Lucifer Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Shemale πολύ σνόμπα πέφτει στη γιν όμως και κάποιο λάκκο έχει η φάβα... Μπας και είσαι με τους τζομπάνους; Είσαι δηλαδή, ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΣ;;;
grimpr Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Εδώ Λονδίνο, ειλικρινά μερικούς ρομαντικούς νενέκους εδώ μέσα η ψωροκώσταινα τους έχει μεγάλη ανάγκη, σπουδαγμένοι στα Παρίσια, βαπτισμένοι στις κολυμπήθρες της επανάστασης, με άποψη, κουλτούρα και πολιτισμό, πάντα εκ του ασφαλούς με κάνα τρίφιλο που και που, αφίσες του τσε γκεβαρα και ένα ποτήρι κρασί δίπλα στο Macbook. Μείνετε εκεί που είσαστε, για πάντα. 20/8/2010 11:11 Την άποψη ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα θα λάβει το μήνυμα και θα κάνει ό,τι πρέπει για να αποφευχθεί η χρεοκοπία την ελληνικής οικονομίας, μέσω της μαζικής αγοράς ελληνικών ομολόγων, διατύπωσε στο CapitalTV ο επικεφαλής ανάλυσης της επενδυτικής τράπεζας Bulltick , Albert Bernal. Εκτιμά ότι η ΕΚΤ είναι εξαιρετικά άτολμη στην πολιτική αγοράς ελληνικών ομολόγων και εξηγεί γιατί πιστεύει ότι οι προοπτικές επένδυσης σε ομόλογα Αργεντινής είναι καλύτερες από αυτές σε ελληνικά. Παροξυσμός εξοπλισμών στην Τουρκία - Δαπάνες 50 δισ. δολαρίων μέχρι το 2020. 19-08-2010 10:19:59 Tο μεγαλύτερο δεκαετές εξοπλιστικό πρόγραμμα δυτικού κράτους, με εξαίρεση τις ΗΠΑ, κατάρτισε η Τουρκία: Σύμφωνα με τις προβλέψεις για τον αμυντικό πρϋπολογισμό του 2011, αλλά και τον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό των 2011-2020 κονιορτοποιούν όλους τους αφελείς ισχυρισμούς των Ελλήνων πολιτικών φωστήρων για "αμοιβαία μείωση εξοπλιστικών δαπανών": Τέσσερα δισεκατομμύρια δολλάρια μόνο για το 2011 και συνολικά 50 δισ. δολάρια θα δαπανήσει η Τουρκια για εξοπλισμούς μέχρι το 2020. Επιπλέον 150 δισ. δολάρια θα δαπανηθούν για αμοιβές προσωπικού, τη διεξαγωγή επιχειρήσεων, τη λογιστική υποστήριξη και τη συντήρηση. Όλα αυτά παρά την παγκόσμια οικονομικη κρίση και την σαφή έλλειψη ορατής απειελής στον γεωπολιτικό της περίγυρο.
grimpr Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Εδώ Λονδίνο, ειλικρινά μερικούς ρομαντικούς νενέκους εδώ μέσα η ψωροκώσταινα τους έχει μεγάλη ανάγκη, σπουδαγμένοι στα Παρίσια, βαπτισμένοι στις κολυμπήθρες της επανάστασης, με άποψη, κουλτούρα και πολιτισμό, πάντα εκ του ασφαλούς με κάνα τρίφιλο που και που, αφίσες του τσε γκεβαρα και ένα ποτήρι κρασί δίπλα στο Macbook. Μείνετε εκεί που είσαστε, για πάντα. 20/8/2010 11:11 Την άποψη ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα θα λάβει το μήνυμα και θα κάνει ό,τι πρέπει για να αποφευχθεί η χρεοκοπία την ελληνικής οικονομίας, μέσω της μαζικής αγοράς ελληνικών ομολόγων, διατύπωσε στο CapitalTV ο επικεφαλής ανάλυσης της επενδυτικής τράπεζας Bulltick , Albert Bernal. Εκτιμά ότι η ΕΚΤ είναι εξαιρετικά άτολμη στην πολιτική αγοράς ελληνικών ομολόγων και εξηγεί γιατί πιστεύει ότι οι προοπτικές επένδυσης σε ομόλογα Αργεντινής είναι καλύτερες από αυτές σε ελληνικά. Παροξυσμός εξοπλισμών στην Τουρκία - Δαπάνες 50 δισ. δολαρίων μέχρι το 2020. 19-08-2010 10:19:59 Tο μεγαλύτερο δεκαετές εξοπλιστικό πρόγραμμα δυτικού κράτους, με εξαίρεση τις ΗΠΑ, κατάρτισε η Τουρκία: Σύμφωνα με τις προβλέψεις για τον αμυντικό πρϋπολογισμό του 2011, αλλά και τον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό των 2011-2020 κονιορτοποιούν όλους τους αφελείς ισχυρισμούς των Ελλήνων πολιτικών φωστήρων για "αμοιβαία μείωση εξοπλιστικών δαπανών": Τέσσερα δισεκατομμύρια δολλάρια μόνο για το 2011 και συνολικά 50 δισ. δολάρια θα δαπανήσει η Τουρκια για εξοπλισμούς μέχρι το 2020. Επιπλέον 150 δισ. δολάρια θα δαπανηθούν για αμοιβές προσωπικού, τη διεξαγωγή επιχειρήσεων, τη λογιστική υποστήριξη και τη συντήρηση. Όλα αυτά παρά την παγκόσμια οικονομικη κρίση και την σαφή έλλειψη ορατής απειελής στον γεωπολιτικό της περίγυρο.
