mitsikas Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Φίλε benign πραγματικά είσαι μια όαση λογικής. Χαίρομαι που μπορείς και βλέπεις την ιστορία με κρίση και χωρίς τις αγκυλώσεις διαφόρων ανιστόρητων ιδεολογιών. Συνέχισε να γράφεις έτσι. Με εκφράζεις απόλυτα. Με εκτίμηση Δημήτρης
benign Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Φίλε benign πραγματικά είσαι μια όαση λογικής. Χαίρομαι που μπορείς και βλέπεις την ιστορία με κρίση και χωρίς τις αγκυλώσεις διαφόρων ανιστόρητων ιδεολογιών.Συνέχισε να γράφεις έτσι. Με εκφράζεις απόλυτα. Με εκτίμηση Δημήτρης Ευχαριστω Δημητρη, το υποπτο ειναι οτι αυτες οι ιδεολογιες οπως ο διεθνισμος πχ. που εφαρμοστηκε στον Σοβιετικο Κομμουνισμο,ηταν και βιαιος και επεκτατικος και εφτιαξε μια αυτοκρατορια που αποτελουταν απο ενα μωσαικο υποδουλων εθνων που προφανως το Ανωτατο Σοβιετ δεν ηθελε να εχουν εθνικη ταυτοτητα για αυτο φροντισε μεσα απο προπαγανδα και εντονους διωγμους να δαιμονοποιησει εννοιες οπως πατριωτισμος,εθνικη υπερηφανεια ως αφελεις.Οπως ξερουμε απο την ιστορια οχι μονο δεν το καταφερε αλλα επιβαλλοντας αδικα και ετσιθελικα,χωρις ιστορικη βαση,συνορα δικα του στις εθνοτητες αυτες,μετα την καταρρευση του Σιδηρουν παραπετασματος,ειχαμε εξαρση του εθνικισμου σε πολλες απο αυτες τις χωρες. liopyr, Θα ηταν ενδιαφερον να διαβασεις και το βιβλιο της συγγραφεως Διδω Σωτηριου ''Ματωμενα Χωματα'' για να δεις τι υπεφεραν οι Ελληνες της Μικρας Ασιας στην καταστροφη.Ηταν δημοσιογραφος,(το 1944 έγινε αρχισυντάκτρια της εφημερίδας Ριζοσπάστης. Μετά τον Εμφύλιο συνεργάστηκε με το περιοδικό Επιθεώρηση Τέχνης και την εφημερίδα Αυγή .) Εδω ειναι η βιογραφια της: http://el.wikipedia.org/wiki/Διδώ_Σωτηρίου
benign Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2010 Φίλε benign πραγματικά είσαι μια όαση λογικής. Χαίρομαι που μπορείς και βλέπεις την ιστορία με κρίση και χωρίς τις αγκυλώσεις διαφόρων ανιστόρητων ιδεολογιών.Συνέχισε να γράφεις έτσι. Με εκφράζεις απόλυτα. Με εκτίμηση Δημήτρης Ευχαριστω Δημητρη, το υποπτο ειναι οτι αυτες οι ιδεολογιες οπως ο διεθνισμος πχ. που εφαρμοστηκε στον Σοβιετικο Κομμουνισμο,ηταν και βιαιος και επεκτατικος και εφτιαξε μια αυτοκρατορια που αποτελουταν απο ενα μωσαικο υποδουλων εθνων που προφανως το Ανωτατο Σοβιετ δεν ηθελε να εχουν εθνικη ταυτοτητα για αυτο φροντισε μεσα απο προπαγανδα και εντονους διωγμους να δαιμονοποιησει εννοιες οπως πατριωτισμος,εθνικη υπερηφανεια ως αφελεις.