκαταστήσετε τη δημοσιογραφική τάξη και δεοντολογία, παρουσιάζοντας σε κάποια επόμενη εκπομπή σας και την άλλη, την αθέατη αλλά αληθινή πλευρά του Νομού μας. "

 

 

Ορεστιάδα 26 Μαΐου 2010

 

Μαρία Γκουγκουσκίδου

 

http://www.sitemaker.gr/antiethnikistik/page_GREEK_20.htm

Δημοσ.

 

 

Τον κ. Χαρδαβέλα και την εκπομπή ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

 

Ως πληρεξούσια δικηγόρος του κ. Κασάικα Οσμάν, ο οποίος φέρεται ότι χτύπησε την κα Χαρά Νικοπούλου

 

μαλιστα.. η δικηγορος του τουρκου τραμπουκου με την ληγμενη βιζα... και ολοι ξερουμε τι εστι δικηγοροι τουρκων πρακτορων

 

 

 

Ξαφνικά λοιπόν και μετά τα δύο πρώτα χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων οι κάτοικοι του Μεγάλου Δερείου παραχώρησαν απλόχερα τόσο στην ίδια όσο και στο σύζυγό της ότι περνούσε από το χέρι τους, έχοντας αναπτύξει με όλους τους κατοίκους του χωριού στενές διαπροσωπικές και φιλικές σχέσεις, άρχισε να αναδεικνύεται το πραγματικό της πρόσωπο.

δακρύβρεχτη ιστορια. ναι η γυναικα κατασκοπος που κοροιδεψε ολους τους κατοικους.. μπαναλ δε πιανει πια..

 

Οι ακραίες θέσεις της όσον αφορά το θέμα της μουσουλμανικής μειονότητας στην Ελλάδα, οι οποίες προχωρούν πέρα από τις θέσεις του Ελληνικού Κράτους, η απαγόρευση που επέβαλε να ομιλείται ενώπιων της η τουρκική γλώσσα, οι συστάσεις της προς τις γυναίκες να μη φορούν τη μουσουλμανική μαντίλα, η άποψή της ότι στα μειονοτικά σχολεία δεν πρέπει να διδάσκεται η τουρκική γλώσσα

η απαγορευση να μιλανε μπροστα της τουρκικα.. ναι μας πεισανε.

η απαγορευση που επεβαλε? τι ειναι δλδ? ακολουθος στατιωτικης χουντας και επεβαλε την θεληση της? με τι? με τα οπλα η με τους μπραβους??

 

Εκανε συστασεις στις γυναικες να μην φορανε μουσουλμανικη μαντιλα? ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ! ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ! το οτι οι γυναικες ειναι σκλαβες χωρις δικαιωματα στις μουσουλμανικες χωρες δε σημαινει οτι στην Ελλαδα ειμαστε το ιδιο. πολυ φιλελευθεροι ειστε με τις κραγμενες αδερφες και τις παρελασεις.. η μαντιλα δλδ δεν περιοριζει τα ατομικα δικαιωματα της γυναικας?

 

η ΑΠΟΨΗ της να μην διδασκεται η τουρκικη γλωσσα στα σχολεια.. ΝΑΙ! πρωτον οπως το γραφει.. Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ειναι και μπορει να την εκφερει ανετα σε ενα δημοκρατικο καθεστως. ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ στα ελληνικα σχολεια.. απο ποτε? παραλογα πραγματα ε?

 

 

Έφερε μάλιστα επανειλημμένες φορές στο Νομό μας μέλη της «Χρυσής Αυγής» και άλλων εθνικιστικών οργανώσεων, προκειμένου να την στηρίξουν και προφανώς προκειμένου να μας τρομοκρατήσουν, τόσο στις εθνικές επετείους της 25ης Μαρτίου που ακολούθησαν, όσο και στις αίθουσες των Δικαστηρίων κατά την εκδίκαση της παραπάνω υπόθεσης.

 

χααααχα ναι καλο. ειναι και μελος της ΧΑ φανταζομαι. δεξι χερι ε? τους μαθητες και του κατοικους του χωριου που μαζευτηκαν να της συμπαρασταθουν, τους βαφτισε η εν λογω "κυρια" μελη ΧΑ.. ετσι γερααα να δουλευει η προπαγανδα..

 

Χαρακτηριστικό επίσης είναι το γεγονός ότι η εν λόγω κυρία, εκτός από την έγκληση που κατάθεσε κατά του κ. Κασάικα Οσμάν για το ως άνω περιστατικό, άσκησε και αγωγή εναντίον του ιδίου, της συζύγου του και των δύο θυγατέρων του, αξιώνοντας το εξωφρενικό ποσό των 370.000 ευρώ ως αποζημίωση για την ηθική βλάβη που έχει υποστεί από τις υποτιθέμενες άδικες πράξεις που έχουν τελεστεί εναντίον της, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι πρόκειται για μία πολύ φτωχή οικογένεια.

 

ναι και η δακρυβρεχτη ιστορια συνεχιζεται.. οποιος ειναι "φτωχος" (οι μιζες απο το τουρκικο προξενειο δεν λαμβανονται υποψιν).. εχει το δικαιωμα να βιοπραγει.. ο νομος της ζουγκλας.

 

και η αριστερη προπαγανδα συνεχιζεται.. ακρως εμετικο το παραπανω κειμενο και δεν με εκπλησει οτι χωρις επιχειρηματα και αποδειξεις.

 

το οτι αναρτηθηκε για πρωτη φορα στην γνωστη ακροαριστερη προπαγανδιστικη ιστοσελιδα λεει πολλα.. επισης μετα εγινε copy/paste και σε μερικα ακομα blogs μπας και.. ετσι συνεχισε ρε sos την παραπληροφορηση και την προπαγανδα. γερα. :lol:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...