ShemaleBaphomet Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Κάνω μερικούς ελεύθερους συνειρμούς με έμπνευση τα λεγομενά σου, Shemale: Δηλαδή ο Έλλην τσομπανάκος δεν είναι Πραγματικός Έλλην; Πόσοι από τους σημερινούς Έλληνες κατέχουν την Ελληνική Παιδεία που διακυρήσσεις; Αν φέρουμε 10 Τουρκαλάκια και τα μεγαλώσουμε με τα πρότυπα που αναφέρεις ότι κάνουν τον σωστο Έλληνα, θα είναι κι αυτά Έλληνες; Υπάρχει γονίδιο που κάνει τον άνθρωπο ειρηνοποιό; Αν ναι, ποιες καθαρόαιμες φυλές (γιατί για να το έχει ένας λαός σύσσωμος σημαίνει ότι δεν έχει υποστεί προσμείξεις) το έχουν πέρα από τον Έλληνα; Το γονίδιο αυτό επίσης έχει ειδικό κώδικα πρωτεϊνων για τον αυτοαναίρεσή του όταν βρίσκεται σε απόσταση βολής ο Τούρκος; Ποιά είναι η Ελληνική Παιδεία ακριβώς; Όταν λες κάτοχος της Ελληνικής Φιλοσοφίας αναφέρεσαι στους Σοφιστές ή τους Σωκρατικούς; (Τυχαίο παράδειγμα δύο διαφορετικών σχολών που συνεπάγονται διαφορετική αντιμετώπιση της Αλήθειας που διατείνεσαι ότι κατέχεις.) Αν τα κριτήρια βάσει των οποίων ο Έλλην πρέπει να φάει τον Τούρκο είναι αυτά που προανέφερες, αν τον εκχριστιανίσουμε, τον μορφώσουμε, του αφαιρέσουμε καμια 50αρια εκατομμύρια λαό και κάνουμε σε μερικούς υποχρεωτική στείρωση, θα είναι όλα εντάξει; Αν ναι, γιατί να μην κάνει και ο Τούρκος το ίδιο στον Έλληνα; Όποτε γουστάρεις απαντάς φυσικά. Ετσι μπράβο.. λοιπον τώρα που γουστάρω σου λέω τα εξής.. Ο Χριστοφορακος ας πούμε είναι για σένα Ελλην? Αυτός δέν ήταν κάν τσομπανάκι.. τσομπανόσκυλο ήταν.. Φαντάσου τα αφεντικά του τί είναι και έχουν ακομα καρέκλες.. Η εθνική συνείδηση είναι κάτι ανώτερο και απο μάς τους ίδιους.. Ρώτα τους Τουρκους.. Γιατί λές κάνανε τόσους διωγμούς και γενεοκτονίες? Δέν θα μπορούσαν να κάνουν κράτος διαφορετικά.. Και τους Κούρδους που έχουν 20 εκατομμύρια στα εδάφη τους για αυτό τους κυνηγάνε.. Για να τους πείσουν ότι είναι Τούρκοι.. Την πίστη του του αλλου μπορείς να την βγαλεις με τα πολλά.. την εθνική του συνείδηση όχι.. εκτός αν τον μεγαλώσεις απο κουταβάκι και τον κανεις Γενίτσαρο.. αλλα και παλι θα ψάχνεται το παιδί μέσα του.. Οι περισσότεροι Ελληνες δέν έχουν αυτοί την Ελληνική Παιδεία.. Ειναι δεδομένο αυτό.. Αυτός είναι και ένας σημαντικός παράγοντας που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Μακάρι να μπορούσαμε να το βάλουμε και αυτό μέσα στο μνημόνιο.. γιατί αυτό είναι το πιο δύσκολο να γίνει απο όλα.. Πρέπει να απορρίψουμε το ραγιαδισμό μας.. Δέν θα ήθελα όμως να γίνω ανεπτυγμένος σάν το Γερμανό (ηλίθιο ρομποτάκι), ουτε σαν τον Αγγλο (ξεφτίλας work hard και το βράδυ play hard δεν μας βλέπει κανείς..).. Ελλην σκεπτόμενος.. Δέν μπορεί να αναπτυχτεί μόνο ο τελείως βλάκας.. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί Ελληνες που έχουν αυτη τη Παιδεία και υπάρχει ελπίδα.. Δέν διαλυθήκαμε ακόμα.. Με τη βιολογία δεν τα πηγαινα ποτέ καλά στο σχολείο.. Δέν νομίζω να εχει κανένας πιστοποιητικό γεννήσεως των προγόνων του απο την Αγορά της αρχαιας Ελλαδας ουτε ξέρει πως εξελίχτηκε το γενεολογικό του δέντρο απο τότε.. Είναι άστοχα όλα αυτά.. Είναι πιστεύω ένα σύνδρομο υπερήρωα που προσπαθεί να αναπληρώσει το κενό απο την ηττοπάθεια, αχρηστηλα και τα συμπλέγματα κατωτερότητας που έχει ο σημερινός Ελληνας..ο οποίος φθίνει φυσικά.. Η ελληνικότητα του καθενα μας πιστεύω θα φανεί όταν γίνει κανα μπάμ.. Η ύστατη στιγμή.. και οι Ρώσοι στρατιώτες παπάρες ήταν όταν όρμηξε ο Χίτλερ.. δέν ξέρανε να γεμισουν το όπλο.. βλέπε επίθεση στη Φιλανδία.. αλλα εξελίχθηκαν σε ήρωες όταν κινδύνεψε το σπίτι τους.. Όλοι ειρηνοποιοί είμαστε και όλοι αιμοβόρα κτήνη είμαστε.. Όταν κινδυνεύει το σπίτι σου εσένα δέν θα ορμήξεις? Τις σάρκες θα του φάω του άλλου όσο είναι ζωντανός ακόμα.. Αν φέρεις 10 Τουρκάκια και τα κάνεις έτσι όπως λές ναι.. θεωρητικά θα γίνουν Έλληνες.. αλλα πρόσεξε υπάρχει ένα πρόβλημα.. Οι περισσότεροι Ελληνες δέν έχουμε οι ίδιοι αυτή την Ελληνική Παιδεία για να την δώσουμε και στους ξένους - θυμήθηκα τώρα ενα Αλβανακι αριστούχο που δεν το αφήνανε να σηκωσει σημαία στην παρέλαση σε ενα γιδοχώρι- και απο την άλλη τα Τουρκάκια το πιο πιθανόν είναι να φέρουν ολο το σόι τους απο την Τουρκία.. θα ανοιξουν κανα Ντόνερ Κεμπάπ.. σουβλατζίδικο ένα πραγμα.. θα κανουν απο 10 παιδια το καθένα και μετα απο καιρό θα σου γινουν τουρκικη μειονότητα.. Τουρκάι Τουρκάι γκιαούρ θα σου λενε.. Οι κακομοίρηδες οι Γερμανοί ξές τι προσπάθειες έχουν κάνει να εκγερμανοποιήσουν 2,6 μύρια Τούρκους? Εδω και χρόνια.. Τίποτε.. Μαθημα τουρκικης γλώσσας στο σχολείο θέλουν και τζαμί στην πλατεία.. Δεν γίνεται πρακτικά αυτό που λες.. Εδώ θέλουν να βάλουν όριο με τέστ εφυίας (!) στους μετανάστες εκτός Ε.