Οπως ξερουμε απο την ιστορια οχι μονο δεν το καταφερε αλλα επιβαλλοντας αδικα και ετσιθελικα,χωρις ιστορικη βαση,συνορα δικα του στις εθνοτητες αυτες,μετα την καταρρευση του Σιδηρουν παραπετασματος,ειχαμε εξαρση του εθνικισμου σε πολλες απο αυτες τις χωρες. liopyr, Θα ηταν ενδιαφερον να διαβασεις και το βιβλιο της συγγραφεως Διδω Σωτηριου ''Ματωμενα Χωματα'' για να δεις τι υπεφεραν οι Ελληνες της Μικρας Ασιας στην καταστροφη.Ηταν δημοσιογραφος,(το 1944 έγινε αρχισυντάκτρια της εφημερίδας Ριζοσπάστης. Μετά τον Εμφύλιο συνεργάστηκε με το περιοδικό Επιθεώρηση Τέχνης και την εφημερίδα Αυγή .) Εδω ειναι η βιογραφια της: http://el.wikipedia.org/wiki/Διδώ_Σωτηρίου
@@sos@@ Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Αλλα θα μιλησουμε ιστορικα. Προσωπικα δεν θεωρω επεκτατισμο αλλα απελευθερωτικο αγωνα την ανακτηση εδαφων που αντικειμενικα και ιστορικα,ανηκαν στον λαο μου επι τουλαχιστον 2.000 χρονια. ναι... μια ερώτηση μπορείς να μου καταθέσεις τις αποδείξεις που έχεις και στηρίζουν το επιχείρημα πως υπάρχει ΙΣΤΟΡΙΚΗ συνέχεια της αρχαίας ελλάδας,του βυζαντίου και της σύγχρονης ελλάδας;(παπαρηγόπουλοι και σχολικά βιβλία που δεν έχουν ακλόνητες πηγές δεν γίνονται δεκτά)
@@sos@@ Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Αλλα θα μιλησουμε ιστορικα. Προσωπικα δεν θεωρω επεκτατισμο αλλα απελευθερωτικο αγωνα την ανακτηση εδαφων που αντικειμενικα και ιστορικα,ανηκαν στον λαο μου επι τουλαχιστον 2.000 χρονια. ναι... μια ερώτηση μπορείς να μου καταθέσεις τις αποδείξεις που έχεις και στηρίζουν το επιχείρημα πως υπάρχει ΙΣΤΟΡΙΚΗ συνέχεια της αρχαίας ελλάδας,του βυζαντίου και της σύγχρονης ελλάδας;(παπαρηγόπουλοι και σχολικά βιβλία που δεν έχουν ακλόνητες πηγές δεν γίνονται δεκτά)
liopyr Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 benign, ξεκίνησα κάνα δυο φορές να απαντήσω σε όσα γράφεις αλλά το μετάνιωσα και σταμάτησα, αφενός επειδή χαώθηκα, αφετέρου για die thread die λόγους. Μιας και bump-αρίστηκε, θα κάνω μια τελευταία σύντομη προσπάθεια, και ελπίζω να την τελειώσω. Το χοντρό λάθος είναι η ίδια η "Μεγάλη Ιδέα". Από την στιγμή που οι "σύμμαχοι" σταμάτησαν να βάζουν πλάτες, μόνο κάποιοι βασιλόφρονες (-φρονες που λέει ο λόγος) πίστευαν πως είχε τύχη το εγχείρημα. Για καθαρά μικροπολιτικούς λόγους οδηγήθηκαν σαν πρόβατα στην σφαγή αντί να βάλουν την ουρά στα σκέλια και να γυρίσουν πίσω. Φταίει ο "βάρβαρος" Κεμάλ μετά που τους πήγε γαμιόντας; Από εκεί και πέρα. Πώς διάολο γίνεται κάποια εδάφη να ανήκουν αντικειμενικά σε κάποιο λαό άσχετα αν ζει κάποιος άλλος λαός σε αυτά; Έχουν γαλανόλευκα βουνά και ορθόδοξες πορτοκαλιές; Υπάρχει κάποιο ηθικό όριο τάδε χρόνων που τους το κατοχυρώνει; Δε ρωτάω καν τι νομίζεις πως σε συνδέει με τους προ 2000 χρονών προγόνους σου ε. *ζουρλομανδύας* Όσον αφορά τα υπόλοιπα που γράφεις και είναι ικανά να εκτροχιάζουν μία πολύ συγκεκριμένη κουβέντα σε άλλες πεντέξι άπειρες, θα σου πω λίγο άκομψα πως ...