Προς το περιεχόμενο

Συμπαρασταση στην ηρωικη δασκαλα Χαρά Νικοπούλου


tzizzz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Tzizz τι σε κανει να πιστευεις οτι τα αρθρα/βιντεακια που μας παραθετεις τα παιρνουμε στα σοβαρα?

Τα sites απο τα οποια τα ξεσηκωνεις, ειναι στην ιδια μοιρα με αυτα που εσυ ο ιδιος λες οτι ειναι αναξιοπιστα και "μαγειρευουν" τις ειδησεις, απλα ανηκουν στην αντιπερα οχθη.

 

Στο τελευταιο μαλιστα ειδα οτι μαζευουν υπογραφες να φυγει το Τουρκικο προξενειο...

Μηπως να κοψουμε και καθε διπλωματικη σχεση με τους γειτονες?

  • Απαντ. 783
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

 

Στο τελευταιο μαλιστα ειδα οτι μαζευουν υπογραφες να φυγει το Τουρκικο προξενειο...

 

Ποιο θα ήταν το μειονοτικό θέμα της Θράκης αν έλειπε η διαβρωτική δράση του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής; Όλοι γνωρίζουν την πραγματική αιτία πλήθους προβλημάτων στην περιοχή, όμως κανείς δεν τολμάει να την ονομάσει ρητά και ταυτόχρονα να αναδείξει το ζήτημα ασφάλειας για την ελληνική πολιτεία και πλειονοτική κοινωνία, το ζήτημα εκδημοκρατισμού και ένταξης της μειονοτικής κοινωνίας, το ζήτημα εξορθολογισμού και εξομάλυνσης της πολιτικής και οικονομικής ζωής της Θράκης.

 

Ποιος χρειάζεται το Προξενείο της Τουρκίας στην πόλη μας;

 

- Υπάρχουν Τούρκοι υπήκοοι στη Θράκη;

- Υπάρχουν τόσες γραφειοκρατικές διαδικασίες – ιδίως μετά την κατάργηση της βίζας για την Τουρκία – που δικαιολογούν μια τέτοια πολυπρόσωπη και πολυέξοδη υπηρεσία στην Κομοτηνή;

- Υπάρχουν μειονοτικά δικαιώματα που, μέσα στη σύγχρονη Ελλάδα της ΕΕ, έχουν ανάγκη έναν τέτοιο «εγγυητή», όπως π.χ. τον βλέπουμε να τα προσφέρει στο τουρκοκρατούμενο Κουρδιστάν;

- Ή μήπως η Συνθήκη της Λωζάνης, που η Τουρκία την έχει κάνει κουρελόχαρτο από την ημέρα της υπογραφής της, χρειάζεται την κηδεμονία του βιαστή της;

 

Η απάντηση είναι προφανώς αρνητική σε όλα τα παραπάνω, λέει η κοινή λογική.

 

Ποιος ο λόγος τότε της ύπαρξής του στη Θράκη;

 

- Μήπως η συντήρηση ενός παρακρατικού μηχανισμού που οδηγεί τους μουσουλμάνους συμπολίτες μας σε γκετοποίηση;

- Μήπως η δημιουργία / χειραγώγηση κάποιων μειονοτικών ηγεσιών για τον έλεγχο της μειονοτικής κοινωνίας;

- Μήπως η μεθόδευση ενεργειών που εκτουρκίζουν Πομάκους και Ρομά για να δημιουργήσουν μέσα από αυτήν την εθνοκάθαρση «τουρκική μειονότητα»;

 

Όλα τούτα τα γνωρίζει πολύ καλά η τοπική κοινωνία, μα δεν μιλάει. Άλλοι λόγω οικονομικών συμφερόντων, άλλοι λόγω πολιτικών βλέψεων, άλλοι λόγω εφησυχασμού με το άλλοθι των «αρμοδίων» που δήθεν «ξέρουν τι κάνουν», δεχόμαστε όλοι την παρουσία του λύκου μέσα στο μαντρί.

 

Είναι όμως άμεση ανάγκη να γίνει ένας δημόσιος, δημοκρατικός διάλογος για το ζήτημα και η θρακική κοινωνία να εκφράσει τη βούλησή της. Χρειαζόμαστε ένα κοινωνικό κίνημα που θα προτάσσει τα αληθινά προβλήματα του τόπου, τα οποία έχουν φτάσει σε τέτοιον παροξυσμό, που η επίλυσή τους είναι όρος όχι μόνο συλλογικής αλλά και ατομικής προόδου κι επιβίωσης.

 

Η απομάκρυνση του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής είναι ένα τέτοιο μείζον θέμα που δεν μπορεί να σκεπάζεται διαρκώς από σιωπή. Αν είμαστε πράγματι κοινωνία πολιτών, έχουμε λόγο και πρέπει ν’ ακουστεί!

 

----> http://www.proxeneio-stop.org

Δημοσ.

Ναι παλικαρι το διαβασα αυτο...

Ματια εχω και ξερω και αναγνωση.

 

Τελος παντων δεν εχει νοημα να κανει "διαλογο" καποιος μαζι σου.

 

Σε οσα δεν σε συμφερουν δεν απαντας και σε οσα απαντας, ειναι μεσω ενος κειμενου και μιας "πηγης".

Δημοσ.

Όλα τούτα τα γνωρίζει πολύ καλά η τοπική κοινωνία, μα δεν μιλάει.

