Προς το περιεχόμενο

Συμπαρασταση στην ηρωικη δασκαλα Χαρά Νικοπούλου


tzizzz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 783
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

 

 

 

Θα απαντουσα σε πολλα απο αυτα που αναφερεις αλλα δεν θα το κανω. Maybe later.:P

 

Οποτε εχεις ορεξη.Δεν θελω να φανω αντιδραστικος,αλλα με στεναχωρει να πηγαινει η νεολαια μας που την αγαπω πολυ στο αλλο ακρο,του μηδενισμου.

 

Πρεπει να απαλλαγουμε απο καποιες αηδιες ,οπως οι εθνικιστικοι τονοι στο μαθημα της ιστοριας μας ,ας πουμε,που τρεφουν τον εθνικισμο,εκει ναι,συμφωνω.Απο την αλλη οχι ομως και να ισοπεδωσουμε και την αξια,την πραγματικη ,οχι φουσκωμενη ,αξια της Ελληνικης ιστοριας.(Φιλικα παντα μικρε.;))

Δημοσ.

 

 

 

Θα απαντουσα σε πολλα απο αυτα που αναφερεις αλλα δεν θα το κανω. Maybe later.:P

 

Οποτε εχεις ορεξη.Δεν θελω να φανω αντιδραστικος,αλλα με στεναχωρει να πηγαινει η νεολαια μας που την αγαπω πολυ στο αλλο ακρο,του μηδενισμου.

 

Πρεπει να απαλλαγουμε απο καποιες αηδιες ,οπως οι εθνικιστικοι τονοι στο μαθημα της ιστοριας μας ,ας πουμε,που τρεφουν τον εθνικισμο,εκει ναι,συμφωνω.Απο την αλλη οχι ομως και να ισοπεδωσουμε και την αξια,την πραγματικη ,οχι φουσκωμενη ,αξια της Ελληνικης ιστοριας.(Φιλικα παντα μικρε.;))

Δημοσ.
Πόσα άκρα έχει ο μηδενισμός;

 

Δεν καταλαβαινω τι εννοειτε/υπονοειτε αγαπητε Watcher. :devil:

 

(Διορθωσα το λαθος στιξης,ευχαριστω.Γραφω παραλληλα και σε ξενα φορουμς και βαριεμαι την στιξη ,guilty as charged. ;))

Δημοσ.
Πόσα άκρα έχει ο μηδενισμός;

 

Δεν καταλαβαινω τι εννοειτε/υπονοειτε αγαπητε Watcher. :devil:

 

(Διορθωσα το λαθος στιξης,ευχαριστω.Γραφω παραλληλα και σε ξενα φορουμς και βαριεμαι την στιξη ,guilty as charged. ;))

Δημοσ.

Πρεπει να απαλλαγουμε απο καποιες αηδιες ,οπως οι εθνικιστικοι τονοι στο μαθημα της ιστοριας μας ,ας πουμε,που τρεφουν τον εθνικισμο,εκει ναι,συμφωνω.Απο την αλλη οχι ομως και να ισοπεδωσουμε και την αξια,την πραγματικη ,οχι φουσκωμενη ,αξια της Ελληνικης ιστοριας.(Φιλικα παντα μικρε.;))

 

Benign, αυτό ακριβώς. Έχω την αίσθηση ότι η συζήτηση για το 1922 είναι ελαφρώς άσχετη γιατί πολύ απλά είναι κουβέντα πάνω σε ιστορικά θέματα. Τουτ'έστιν είναι χαώδης και θα καλύψουμε δύο-τρεις-δέκα πλευρές του θέματος και πάλι δεν θα είναι αρκετές. Η ιστορία της περιόδου εκείνης είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και έχει μεγάλο ενδιαφέρον, δεν μπορεί να οριστεί ως "επίθεση" "αντεπίθεση", είναι τουλάχιστον αφελές να θεωρεί κανείς κάτι τέτοιο γιατί πολύ απλά δεν χωράει σε απόλυτους όρους.

 

Όποιος έχει διαβάσει λίγη ιστορία θα δει ότι το ενδιαφέρον της δεν πηγάζει μόνο από τα γεγονότα καθ'αυτά αλλά από ολόκληρο το παζλ που συνθέτει μια εποχή. Οι συνιστώσες είναι αμέτρητες. Επίσης μπορεί κανείς να την προσεγγίζει ανθρωποκεντρικά ή με βάση τις διπλωματικές σχέσεις (ή την έλλειψη αυτών) μεταξύ κρατών κτλ. Αυτά όλα εξαρτώνται από το κέντρο της συζήτησης και το ζητούμενο.