παραληρείς βασιζόμενος σε απόλυτα συμπεράσματα που με περισσή βεβαιότητα έβγαλες. Ξέρεις, η πρόσβαση στην γνώση που αναφέρεις και παραπίσω πως έχεις (άσκοπα αν θες την γνώμη μου - όποιος κατέχει το δείχνει, δε χρειάζεται να το πει) είναι το εύκολο part, η κατανόησή της, η αξιοποίηση και η αντικειμενική αξιολόγηση των πληροφοριών της bitch που λέγεται ιστορία είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Ποιοι γενίτσαροι, ποιες γενοκτονίες, ποια σοβιέτ, ποιος διεθνισμός, ΠΟΙΟΙ ΣΕΛΤΖΟΥΚΟΙ ΓΑΜΩ ΤΟ, από πέντε σειρές που έγραψα αναφέροντας απλά και μόνο ένα ιστορικό γεγονός, πώς έβγαλες τις όποιες θέσεις μου πάνω σε αυτά; πσ: (δήλωση). Την γνωρίζω την Σωτηρίου.
liopyr Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 benign, ξεκίνησα κάνα δυο φορές να απαντήσω σε όσα γράφεις αλλά το μετάνιωσα και σταμάτησα, αφενός επειδή χαώθηκα, αφετέρου για die thread die λόγους. Μιας και bump-αρίστηκε, θα κάνω μια τελευταία σύντομη προσπάθεια, και ελπίζω να την τελειώσω. Το χοντρό λάθος είναι η ίδια η "Μεγάλη Ιδέα". Από την στιγμή που οι "σύμμαχοι" σταμάτησαν να βάζουν πλάτες, μόνο κάποιοι βασιλόφρονες (-φρονες που λέει ο λόγος) πίστευαν πως είχε τύχη το εγχείρημα. Για καθαρά μικροπολιτικούς λόγους οδηγήθηκαν σαν πρόβατα στην σφαγή αντί να βάλουν την ουρά στα σκέλια και να γυρίσουν πίσω. Φταίει ο "βάρβαρος" Κεμάλ μετά που τους πήγε γαμιόντας; Από εκεί και πέρα. Πώς διάολο γίνεται κάποια εδάφη να ανήκουν αντικειμενικά σε κάποιο λαό άσχετα αν ζει κάποιος άλλος λαός σε αυτά; Έχουν γαλανόλευκα βουνά και ορθόδοξες πορτοκαλιές; Υπάρχει κάποιο ηθικό όριο τάδε χρόνων που τους το κατοχυρώνει; Δε ρωτάω καν τι νομίζεις πως σε συνδέει με τους προ 2000 χρονών προγόνους σου ε. *ζουρλομανδύας* Όσον αφορά τα υπόλοιπα που γράφεις και είναι ικανά να εκτροχιάζουν μία πολύ συγκεκριμένη κουβέντα σε άλλες πεντέξι άπειρες, θα σου πω λίγο άκομψα πως ...παραληρείς βασιζόμενος σε απόλυτα συμπεράσματα που με περισσή βεβαιότητα έβγαλες. Ξέρεις, η πρόσβαση στην γνώση που αναφέρεις και παραπίσω πως έχεις (άσκοπα αν θες την γνώμη μου - όποιος κατέχει το δείχνει, δε χρειάζεται να το πει) είναι το εύκολο part, η κατανόησή της, η αξιοποίηση και η αντικειμενική αξιολόγηση των πληροφοριών της bitch που λέγεται ιστορία είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Ποιοι γενίτσαροι, ποιες γενοκτονίες, ποια σοβιέτ, ποιος διεθνισμός, ΠΟΙΟΙ ΣΕΛΤΖΟΥΚΟΙ ΓΑΜΩ ΤΟ, από πέντε σειρές που έγραψα αναφέροντας απλά και μόνο ένα ιστορικό γεγονός, πώς έβγαλες τις όποιες θέσεις μου πάνω σε αυτά; πσ: (δήλωση). Την γνωρίζω την Σωτηρίου.