 

Τότε καλό θα ήταν να το βουλώσουν και ένα κάρο πατριώτες (!) από Κολωνάκια, Κηφισσιές, Πειραιάδες, Αιγάλεα και γενικά 700 χιλιόμετρα από εκεί, και να σταματήσουν να το παίζουν αυτόκλητοι σωτήρες και μέντιουμ που ξέρουν τι θέλει κάποιος που δε μιλάει.

Δημοσ.

Τι το πατε σε διεθνιστες και υπερπατριωτες?

Οπως τονισα και εδω το προβλημα ειναι η επιλεκτικη επιβολη του Συνταγματος και της Χαρτας του ΟΗΕ μεσα στην ιδια επικρατεια.

Δημοσ.

Κάποιος ο οποίος να μένει στη Θράκη για να πει τη γνώμη του υπάρχει;

 

Θα ήταν χρήσιμο να ακούσουμε και τη γνώμη κάποιου ο οποίος ζει καθημερινά με τη μεινοτητα.

 

Τέλος επειδή αρκετοί φοβούνται να πουν ποιο θα είναι το πρόβλημα εάν οι "τουρκογενείς" μουσουλμάνοι (που αποτελούν το 55% με 60% όλων των μουσουλμάνων της Θράκης) αναγνωριστούν ως Τούρκικης εθνικότητας αυτό θα σημάνει αυτόματα και την αναγνώριση του δικαιώματος της Τουρκίας στην προστασία ενός μέρος του έθνους της το οποίο ζει εκτός των συνόρων του "γεωγραφικά περιορισμένου" κράτους της.

 

Είτε το θέλουμε είτε όχι αυτό είναι το πρόβλημα. Και φυσικά κανένας δεν θα μπορεί να κατηγορήσει την Τουρκία (και την κάθε Τουρκία) για κάτι το οποίο αποτελεί μέρος της φύσης ενός εθνικού κράτους: να προστατεύει τα δικαιώματα των κομματιών του έθνος της το οποίο δεν χωράει να καλυφθεί (στην παρούσα τουλάχιστον φάση) κάτω από το μανδύα του κράτους.

 

Το πως δημιουργείται τώρα μια ταυτότητα αυτό είναι άλλο θέμα. Η δημιουργία της είναι αποτέλεσμα μιας κατασκευής. Όταν κατασκευαζόταν η ελληνική ταυτότητα είχε ως κύριο χαρακτηριστικό την ορθοδοξία και την κοινή ιστορία του πληθυσμού της Ελλάδος από την αρχαιότητα εώς τις μέρες μας με καταλύτη τη βίαιη αλλαγή του θρησκευματος (δηλαδή την υποχρεωτική μεταστροφή στον χριστιανισμό). Οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί της Θράκης δεν πέρασαν από αυτόν τον καταλύτη "άρα δεν είναι καθαροί Έλληνες". Εκεί δημιουργήθηκε πεδίο δράσης για την Τουρκία οπότε τους ενέταξε στο δικό της έθνος.

 

Οι Πομάκοι βέβαια είναι άλλη ιστορία. Ακόμα δεν έχουν οριστικά κατευθυνθεί προς ένα έθνος. Τελευταία βλέπω ότι γίνεται αρκετός ντόρος στην προσπάθεια να πείσουν ότι έχουν και αυτοί καταγωγή από κάποια αρχαιοελληνική φυλή της περιοχής και ότι παρ' όλο που εξισλαμίστηκαν βίαια κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής κυριαρχίας ανηκουν και αυτοί στο ελληνικό έθνος,

 

Σωστό το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού αλλά δυστυχώς θα έρχεται πάντα σε σύγκρουση με τα εθνικά συμφέροντα κάποιου άλλου....

 

Περίπου τα ίδια ισχύουν και για τους 3.000 - 4.000 Σλαβομακεδόνες της Δυτικής κυρίως Μακεδονίας.

Δημοσ.
τουλαχιστον εχεις αυτογνωσια

 

Εχω που να μην ειχα!

Μπορει να μην εχω τεράστιο δείκτη IQ, αλλα τουλάχιστον έχω τόσο όσο πρέπει για αυτογνωσία... :rolleyes: ;)

Δημοσ.

Ολοι εχουν δικαιωματα σε μια χωρα.Δεν μπορουν και αυτοι στην Θρακη δηλαδη να εχουν?Ποιοι ειστε εσεις που θελετε να τους διωξετε?Δικια σας ειναι η χωρα?

Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα η δασκαλα αυτη να πεταγε ρατσιστικα σχολια ασχετα με το τι λεει.

Θα ηθελα να πηγαινατε μεταναστες καπου αλλου και να συναντουσατε αυτα που συναντουν απο εμας οι ξενοι.

Δημοσ.

μπλέκονται υπουργείο παιδείας,ντιρεκτίβες στην εκπαίδευση του λαού ,ομογενοποίηση,οι πάντες προσδιορίζονται μονολιθικά, σαν να έχουν κοινή βούληση,και ετεροπροσδιορίζονται, η "πατρίδα" κάποιων είναι χωράφι τους,δεν υπάρχουν άλλες εθνότητες ή κοινότητες,παιχνίδια με εθνικιστικές κορώνες, σαν από καιρό να ψάχνουν για τετελεσμένα...

