Προς το περιεχόμενο

καταργούνται τα τέλη κυκλοφορίας, αυξάνεται η βενζίνη;


cyber_katsarida

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι αλλα το ηλεκτρικο δικτυο το βραδυ η ΔΕΗ δεν ξερει τι να κανει το ρευμα, νομιζω οτι το καταναλωνει σε αντλιες που ξανανεβαζει νερο στα φραγματα. Τα εργοστασια λιγνητη δεν μπορεις να τα κλεισεις το βραδυ.

 

Για αυτό λέγονται σταθμοί βάσεις, γιατί καλύπτουν την ισχύ που απαιτείται όλη τη διάρκεια της μέρας. Οι αιχμές καλύπτονται από άλλου είδους σταθμούς για να μην υπάρχουν τα προβλήματα που αναφέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Επειδή διαβάζω διάφορα εδώ μέσα θα ήθελα να πω και τη δική μου άποψη.

 

Δεν ξερω αν εχετε βαλει κατω τα νουμερα να κανετε υπολογισμους. Ας παρουμε τον μεσο ορο σε χλμ και καταναλωση που εχει ενα αυτοκινητο εν Ελλαδι.

Στην Ελλαδα ο μεσος ορος χιλιομετρων που διανυει ενα αμαξι ειναι περιπου 15000 χλμ.

δεν μενουν ολοι σε αστικα κεντρα που να μπορουν να χρησιμοποιησουν αλλα μεσα μεταφορα. εγω για παραδειγμα ειμαι αναγκασμενος να το χρησιμοποιησω και να κανω αρκετα παραπανω απο το μεσο ορο, μιας και η δουλεια μου ειναι σε 40 χλμ αποσταση απο τον τοπο κατοικιας μου.

ετσι λοιπον αν θεωρησουμε οτι ενα ΙΧ καιει 7 λιτρα/ 100 χλμ εχουμε και λεμε οτι σε ενα χρονο καταναλωνει: (15000/100) * 7 = 1050 λιτρα βενζινης

αν λοιπον σε καθε λιτρο βενζινης η επιβαρυνση ειναι μισο ευρω ευκολα καταλαβαινεις οτι ο μεσος ελληνας θα πληρωσει 525 ευρω επιπλεον.

αυτο το νουμερο το θεωρειτε δικαιο? με απλα μαθηματικα για ενα 1300 κ.εκ. αυτοκινητο για να πληρωσεις 100 ευρω "τελη κυκλοφορία" δεν πρεπει να κανεις πανω απο 3000 χλμ.

αν αυτά τα νούμερα τα θεωρείται δίκαια τι να πω...

 

ΥΓ: βαλτε κατω τα νουμερα για καποιον που εχει 2 αυτοκινητα και τα χρησιμοποιει εναλλαξ και να δειτε ποσο ευνοημενοι ειναι αυτοι. αυτο εινια δικαιο? να πληρωνω εγω με αμαξι 1300 κ.εκ. τα ιδια "τελη" με εναν κατοχο 2 αυτοκινητων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tι δουλειά έχουν τα τέλη ταξινόμησης με την κατανάλωση ανά χιλιόμετρο, και πως ευνοούνται οι κάτοχοι δύο αυτοκινήτων έναντι ενός;

 

Θεωρώ πιο δίκαιο την αυξημένη φορολογία στα καύσιμα παρά τα ηλίθια τέλη κυκλοφορίας που βασίζονται στα γαμημένα κυβικά εκατοστά κυρίως, και μετά στην παλαιότητα ή στην τεχνολογία του κινητήρα.