@@sos@@ Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Ευχαριστω Δημητρη, το υποπτο ειναι οτι αυτες οι ιδεολογιες οπως ο διεθνισμος πχ. που εφαρμοστηκε στον Σοβιετικο Κομμουνισμο,ηταν και βιαιος και επεκτατικος και εφτιαξε μια αυτοκρατορια που αποτελουταν απο ενα μωσαικο υποδουλων εθνων που προφανως το Ανωτατο Σοβιετ δεν ηθελε να εχουν εθνικη ταυτοτητα για αυτο φροντισε μεσα απο προπαγανδα και εντονους διωγμους να δαιμονοποιησει εννοιες οπως πατριωτισμος,εθνικη υπερηφανεια ως αφελεις.Οπως ξερουμε απο την ιστορια οχι μονο δεν το καταφερε αλλα επιβαλλοντας αδικα και ετσιθελικα,χωρις ιστορικη βαση,συνορα δικα του στις εθνοτητες αυτες,μετα την καταρρευση του Σιδηρουν παραπετασματος,ειχαμε εξαρση του εθνικισμου σε πολλες απο αυτες τις χωρες. κάπου τα μπερδεύεις ...υπήρξε διεθνισμός στην σοβιετία και δεν το ξέρω ; και τέτοιας έκτασης που στην σοβιετία δαιμονοποιήθηκε ο πατριωτισμός ,η εθνική υπερηφάνεια και έγιναν έννοιες αφελείς; πότε γίνηκε αυτό και από ποιόν; μήπως έγινε από κάποιον ανταυτού Λένιν; λέω μήπως ...; ---------- Προσθήκη στις 21:58 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:15 ---------- Και αν το βάλουμε και αριθμητικά, οι κατεχόμενες περιοχές από τον Ελληνικό Στράτο το 1922 στην Ανατολική Θράκη και στα παράλια της Ιωνίας είχαν περίπου 5/6 ελληνικό πληθυσμό και 1/6 τούρκικο (δεν μιλάω όταν άρχισαν να μπαίνουν ανεξέλεγκτα στο εσωτερικό, αλλά για παράλια μόνο). ... πηγή ...; ---------- Προσθήκη στις 22:53 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:58 ---------- Xdanger εγω ειμαι αριστερος ........ Εννοειται οτι μισω τον πολεμο,τον εθνικισμο που χωριζει τους λαους σε ανωτερους και κατωτερους,τον μιλιταρισμο και τον επεκτατισμο. ...μπορείς να μου γράψεις γενικά την άποψή σου ,για να καταλάβω καλύτερα,για την εθνική αντίσταση (ήταν αριστερός εθνικισμός ή μήπως ήταν πατριωτισμός,o ζαχαριάδης ήτο πατριώτης ή εθνικιστής; τα τουρκόπουλα που πολεμούσαν για το βυζάντιο δημιούργησαν οικογένειες μέσα σε αυτό και αν ναι, κατα ιορδανίδου, πως εξελίχθηκαν μέσα σε αυτό;