Ε. για να μήν φέρουν και τίποτε τρίτα και τέταρτα ξαδέρφια τους και γίνουν 5,2 μύρια οι Τούρκοι της Γερμανίας.. Το βασικότερο χαρακτηριστικό της Ελληνικής Παιδείας είναι η αγάπη προς αυτή τη χώρα.. η αποδοχή ότι έιμαι μέρος της.. ασχετα αμα μιλάς καλα ελληνικά ή όχι.. και γώ τώρα μπορεί να έχω κανει τώρα ένα σωρό ορθογραφικά λάθη.. η αγάπη προς το καλύτερο.. Απορρίπτω ότι αυτή η κατάσταση της Ελλάδας είναι αυτή που της αρμόζει.. και τέλος..η αγάπη προς τη γνώση.. να μαθαίνεις συνεχώς πράγματα.. να αμφισβητείς, να ψάχνεις τα πράγματα.. όχι να τρώς τα ψίχουλα που σου σερβίρουν και απο πίσω να σου πέρνουν το σπίτι.. θα σε βαλω μια παράθεση ωραία επειδη βαριέμαι να γράφω βραδυατικα.. "Μάριος Βερέττας: [….. Έλληνας! Τι σημαίνει άραγε αυτό; Ή μάλλον τι μπορεί να σημαίνει σήμερα αυτό; Πόσο σπουδαίο είναι; Έχει κανένα νόημα, ή απλά καθορίζει το φορολογούμενο πολίτη-υπήκοο ενός γραφειοκρατικού κοινοβουλευτικού και στην ουσία, πλουτοκρατικού εθνοκράτους, από τα 200 περίπου που υπάρχουν σήμερα στον πλανήτη; Όποιος δεν συνειδητοποιεί - έστω και στο ελάχιστο - την απροσμέτρητα φωτοβόλα έννοια της λέξης Έλληνας, ας πάψει αμέσως να διαβάζει αυτό το κείμενο! Δεν τον αφορά! Μπορεί να συνεχίσει ανενόχλητος το ψηλάφισμά του στο σκοτάδι. Ακόμη κι αν του συμβαίνει να είναι ελληνόφωνος. Η απλή χρήση της ελληνικής γλώσσας δεν αρκεί προκειμένου να προσδώσει σε κάποιον την ιδιότητα του Έλληνα. Υπήρξαν και υπάρχουν γνησιότατοι Έλληνες, που οι συγκυρίες δεν τους επιτρέψαν να μάθουν να μιλούν Ελληνικά. Όπως υπάρχουν και πάμπολλοι ελληνόφωνες, οι οποίοι καμία συνειδησιακή σχέση δεν διατηρούν με την Ελλάδα. Για να είναι κάποιος Έλληνας δεν αρκεί, απλά, να γεννηθεί στην Ελλάδα από Έλληνες γονείς. Κατά την Αρχαιότητα υπήρξαν μεγάλες μορφές του Ελληνικού Πνεύματος, οι οποίες δεν γεννήθηκαν στην Ελλάδα, ούτε είχαν Έλληνες γονείς. Παράδειγμα, ο Αίσωπος, ο οποίος ήταν από τη Φρυγία, ή ο ποιητής Αλκμάν που γεννήθηκε Λύδιος και τιμήθηκε όσο λίγοι στη Λακεδαιμόνα. Η γέννηση από μόνη της δεν αρκεί προκειμένου να προσδώσει σε κάποιον την ιδιότητα του Έλληνα. Ούτε η μόνιμη διαβίωση εντός των γεωγραφικών ορίων της Ελλάδας προσδίδει την ιδιότητα του Έλληνα. ..... Ο Ισοκράτης, ο μέγας αυτός Αθηναίος ρήτορας, το αποσαφήνισε μια για πάντα: Έλληνας είναι όποιος μετέχει της Ελληνικής Παιδείας! Δεν υπάρχει άλλος ορισμός. Και προσέξτε καλά αυτό το ρήμα μετέχω. Δεν σημαίνει μόνον «συμμετέχω». Σημαίνει, επίσης, «άπτομαι κάποιου πράγματος», «αποτελώ μέρος κάποιου πράγματος» και, πάνω απ' όλα, «ενέχω κάτι μέσα μου». Από τον παθητικό, μάλιστα, τύπο του ρήματος ενέχω, δηλαδή ενέχομαι, προκύπτει και η λέξη ενοχή. Και ένοχος είναι ο υπεύθυνος κάποιας πράξης. Εάν, λοιπόν, μετέχω της Ελληνικής Παιδείας, αυτό δε σημαίνει απλά και μόνον ότι τη γνωρίζω∙ κανένας άνθρωπος δεν είναι σε θέση να γνωρίζει όλη την Ελληνική Παιδεία, εφόσον οι αντικειμενικές διαστάσεις της υπερβαίνουν κατά πολύ τις νοητικές δυνατότητες ενός και μόνον ανθρώπου σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Όποιος «μετέχει» της Ελληνικής Παιδείας τη γνωρίζει ως ένα βαθμό - μεγάλο ή μικρό. Αλλά δεν αρκεί μόνον η γνώση, η οποία παραμένει πάντοτε ατελής. Όποιος «μετέχει» της Ελληνικής Παιδείας, συνάμα «άπτεται» της Ελληνικής Παιδείας, δηλαδή την αγγίζει και τον αγγίζει, βρίσκεται σε διαρκή επαφή μαζί της, κατά τρόπο, επιτρέψτε μου να πω, ερωτικό. «Άπτομαι» λοιπόν της Ελληνικής Παιδείας, δεν σημαίνει ότι τη γνωρίζω. Βεβαίως, εν μέρει τη γνωρίζω, αλλά πάνω απ' όλα, σημαίνει ότι βρίσκομαι σε επαφή μαζί της κι είμαι ερωτευμένος μαζί της. Με όλες τις δυναμικές προεκτάσεις της έννοιας του έρωτα. Για τούτο και η επόμενη σημασία του ρήματος μετέχω είναι ακόμη πιο σαφής: «αποτελώ μέρος κάποιου πράγματος»! ... Μετέχω, δηλαδή, της Ελληνικής Παιδείας σημαίνει, επίσης, ότι έχω αποδεχθεί να είμαι μέρος της, τμήμα της και μάλιστα, όχι άψυχο εξάρτημα, αλλά δυναμικό µέλος, ένα ακόμη υπερδραστήριο κομμάτι της. Και πώς διασφαλίζεται αυτή η υπερδραστηριότητα του µέλους της Ελληνικής Παιδείας; Από πού αντλεί την απαιτούμενη ενέργεια; Η τελευταία και ανώτερη σημασία του ρήματος μετέχω τα λέει όλα: «ενέχω κάτι μέσα µου», όπως ακριβώς η μήτρα των γυναικών ενέχει το αντρικό σπέρμα. Διότι όταν ενέχει μέσα της η μήτρα το σπέρμα, η προοπτική της δημιουργίας της ζωής βρίσκεται ήδη εκεί! Και τι γεννά το ζωντανό σπέρμα και η