 

Με όλα αυτά θέλω να καταλήξω σε ένα πράγμα: το να λέμε σήμερα "καλος Τούρκος, νεκρός Τούρκος" (γιατί μέσες άκρες έχει ειπωθεί κι αυτό εδώ) με βάση το 1922 δείχνει πλήρη ανικανότητα να συμβαδίσουμε με την δική μας εποχή. Πόσω μάλλον όταν αυτό στολίζεται από ένα "εν έτει 2010" για να χαρακτηρίσει αυτούς. Δεν συζητάμε για άγνοια ιστορίας, προσωπικά δεν την επικροτώ σε καμία περίπτωση, το κύριο θέμα είναι πως χρησιμοποιείται στα σημερινά δεδομένα η γνώση αυτή.

 

Κάτι αντίστοιχο ισχυεί και για το θέμα των μουσουλμάνων, για να προσπαθήσεις έστω να σκεφτείς τις λύσεις ένος πρόβληματος (για παράδειγμα αυτό του φανατισμού) πρέπει πρώτα να το προσεγγίσεις και να το καταλάβεις, να εξετάσεις το μέγεθός του, την έκφραση του, το εύρος του. Αλλιώς οι λύσεις και οι απόψεις γίνονται ολοκληρωτικές και περνάνε στο άλλο άκρο. Και νομίζω ότι σε αυτό το θρεντ είδαμε πολλά παραδείγματα αυτού του άλλου άκρου. Αναρωτιέμαι, πάντως πόσοι έχουν σκεφτεί εδώ τις ομοιότητες μας με τους Ανατολήτες αντί για τις διαφορές μας. Προσωπικά, τους έχω ζήσει και έχω δει πάρα πολλές και είμαι σίγουρη ότι πολλοί το απορρίπτουν αυτό χωρίς καν να ακούσουν.

Δημοσ.

Πρεπει να απαλλαγουμε απο καποιες αηδιες ,οπως οι εθνικιστικοι τονοι στο μαθημα της ιστοριας μας ,ας πουμε,που τρεφουν τον εθνικισμο,εκει ναι,συμφωνω.Απο την αλλη οχι ομως και να ισοπεδωσουμε και την αξια,την πραγματικη ,οχι φουσκωμενη ,αξια της Ελληνικης ιστοριας.(Φιλικα παντα μικρε.;))

 

Benign, αυτό ακριβώς. Έχω την αίσθηση ότι η συζήτηση για το 1922 είναι ελαφρώς άσχετη γιατί πολύ απλά είναι κουβέντα πάνω σε ιστορικά θέματα. Τουτ'έστιν είναι χαώδης και θα καλύψουμε δύο-τρεις-δέκα πλευρές του θέματος και πάλι δεν θα είναι αρκετές. Η ιστορία της περιόδου εκείνης είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και έχει μεγάλο ενδιαφέρον, δεν μπορεί να οριστεί ως "επίθεση" "αντεπίθεση", είναι τουλάχιστον αφελές να θεωρεί κανείς κάτι τέτοιο γιατί πολύ απλά δεν χωράει σε απόλυτους όρους.

 

Όποιος έχει διαβάσει λίγη ιστορία θα δει ότι το ενδιαφέρον της δεν πηγάζει μόνο από τα γεγονότα καθ'αυτά αλλά από ολόκληρο το παζλ που συνθέτει μια εποχή. Οι συνιστώσες είναι αμέτρητες. Επίσης μπορεί κανείς να την προσεγγίζει ανθρωποκεντρικά ή με βάση τις διπλωματικές σχέσεις (ή την έλλειψη αυτών) μεταξύ κρατών κτλ. Αυτά όλα εξαρτώνται από το κέντρο της συζήτησης και το ζητούμενο.

 

Με όλα αυτά θέλω να καταλήξω σε ένα πράγμα: το να λέμε σήμερα "καλος Τούρκος, νεκρός Τούρκος" (γιατί μέσες άκρες έχει ειπωθεί κι αυτό εδώ) με βάση το 1922 δείχνει πλήρη ανικανότητα να συμβαδίσουμε με την δική μας εποχή. Πόσω μάλλον όταν αυτό στολίζεται από ένα "εν έτει 2010" για να χαρακτηρίσει αυτούς. Δεν συζητάμε για άγνοια ιστορίας, προσωπικά δεν την επικροτώ σε καμία περίπτωση, το κύριο θέμα είναι πως χρησιμοποιείται στα σημερινά δεδομένα η γνώση αυτή.