@@sos@@ Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Ευχαριστω Δημητρη, το υποπτο ειναι οτι αυτες οι ιδεολογιες οπως ο διεθνισμος πχ. που εφαρμοστηκε στον Σοβιετικο Κομμουνισμο,ηταν και βιαιος και επεκτατικος και εφτιαξε μια αυτοκρατορια που αποτελουταν απο ενα μωσαικο υποδουλων εθνων που προφανως το Ανωτατο Σοβιετ δεν ηθελε να εχουν εθνικη ταυτοτητα για αυτο φροντισε μεσα απο προπαγανδα και εντονους διωγμους να δαιμονοποιησει εννοιες οπως πατριωτισμος,εθνικη υπερηφανεια ως αφελεις.Οπως ξερουμε απο την ιστορια οχι μονο δεν το καταφερε αλλα επιβαλλοντας αδικα και ετσιθελικα,χωρις ιστορικη βαση,συνορα δικα του στις εθνοτητες αυτες,μετα την καταρρευση του Σιδηρουν παραπετασματος,ειχαμε εξαρση του εθνικισμου σε πολλες απο αυτες τις χωρες. κάπου τα μπερδεύεις ...υπήρξε διεθνισμός στην σοβιετία και δεν το ξέρω ; και τέτοιας έκτασης που στην σοβιετία δαιμονοποιήθηκε ο πατριωτισμός ,η εθνική υπερηφάνεια και έγιναν έννοιες αφελείς; πότε γίνηκε αυτό και από ποιόν; μήπως έγινε από κάποιον ανταυτού Λένιν; λέω μήπως ...; ---------- Προσθήκη στις 21:58 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 20:15 ---------- Και αν το βάλουμε και αριθμητικά, οι κατεχόμενες περιοχές από τον Ελληνικό Στράτο το 1922 στην Ανατολική Θράκη και στα παράλια της Ιωνίας είχαν περίπου 5/6 ελληνικό πληθυσμό και 1/6 τούρκικο (δεν μιλάω όταν άρχισαν να μπαίνουν ανεξέλεγκτα στο εσωτερικό, αλλά για παράλια μόνο). ... πηγή ...; ---------- Προσθήκη στις 22:53 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:58 ---------- Xdanger εγω ειμαι αριστερος ........ Εννοειται οτι μισω τον πολεμο,τον εθνικισμο που χωριζει τους λαους σε ανωτερους και κατωτερους,τον μιλιταρισμο και τον επεκτατισμο. ...μπορείς να μου γράψεις γενικά την άποψή σου ,για να καταλάβω καλύτερα,για την εθνική αντίσταση (ήταν αριστερός εθνικισμός ή μήπως ήταν πατριωτισμός,o ζαχαριάδης ήτο πατριώτης ή εθνικιστής; τα τουρκόπουλα που πολεμούσαν για το βυζάντιο δημιούργησαν οικογένειες μέσα σε αυτό και αν ναι, κατα ιορδανίδου, πως εξελίχθηκαν μέσα σε αυτό;
SteveAngello Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 benign, ξεκίνησα κάνα δυο φορές να απαντήσω σε όσα γράφεις αλλά το μετάνιωσα και σταμάτησα, αφενός επειδή χαώθηκα, αφετέρου για die thread die λόγους. Και γω το ιδιο, σκεφτηκα να απαντησω κανα δυο φορες αλλα οταν αρχισε τα περι μηδενισμου λεω ενταξει... Οτι και να εγραφα θα ημουν μηδενιστης. Πανω κατω αυτα που αναφερεις θα απαντουσα. Ξερεις μερικες φορες βλεπεις πως δεν εχει νοημα η κουβεντα και καλυτερα ειναι να σταματας.