ολοζώντανη μήτρα που το «ενέχει»; Τη Ζωή φυσικά! Εάν, λοιπόν, «ενέχω την Ελληνική Παιδεία μέσα µου» όχι μόνον απολαμβάνω την ηδονή που μου προσφέρει, αλλά είμαι ήδη σε θέση να γεννήσω και πάλι Ελληνική Παιδεία. Με λίγα λόγια, «μετέχω της Ελληνικής Παιδείας» σημαίνει ότι γνωρίζω ως ένα βαθμό την Ελληνική Παιδεία, είμαι συνάμα ερωτευμένος µε την Ελληνική Παιδεία, βρίσκομαι σε διαρκή επαφή µε την Ελληνική Παιδεία, είμαι μέρος της Ελληνικής Παιδείας και αναπαράγω δημιουργικά την Ελληνική Παιδεία! Ποιος γραφειοκράτης μπορεί να διατυπώσει έναν τέτοιον ορισμό; Ποιος «εκλεγμένος νομοθέτης» μπορεί να εισηγηθεί μια παρόμοια διάταξη, ικανή να συμπεριλάβει σ' ένα κοινοβουλευτικό σύνταγμα και τη σχετική νομοθεσία; Κανείς. Κι όμως, αυτός είναι ο αληθινός ορισμός του Έλληνα. Έλληνας δεν είναι όποιος γεννήθηκε από Έλληνες γονείς, ούτε όποιος μιλάει Ελληνικά, ούτε όποιος γεννήθηκε στην Ελλάδα, ούτε όποιος κατοικεί στην Ελλάδα κι ακόμη λιγότερο όποιος ενδεχομένως έχει ... κρανίο ελληνικό ή φέρει στο αίμα του «ελληνικό γονίδιο» ή «ελληνικό ... DNA» όπως εισηγούνται πρόσφατα διάφοροι ετερόκλητοι και ανόητοι ρατσιστές και φασίστες. Αλλά: Έλληνας είναι όποιος μετέχει της Ελληνικής Παιδείας, όποιος δηλαδή τη γνωρίζει λίγο και θέλει να τη μάθει περισσότερο, όποιος είναι ερωτευμένος μαζί της, όποιος βρίσκεται σε διαρκή επαφή μαζί της, όποιος αποτελεί τμήμα της κι όποιος μπορεί, εξαιτίας της διαρκούς επαφής του μαζί της, να την αναπαράγει δημιουργικά! Η Ελληνική Παιδεία Τι είναι όμως η Ελληνική Παιδεία, αυτή στην οποία εάν μετέχω είμαι Έλληνας; Μήπως είναι η εκμάθηση του πλούτου των Ελληνικών Γραμμάτων ή µάλλον, του ελάχιστου εκείνου τμήματός τους το οποίο, κακήν κακώς, περισώθηκε από τη μεσαιωνική ανθελληνική λαίλαπα; Μήπως είναι η μύηση στις ανεξάντλητες, πολυποίκιλες και γοητευτικότατες διαδρομές της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας; Μήπως είναι η γνώση των λεπτομερειών του βίου, των ηθών, των εθίμων, της μυθολογίας και της ιστορίας των αρχαίων µας προγόνων; Βεβαίως, είναι όλα αυτά, αλλά και κάτι παραπάνω. Είναι το δυναμικό και βιωματικό τους απόσταγμα, το οποίο επιτρέψτε µου να το ορίσω ως εξής: Η Ελληνική Παιδεία είναι τρία πράγματα: φιλοπατρία, φιλοκαλία και φιλοσοφία. Φιλοπατρία Φιλοπατρία είναι ο έρωτας του Έλληνα για τον τόπο του. Είναι το ύψιστο εκείνο συναίσθημα που νιώθει ο Έλληνας για τα βουνά, τα δάση, τις κοιλάδες, τις πεδιάδες, τα ποτάμια, τις λίμνες, τις ακτές, τις θάλασσες, τα νησιά και όλα όσα συνιστούν το φυσικό του περιβάλλον, την πανέμορφη ελληνική Φύση. Φιλοπατρία είναι ο έρωτας του Έλληνα για τα χωριά και τις πόλεις του, για τους τόπους όπου έζησαν, έδρασαν και δημιούργησαν οι πρόγονοί του. ........ Φιλοπατρία είναι ο έρωτας του Έλληνα για την ιστορία του. Φιλοκαλία Φιλοκαλία είναι ο έρωτας του Έλληνα προς το ωραίο. Φιλοκαλία είναι ο σεβασμός προς την ωραιότητα του φυσικού περιβάλλοντος. Φιλοκαλία είναι η διαρκής ενασχόληση με τις τέχνες του ωραίου, τις καλές τέχνες, σε κάθε επίπεδο. Από την υφαντουργία και την κεραμική έως την αρχιτεκτονική, κι από τη γλυπτική και τη ζωγραφική μέχρι το χορό, τη μουσική, τη ρητορική, το θέατρο, όλα μα όλα στοχεύουν στην υπηρεσία και την καλλιέργεια της εξωτερικής και εσωτερικής καλαισθησίας. .........Φιλοκαλία, εντέλει, είναι ο έρωτας του κάλλους. Φιλοσοφία Φιλοσοφία είναι ο έρωτας του Έλληνα προς τη γνώση. Τη βαθύτερη γνώση της Φύσης. Ο Έλληνας γνωρίζει ότι είναι γέννημα της Φύσης. Και επειδή η Φύση, όπως λέει ο Ηράκλειτος, αρέσκεται να κρύβεται, ο Έλληνας μπαίνει εξαρχής στο παιχνίδι και ψάχνει. Μελετά το περιβάλλον του. Μελετά τον κόσμο γύρω του. Μελετά το σώμα του. Μελετά την ύπαρξή του. Δεν αρέσκεται σε μασημένες απαντήσεις. Ψάχνει αδιάκοπα και αμφισβητεί. Εντοπίζει μια αλήθεια, την υιοθετεί προσωρινά, συνεχίζει να ψάχνει, ανακαλύπτει τα όριά της, την υπερβαίνει, ανακαλύπτει την επόμενη βαθύτερη αλήθεια κ.ο.κ. Όλα είναι προς διερεύνηση. Όλα πρέπει να ψαχτούν. Ο Έλληνας δεν σταματά ποτέ να ψάχνει.,,,,,,,,,,,, Φιλοσοφία, εντέλει, είναι ο έρωτας της σοφίας της ζωής….... Έχοντας μπροστά μας λοιπόν, ως δεδομένο αυτόν τον ορισμό, αναρωτηθήκαμε ποτέ βαθιά μέσα μας, πόσο Έλληνες - με τη γνήσια έννοια του όρου - είμαστε εμείς οι ίδιοι, πριν σπεύσουμε να αφαιρέσουμε από τους άλλους αυτή την τιμητική ιδιότητα; "