 

Επίσης, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα για να πας και να έρθεις στη δουλειά σου, είτε πουλάς το αυτοκίνητο και αγοράζεις ένα οικονομικότερο, είτε απλά το κάνεις γαργάρα και πληρώνεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tι δουλειά έχουν τα τέλη ταξινόμησης με την κατανάλωση ανά χιλιόμετρο, και πως ευνοούνται οι κάτοχοι δύο αυτοκινήτων έναντι ενός;

λάθος, το διόρθωσα. τέλη κυκλοφορίας ήθελα να πω, όχι ταξινόμησης. αν εγώ μένω μόνος μου και κυκλοφορώ εναλλάξ δύο αυτοκίνητα είμαι σίγουρα ευνοημένος. απλά μαθηματικά είναι. αν θέλεις απόδειξη εδώ είμαστε να στη δώσω και τυπικά.

 

Θεωρώ πιο δίκαιο την αυξημένη φορολογία στα καύσιμα παρά τα ηλίθια τέλη κυκλοφορίας που βασίζονται στα γαμημένα κυβικά εκατοστά κυρίως, και μετά στην παλαιότητα ή στην τεχνολογία του κινητήρα.

συμφωνώ ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι ηλίθια, αλλά δεν πρέπει να γίνει το λάθος να αντικατατασταθούν με ένα εξίσου "ηλίθιο" μέτρο που είναι και άδικο συνάμα.

 

Επίσης, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα για να πας και να έρθεις στη δουλειά σου, είτε πουλάς το αυτοκίνητο και αγοράζεις ένα οικονομικότερο, είτε απλά το κάνεις γαργάρα και πληρώνεις..

έχω ένα αυτοκίνητο 1300κ.εκ. toyota yaris. επίσης δεν μπορεί κάθε φορά που το κράτος να αποφασίζει να μας τα πάρει με κάποιον τρόπο εγώ να αλλάζω σπίτια, δουλειά, αυτοκίνητο και δεν ξέρω και γω τι άλλο. είναι ευθύνη του κράτους να είναι δίκαιο απέναντι στους πολίτες του.

επίσης, δεν μένω σε σε κάποιο αστικό κέντρο που θα μπορούσα να πάρω ΜΜΜ. είμαι ο πρώτος που θα το έκανα ακόμα και αν τα τέλη κυκλοφορίας ήταν μηδενικά.

τώρα αν εσύ νομίζεις ότι πρέπει εγώ να επιβαρυνθώ με 400 ευρώ επιπλέον το χρόνο και ότι αυτό είναι δίκαιο, μάλλον δεν μπορείς να έρθεις στη θέση μου.

επίσης, πόσο είναι το μέγιστο όφελος για κάποιον? μόνο κάποιος που κάνει πολύ λίγα χλμ είναι ευνοημένος. κατά μέσο όρο επιβαρυνόμαστε όλοι με καμιά 300 ευρώ.

καθαρά λογιστικό και εισπρακτικό μέσο είναι. καμία διάθεση δεν έχουν με αυτό το μέτρο να αποκαταστήσουν τη δικαιοσύνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το παραδειγμα με τα δυο αυτοκινητα ο greeker εννοει οτι με τα τελη ο κατοχος τους πληρωνε ξεχωριστα κ για τα δυο αυτοκινητα (πχ 200ε + 250ε) ενω τωρα θα πληρωνει τελη σαν να εχει ενα αφου θα πληρωνει μονο την βενζινη που καιει οταν μετακινει ενα απο τα δυο οσο δεν κινει το ενα δεν θα πληρωνει ,

κατι το οποιο βεβαια ειναι πιο δικαιο απ΄οτι να πληρωνει λιγοτερα τελη αυτος που εχει mazda rx8 απο αυτον που εχει ενα fiat punto και ιδιως τωρα που οι περισοτεροι περνουν 1400 - 1600cc με 140-180 αλογα που καινε τα αντερα τους κ πληρωνουν το ιδιο με αυτους που εχουν "απλα" ατμοσφαιρικα με πολυ λιγοτερη καταναλωση και αποδοση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω έχω Yaris και Starlet.

