NT1G Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Το σκέτο λίτρο βενζίνης είναι αυτό που λέει τα πάντα, γιατί εκεί υπολογίζεται ο φόρος. Για το ίδιο το κράτος οι συνθήκες κίνησης, η τεχνολογία του κινητήρα και το κόστος κτήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου είναι αδιάφορες. Φορολογείται επιπλέον η κατανάλωση. Αλλά αυτή τη δουλειά την κάνει ο ΕΚΤ, έτσι δεν είναι;Ακριβώς όπως το λες και εσύ, ένα αυτοκίνητο 4.000cc και ένα 1.000cc, που δεν μπορείς να τα συγκρίνεις μεταξύ τους, θα πληρώνουν την ίδια φορολογία για την ίδια κατανάλωση, ενώ μέχρι τώρα δεν συνέβαινε αυτό. Ποιος βγαίνει ωφελημένος; Ναι και αυτό λέει ο pournaras, οτι για ίδια χλμ τον χρόνο τα πολλά κυβικά θα θέλουν πιο πολλά λίτρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Judas Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Επειδή δεν κοίταξα τις προηγούμενες σελίδες, υπάρχει καποια επίσημη πηγή επί του θέματος ; χαχα... δεν υπάρχει, τελείως θεωρητικά συζητάμε και κράζουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pournaras Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Το σκέτο λίτρο βενζίνης είναι αυτό που λέει τα πάντα, γιατί εκεί υπολογίζεται ο φόρος. Για το ίδιο το κράτος οι συνθήκες κίνησης, η τεχνολογία του κινητήρα και το κόστος κτήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου είναι αδιάφορες. Φορολογείται επιπλέον η κατανάλωση. Αλλά αυτή τη δουλειά την κάνει ο ΕΚΤ, έτσι δεν είναι;Ακριβώς όπως το λες και εσύ, ένα αυτοκίνητο 4.000cc και ένα 1.000cc, που δεν μπορείς να τα συγκρίνεις μεταξύ τους, θα πληρώνουν την ίδια φορολογία για την ίδια κατανάλωση, ενώ μέχρι τώρα δεν συνέβαινε αυτό. Ποιος βγαίνει ωφελημένος; Το σκετο λιτρο βενζινης απο μονο του δεν λεει τιποτε, καταλαβε το. Ειναι σαν τη μεριδα του φαγητου. Μια μεριδα φαγητου εστω κοστιζει 1 ευρω, μου δινεις λοιπον εμενα 90 ευρω για να περασω το μηνα τρωγοντας 3 μεριδες τη μερα. Ε ωραια δωσε και 90 ευρω στο Σοφο και πες του περνα το μηνα. Επιμενεις να συγκρινεις λοιπον την ιδια καταναλωση σε 2 αυτοκινητα του οποιου το ενα ειναι το 1/4 αλλου, τη στιγμη που ειναι αδυνατον να υπαρξει, εκτος και αν ο μικρος κανει μεσα στο χρονο 10.000χλμ και ο μεγαλος 2.500. Ε τοτε δεν εχει νοημα συγκρισης, γιατι ο δευτερος πηρε αμαξι για να το χρησιμοποιει στις γιορτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Πραγματικά στην τύχη και αυθαίρετα πήρα δύο μεγάλου κυβισμού και υψηλού κόστους αυτοκίνητα στο auto του in.gr, την 911 και το wrangler, αμφότερα 3.800cc. Μέση κατανάλωση έχουν 11,8. Φυσικά θα μου πείτε πως αυτή δεν είναι πραγματική, εξαρτάται από τις συνθήκες, είναι αισόδοξη κλπ. Σωστά, έτσι είναι, αλλά με τις ίδιες παραδοχές το 1.1 Getz & το twingo 1.2 έχoυν κατανάλωση 5,5, το C4 1.4 έχει κατανάλωση 6,4 και το Tiguan 1.4 έχει 8,4. Για την ίδια λοιπόν απόσταση έστω 20.000 χλμ, τα Getz/Twingo καίνε 1.100 λίτρα, το C4 καίει 1.280 λίτρα και το Tiguan 1.680, ενώ Porsche & Wrangler θα καταναλώσουν 2.360 λίτρα. Ας υποθέσουμε χάριν ευκολίας πως μιλάμε για κινητήρες Euro 4/5. Επομένως θα πλήρωναν: Με 0,20/λίτρο ----- με τέλη κυκλοφορίας 2009 Getz/Twingo 220€ ----- 94€ C4 256€ ----- 184€ Tiguan 336€ ------ 184€ Porsche/Wrangler 472€ ------ 562€ Φυσικά μπορούμε να αυξήσουμε την κατανάλωση του ενός, να μειώσουμε του άλλου, να επικαλεστούμε διαφορετικές οδηγικές συνήθεις ή να κλειδώσουμε τα αυτοκίνητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ωραία. Παίρνω λοιπόν εγώ ένα ηλεκτρικό Tesla Roadster των $100,000 που σε επιδόσεις πατάει κάτω κάθε gasoline supercar. ...