Προς το περιεχόμενο

Συμπαρασταση στην ηρωικη δασκαλα Χαρά Νικοπούλου


tzizzz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 783
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
στην Ιστανμπούλ

Ξέρω 'γω ρε τέικγκιβ, δικαίωμα σου είναι να αποκαλείς κάτι όπως θέλεις, αλλά τον ΠΑΟΚ πως τον λες; ΠΑΟΙ; Και την ΑΕΚ, ΑΕΙ; Το πατριαρχείο πως το λες; Πατριαρχείο Ιστανμπούλεως; Τους Κωνσταντινουπολίτες; Ιστανμπουλίτες;

 

Καλή η ελευθερία του λόγου, αλλά όταν γίνεται ελευθερία της πρόκλησης για την πρόκληση πως σου φαίνεται; Και στα λέω αυτά όχι επειδή με νοιάζει στην τελική αν αυτή την πόλη την έχουν οι Τούρκοι ή οι Κενυάτες ή δεν ξέρω και 'γω ποιοι, αλλά κάθε γλώσσα χρησιμοποιεί τις δικές τις λέξεις για να περιγράψει κάποια τοπωνύμια όταν υπάρχει μια ιστορική σχέση με εκείνο το μέρος. Διαφορετικά αν δεν έχουν σχέση, απλά δανείζεται το τοπικό τοπωνύμιο, όπως ας πούμε θα δανιζόμασταν την λέξη για ένα τοπωνύμιο της Λαπωνίας.

 

Και επίσης μιας και ένα μέρος της καταγωγής μου από τους προγόνους μου κρατάει από εκεί, το βρίσκω εντελώς άκομψο να αναφέρεσαι σε Έλληνες γι'αυτή την πόλη έτσι, όταν πληρώσαμε το φανατισμό εκεί πέρα με χιλιάδες χαμένες ζωές και περιουσίες. Στην ουσία δικαιώνεις ιστορικά με την λέξη αυτή όλους εκείνους τους φανατισμένους όχλους που στείλαν τους προγόνους μου στον αγύριστο.

 

«Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά» λέει η υπογραφή σου. Εμείς πως πρέπει να σε πάρουμε;

 

Ντάξ' μεγάλε ό,τι του φανεί του Λολοστεφανή.

Δημοσ.
στην Ιστανμπούλ

Ξέρω 'γω ρε τέικγκιβ, δικαίωμα σου είναι να αποκαλείς κάτι όπως θέλεις, αλλά τον ΠΑΟΚ πως τον λες; ΠΑΟΙ; Και την ΑΕΚ, ΑΕΙ; Το πατριαρχείο πως το λες; Πατριαρχείο Ιστανμπούλεως; Τους Κωνσταντινουπολίτες; Ιστανμπουλίτες;

 

Καλή η ελευθερία του λόγου, αλλά όταν γίνεται ελευθερία της πρόκλησης για την πρόκληση πως σου φαίνεται; Και στα λέω αυτά όχι επειδή με νοιάζει στην τελική αν αυτή την πόλη την έχουν οι Τούρκοι ή οι Κενυάτες ή δεν ξέρω και 'γω ποιοι, αλλά κάθε γλώσσα χρησιμοποιεί τις δικές τις λέξεις για να περιγράψει κάποια τοπωνύμια όταν υπάρχει μια ιστορική σχέση με εκείνο το μέρος. Διαφορετικά αν δεν έχουν σχέση, απλά δανείζεται το τοπικό τοπωνύμιο, όπως ας πούμε θα δανιζόμασταν την λέξη για ένα τοπωνύμιο της Λαπωνίας.

 

Και επίσης μιας και ένα μέρος της καταγωγής μου από τους προγόνους μου κρατάει από εκεί, το βρίσκω εντελώς άκομψο να αναφέρεσαι σε Έλληνες γι'αυτή την πόλη έτσι, όταν πληρώσαμε το φανατισμό εκεί πέρα με χιλιάδες χαμένες ζωές και περιουσίες. Στην ουσία δικαιώνεις ιστορικά με την λέξη αυτή όλους εκείνους τους φανατισμένους όχλους που στείλαν τους προγόνους μου στον αγύριστο.

 

«Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά» λέει η υπογραφή σου. Εμείς πως πρέπει να σε πάρουμε;

 

Ντάξ' μεγάλε ό,τι του φανεί του Λολοστεφανή.

Δημοσ.
πληρώσαμε το φανατισμό εκεί πέρα με χιλιάδες χαμένες ζωές και περιουσίες.