SteveAngello Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 benign, ξεκίνησα κάνα δυο φορές να απαντήσω σε όσα γράφεις αλλά το μετάνιωσα και σταμάτησα, αφενός επειδή χαώθηκα, αφετέρου για die thread die λόγους. Και γω το ιδιο, σκεφτηκα να απαντησω κανα δυο φορες αλλα οταν αρχισε τα περι μηδενισμου λεω ενταξει... Οτι και να εγραφα θα ημουν μηδενιστης. Πανω κατω αυτα που αναφερεις θα απαντουσα. Ξερεις μερικες φορες βλεπεις πως δεν εχει νοημα η κουβεντα και καλυτερα ειναι να σταματας.
benign Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 liopyr,@@sos@@,SteveAngello, Ειναι σαφες πως δεν υπαρχει η παραμικρη βαση επικοινωνιας.Δεν αντιλαμβανεστε αυτα που λεω,η τα καταλαβαινετε διαφορετικα,επισης ειναι προφανες οτι εχουμε εντελως αντιθετες αποψεις ,εσυ δε liopyr την συγκριτικη παραθεση ιστορικων παραδειγματων που σου εκανα την χαρακτηρισες ως παραληρημα.(Εγω οπως παντα στις συζητησεις μου στα νηματα του insomnia δεν κανω ''ακομψους'' προσωπικους χαρακτηρισμους γιατι ειμαι κομψος απο την φυση μου. ) Προσωπικα μου αρεσει να συνδιαλεγομαι ,εστω και αν διαφωνω,με ευγενικο τροπο ,και οχι να αντιπαρατιθεμαι.Αυτα τα εχω βαρεθει απο την εφηβεια και ειναι πολυ βαρετα.Εσεις εχετε παρει τονους αντιπαραθεσης,αρα δεν θα συνεχισω την συζητηση ,με ολο τον σεβασμο,δεν θελω να νομισετε οτι σας γραφω,απλα θεωρω οτι δεν εχω να κερδισω κατι. Η μονη περιπτωση να συνεχιζα μια αντιπαραθεση,κατι που εχω σαν στρατηγικη,θα ηταν αν εισασταν τιποτε καυτα γκομενακια,και οσο και να φαινεται απιστευτο,ειναι ενας καλος τροπος για μερικες γυναικες να ερθεις κοντα σε internet threads.Πιστεψτε με ,εχω πειρα.Αλλα μια και εσεις δεν πληρειτε αυτα τα κριτηρια,δεν εχω τιποτε να πω σε εσας.
benign Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 liopyr,@@sos@@,SteveAngello, Ειναι σαφες πως δεν υπαρχει η παραμικρη βαση επικοινωνιας.Δεν αντιλαμβανεστε αυτα που λεω,η τα καταλαβαινετε διαφορετικα,επισης ειναι προφανες οτι εχουμε εντελως αντιθετες αποψεις ,εσυ δε liopyr την συγκριτικη παραθεση ιστορικων παραδειγματων που σου εκανα την χαρακτηρισες ως παραληρημα.(Εγω οπως παντα στις συζητησεις μου στα νηματα του insomnia δεν κανω ''ακομψους'' προσωπικους χαρακτηρισμους γιατι ειμαι κομψος απο την φυση μου. ) Προσωπικα μου αρεσει να συνδιαλεγομαι ,εστω και αν διαφωνω,με ευγενικο τροπο ,και οχι να αντιπαρατιθεμαι.Αυτα τα εχω βαρεθει απο την εφηβεια και ειναι πολυ βαρετα.Εσεις εχετε παρει τονους αντιπαραθεσης,αρα δεν θα συνεχισω την συζητηση ,με ολο τον σεβασμο,δεν θελω να νομισετε οτι σας γραφω,απλα θεωρω οτι δεν εχω να κερδισω κατι. Η μονη περιπτωση να συνεχιζα μια αντιπαραθεση,κατι που εχω σαν στρατηγικη,θα ηταν αν εισασταν τιποτε καυτα γκομενακια,και οσο και να φαινεται απιστευτο,ειναι ενας καλος τροπος για μερικες γυναικες να ερθεις κοντα σε internet threads.Πιστεψτε με ,εχω πειρα.Αλλα μια και εσεις δεν πληρειτε αυτα τα κριτηρια,δεν εχω τιποτε να πω σε εσας.