ShemaleBaphomet Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Κάνω μερικούς ελεύθερους συνειρμούς με έμπνευση τα λεγομενά σου, Shemale: Δηλαδή ο Έλλην τσομπανάκος δεν είναι Πραγματικός Έλλην; Πόσοι από τους σημερινούς Έλληνες κατέχουν την Ελληνική Παιδεία που διακυρήσσεις; Αν φέρουμε 10 Τουρκαλάκια και τα μεγαλώσουμε με τα πρότυπα που αναφέρεις ότι κάνουν τον σωστο Έλληνα, θα είναι κι αυτά Έλληνες; Υπάρχει γονίδιο που κάνει τον άνθρωπο ειρηνοποιό; Αν ναι, ποιες καθαρόαιμες φυλές (γιατί για να το έχει ένας λαός σύσσωμος σημαίνει ότι δεν έχει υποστεί προσμείξεις) το έχουν πέρα από τον Έλληνα; Το γονίδιο αυτό επίσης έχει ειδικό κώδικα πρωτεϊνων για τον αυτοαναίρεσή του όταν βρίσκεται σε απόσταση βολής ο Τούρκος; Ποιά είναι η Ελληνική Παιδεία ακριβώς; Όταν λες κάτοχος της Ελληνικής Φιλοσοφίας αναφέρεσαι στους Σοφιστές ή τους Σωκρατικούς; (Τυχαίο παράδειγμα δύο διαφορετικών σχολών που συνεπάγονται διαφορετική αντιμετώπιση της Αλήθειας που διατείνεσαι ότι κατέχεις.) Αν τα κριτήρια βάσει των οποίων ο Έλλην πρέπει να φάει τον Τούρκο είναι αυτά που προανέφερες, αν τον εκχριστιανίσουμε, τον μορφώσουμε, του αφαιρέσουμε καμια 50αρια εκατομμύρια λαό και κάνουμε σε μερικούς υποχρεωτική στείρωση, θα είναι όλα εντάξει; Αν ναι, γιατί να μην κάνει και ο Τούρκος το ίδιο στον Έλληνα; Όποτε γουστάρεις απαντάς φυσικά. Ετσι μπράβο.. λοιπον τώρα που γουστάρω σου λέω τα εξής.. Ο Χριστοφορακος ας πούμε είναι για σένα Ελλην? Αυτός δέν ήταν κάν τσομπανάκι.. τσομπανόσκυλο ήταν.. Φαντάσου τα αφεντικά του τί είναι και έχουν ακομα καρέκλες.. Η εθνική συνείδηση είναι κάτι ανώτερο και απο μάς τους ίδιους.. Ρώτα τους Τουρκους.. Γιατί λές κάνανε τόσους διωγμούς και γενεοκτονίες? Δέν θα μπορούσαν να κάνουν κράτος διαφορετικά.. Και τους Κούρδους που έχουν 20 εκατομμύρια στα εδάφη τους για αυτό τους κυνηγάνε.. Για να τους πείσουν ότι είναι Τούρκοι.. Την πίστη του του αλλου μπορείς να την βγαλεις με τα πολλά.. την εθνική του συνείδηση όχι.. εκτός αν τον μεγαλώσεις απο κουταβάκι και τον κανεις Γενίτσαρο.. αλλα και παλι θα ψάχνεται το παιδί μέσα του.. Οι περισσότεροι Ελληνες δέν έχουν αυτοί την Ελληνική Παιδεία.. Ειναι δεδομένο αυτό.. Αυτός είναι και ένας σημαντικός παράγοντας που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Μακάρι να μπορούσαμε να το βάλουμε και αυτό μέσα στο μνημόνιο.. γιατί αυτό είναι το πιο δύσκολο να γίνει απο όλα.. Πρέπει να απορρίψουμε το ραγιαδισμό μας.. Δέν θα ήθελα όμως να γίνω ανεπτυγμένος σάν το Γερμανό (ηλίθιο ρομποτάκι), ουτε σαν τον Αγγλο (ξεφτίλας work hard και το βράδυ play hard δεν μας βλέπει κανείς..).. Ελλην σκεπτόμενος.. Δέν μπορεί να αναπτυχτεί μόνο ο τελείως βλάκας.. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί Ελληνες που έχουν αυτη τη Παιδεία και υπάρχει ελπίδα.. Δέν διαλυθήκαμε ακόμα.. Με τη βιολογία δεν τα πηγαινα ποτέ καλά στο σχολείο.. Δέν νομίζω να εχει κανένας πιστοποιητικό γεννήσεως των προγόνων του απο την Αγορά της αρχαιας Ελλαδας ουτε ξέρει πως εξελίχτηκε το γενεολογικό του δέντρο απο τότε.. Είναι άστοχα όλα αυτά.. Είναι πιστεύω ένα σύνδρομο υπερήρωα που προσπαθεί να αναπληρώσει το κενό απο την ηττοπάθεια, αχρηστηλα και τα συμπλέγματα κατωτερότητας που έχει ο σημερινός Ελληνας..ο οποίος φθίνει φυσικά.. Η ελληνικότητα του καθενα μας πιστεύω θα φανεί όταν γίνει κανα μπάμ.. Η ύστατη στιγμή.. και οι Ρώσοι στρατιώτες παπάρες ήταν όταν όρμηξε ο Χίτλερ.. δέν ξέρανε να γεμισουν το όπλο.. βλέπε επίθεση στη Φιλανδία.. αλλα εξελίχθηκαν σε ήρωες όταν κινδύνεψε το σπίτι τους.. Όλοι ειρηνοποιοί είμαστε και όλοι αιμοβόρα κτήνη είμαστε.. Όταν κινδυνεύει το σπίτι σου εσένα δέν θα ορμήξεις? Τις σάρκες θα του φάω του άλλου όσο είναι ζωντανός ακόμα.. Αν φέρεις 10 Τουρκάκια και τα κάνεις έτσι όπως λές ναι.. θεωρητικά θα γίνουν Έλληνες.. αλλα πρόσεξε υπάρχει ένα πρόβλημα.. Οι περισσότεροι Ελληνες δέν έχουμε οι ίδιοι αυτή την Ελληνική Παιδεία για να την δώσουμε και στους ξένους - θυμήθηκα τώρα ενα Αλβανακι αριστούχο που δεν το αφήνανε να σηκωσει σημαία στην παρέλαση σε ενα γιδοχώρι- και απο την άλλη τα Τουρκάκια το πιο πιθανόν είναι να φέρουν ολο το σόι τους απο την Τουρκία.. θα ανοιξουν κανα Ντόνερ Κεμπάπ.. σουβλατζίδικο ένα πραγμα.. θα κανουν απο 10 παιδια το καθένα και μετα απο καιρό θα σου γινουν τουρκικη μειονότητα.. Τουρκάι Τουρκάι γκιαούρ θα σου λενε.. Οι κακομοίρηδες οι Γερμανοί ξές τι προσπάθειες έχουν κάνει να εκγερμανοποιήσουν 2,6 μύρια Τούρκους? Εδω και χρόνια.. Τίποτε.. Μαθημα τουρκικης γλώσσας στο σχολείο θέλουν και τζαμί στην πλατεία.. Δεν γίνεται πρακτικά αυτό που λες.. Εδώ θέλουν να βάλουν όριο με τέστ εφυίας (!) στους μετανάστες εκτός Ε.