 

 

unexplain09.jpg

 

 

Για ποια περίοδο μιλάμε και ποιανού φανατισμό;

Δημοσ.
πληρώσαμε το φανατισμό εκεί πέρα με χιλιάδες χαμένες ζωές και περιουσίες.

 

 

unexplain09.jpg

 

 

Για ποια περίοδο μιλάμε και ποιανού φανατισμό;

Δημοσ.

Δαιν κσαίροις; Άνηκσαι τυ αινγγικλωπέδυα να μάθυς.

 

σπόιλερ

1922, 1955

 

Α ξέχασα. Οι τούρκοι ήταν πάντα φιλήσυχοι. Αυτοί οι παλιοέλληνες τα καθάρματα τα κάναν όλα. Νταξ' οκ.

Δημοσ.

Δαιν κσαίροις; Άνηκσαι τυ αινγγικλωπέδυα να μάθυς.

 

σπόιλερ

1922, 1955

 

Α ξέχασα. Οι τούρκοι ήταν πάντα φιλήσυχοι. Αυτοί οι παλιοέλληνες τα καθάρματα τα κάναν όλα. Νταξ' οκ.

Δημοσ.

Ναι ρε συ οκ. Αντεπίθεση. Οι πρόγονοι μου δεν ήταν ούτε στον Ελληνικό Στράτο ούτε στον Τουρκικό Στράτο. Βρέθηκαν στη μέση στα καλά καθούμενα. Και μετά νιώσαν μια μπότα να τους λέει ουστ. Τί κάναν για να δεχτούν αντεπίθεση;

 

Και αν το βάλουμε και αριθμητικά, οι κατεχόμενες περιοχές από τον Ελληνικό Στράτο το 1922 στην Ανατολική Θράκη και στα παράλια της Ιωνίας είχαν περίπου 5/6 ελληνικό πληθυσμό και 1/6 τούρκικο (δεν μιλάω όταν άρχισαν να μπαίνουν ανεξέλεγκτα στο εσωτερικό, αλλά για παράλια μόνο). Όμως η αντεπίθεση μετά μετατράπηκε από τους Γιάνγκ Τέρκς σε κατοχή εδαφών που δεν είχαν Τούρκους πριν.

Δεν είμαστε εμείς οι κακοί και οι άλλοι οι καλοί που φιλούσαν την πατρίδα τους.

Τώρα βγαίνουμε τελείως οφφτόπικ, αλλά αν δεν έμπαινε τότε Ελληνικός Στράτος σε Ανατολική Θράκη και Ιωνία, οι Έλληνες θα είχα ξεπαστρευτεί μια ώρα γρηγορότερα και στο πολλαπλάσιο. Απλά μετά το θέμα ξέφυγε από κάθε έλεγχο όταν θέλαν τα τσακάλια να πιουν καφέ στην Άγκυρα.

Δημοσ.

Ναι ρε συ οκ. Αντεπίθεση. Οι πρόγονοι μου δεν ήταν ούτε στον Ελληνικό Στράτο ούτε στον Τουρκικό Στράτο. Βρέθηκαν στη μέση στα καλά καθούμενα. Και μετά νιώσαν μια μπότα να τους λέει ουστ. Τί κάναν για να δεχτούν αντεπίθεση;

 

Και αν το βάλουμε και αριθμητικά, οι κατεχόμενες περιοχές από τον Ελληνικό Στράτο το 1922 στην Ανατολική Θράκη και στα παράλια της Ιωνίας είχαν περίπου 5/6 ελληνικό πληθυσμό και 1/6 τούρκικο (δεν μιλάω όταν άρχισαν να μπαίνουν ανεξέλεγκτα στο εσωτερικό, αλλά για παράλια μόνο). Όμως η αντεπίθεση μετά μετατράπηκε από τους Γιάνγκ Τέρκς σε κατοχή εδαφών που δεν είχαν Τούρκους πριν.

Δεν είμαστε εμείς οι κακοί και οι άλλοι οι καλοί που φιλούσαν την πατρίδα τους.

Τώρα βγαίνουμε τελείως οφφτόπικ, αλλά αν δεν έμπαινε τότε Ελληνικός Στράτος σε Ανατολική Θράκη και Ιωνία, οι Έλληνες θα είχα ξεπαστρευτεί μια ώρα γρηγορότερα και στο πολλαπλάσιο. Απλά μετά το θέμα ξέφυγε από κάθε έλεγχο όταν θέλαν τα τσακάλια να πιουν καφέ στην Άγκυρα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...