 

μια δασκάλα πήγε να διδάξει,εξ αρχής μια δυσπιστία θα υπήρξε σε όλους,και στην ίδια, δυσπιστία που μπορεί να εξελίχθηκε σε μια πολεμική ενάντια στον τρόπο που δίδασκε, σίγουρα θα έβαλαν το χεράκι τους οι διάφοροι "μειονοτικοί" κύκλοι,για μικροπολιτικές ή κομματικές σκοπιμότητες

και η δασκάλα αντί να απευθυνθεί στην τοπική κοινωνία με μεγαλύτερη ανθρωπιά και κατανόηση ως πιο "εκπαιδευμένη", ίσως και με φόβο, αρχίζει τα καλέσματα, σε συμπαράσταση της, σε γνωστούς εθνικιστικούς ελληνικούς χώρους,

 

τείχη διχόνοιας το αποτέλεσμα και μισαλλοδοξίας το ανάγνωσμα στα forum,και μόνο εκεί

γιατί οι εκεί οι άνθρωποι γλίτωσαν,προς το παρόν (μακάρι να είναι για πάντα)την λαίλαπα,και θα συνεχίσουν την ζωή τους όμορφα και μονιασμένα...

 

 

 

Δημοσ.
Ποιοι ειστε εσεις που θελετε να τους διωξετε?Δικια σας ειναι η χωρα?

 

Θα ηθελα να πηγαινατε μεταναστες καπου αλλου και να συναντουσατε αυτα που συναντουν απο εμας οι ξενοι.

 

υπαρχει μια μεγαλη πιθανοτητα να μην μπηκες στον κοπο καν να διαβασεις το Thread απο την αρχη , ποιος θελει να διωξει ποιους? για τους πομακους μιλαμε που θελουν να τους μουσουλμανοποιησουν οι φιλοι μας απο την ανατολη. για ποιους μεταναστες μιλας? μαλον σου δωσανε λαθος λινκ απο το αρχηγειο..

 

.. σίγουρα θα έβαλαν το χεράκι τους οι διάφοροι "μειονοτικοί" κύκλοι,για μικροπολιτικές ή κομματικές σκοπιμότητες

και η δασκάλα αντί να απευθυνθεί στην τοπική κοινωνία με μεγαλύτερη ανθρωπιά και κατανόηση ως πιο "εκπαιδευμένη", ίσως και με φόβο, αρχίζει τα καλέσματα, σε συμπαράσταση της, σε γνωστούς εθνικιστικούς ελληνικούς χώρους,

 

ναι οι διαφοροι κυκλοι εβαλαν το χερακι τους, μεχρι και το χερι της εσπασαν στα πλαισια του σχεδιου εκτουρκισμου μουσουλμανικων πλυθησμων. σε ποια τοπικη κοινωνια να απευθυνθει η δασκαλα μας λες? σε αυτους που δεχονται απειλες απο το προξενειο? σε αυτους που τους προπυλακιζανε οι τουρκοι πρακτορες εξω απο τα σπιτια τους? σε αυτους που τους χτυπησανε κιολας?

 

και στην τελικη η γυναικα ειχε αποφασισει να φυγει για να μην βλαψουν τα παιδια και τα βαλουν στην μεση της υποθεσης.

 

για ποια καλεσματα μιλας σε εθνικιστικους κυκλους? γιατι παραπληροφορεις? εδω γυρισε την επιστολη του λαος πισω. ποτε δεν ζητησε βοηθεια απο πολιτικη φορεα. το μονο που ζητησε μεσα απο την εκπομπη του χαρδαβελλα ηταν να τηρηθουν οι ΝΟΜΟΙ του ελληνικου κρατους και να μην κλεινουν ματια και αυτια οι πολιτικαρες μας.

 

η ιδια αυτη δασκαλα βγηκε και στηριξε την προσπαθεια των πομακων να αντισταθουν στην βιαιη προσπαθεια μουσουλμανοποιησης τους.

 

NIKOPOYLOY-DIAMANTOPOYLOY.jpg

 

Η Χαρά Νικοπούλου επιδεικνύει την Εφημερίδα των Ελλήνων Πομάκων μαθητών της, μηπως και αυτη με το "ζορι" την εφτιαξαν τα παιδια?

 

ναι επισης ειπε : ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΜΑΚΟΙ! Η ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ .. γιαυτο και το τουρκικο προξενειο την κυνηγησε.

Δημοσ.

ναι οι διαφοροι κυκλοι εβαλαν το χερακι τους, μεχρι και το χερι της εσπασαν στα πλαισια του σχεδιου εκτουρκισμου μουσουλμανικων πλυθησμων. σε ποια τοπικη κοινωνια να απευθυνθει η δασκαλα μας λες? σε αυτους που δεχονται απειλες απο το προξενειο? σε αυτους που τους προπυλακιζανε οι τουρκοι πρακτορες εξω απο τα σπιτια τους? σε αυτους που τους χτυπησανε κιολας?

 

και στην τελικη η γυναικα ειχε αποφασισει να φυγει για να μην βλαψουν τα παιδια και τα βαλουν στην μεση της υποθεσης.

 

για ποια καλεσματα μιλας σε εθνικιστικους κυκλους? γιατι παραπληροφορεις? εδω γυρισε την επιστολη του λαος πισω. ποτε δεν ζητησε βοηθεια απο πολιτικη φορεα. το μονο που ζητησε μεσα απο την εκπομπη του χαρδαβελλα ηταν να τηρηθουν οι ΝΟΜΟΙ του ελληνικου κρατους και να μην κλεινουν ματια και αυτια οι πολιτικαρες μας.