Ε. για να μήν φέρουν και τίποτε τρίτα και τέταρτα ξαδέρφια τους και γίνουν 5,2 μύρια οι Τούρκοι της Γερμανίας.. Το βασικότερο χαρακτηριστικό της Ελληνικής Παιδείας είναι η αγάπη προς αυτή τη χώρα.. η αποδοχή ότι έιμαι μέρος της.. ασχετα αμα μιλάς καλα ελληνικά ή όχι.. και γώ τώρα μπορεί να έχω κανει τώρα ένα σωρό ορθογραφικά λάθη.. η αγάπη προς το καλύτερο.. Απορρίπτω ότι αυτή η κατάσταση της Ελλάδας είναι αυτή που της αρμόζει.. και τέλος..η αγάπη προς τη γνώση.. να μαθαίνεις συνεχώς πράγματα.. να αμφισβητείς, να ψάχνεις τα πράγματα.. όχι να τρώς τα ψίχουλα που σου σερβίρουν και απο πίσω να σου πέρνουν το σπίτι.. θα σε βαλω μια παράθεση ωραία επειδη βαριέμαι να γράφω βραδυατικα.. "Μάριος Βερέττας: [….. Έλληνας! Τι σημαίνει άραγε αυτό; Ή μάλλον τι μπορεί να σημαίνει σήμερα αυτό; Πόσο σπουδαίο είναι; Έχει κανένα νόημα, ή απλά καθορίζει το φορολογούμενο πολίτη-υπήκοο ενός γραφειοκρατικού κοινοβουλευτικού και στην ουσία, πλουτοκρατικού εθνοκράτους, από τα 200 περίπου που υπάρχουν σήμερα στον πλανήτη; Όποιος δεν συνειδητοποιεί - έστω και στο ελάχιστο - την απροσμέτρητα φωτοβόλα έννοια της λέξης Έλληνας, ας πάψει αμέσως να διαβάζει αυτό το κείμενο! Δεν τον αφορά! Μπορεί να συνεχίσει ανενόχλητος το ψηλάφισμά του στο σκοτάδι. Ακόμη κι αν του συμβαίνει να είναι ελληνόφωνος. Η απλή χρήση της ελληνικής γλώσσας δεν αρκεί προκειμένου να προσδώσει σε κάποιον την ιδιότητα του Έλληνα. Υπήρξαν και υπάρχουν γνησιότατοι Έλληνες, που οι συγκυρίες δεν τους επιτρέψαν να μάθουν να μιλούν Ελληνικά. Όπως υπάρχουν και πάμπολλοι ελληνόφωνες, οι οποίοι καμία συνειδησιακή σχέση δεν διατηρούν με την Ελλάδα. Για να είναι κάποιος Έλληνας δεν αρκεί, απλά, να γεννηθεί στην Ελλάδα από Έλληνες γονείς. Κατά την Αρχαιότητα υπήρξαν μεγάλες μορφές του Ελληνικού Πνεύματος, οι οποίες δεν γεννήθηκαν στην Ελλάδα, ούτε είχαν Έλληνες γονείς. Παράδειγμα, ο Αίσωπος, ο οποίος ήταν από τη Φρυγία, ή ο ποιητής Αλκμάν που γεννήθηκε Λύδιος και τιμήθηκε όσο λίγοι στη Λακεδαιμόνα. Η γέννηση από μόνη της δεν αρκεί προκειμένου να προσδώσει σε κάποιον την ιδιότητα του Έλληνα. Ούτε η μόνιμη διαβίωση εντός των γεωγραφικών ορίων της Ελλάδας προσδίδει την ιδιότητα του Έλληνα. ..... Ο Ισοκράτης, ο μέγας αυτός Αθηναίος ρήτορας, το αποσαφήνισε μια για πάντα: Έλληνας είναι όποιος μετέχει της Ελληνικής Παιδείας! Δεν υπάρχει άλλος ορισμός. Και προσέξτε καλά αυτό το ρήμα μετέχω. Δεν σημαίνει μόνον «συμμετέχω». Σημαίνει, επίσης, «άπτομαι κάποιου πράγματος», «αποτελώ μέρος κάποιου πράγματος» και, πάνω απ' όλα, «ενέχω κάτι μέσα μου». Από τον παθητικό, μάλιστα, τύπο του ρήματος ενέχω, δηλαδή ενέχομαι, προκύπτει και η λέξη ενοχή. Και ένοχος είναι ο υπεύθυνος κάποιας πράξης. Εάν, λοιπόν, μετέχω της Ελληνικής Παιδείας, αυτό δε σημαίνει απλά και μόνον ότι τη γνωρίζω∙ κανένας άνθρωπος δεν είναι σε θέση να γνωρίζει όλη την Ελληνική Παιδεία, εφόσον οι αντικειμενικές διαστάσεις της υπερβαίνουν κατά πολύ τις νοητικές δυνατότητες ενός και μόνον ανθρώπου σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Όποιος «μετέχει» της Ελληνικής Παιδείας τη γνωρίζει ως ένα βαθμό - μεγάλο ή μικρό. Αλλά δεν αρκεί μόνον η γνώση, η οποία παραμένει πάντοτε ατελής. Όποιος «μετέχει» της Ελληνικής Παιδείας, συνάμα «άπτεται» της Ελληνικής Παιδείας, δηλαδή την αγγίζει και τον αγγίζει, βρίσκεται σε διαρκή επαφή μαζί της, κατά τρόπο, επιτρέψτε μου να πω, ερωτικό. «Άπτομαι» λοιπόν της Ελληνικής Παιδείας, δεν σημαίνει ότι τη γνωρίζω. Βεβαίως, εν μέρει τη γνωρίζω, αλλά πάνω απ' όλα, σημαίνει ότι βρίσκομαι σε επαφή μαζί της κι είμαι ερωτευμένος μαζί της. Με όλες τις δυναμικές προεκτάσεις της έννοιας του έρωτα. Για τούτο και η επόμενη σημασία του ρήματος μετέχω είναι ακόμη πιο σαφής: «αποτελώ μέρος κάποιου πράγματος»! ... Μετέχω, δηλαδή, της Ελληνικής Παιδείας σημαίνει, επίσης, ότι έχω αποδεχθεί να είμαι μέρος της, τμήμα της και μάλιστα, όχι άψυχο εξάρτημα, αλλά δυναμικό µέλος, ένα ακόμη υπερδραστήριο κομμάτι της. Και πώς διασφαλίζεται αυτή η υπερδραστηριότητα του µέλους της Ελληνικής Παιδείας; Από πού αντλεί την απαιτούμενη ενέργεια; Η τελευταία και ανώτερη σημασία του ρήματος μετέχω τα λέει όλα: «ενέχω κάτι μέσα µου», όπως ακριβώς η μήτρα των γυναικών ενέχει το αντρικό σπέρμα. Διότι όταν ενέχει μέσα της η μήτρα το σπέρμα, η προοπτική της δημιουργίας της ζωής βρίσκεται ήδη εκεί! Και τι γεννά το ζωντανό σπέρμα και η ολοζώντανη μήτρα που το «ενέχει»; Τη Ζωή φυσικά! Εάν, λοιπόν, «ενέχω την Ελληνική Παιδεία μέσα µου» όχι μόνον απολαμβάνω την ηδονή που μου προσφέρει, αλλά είμαι ήδη σε θέση να γεννήσω και πάλι