Δηλαδή θα είμαι και γω ευνοημένος, και γιατί;

 

θα είσαι σίγουρα ευνοημένος αν τα κινείς εναλλάξ και όχι ταυτόχρονα.

αν το ένα το παίρνεις εσύ και το άλλο η γυναίκα σου (υποθέτω) θα έχεις μόνο όφελος αν κάνεις κάτω από 3-5 χιλιάδες χλμ ανά έτος στο κάθε αμάξι (ανάλογα βέβαια και με την επιβάρυνση που θα επιβληθεί).

 

αλλά τι συζητάμε ρε παιδιά. η βενζίνη έχει πάρει 50% πάνω τους τελευταίους 12 μήνες. στην ουσία έχουν πάρει ήδη τα τέλη κυκλοφορίας και τώρα θέλουν να τα ξαναπάρουν.

 

με το παραδειγμα με τα δυο αυτοκινητα ο greeker εννοει οτι με τα τελη ο κατοχος τους πληρωνε ξεχωριστα κ για τα δυο αυτοκινητα (πχ 200ε + 250ε) ενω τωρα θα πληρωνει τελη σαν να εχει ενα αφου θα πληρωνει μονο την βενζινη που καιει οταν μετακινει ενα απο τα δυο οσο δεν κινει το ενα δεν θα πληρωνει ,

αυτό ακριβώς

 

κατι το οποιο βεβαια ειναι πιο δικαιο απ΄οτι να πληρωνει λιγοτερα τελη αυτος που εχει mazda rx8 απο αυτον που εχει ενα fiat punto και ιδιως τωρα που οι περισοτεροι περνουν 1400 - 1600cc με 140-180 αλογα που καινε τα αντερα τους κ πληρωνουν το ιδιο με αυτους που εχουν "απλα" ατμοσφαιρικα με πολυ λιγοτερη καταναλωση και αποδοση

αυτό είναι δύσκολο να λυθεί με το υπάρχον σύστημα. Στη Γερμανία που μεγάλωσα φορολογούνται με βάση τους ίππους και την παλαιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά, δεν μου πήγε το μυαλό εκεί.

Βέβαια αυτοί που κάναν πολλά χιλιόμετρα δεν τους πολυένοιαζαν τα τέλη, ενώ τότε ίσως να τους τσούξει η βενζίνα.

 

Ίσως να είναι και μια λύση για τη μείωση των χιλιομέτρων.Πριν λίγο στην ΝΕΤ, κάποιος έλεγε πως τις ώρες αιχμής έχει μειωθεί κατά 15% το κυκλοφοριακό (ή κάπως έτσι, δεν συγκράτησα τα λόγια του)

Από την άλλη, η μη επιβάρυνση των τελών θα είναι ένας λόγος για να μην αποσυρθούν ή μεταβιβαστούν <<δεύτερα>> αυτοκίνητα

σε μια οικογένεια (παράδειγμα εγώ!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά, δεν μου πήγε το μυαλό εκεί.

Βέβαια αυτοί που κάναν πολλά χιλιόμετρα δεν τους πολυένοιαζαν τα τέλη, ενώ τότε ίσως να τους τσούξει η βενζίνα.

 

Ίσως να είναι και μια λύση για τη μείωση των χιλιομέτρων.Πριν λίγο στην ΝΕΤ, κάποιος έλεγε πως τις ώρες αιχμής έχει μειωθεί κατά 15% το κυκλοφοριακό (ή κάπως έτσι, δεν συγκράτησα τα λόγια του)

 

ναι αλλά εδώ που μένω δεν υπάρχει ούτε κυκλοφοριακό πρόβλημα ούτε μπορώ να αποφύγω τη χρήση του αυτοκινήτου μου.

μια λύση (που εφαρμόζεται στη Γερμανία - ξέρω σας κουράζω) είναι να απαλλάσεσαι από το φόρο των καυσίμων για τα χλμ που κάνεις για να πας στη δουλειά σου. αλλά αυτό στην Ελλάδα είναι ανεφάρμοστο γιατί ο καθένας δηλώνει ό,τι θέλει και δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.