 

άλλη μια φορά:

ΠΡΟΣ

 

Τον κ. Χαρδαβέλα και την εκπομπή ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

 

Σας αποστέλλω την επιστολή αυτή προκειμένου να διαμαρτυρηθώ για την εκπομπή σας «ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ» της 25ης Μαΐου 2010, στην οποία παρουσιάσατε το θέμα της κας Χαράς Νικοπούλου.

Ως πληρεξούσια δικηγόρος του κ. Κασάικα Οσμάν, ο οποίος φέρεται ότι χτύπησε την κα Χαρά Νικοπούλου, αλλά και ως απλή κάτοικος του Νομού Έβρου, θεωρώ απαράδεκτο τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάσατε το συγκεκριμένο θέμα και όχι μόνο όσον αφορά το συγκεκριμένο φερόμενο ως τελεσθέν ποινικό αδίκημα, αλλά και τη γενικότερη συμπεριφορά της κυρίας αυτής από την έλευσή της στην περιοχή μας.

Θεωρώ καταρχήν απαράδεκτο δημοσιογραφικά το γεγονός ότι παρουσιάσατε μόνο τη μία πλευρά των γεγονότων και συγκεκριμένα αυτή της εν λόγω κυρίας, ενώ δεν μπήκατε καν στον κόπο να απευθύνετε έστω κάποιες ερωτήσεις στους κατοίκους της περιοχής, είτε αυτοί είναι πομάκοι, όπως εσείς αρέσκεσθε να τους προσδιορίζετε όλους συλλήβδην, είτε τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι, είτε ελληνόφωνοι μουσουλμάνοι, είτε χριστιανοί. Δεν μπήκατε καν στον κόπο να δώσετε το βήμα στους τοπικούς εκλεγμένους βουλευτές, δημάρχους, νομάρχη, οι οποίοι εκπροσωπούν την περιοχή και οι οποίοι έχουν σχηματίσει άποψη για τα γεγονότα. Και κυρίως όχι μόνο δεν μπήκατε στον κόπο να ρωτήσετε την άποψη του τοπικού δήμαρχου του περιοχής, ήτοι του κ. Ευάγγελου Πουλιλιού, δημάρχου του Δήμου Ορφέα, αλλά επιπλέον κατά την προσπάθειά του να παρέμβει στην εκπομπή σας και να εκφράσει την άποψή του τον αντιμετωπίσατε με απαξιωτικά και χλευαστικά σχόλια και συμπεριφορά, αποδίδοντας την αντίθεσή του σε όσα πρεσβεύει η εν λόγω κυρία σε εξυπηρέτηση ψηφοθηρικών του συμφερόντων, παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι ο Δήμος Ορφέα αποτελείται στη συντριπτική του πλειοψηφία από χριστιανούς και όχι από μουσουλμάνους και επομένως αν υπήρχε η παραμικρή ρήξη μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων στην περιοχή το συμφερότερο γι’ αυτόν θα ήταν να στηρίξει τους χριστιανούς και όχι τους μουσουλμάνους.

Η πραγματικότητα είναι άλλη κ. Χαρδαβέλα, απλώς εσείς δεν θέλετε ούτε να την ακούτε ούτε να την βλέπετε.

Η πραγματικότητα είναι ότι εμείς εδώ οι κάτοικοι του Νομού Έβρου, της απομακρυσμένης αυτής περιοχής της Ελλάδας, ζούμε επί δεκαετίες ολόκληρες ειρηνικά και αρμονικά, χριστιανοί και μουσουλμάνοι, δημότες των ίδιων Δήμων, μαθητές στα ίδια σχολεία, εργαζόμενοι στους ίδιους εργασιακούς χώρους, χωρίς ποτέ να δημιουργηθεί το παραμικρό. Έχουν δε περάσει από τα μειονοτικά σχολεία του Νομού μας πάρα πολλοί χριστιανοί δάσκαλοι, με τους οποίους έχουν αναπτυχθεί άριστες και ισχυρές σχέσεις, όλοι δε αυτοί οι δάσκαλοι, αν κάνατε τον κόπο να τους ρωτήσετε, θα σας απαντούσαν ότι έχουν αποκομίσει τις καλύτερες εντυπώσεις από τη φιλοξενία και τη συνεργατικότητα που συνάντησαν στα μουσουλμανικά χωριά.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι οι κάτοικοι της περιοχής μας σεβόμαστε ο καθένας τη διαφορετικότητα του άλλου και το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, διαφορετικότητα που μπορεί να αφορά στη θρησκευτική συνείδηση, στα πολιτικά πιστεύω, στις ηθικές αρχές κ.α.