mitsikas Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 ... πηγή ...; H πηγή μου είναι το βιβλιο Hellenism in the Balkan Peninsula and Asia Minor, George Soteriadis, Edward Stanford London 1918. Αν το ψάξεις θα δεις ότι έχει χρησιμοποιηθεί και από άλλους συγγραφείς (Αγγλους ή Αμερικάνους) σαν αναφορά σε μεταγενέστερα βιβλία. Μπορείς να το ψάξεις να το βρεις σχετικά εύκολα. Τα παρακάτω ποσοστά είναι για το 1912. Εκεί θα δεις ότι στα παράλια ειδικά γύρω από τη Σμύρνη οι Ελληνικοί πληθυσμοί είναι από 50% μέχρι 90% κατά περιοχές. Η χερσόνησος της Ερυθραίας είχε λίγο πανω από 82% Ελληνικό πληθυσμό. Ενώ χαρακτηριστικό είναι το Αϊβαλί με 99% Ελληνικό πληθυσμό. Η πόλη της Σμύρνης 58,5%, εξ ου και το γκιαούρ Ιζμίρ που την λέγαν οι Τούρκοι για να δηλώσουν ότι ήταν η πόλη των απίστων (οι Τούρκοι ήταν μόνο 23%). Επίσης πάνω από 50% (κάπου στο 54%) είναι και στην Ανατολική Θράκη, ενώ σε παράλιες πάλι περιοχές το ποσοστό ανεβαίνει. Στην Καλλίπολη πχ είναι στο 65%. Στο εσωτερικό είναι πλειοψηφία τουρκική και οι Έλληνες είναι περίπου 10-25% κατά περιοχές. Αν έμενε δηλαδή ο Ε.Σ. απλά εκεί όπου είχε αποβιβαστεί, στα παράλια όπου υπήρχε το ηθικό δικαίωμα της προστασίας των Ελλήνων όπου την εποχή εκείνη υφίσταντο τις διώξεις των νεότουρκων (τάγματα εργασίας, εξορίες κλπ), και δεν προχωρούσε στο εσωτερικό όπου δεν υπήρχαν πολλοί Έλληνες, οι Τούρκοι δεν θα είχαν κανένα λόγο να ανακαταλάβουν περιοχές με πληθυσμό πλειοψηφούντα Ελληνικό. ([offtopic]Και αυτό το έχω ακούσει και από Τούρκο ιστορικό σε ένα ντοκυμαντερ όπου μιλούσε για το 1922. Έλεγε αυτός ο Τούρκος ότι ναι μεν η Σμύρνη θα παρέμενε Ελληνική αλλά το πιθανότερο ήταν να έχανε την οικονομική της δύναμη αφού θα έχανε το εμπόριο με το εσωτερικό.[/offtopic]) Τελικά η πλεονεξία εκείνων που θέλαν να πιουν καφέ στην Άγκυρα μας έφαγε και η βλακεία των υπερφίαλων στρατηγών που μπήκαν σε εδάφη που δεν είχαν επαφή με τα κέντρα ανεφοδιασμού στα παράλια. Τα logistics τους δηλαδή ήταν τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Και στο τέλος την πλήρωσε ο άμαχος πληθυσμός. Τέλος στα παραπάνω ποσοστά θα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι εκείνη την περίοδο είχαν δημιουργηθεί πολλά εθνικά κράτη στα Βαλκάνια με αποτέλεσμα πολλοί μουσουλμάνοι να έχουν ήδη φύγει από εκεί για να βρουν νέα πατρίδα στην Μικρά Ασία και την Κωνσταντινούπολη που ήταν ακόμα Οθωμανικά εδάφη. Είναι πολύ πιθανό αν είχαμε μια απογραφή πριν το 1900 (1850-1900), οι Ελληνικοί πληθυσμοί στα μέρη αυτά να είχαν ακόμα μεγαλύτερα ποσοστά.