Ελληνική Παιδεία. Με λίγα λόγια, «μετέχω της Ελληνικής Παιδείας» σημαίνει ότι γνωρίζω ως ένα βαθμό την Ελληνική Παιδεία, είμαι συνάμα ερωτευμένος µε την Ελληνική Παιδεία, βρίσκομαι σε διαρκή επαφή µε την Ελληνική Παιδεία, είμαι μέρος της Ελληνικής Παιδείας και αναπαράγω δημιουργικά την Ελληνική Παιδεία! Ποιος γραφειοκράτης μπορεί να διατυπώσει έναν τέτοιον ορισμό; Ποιος «εκλεγμένος νομοθέτης» μπορεί να εισηγηθεί μια παρόμοια διάταξη, ικανή να συμπεριλάβει σ' ένα κοινοβουλευτικό σύνταγμα και τη σχετική νομοθεσία; Κανείς. Κι όμως, αυτός είναι ο αληθινός ορισμός του Έλληνα. Έλληνας δεν είναι όποιος γεννήθηκε από Έλληνες γονείς, ούτε όποιος μιλάει Ελληνικά, ούτε όποιος γεννήθηκε στην Ελλάδα, ούτε όποιος κατοικεί στην Ελλάδα κι ακόμη λιγότερο όποιος ενδεχομένως έχει ... κρανίο ελληνικό ή φέρει στο αίμα του «ελληνικό γονίδιο» ή «ελληνικό ... DNA» όπως εισηγούνται πρόσφατα διάφοροι ετερόκλητοι και ανόητοι ρατσιστές και φασίστες. Αλλά: Έλληνας είναι όποιος μετέχει της Ελληνικής Παιδείας, όποιος δηλαδή τη γνωρίζει λίγο και θέλει να τη μάθει περισσότερο, όποιος είναι ερωτευμένος μαζί της, όποιος βρίσκεται σε διαρκή επαφή μαζί της, όποιος αποτελεί τμήμα της κι όποιος μπορεί, εξαιτίας της διαρκούς επαφής του μαζί της, να την αναπαράγει δημιουργικά! Η Ελληνική Παιδεία Τι είναι όμως η Ελληνική Παιδεία, αυτή στην οποία εάν μετέχω είμαι Έλληνας; Μήπως είναι η εκμάθηση του πλούτου των Ελληνικών Γραμμάτων ή µάλλον, του ελάχιστου εκείνου τμήματός τους το οποίο, κακήν κακώς, περισώθηκε από τη μεσαιωνική ανθελληνική λαίλαπα; Μήπως είναι η μύηση στις ανεξάντλητες, πολυποίκιλες και γοητευτικότατες διαδρομές της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας; Μήπως είναι η γνώση των λεπτομερειών του βίου, των ηθών, των εθίμων, της μυθολογίας και της ιστορίας των αρχαίων µας προγόνων; Βεβαίως, είναι όλα αυτά, αλλά και κάτι παραπάνω. Είναι το δυναμικό και βιωματικό τους απόσταγμα, το οποίο επιτρέψτε µου να το ορίσω ως εξής: Η Ελληνική Παιδεία είναι τρία πράγματα: φιλοπατρία, φιλοκαλία και φιλοσοφία. Φιλοπατρία Φιλοπατρία είναι ο έρωτας του Έλληνα για τον τόπο του. Είναι το ύψιστο εκείνο συναίσθημα που νιώθει ο Έλληνας για τα βουνά, τα δάση, τις κοιλάδες, τις πεδιάδες, τα ποτάμια, τις λίμνες, τις ακτές, τις θάλασσες, τα νησιά και όλα όσα συνιστούν το φυσικό του περιβάλλον, την πανέμορφη ελληνική Φύση. Φιλοπατρία είναι ο έρωτας του Έλληνα για τα χωριά και τις πόλεις του, για τους τόπους όπου έζησαν, έδρασαν και δημιούργησαν οι πρόγονοί του. ........ Φιλοπατρία είναι ο έρωτας του Έλληνα για την ιστορία του. Φιλοκαλία Φιλοκαλία είναι ο έρωτας του Έλληνα προς το ωραίο. Φιλοκαλία είναι ο σεβασμός προς την ωραιότητα του φυσικού περιβάλλοντος. Φιλοκαλία είναι η διαρκής ενασχόληση με τις τέχνες του ωραίου, τις καλές τέχνες, σε κάθε επίπεδο. Από την υφαντουργία και την κεραμική έως την αρχιτεκτονική, κι από τη γλυπτική και τη ζωγραφική μέχρι το χορό, τη μουσική, τη ρητορική, το θέατρο, όλα μα όλα στοχεύουν στην υπηρεσία και την καλλιέργεια της εξωτερικής και εσωτερικής καλαισθησίας. .........Φιλοκαλία, εντέλει, είναι ο έρωτας του κάλλους. Φιλοσοφία Φιλοσοφία είναι ο έρωτας του Έλληνα προς τη γνώση. Τη βαθύτερη γνώση της Φύσης. Ο Έλληνας γνωρίζει ότι είναι γέννημα της Φύσης. Και επειδή η Φύση, όπως λέει ο Ηράκλειτος, αρέσκεται να κρύβεται, ο Έλληνας μπαίνει εξαρχής στο παιχνίδι και ψάχνει. Μελετά το περιβάλλον του. Μελετά τον κόσμο γύρω του. Μελετά το σώμα του. Μελετά την ύπαρξή του. Δεν αρέσκεται σε μασημένες απαντήσεις. Ψάχνει αδιάκοπα και αμφισβητεί. Εντοπίζει μια αλήθεια, την υιοθετεί προσωρινά, συνεχίζει να ψάχνει, ανακαλύπτει τα όριά της, την υπερβαίνει, ανακαλύπτει την επόμενη βαθύτερη αλήθεια κ.ο.κ. Όλα είναι προς διερεύνηση. Όλα πρέπει να ψαχτούν. Ο Έλληνας δεν σταματά ποτέ να ψάχνει.,,,,,,,,,,,, Φιλοσοφία, εντέλει, είναι ο έρωτας της σοφίας της ζωής….... Έχοντας μπροστά μας λοιπόν, ως δεδομένο αυτόν τον ορισμό, αναρωτηθήκαμε ποτέ βαθιά μέσα μας, πόσο Έλληνες - με τη γνήσια έννοια του όρου - είμαστε εμείς οι ίδιοι, πριν σπεύσουμε να αφαιρέσουμε από τους άλλους αυτή την τιμητική ιδιότητα; "
grimpr Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Προφανώς αγαπητέ SheMaleBaphomet, οι αγαπημένοι μας προοδευτικοί φίλοι δεν έχουν κατανοήσει τι εστί Κεμαλό Ισλαμικός Φασισμός σε όλο του το μεγαλείο η δεν θέλουν, έχω μια υποψία ότι μερικοί σαγηνεύονται κιόλας στην ιδέα μιας ισχυρής Ισλαμικής και Εθνικής Τουρκίας...την βρίσκουν ρε παιδί μου πως να το πούμε αλλιώς.