Οφείλεται επίσης στο γεγονός ότι εμείς εδώ στο Νομό Έβρου έχουμε μεγαλύτερη σχέση με τους μουσουλμάνους γείτονες, συγχωριανούς, συμπολίτες μας παρά μ’ εσάς τους Αθηναίους του Κολωνακίου και της Μυκόνου, διότι αντιμετωπίζουμε καθημερινά όλοι μας την εκπαιδευτική, πολιτιστική, οικονομική και κοινωνική εξαθλίωση, την έλλειψη οποιουδήποτε έργου ανάπτυξης, την έλλειψη οποιουδήποτε έργου υποδομής στο Νομό μας. Όταν πλημμυρίζουν κάθε χρόνο τα χωράφια, τα σπίτια, τα χωριά μας, αυτοί στους οποίους μπορούμε να στηριχτούμε για βοήθεια είναι οι διπλανοί μας χριστιανοί, μουσουλμάνοι, όποιοι και αν είναι αυτοί και όχι βέβαια σ’ εσάς τους κατοίκους των Αθηνών ή στην κεντρική εξουσία που μας θεωρείτε ως πολίτες τελευταίας κατηγορίας.

Μας θυμόσαστε μόνο όταν θέλετε να ικανοποιήσετε τις εθνικιστικές σας εξάρσεις, αναφερόμενοι σε ελληνοτουρκικά σύνορα, σε ελληνοτουρκικές διενέξεις, σε ανθελληνικές δράσεις της μειονότητας, σε εγκάθετους του τουρκικού προξενείου κ.α., δημιουργώντας από το πουθενά εθνικά θέματα που δεν υπάρχουν.

Αυτό ακριβώς έκανε και η συγκεκριμένη κυρία, ήρθε στην περιοχή μας κομίζοντας ακραίες εθνικιστικές αντιλήψεις, τις οποίες εμφάνισε μετά τα δύο πρώτα χρόνια της παραμονής της και αφού είχε καταφέρει με τη συμπεριφορά της να κάνει όλους τους κατοίκους του Μεγάλου Δερείου να την αγαπήσουν και να πιστέψουν ότι ήθελε πραγματικά να τους βοηθήσει. Ξαφνικά λοιπόν και μετά τα δύο πρώτα χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων οι κάτοικοι του Μεγάλου Δερείου παραχώρησαν απλόχερα τόσο στην ίδια όσο και στο σύζυγό της ότι περνούσε από το χέρι τους, έχοντας αναπτύξει με όλους τους κατοίκους του χωριού στενές διαπροσωπικές και φιλικές σχέσεις, άρχισε να αναδεικνύεται το πραγματικό της πρόσωπο. Οι ακραίες θέσεις της όσον αφορά το θέμα της μουσουλμανικής μειονότητας στην Ελλάδα, οι οποίες προχωρούν πέρα από τις θέσεις του Ελληνικού Κράτους, η απαγόρευση που επέβαλε να ομιλείται ενώπιων της η τουρκική γλώσσα, οι συστάσεις της προς τις γυναίκες να μη φορούν τη μουσουλμανική μαντίλα, η άποψή της ότι στα μειονοτικά σχολεία δεν πρέπει να διδάσκεται η τουρκική γλώσσα, ο αυτοπροσδιορισμός της ως Ελληνίδας δασκάλας η οποία έχει τον ελληνισμό μέσα της και έναν υπέρμετρο πατριωτισμό, ενώ όλοι οι μουσουλμάνοι της περιοχής και όσοι τους υποστηρίζουν είναι ανθέλληνες, πράκτορες του Τουρκικού Κράτους και του Τουρκικού Προξενείου, η αυτοπαρουσίαση της ίδιας και του συζύγου της ως ανθρώπων που για πρώτη φορά επιτελούν εθνικό έργο στην περιοχή μας, η εφεύρεση από την ίδια ενός αδιανόητου διαχωρισμού μεταξύ αλεβιτών και σουνιτών μουσουλμάνων και η μετάδοση του διαχωρισμού αυτού και στα ανήλικα παιδιά των μουσουλμάνων, τα οποία ποτέ έως εκείνη τη στιγμή δεν είχαν ακούσει κάτι παρόμοιο, οδήγησαν στη ρήξη των σχέσεών της με τους κατοίκους του χωριού και κυρίως με τους γονείς των μαθητών των τάξεων στις οποίες δίδασκε.

Η αφορμή δημιουργήθηκε όταν στις αρχές του σχολικού έτους 2007 – 2008 η δασκάλα παρενέβη στη διαδικασία συντήρησης και βαψίματος του σχολείου, μολονότι είναι μία διαδικασία που δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της, απαιτώντας από τους μαθητές να καταβάλουν το ποσό των 10 ευρώ το καθένα για την πληρωμή των ελαιοχρωματιστών, αρνούμενη να καταβληθεί αυτό από το ταμείο του σχολείου, προφανώς γιατί θεωρεί ότι οι μουσουλμάνοι ως κατώτεροι έλληνες δεν δικαιούνται ενός ευπρεπούς σχολικού χώρου αλλά οφείλουν να πληρώνουν οι ίδιοι γι’ αυτό, τονίζοντας στους μαθητές ότι σε περίπτωση που δεν κατέβαλαν το ως άνω ποσό δεν θα μπορούσαν να παρακολουθούν στο εξής τα μαθήματα του σχολείου.

Η στάση αυτή της δασκάλας προκάλεσε την αντίδραση των γονέων των μαθητών του σχολείου, οι οποίοι απέστειλαν έγγραφο στις 5-11-2007 προς το Διευθυντή του Συντονιστικού Γραφείου της Μειονοτικής Εκπαίδευσης, με το οποίο ζητούσαν την απομάκρυνση της δασκάλας από το μειονοτικό σχολείο τους και το μειονοτικό χωριό τους.

