pournaras Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Για 1000ή φορά φωνάζω ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?Και σόρυ κιόλας αλλά μόνο τις βόλτες δεν μας είχαν φορολογήσει μέχρι τώρα. Για όσους νομίζουν δε ότι δεν τοο κινούν πολύ και θα πληρώνουν λιγότερα μάθετε ότι για ένα μικρό αμάξι που έχουμε εμείς που γκρινιάζουμε και 5000χλμ το χρόνο να κάνεις πάλι παραπάνω θα πληρώσεις σε σχέση με τα τέλη. Αν είναι έτσι με τους μα#@#@ες που μπλέξαμε αφήστε τους να την πάνε 5ευρώ το λίτρο και στο βενζινάδικο να μας ρίχνουν και έναν Ενα μικρο αμαξι καιει περιπου 5 λιτρα ανα 100 χλμ. Αρα στα 5000 χλμ θελει 250 λιτρα βενζινη. Και 30 λεπτα αυξηση να παρει ειναι (που ειναι πολυ κατα τη γνωμη μου), θα πληρωσει 75 ευρω το χρονο, πολυ λιγοτερο απο τα μικροτερα τωρινα τελη. Οσο για τα ΜΜΜ που φωναζεις, επειδη κι εγω επαρχια μενω, μια χαρα ΜΜΜ υπαρχουν για την πολη και τα περιχωρα (για να πας και να ερθεις απο δουλεια, οχι για να κινηθεις εν ωρα εργασιας), σιγουρα θα υπαρχουν περιπτωσεις που τα ΜΜΜ δεν θα βολευουν (αυτο συμβαινει ακομη και στις καλυτερες πολεις), αλλα ειναι ελαχιστες αυτες οι περιπτωσεις. Και εν τελει θελω το atos μου επειδη εκλεισε 10ετια αλλα το εχω μια χαρα και κανω 5000-10000 χλμ, να πληρωνει λιγοτερα απο το τζιπ των 3.5 λιτρων του καθε παπαρα που το αγορασε φετος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ata1983 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Μιλάνε για 50 λεπτά αύξηση. Στο fiesta μου 1.25 δηλαδή για 10.000χλμ έχουμε: 10.000*6/100 * 0,50 =300 ευρώ! Αν δεν το κάνουν έτσι ώστε στα 10.000χλμ σε ένα μικρό αμάξι να μην υπερβαίνει η επιβάρυνση τα 100-150 ευρώ το χρόνο τότε μιλάμε για άλλη μια κλασσική περίπτωση που θα τα πάρουν πάλι από εμάς. Γιατί ο άλλος με τη τζιπάρα που λες θα σου πουλάει τη μούρη τζάμπα πλέον, θα έχει και το smartάκι του καβάντζα. Όσο για τα ΚΤΕΛ δεν σχολιάζω αν θέλεις έλα εσύ να τα κάνεις τα δρομολόγια και θα σου πω και μπραβο. Εκτός αν είναι να κάνουμε τα οκτάωρα δωδεκάωρα περιμένοντας τα ΚΤΕΛ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Super Moderators Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 μιλάτε για 50 λεπτά αύξηση υποθετικού σεναρίου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ata1983 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ούτως ή άλλως υποθετικό είναι το σενάριο, μπορεί να βρουν άλλο τρόπο να μας τα αρπάξουν. Οπότε σχολιάζουμε αυτό που ακούγεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Συγγνώμη για να καταλάβω δηλαδή. Έδωσα για το 2010 -αν θυμάμαι καλά- 184€ τέλη. Αν δε κάνω καμία περιττή βόλτα με το αμάξι θέλω περί τα 60€ το μήνα, με τη βενζίνη να είναι στο 1,59€. Αν λοιπόν πάει στα 2,00€ γι αυτό το λόγο... θα χρειάζομαι +16€ (περίπου) το μήνα. Δηλαδή τα τέλη μου αυξάνονται κατά 8€... σε εμένα, που τη βγάζω με κάτω από 40 λίτρα το μήνα. Και αναρωτιέμαι... όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα ημερησίως για τη δουλειά του και γεμίζει δύο ή ακόμα και τρεις φορές το μήνα, τι κάνει τότε; Από τη μία ορθολογικό (κινείσαι πολύ - πληρώνεις πολύ) από την άλλη... κι άλλο αγγούρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ωραίο μοιάζει, όποιος καταναλώνει πληρώνει. Αλλά πληρώνει ανά λίτρο το ίδιο και ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου αξίας 40.000€ και ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 8.000€. Πληρώνει το ίδιο ανά λίτρο εκείνος που έχει 4.000cc και εκείνος που έχει 