μηδέν κατανάλωση βενζίνης. Μηδέν τέλη κυκλοφορίας, για ένα αμάξι που κοστίζει όσο ένα σπίτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Super Moderators Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 τα ηλεκτρικά ή υβριδικά τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνουν τώρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 AFAIK, μηδέν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 3€ Το μήνυμα που έχετε εισάγει είναι μικρό. Παρακαλούμε μεγαλώστε το μήνυμα σας ώστε να περιέχει τουλάχιστον 10 χαρακτήρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Neurotic_Fest Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Εγώ πάντως άκουσα στο ραδιοφωνο ότι ειναι σχεδόν done deal, με την ενδιαμεση λύση των μειωμένων τελών και της μικρότερης επιβάρυνσης στα καύσιμα να είναι απόμακρη λόγω κόστους είσπραξης των πρώτων (κάπου στα 100 εκατομμύρια). Από την στιγμή που το μέτρο των τελών έχει αποκτήσει εδώ και καιρό εισπρακτικό χαρακτήρα κυρίως επόμενο είναι να μην μπορεί να βρεθεί λύση που να είναι δίκαιη για όλους. Από την ξεφτίλα την περσινή πάντως οποιαδήποτε αλλαγή μόνο προς το καλύτερο θα περίμενα να είναι. Η ομάδα που επιβαρύνεται περισσότερο με τις αλλαγές είναι οι άνθρωποι που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και που η καθημερινότητα τους θα διαταρασσόταν σημαντικά χωρίς την χρήση αυτοκινήτου, με αντίστοιχες συνέπειες στην ποιότητα ζωής τους. Προσωπικά η συζητούμενη κατάργηση όχι μόνο θα μου έλυνε τα χέρια για να κρατήσω το αμάξι που έχω ήδη αλλά και για ν'αποκτήσω ένα μεταχειρισμένο εκτός δρόμου όχημα γι'αντίστοιχες εξορμήσεις (ναι, απ'αυτά των 2.5-4 λίτρων εικοσαετίας που πολλοί θεωρείτε απόλυτα λογικό η εφορία να κοπανάει με χιλιάρικό+ κάθε χρόνο τους ιδιοκτήτες τους). Αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολο να σκεφτώ παραδείγματα φίλων στο όριο με τα οικονομικά τους που βρίσκονται στην πρώτη κατηγορία που ανέφερα. Μετά έχουμε και τους επαγγελματίες των μεταφορών, όπου υπάρχει μια δυνατότητα να δημιουργηθούν τεκμήρια για επιστροφές από την εφορία, αλλά μέσα στο γενικότερο κλίμα αμοιβαίας καχυποψίας και ανοργανωσιάς αυτά μπορεί να φαίνονται λόγια του αέρα. 'Ακουσα για αύξηση 10 με 20 λεπτά ανά λίτρο, ελπίζω να κλειδώσει γύρω στα 10, απόλυτη τιμή, όχι ποσοστά για να επηρεάζεται από τις αυξομειώσεις της αγοράς, αλλά υποψιάζομαι οι του υπουργείου οικονομικών έχουν διαπιστώσει ότι έτσι δεν φτάνουν στην αναμενόμενη στάθμη εσόδων. Και αντί να επιλέξουν πιο δημιουργικές εναλλακτικές, όπως το να εφαρμόσουν παράλληλα ας πούμε ειδικά τέλη σε ρυπογόνα ή/και ογκώδη οχήματα για κυκλοφορία στην Αθήνα ( ή σ'ένα διευρυμένο δακτύλιο αν όχι σε ολόκληρη την πόλη), μάλλον θα πάνε στην πιο απλή (και ισοπεδωτική βεβαίως βεβαίως) λύση. Ένα παράπλευρο καλό πάντως, αν η αύξηση δεν είναι τραγική και το μέτρο δεν αλλάξει πάλι σε μερικά χρόνια, είναι η αποδαιμονοποίηση των "υψηλών" κυβικών σταδιακά. Ειδικά στην επαρχία, όπου η ανάγκη αυτόνομης μετακίνησης ειναι και μεγαλύτερη και υπάρχει η επιλογή του ντίζελ, αυτό δεν θα σώσει μόνο ζωές στις εθνικές οδούς αλλά θ'αντισταθμίσει και την επιβάρυνση στα καύσιμα. Και μια μικρή παρατήρηση στην σύγκριση που έγινε του νέου κόστους μεταξύ διαφόρων κυβικών: όσο τα κυβικά και το βάρος αυξάνουν τόσο μεγαλύτερη είναι και η απόκλιση της εργοστασιακής μέσης κατανάλωσης από την πραγματική, προς τα πάνω φυσικά. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στα βενζινοκίνητα και σε αστικές μετακινήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ωραία. Παίρνω λοιπόν εγώ ένα ηλεκτρικό Tesla Roadster των $100,000 που σε επιδόσεις πατάει κάτω κάθε gasoline supercar. ...μηδέν κατανάλωση βενζίνης. Μηδέν τέλη κυκλοφορίας, για ένα αμάξι που κοστίζει όσο ένα σπίτι. 17kW ανα 100 χιλιομετρα, ητοι 1,47 ευρω με το πρωτο σταδιο ημερησιας καταναλωσης. (0,087eu/KWh) η 1,89 με το δευτερο σταδιο καταναλωσης. Αν εξαπλωθουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ομως, αναμενω οτι θα χρειαστουν τεραστιες αλλαγες σε υποδομες ολων των κρατων. Ο ταχυφορτιστης των 3μιση ωρων τραβαει 70 Αμπερ (!) και απαιτει μια φαση αντοχης τουλαχιστον 70 αμπερ (20αρι καρε καλωδιο), που κανενα σπιτι δεν διαθετει αυτη τη στιγμη. Αρα, να περιμενουμε και αντιστοιχες αυξησεις στα τιμολογια ρευματος, Η μετρητες φορτισης αυτοκινητων, με δικο τους τιμολογιο. Φανταστειτε 1.000.000 ηλεκτρικα αυτοκινητα στην Αθηνα να φορτιζουν το βραδυ... Μιλαμε για 17 MWh... Αυτη τη στιγμη εχουμε εγκατεστημενη ισχυ 12.7 ΜW... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 3€ Από 1929 και πάνω πληρώνουν τα μισά νομίζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orck Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Ναι αλλα το ηλεκτρικο δικτυο το βραδυ η ΔΕΗ δεν ξερει τι να κανει το ρευμα, νομιζω οτι το καταναλωνει σε αντλιες που ξανανεβαζει νερο στα φραγματα. Τα εργοστασια λιγνητη δεν μπορεις να τα κλεισεις το βραδυ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evgenios1 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2010 Εεε καλα. Το εχω και στην υπογραφη μου. Τα μηχανακια δεν υπαρχουν? Χαζοι ανθρωποι! Τελος. ΥΓ: Δε πα να φτιαξουν κανα δρομο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2010 Εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι. Αν αυτό οριστικοποιηθεί... από πότε θα κληθούμε να καταβάλουμε 2€ (και βάλε) για τη βενζίνη; Από 01/01/2011; Ή νωρίτερα, ενώ έχουμε ήδη πληρώσει τα τέλη του τρέχοντος έτους; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 15 Ιουνίου 2010 Εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι. Αν αυτό οριστικοποιηθεί... από πότε θα κληθούμε να καταβάλουμε 2€ (και βάλε) για τη βενζίνη; Από 01/01/2011; Ή νωρίτερα, ενώ έχουμε ήδη πληρώσει τα τέλη του τρέχοντος έτους; Να υποθέσω οτι αν γίνει δυστηχώς θα είναι το 2ο ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.