Το ως άνω έγγραφο και οι υπογραφές που είχαν τεθεί σ’ αυτό εξόργισαν την δασκάλα, η οποία προέβη σε επανειλημμένες δηλώσεις στα τοπικά και εθνικά Μ.Μ.Ε., αμαυρώνοντας την εικόνα του χωριού, διαστρεβλώνοντας το θέμα που δημιουργήθηκε, δίνοντάς του πολιτική χροιά που δεν είχε, παρουσιάζοντας τους κατοίκους του Μεγάλου Δερείου ως πράκτορες και εγκάθετους του Τουρκικού Προξενείου, οι οποίοι υποτίθεται ότι προσπαθούσαν να εκδιώξουν τη «μοναδική Ελληνίδα δασκάλα που υπηρετεί για πρώτη φορά τον Ελληνισμό στο Μεγάλο Δέρειο», εμφανίζοντας τον εαυτό της ως ηρωίδα και όλους τους άλλους ως ανθέλληνες.

Στοχοποίησε δε τους υπογράψαντες το ως άνω έγγραφο, μεταξύ αυτών και την καθαρίστρια του σχολείου και το σύζυγό της, απειλώντας με απολύσεις όσους εργάζονταν σε χριστιανούς εργοδότες και με καταγγελίες στην Πολεοδομία όσους τυχόν είχαν πολεοδομικές παραβάσεις.

Όσον αφορά ειδικότερα την καθαρίστρια του σχολείου, με την οποία η δασκάλα είχε αναπτύξει μία ιδιαίτερα φιλική σχέση, επαινώντας επανειλημμένα τη δουλειά της, ξαφνικά και μετά τη συλλογή των ως άνω υπογραφών η στάση της δασκάλας μετεστράφη. Η δασκάλα άρχισε να αμφισβητεί τη δουλειά της ως καθαρίστριας, να απευθύνεται επανειλημμένα στους άλλους δασκάλους και στο Διευθυντή του σχολείου για το θέμα αυτό, επιδιώκοντας την απόλυσή της.

Από εκεί ξεκίνησε και το περιστατικό, το οποίο συνέβη μεταξύ της καθαρίστριας, του συζύγου της και της δασκάλας και στο οποίο δεν ήταν παρών δυστυχώς κανείς άλλος. Στις 7-2-2008 για άλλη μία φορά η δασκάλα επετέθη φραστικά στην καθαρίστρια του σχολείου, αποκαλώντας την «βρωμιάρα» και ζητώντας της επιτακτικά να παρατήσει τη δουλειά της καθαρίστριας και να φύγει από το σχολείο. Ο σύζυγος της δασκάλας, ο οποίος έτυχε να περνά από το σημείο, αντιλήφθηκε το περιστατικό και υπερασπιζόμενος τη σύζυγό του τόλμησε να πει στην δασκάλα ότι στο σχολείο υπάρχει Διευθυντής και ότι η δουλειά της είναι να μαθαίνει γράμματα στα παιδιά και όχι να ασχολείται με την καθαρίστρια, ενώ ταυτόχρονα τράβηξε τη σύζυγό του έξω από το σχολείο, την παρότρυνε να παρατήσει πια αυτή τη δουλειά και έφυγε.

Αυτό ήταν το περιστατικό που συνέβη και δυστυχώς το καθαρά διαπροσωπικό και φραστικό μόνο αυτό περιστατικό έδωσε τη μεγάλη ευκαιρία στη δασκάλα να το εκμεταλλευτεί κατά το δοκούν, πιστεύοντας, όπως άλλωστε αποδείχθηκε εκ των υστέρων, ότι κανείς δεν θα πίστευε τα λεγόμενα μίας μουσουλμανικής οικογένειας του Μεγάλου Δερείου, αντίθετα όλοι θα πίστευαν τη δική της εκδοχή των γεγονότων, μιας και επρόκειτο για «γνήσια Ελληνίδα δασκάλα». Μετέτρεψε λοιπόν αυτή την καθαρά διαπροσωπική φραστική διένεξη σε ελληνοτουρκική εθνικιστική αντιπαράθεση, δηλητηριάζοντας τις σχέσεις μουσουλμάνων και χριστιανών στην περιοχή και διαταράσσοντας την ειρηνική συμβίωσή μας.

Έφερε μάλιστα επανειλημμένες φορές στο Νομό μας μέλη της «Χρυσής Αυγής» και άλλων εθνικιστικών οργανώσεων, προκειμένου να την στηρίξουν και προφανώς προκειμένου να μας τρομοκρατήσουν, τόσο στις εθνικές επετείους της 25ης Μαρτίου που ακολούθησαν, όσο και στις αίθουσες των Δικαστηρίων κατά την εκδίκαση της παραπάνω υπόθεσης. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι κατά τη δευτεροβάθμια εκδίκαση του ποινικού σκέλους της υπόθεσης στο Δικαστικό Μέγαρο Αλεξανδρούπολης είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες μέλη εθνικιστικών οργανώσεων, δεν γνωρίζουμε από ποια μέρη της Ελλάδας, φωνάζοντας εθνικιστικά συνθήματα και παρεμβαίνοντας στη διαδικασία του Δικαστηρίου, αναγκαστήκαμε δε, ο κατηγορούμενος και εγώ η συνήγορός του, να αναμένουμε επί ώρες εντός του Δικαστικού Μεγάρου μετά το τέλος της εκδίκασης για να διαλυθεί το πλήθος και να αποφύγουμε τις επιθέσεις εναντίον μας.