 

Κάτι αντίστοιχο ισχυεί και για το θέμα των μουσουλμάνων, για να προσπαθήσεις έστω να σκεφτείς τις λύσεις ένος πρόβληματος (για παράδειγμα αυτό του φανατισμού) πρέπει πρώτα να το προσεγγίσεις και να το καταλάβεις, να εξετάσεις το μέγεθός του, την έκφραση του, το εύρος του. Αλλιώς οι λύσεις και οι απόψεις γίνονται ολοκληρωτικές και περνάνε στο άλλο άκρο. Και νομίζω ότι σε αυτό το θρεντ είδαμε πολλά παραδείγματα αυτού του άλλου άκρου. Αναρωτιέμαι, πάντως πόσοι έχουν σκεφτεί εδώ τις ομοιότητες μας με τους Ανατολήτες αντί για τις διαφορές μας. Προσωπικά, τους έχω ζήσει και έχω δει πάρα πολλές και είμαι σίγουρη ότι πολλοί το απορρίπτουν αυτό χωρίς καν να ακούσουν.

Δημοσ.
Benign, αυτό ακριβώς. Έχω την αίσθηση ότι η συζήτηση για το 1922 είναι ελαφρώς άσχετη γιατί πολύ απλά είναι κουβέντα πάνω σε ιστορικά θέματα. Τουτ'έστιν είναι χαώδης και θα καλύψουμε δύο-τρεις-δέκα πλευρές του θέματος και πάλι δεν θα είναι αρκετές. Η ιστορία της περιόδου εκείνης είναι εξαιρετικά πολύπλοκη και έχει μεγάλο ενδιαφέρον, δεν μπορεί να οριστεί ως "επίθεση" "αντεπίθεση", είναι τουλάχιστον αφελές να θεωρεί κανείς κάτι τέτοιο γιατί πολύ απλά δεν χωράει σε απόλυτους όρους.

 

Όποιος έχει διαβάσει λίγη ιστορία θα δει ότι το ενδιαφέρον της δεν πηγάζει μόνο από τα γεγονότα καθ'αυτά αλλά από ολόκληρο το παζλ που συνθέτει μια εποχή. Οι συνιστώσες είναι αμέτρητες. Επίσης μπορεί κανείς να την προσεγγίζει ανθρωποκεντρικά ή με βάση τις διπλωματικές σχέσεις (ή την έλλειψη αυτών) μεταξύ κρατών κτλ. Αυτά όλα εξαρτώνται από το κέντρο της συζήτησης και το ζητούμενο.

 

Με όλα αυτά θέλω να καταλήξω σε ένα πράγμα: το να λέμε σήμερα "καλος Τούρκος, νεκρός Τούρκος" (γιατί μέσες άκρες έχει ειπωθεί κι αυτό εδώ) με βάση το 1922 δείχνει πλήρη ανικανότητα να συμβαδίσουμε με την δική μας εποχή. Πόσω μάλλον όταν αυτό στολίζεται από ένα "εν έτει 2010" για να χαρακτηρίσει αυτούς. Δεν συζητάμε για άγνοια ιστορίας, προσωπικά δεν την επικροτώ σε καμία περίπτωση, το κύριο θέμα είναι πως χρησιμοποιείται στα σημερινά δεδομένα η γνώση αυτή.

 

Κάτι αντίστοιχο ισχυεί και για το θέμα των μουσουλμάνων, για να προσπαθήσεις έστω να σκεφτείς τις λύσεις ένος πρόβληματος (για παράδειγμα αυτό του φανατισμού) πρέπει πρώτα να το προσεγγίσεις και να το καταλάβεις, να εξετάσεις το μέγεθός του, την έκφραση του, το εύρος του. Αλλιώς οι λύσεις και οι απόψεις γίνονται ολοκληρωτικές και περνάνε στο άλλο άκρο. Και νομίζω ότι σε αυτό το θρεντ είδαμε πολλά παραδείγματα αυτού του άλλου άκρου. Αναρωτιέμαι, πάντως πόσοι έχουν σκεφτεί εδώ τις ομοιότητες μας με τους Ανατολήτες αντί για τις διαφορές μας. Προσωπικά, τους έχω ζήσει και έχω δει πάρα πολλές και είμαι σίγουρη ότι πολλοί το απορρίπτουν αυτό χωρίς καν να ακούσουν.

 

Πολυ σωστες αποψεις που τις προσυπογραφω ανεπιφυλακτα.Να προσθεσω μαλιστα,οτι με την απαλλαγη απο τις προκαταληψεις,μπορουμε να εχουμε την αδελφοσυνη των λαων που οχι μονο σε προσωπικο επιπεδο δεν εχουν τιποτε να χωρισουν μιας και ειναι αδελφια,αλλα εχουν πολλες φορες χειραγωγηθει και χρησιμοποιηθει για τα συμφεροντα της παγκοσμιας ελιτ και του κεφαλαιου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...