mitsikas Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 ... πηγή ...; H πηγή μου είναι το βιβλιο Hellenism in the Balkan Peninsula and Asia Minor, George Soteriadis, Edward Stanford London 1918. Αν το ψάξεις θα δεις ότι έχει χρησιμοποιηθεί και από άλλους συγγραφείς (Αγγλους ή Αμερικάνους) σαν αναφορά σε μεταγενέστερα βιβλία. Μπορείς να το ψάξεις να το βρεις σχετικά εύκολα. Τα παρακάτω ποσοστά είναι για το 1912. Εκεί θα δεις ότι στα παράλια ειδικά γύρω από τη Σμύρνη οι Ελληνικοί πληθυσμοί είναι από 50% μέχρι 90% κατά περιοχές. Η χερσόνησος της Ερυθραίας είχε λίγο πανω από 82% Ελληνικό πληθυσμό. Ενώ χαρακτηριστικό είναι το Αϊβαλί με 99% Ελληνικό πληθυσμό. Η πόλη της Σμύρνης 58,5%, εξ ου και το γκιαούρ Ιζμίρ που την λέγαν οι Τούρκοι για να δηλώσουν ότι ήταν η πόλη των απίστων (οι Τούρκοι ήταν μόνο 23%). Επίσης πάνω από 50% (κάπου στο 54%) είναι και στην Ανατολική Θράκη, ενώ σε παράλιες πάλι περιοχές το ποσοστό ανεβαίνει. Στην Καλλίπολη πχ είναι στο 65%. Στο εσωτερικό είναι πλειοψηφία τουρκική και οι Έλληνες είναι περίπου 10-25% κατά περιοχές. Αν έμενε δηλαδή ο Ε.Σ. απλά εκεί όπου είχε αποβιβαστεί, στα παράλια όπου υπήρχε το ηθικό δικαίωμα της προστασίας των Ελλήνων όπου την εποχή εκείνη υφίσταντο τις διώξεις των νεότουρκων (τάγματα εργασίας, εξορίες κλπ), και δεν προχωρούσε στο εσωτερικό όπου δεν υπήρχαν πολλοί Έλληνες, οι Τούρκοι δεν θα είχαν κανένα λόγο να ανακαταλάβουν περιοχές με πληθυσμό πλειοψηφούντα Ελληνικό. ([offtopic]Και αυτό το έχω ακούσει και από Τούρκο ιστορικό σε ένα ντοκυμαντερ όπου μιλούσε για το 1922. Έλεγε αυτός ο Τούρκος ότι ναι μεν η Σμύρνη θα παρέμενε Ελληνική αλλά το πιθανότερο ήταν να έχανε την οικονομική της δύναμη αφού θα έχανε το εμπόριο με το εσωτερικό.[/offtopic]) Τελικά η πλεονεξία εκείνων που θέλαν να πιουν καφέ στην Άγκυρα μας έφαγε και η βλακεία των υπερφίαλων στρατηγών που μπήκαν σε εδάφη που δεν είχαν επαφή με τα κέντρα ανεφοδιασμού στα παράλια. Τα logistics τους δηλαδή ήταν τρεις λαλούν και δυο χορεύουν. Και στο τέλος την πλήρωσε ο άμαχος πληθυσμός. Τέλος στα παραπάνω ποσοστά θα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι εκείνη την περίοδο είχαν δημιουργηθεί πολλά εθνικά κράτη στα Βαλκάνια με αποτέλεσμα πολλοί μουσουλμάνοι να έχουν ήδη φύγει από εκεί για να βρουν νέα πατρίδα στην Μικρά Ασία και την Κωνσταντινούπολη που ήταν ακόμα Οθωμανικά εδάφη. Είναι πολύ πιθανό αν είχαμε μια απογραφή πριν το 1900 (1850-1900), οι Ελληνικοί πληθυσμοί στα μέρη αυτά να είχαν ακόμα μεγαλύτερα ποσοστά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.