δυστυχώς αυτός είναι ο λόγος που την πληρώνουμε όλοι μας. εξαιτίας της αδυναμίας του κράτους να εξασφαλίσει δικαιοσύνη και πάνω από όλα λ-ο-γ-ι-κ-ή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γι αυτό επειδή το κράτος γνωρίζει οτι έχει λαμόγια πολίτες, τους βάζει εξοντωτικά μέτρα, και τους παίρνει όλους η μπάλα. Το θέμα θα ήταν να μπορούμε να εξοντώσουμε τα λαμόγια πολίτες ώστε να ζήσουμε καλύτερα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τσάμπα τα συζητάμε. Το μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικό. Απλά τα πράγματα: ένα 1400cc πληρώνει 184,00€ στα τέλη. Αν η βενζίνη πάρει αύξηση +0,50€ με μια «τυπική» κατανάλωση 8LT/100 τα ίδια τέλη κυκλοφορίας βγαίνουν μετά από... ~1200 χιλιόμετρα. Οποιαδήποτε μετακίνηση από αυτά τα χιλιόμετρα και μετά είναι κέρδος για το κράτος, επιπλέον καπέλο για εμάς.

 

Ξέρετε κανέναν να κάνει μόνο τόσα με το αυτοκίνητό του πάνω στο χρόνο; :mad:

 

 

Ένα δίκαιο σύστημα θα ήταν π.χ. με τον παρακάτω τύπο:

 

ΤΕΛΗ = ((Ιπποδύναμη x Αρχικό κόστος απόκτησης)/Έτη από την ημερομηνία αγοράς)/10000.

 

Σε πραγματικές συνθήκες; Για ένα αυτοκίνητο 105HP που αποκτήθηκε φέτος με 17,000€ τα τέλη θα ήταν ~180€. Για ένα 240HP με κόστος αγοράς 32.000€ πριν δύο χρόνια, βγάζει 384€. Για ένα μεταχειρισμένο 70HP με κόστος 10,000€ βγαίνουν 70€.

 

Όποιος έχει τα χρήματα να πάρει δυνατό και ακριβό αυτοκίνητο, πληρώνει και τα αντίστοιχα τέλη.

 

Αλλά που... δε κερδίζουν έτσι. :lol:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τίποτα δε σιγουρέψαμε

η συζήτηση είναι καθαρά θεωρητική.

απλά ακούστηκε.... ότι μπορεί να εφαρμοστεί κι εγώ ρώτησα αν έχει κάποιος καλύτερη ενημέρωση.

πάντως αυτό το πράγμα κάθε τρείς και λίγο να αλλάζουν τα μέτρα είναι απαράδεκτο. δεν εννοώ μόνο στα τέλη, πάρτε παράδειγμα στην παιδεία. κάθε υπουργός αμα δεν τα κάνει άνω κάτω δεν μπορεί.

δεν γίνεται να προγραμματίζεις τη ζωή σου με βάση κάποια στοιχεία και μετά να σου τα αλλάζουν και μετά πάλι τα ίδια.

 

εννοείται πως το όποιο μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικό.

δεν πιστεύω να θεωρεί κανείς ότι νοιάζονται πχ για το περιβάλλον.

 

προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα γίνει αυτό, σε τέτοιο βαθμό τουλάχιστον (+0,5€/λίτρο).

οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές.

προσωπικά κάνω 80χλμ καθημερινά (πήγαινε-έλα) για την εργασία μου.

σίγουρα δεν είμαι ο μόνος.

(Μην πεταχτεί κανένας εξυπνάκιας και πει πάρε λεωφορείο ή άλλαξε δουλειά)

όπως καταλαβαίνετε δε θα είναι δυνατό πλέον να συνεχίσω τη δουλειά μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...