grimpr Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Προφανώς αγαπητέ SheMaleBaphomet, οι αγαπημένοι μας προοδευτικοί φίλοι δεν έχουν κατανοήσει τι εστί Κεμαλό Ισλαμικός Φασισμός σε όλο του το μεγαλείο η δεν θέλουν, έχω μια υποψία ότι μερικοί σαγηνεύονται κιόλας στην ιδέα μιας ισχυρής Ισλαμικής και Εθνικής Τουρκίας...την βρίσκουν ρε παιδί μου πως να το πούμε αλλιώς.
ShemaleBaphomet Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Shemale πολύ σνόμπα πέφτει στη γιν όμως και κάποιο λάκκο έχει η φάβα...Μπας και είσαι με τους τζομπάνους; Είσαι δηλαδή, ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΣ;;; Βασικά δουλειά ψάχνω..
ShemaleBaphomet Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Shemale πολύ σνόμπα πέφτει στη γιν όμως και κάποιο λάκκο έχει η φάβα...Μπας και είσαι με τους τζομπάνους; Είσαι δηλαδή, ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΣ;;; Βασικά δουλειά ψάχνω..
frenzy Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Εάν, λοιπόν, «ενέχω την Ελληνική Παιδεία μέσα µου» όχι μόνον απολαμβάνω την ηδονή που μου προσφέρει, αλλά είμαι ήδη σε θέση να γεννήσω και πάλι Ελληνική Παιδεία. " προβλέπω πως θα είναι stillborn.
frenzy Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Εάν, λοιπόν, «ενέχω την Ελληνική Παιδεία μέσα µου» όχι μόνον απολαμβάνω την ηδονή που μου προσφέρει, αλλά είμαι ήδη σε θέση να γεννήσω και πάλι Ελληνική Παιδεία. " προβλέπω πως θα είναι stillborn.
nipoa Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Ο υφυπουργός Παιδείας της Γερμανίας Τόμας Ράχελ παραδέχεται ότι «Το πρόβλημα είναι μία μεγάλη μερίδα των Τούρκων. Γειτονιές ολόκληρες γίνονται γκέτο, στο σπίτια οι οικογένειες μιλούν μόνο τουρκικά, πάνε μόνο σε τουρκικά μαγαζιά, διαβάζουν τουρκικές εφημερίδες και παρακολουθούν τουρκικά δορυφορικά κανάλια. Αρνούνται να αφομοιωθούν από τη νέα χώρα, στην οποία ζουν, ενώ ένας μεγάλος αριθμός Τούρκων μαθητών δεν τελειώνει καν το σχολείο». Η πρώτη γενιά των Τούρκων, που ήρθε στη Γερμανία στα τέλη του ‘50 και του ‘60, κατάφερε τρόπον τινά να αφομοιωθεί. Τα παιδιά που γεννήθηκαν σε γερμανικό έδαφος πήγαν σε γερμανικά σχολεία. Αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο στις μέρες μας. Τα νέα παιδιά από Τούρκους γονείς, που πάνε σε γερμανικά σχολεία, φορούν τη μαντίλα. Κι αυτό το κάνουν για πρώτη φορά σήμερα. Δεν το έκαναν το ‘60 και το ‘70. Και πιέζονται από κάποιες Ισλαμικές οργανώσεις να το κάνουν. τι εστί τούρκοι εν έτη 2010 Τουρκικά Γκέτο στην Γερμανία
nipoa Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Ο υφυπουργός Παιδείας της Γερμανίας Τόμας Ράχελ παραδέχεται ότι «Το πρόβλημα είναι μία μεγάλη μερίδα των Τούρκων. Γειτονιές ολόκληρες γίνονται γκέτο, στο σπίτια οι οικογένειες μιλούν μόνο τουρκικά, πάνε μόνο σε τουρκικά μαγαζιά, διαβάζουν τουρκικές εφημερίδες και παρακολουθούν τουρκικά δορυφορικά κανάλια. Αρνούνται να αφομοιωθούν από τη νέα χώρα, στην οποία ζουν, ενώ ένας μεγάλος αριθμός Τούρκων μαθητών δεν τελειώνει καν το σχολείο». Η πρώτη γενιά των Τούρκων, που ήρθε στη Γερμανία στα τέλη του ‘50 και του ‘60, κατάφερε τρόπον τινά να αφομοιωθεί. Τα παιδιά που γεννήθηκαν σε γερμανικό έδαφος πήγαν σε γερμανικά σχολεία. Αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο στις μέρες μας. Τα νέα παιδιά από Τούρκους γονείς, που πάνε σε γερμανικά σχολεία, φορούν τη μαντίλα. Κι αυτό το κάνουν για πρώτη φορά σήμερα. Δεν το έκαναν το ‘60 και το ‘70. Και πιέζονται από κάποιες Ισλαμικές οργανώσεις να το κάνουν. τι εστί τούρκοι εν έτη 2010 Τουρκικά Γκέτο στην Γερμανία
Lucifer Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Αν το κάναμε εμείς θα ήμασταν περήφανοι πατριώτες που αρνούμαστε να Γερμανοποιηθούμε. Α ΡΕ ΓΕΡΜΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΤΟ 40.
Lucifer Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2010 Αν το κάναμε εμείς θα ήμασταν περήφανοι πατριώτες που αρνούμαστε να Γερμανοποιηθούμε. Α ΡΕ ΓΕΡΜΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΤΟ 40.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.