Χαρακτηριστικό επίσης είναι το γεγονός ότι η εν λόγω κυρία, εκτός από την έγκληση που κατάθεσε κατά του κ. Κασάικα Οσμάν για το ως άνω περιστατικό, άσκησε και αγωγή εναντίον του ιδίου, της συζύγου του και των δύο θυγατέρων του, αξιώνοντας το εξωφρενικό ποσό των 370.000 ευρώ ως αποζημίωση για την ηθική βλάβη που έχει υποστεί από τις υποτιθέμενες άδικες πράξεις που έχουν τελεστεί εναντίον της, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι πρόκειται για μία πολύ φτωχή οικογένεια με τέσσερα παιδιά, δύο κορίτσια, ηλικίας 23 και 21 ετών και δύο αγόρια ηλικίας 16 και 9 ετών, που αγωνίζονται με νύχια και με δόντια για να επιβιώσουν με 2.500 ευρώ το χρόνο που κερδίζει ο πατέρας από την εργασία του ως δασεργάτης και κάποια μεροκάματα που κερδίζουν οι γυναίκες του σπιτιού δουλεύοντας σε γεωργικές εργασίες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, αφού μάλιστα η σύζυγός του, μετά από όλα αυτά που συνέβησαν, έχασε και την δουλειά της καθαρίστριας του σχολείου, από την οποία κέρδιζε το ποσό των 120 ευρώ το μήνα.

Και δυστυχώς όλοι εσείς έχετε αναδείξει σε εθνική ηρωίδα την κυρία αυτή, αρνούμενοι να ακούσετε την άλλη πλευρά των γεγονότων, δίνοντας βήμα επανειλημμένα μόνο σ’ αυτήν και στον σύζυγό της, ο οποίος αδυνατώ να καταλάβω με ποια ιδιότητα εκφράζει απόψεις για τις σχέσεις των μουσουλμάνων με τους χριστιανούς στην περιοχή μας και μας υποδεικνύει πώς θα ζούμε, με ποιους θα συναναστρεφόμαστε, πώς θέλουμε εμείς να αγαπάμε και να υπερασπιζόμαστε την πατρίδα μας και ποιους εμείς θεωρούμε εχθρούς και ποιους φίλους μας.

Μετά τα παραπάνω, που δεν γνωρίζω βέβαια αν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε, ελπίζω να αποκαταστήσετε τη δημοσιογραφική τάξη και δεοντολογία, παρουσιάζοντας σε κάποια επόμενη εκπομπή σας και την άλλη, την αθέατη αλλά αληθινή πλευρά του Νομού μας. "

 

 

Ορεστιάδα 26 Μαΐου 2010

 

Μαρία Γκουγκουσκίδου

Δημοσ.

Μαρία Γκουγκουσκίδου

 

Ναι, και?

Δικηγορος ειναι, και ξερεις τι κανουν οι δικηγοροι για τους πελατες τους...

Κουγιας, you know.

 

Για το φονο του Γρηγοροπουλου, ακουγες τι ελεγε ο Κουγιας, φανταζομαι...

 

---------- Προσθήκη στις 23:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:47 ----------

 

για το αρδην καταρχας να πω οτι ο καραμπελιας αποτελει μια ιδιαζουσα περιπτωση θιασωτη αυτοκρατορικου σοσιαλισμου σε στυλ αναγεννησης της ελληνικης αυτοκρατοριας και γενικοτερα των βαλκανιων υπο την ελληνικη κυριαρχια.κατι τετοια λεει και ο ζουραρις.δεν νομιζω οτι χρηζει περισσοτερο αναλυσης.μονο αριστερο δεν το λες αυτο το αστειο.

κατα τα αλλα δεν καταλαβαινω γιατι ασχολειστε με σελιδες που στην τελικη εχουν την θεματολογια του δικους μας stoxos.gr και συναφων site για την "ενημερωση" σας και δη σε ζητηματα εξωτερικης πολιτικης.

 

Δεν διαβασες λεξη. Δυστυχως.

Ουτε για τον Παντουρκισμο του Νταβουτογλου, ουτε για την Εργκενεκον.

 

Και καλο θα ηταν να σταματησεις τα argumentum ad hominem.

Δημοσ.

Ας ξανα- απαντησω ρε @@sos@@ τοτε μιας και συνεχιζεις το ιδιο βιολι.

 

 

 

Τον κ. Χαρδαβέλα και την εκπομπή ΑΘΕΑΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

 

Ως πληρεξούσια δικηγόρος του κ. Κασάικα Οσμάν, ο οποίος φέρεται ότι χτύπησε την κα Χαρά Νικοπούλου

 

μαλιστα.. η δικηγορος του τουρκου τραμπουκου με την ληγμενη βιζα... και ολοι ξερουμε τι εστι δικηγοροι τουρκων πρακτορων

 

 

 

Ξαφνικά λοιπόν και μετά τα δύο πρώτα χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων οι κάτοικοι του Μεγάλου Δερείου παραχώρησαν απλόχερα τόσο στην ίδια όσο και στο σύζυγό της ότι περνούσε από το χέρι τους, έχοντας αναπτύξει με όλους τους κατοίκους του χωριού στενές διαπροσωπικές και φιλικές σχέσεις, άρχισε να αναδεικνύεται το πραγματικό της πρόσωπο.

δακρύβρεχτη ιστορια. ναι η γυναικα κατασκοπος που κοροιδεψε ολους τους κατοικους.. μπαναλ δε πιανει πια..

 

Οι ακραίες θέσεις της όσον αφορά το θέμα της μουσουλμανικής μειονότητας στην Ελλάδα, οι οποίες προχωρούν πέρα από τις θέσεις του Ελληνικού Κράτους, η απαγόρευση που επέβαλε να ομιλείται ενώπιων της η τουρκική γλώσσα, οι συστάσεις της προς τις γυναίκες να μη φορούν τη μουσουλμανική μαντίλα, η άποψή της ότι στα μειονοτικά σχολεία δεν πρέπει να διδάσκεται η τουρκική γλώσσα

η απαγορευση να μιλανε μπροστα της τουρκικα.. ναι μας πεισανε.

η απαγορευση που επεβαλε? τι ειναι δλδ? ακολουθος στατιωτικης χουντας και επεβαλε την θεληση της? με τι? με τα οπλα η με τους μπραβους??

 

Εκανε συστασεις στις γυναικες να μην φορανε μουσουλμανικη μαντιλα? ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ! ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ! το οτι οι γυναικες ειναι σκλαβες χωρις δικαιωματα στις μουσουλμανικες χωρες δε σημαινει οτι στην Ελλαδα ειμαστε το ιδιο. πολυ φιλελευθεροι ειστε με τις αδερφες και τις παρελασεις.. η μαντιλα δλδ δεν περιοριζει τα ατομικα δικαιωματα της γυναικας?

 

η ΑΠΟΨΗ της να μην διδασκεται η τουρκικη γλωσσα στα σχολεια.. ΝΑΙ! πρωτον οπως το γραφει.. Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ειναι και μπορει να την εκφερει ανετα σε ενα δημοκρατικο καθεστως. ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ στα ελληνικα σχολεια.. απο ποτε? παραλογα πραγματα ε?

 

 

Έφερε μάλιστα επανειλημμένες φορές στο Νομό μας μέλη της «Χρυσής Αυγής» και άλλων εθνικιστικών οργανώσεων, προκειμένου να την στηρίξουν και προφανώς προκειμένου να μας τρομοκρατήσουν, τόσο στις εθνικές επετείους της 25ης Μαρτίου που ακολούθησαν, όσο και στις αίθουσες των Δικαστηρίων κατά την εκδίκαση της παραπάνω υπόθεσης.

 

χααααχα ναι καλο. ειναι και μελος της ΧΑ φανταζομαι. δεξι χερι ε? τους μαθητες και του κατοικους του χωριου που μαζευτηκαν να της συμπαρασταθουν, τους βαφτισε η εν λογω "κυρια" μελη ΧΑ.. ετσι γερααα να δουλευει η προπαγανδα..

 

Χαρακτηριστικό επίσης είναι το γεγονός ότι η εν λόγω κυρία, εκτός από την έγκληση που κατάθεσε κατά του κ. Κασάικα Οσμάν για το ως άνω περιστατικό, άσκησε και αγωγή εναντίον του ιδίου, της συζύγου του και των δύο θυγατέρων του, αξιώνοντας το εξωφρενικό ποσό των 370.000 ευρώ ως αποζημίωση για την ηθική βλάβη που έχει υποστεί από τις υποτιθέμενες άδικες πράξεις που έχουν τελεστεί εναντίον της, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι πρόκειται για μία πολύ φτωχή οικογένεια.

 

ναι και η δακρυβρεχτη ιστορια συνεχιζεται.. οποιος ειναι "φτωχος" (οι μιζες απο το τουρκικο προξενειο δεν λαμβανονται υποψιν).. εχει το δικαιωμα να βιοπραγει.. ο νομος της ζουγκλας.

 

και η αριστερη προπαγανδα συνεχιζεται....

 

Και φυσικα ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΝ ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΩΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ.. ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.

 

τι εστι δικηγοροι το εχουμε δει. εδω ο κουγιας απελευθερωσε τον κορκονεα. :-(

και στην τελικη τετοια ψευδη μπορεις να τα στηριξεις? στοιχεια υπαρχουν για αυτο το "επιχειρημα" ? αν ηταν οντως αυτο που λεει θα υπηρχαν ντουζινες φωτο προς λαικη καταναλωση.

Δημοσ.
Ναι, και?

Δικηγορος ειναι, και ξερεις τι κανουν οι δικηγοροι για τους πελατες τους...

Κουγιας, you know.

 

Για το φονο του Γρηγοροπουλου, ακουγες τι ελεγε ο Κουγιας, φανταζομαι...

δηλαδή αυτά που λέει η δικηγόρος του άνδρα της καθαρίστριας είναι ψέμματα;

ποιός αντιτίθεται σε αυτά που λέει για να το καταλάβω...

όνομα έχει;

Δημοσ.
δηλαδή αυτά που λέει η δικηγόρος του άνδρα της καθαρίστριας είναι ψέμματα;

ποιός αντιτίθεται σε αυτά που λέει για να το καταλάβω...

όνομα έχει;

 

ναι ειναι ψεματα αυτα που λεει η δικηγορος του αντρα του μπατζανακη του θειου της καθαριστριας.

εγω αντιτιθομαι. θες τα στοιχεια μου?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...