1.000cc. Φυσικά βγαίνει κερδισμένος αυτός με τα πολλά κυβικά, που πλήρωνε υψηλά τέλη. Εκείνος που είχε επιλέξει υβριδικό, επειδή πίστεψε το κράτος που του υποσχόταν απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας, θα πληρώνει το ίδιο ανά λίτρο με τους υπόλοιπους. Είναι ένας ακόμα φόρος επί της κατανάλωσης και όχι επί του εισοδήματος. Ακόμα χειρότερα, θα επιβαρύνει τις μεταφορές και την παραγωγική διαδικασία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Επειδή δεν κοίταξα τις προηγούμενες σελίδες, υπάρχει καποια επίσημη πηγή επί του θέματος ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ata1983 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ωραίο μοιάζει, όποιος καταναλώνει πληρώνει. Αλλά πληρώνει ανά λίτρο το ίδιο και ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου αξίας 40.000€ και ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 8.000€. Πληρώνει το ίδιο ανά λίτρο εκείνος που έχει 4.000cc και εκείνος που έχει 1.000cc. Φυσικά βγαίνει κερδισμένος αυτός με τα πολλά κυβικά, που πλήρωνε υψηλά τέλη. Εκείνος που είχε επιλέξει υβριδικό, επειδή πίστεψε το κράτος που του υποσχόταν απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας, θα πληρώνει το ίδιο ανά λίτρο με τους υπόλοιπους. Είναι ένας ακόμα φόρος επί της κατανάλωσης και όχι επί του εισοδήματος. Ακόμα χειρότερα, θα επιβαρύνει τις μεταφορές και την παραγωγική διαδικασία. Άντε γεια σου, εδώ κυνηγάμε να πετύχουμε μήπως και επιτέλους αρχίζουν να πληρώνουν αυτοί που τα μάζεψαν τόσα χρόνια για τα καλά και σου έρχονται τέτοια μέτρα και τα χειροκροτάμε κιόλας. Και σε κάθε περίπτωση τα τέλη κυκλοφορίας είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ εφ'όσον υπάρχουν διόδια στους δρόμους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
umaga Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 εδω δεν υπαρχουν δρομοι ρε παιδια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pournaras Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ωραίο μοιάζει, όποιος καταναλώνει πληρώνει. Αλλά πληρώνει ανά λίτρο το ίδιο και ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου αξίας 40.000€ και ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 8.000€. Πληρώνει το ίδιο ανά λίτρο εκείνος που έχει 4.000cc και εκείνος που έχει 1.000cc. Φυσικά βγαίνει κερδισμένος αυτός με τα πολλά κυβικά, που πλήρωνε υψηλά τέλη. Εκείνος που είχε επιλέξει υβριδικό, επειδή πίστεψε το κράτος που του υποσχόταν απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας, θα πληρώνει το ίδιο ανά λίτρο με τους υπόλοιπους. Είναι ένας ακόμα φόρος επί της κατανάλωσης και όχι επί του εισοδήματος. Ακόμα χειρότερα, θα επιβαρύνει τις μεταφορές και την παραγωγική διαδικασία. Δηλαδη ενας με αυτοκινητο 1000 κυβ, κι ενας με 4000κυβ, αν ξεκινησουν σημερα μαζι, και κανουν ολο το χρονο 20.000 χλμ, θα καψουν τα ιδια λιτρα βενζινης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ανά λίτρο βενζίνης, pournaras, θα πληρώνουν τον ίδιο φόρο, είτε αυτοκίνητο αξίας 8.000€ είτε 80.000€, είτε κινητήρας 1.000cc είτε 4.000, είτε κινητήρας της δεκαετίας του '70 είτε υβριδικός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 φιλε πουρναρα νομιζω ο αγπρ το θετει σε αλλη βαση. υπαρχει ενας περιορισμος στο εισοδημα και γιαυτο θεωρει πως 20.000 χλμ με ενα αυτοκινητο 1000 κυβικων για ενα εισοδημα 700 ευρω ειναι μεγαλυτερο βαρος απο οτι 20.000 χλμ με ενα αυτοκινητο 4000 κυβικων για ενα αντιστοιχο εισοδημα. ουσιαστικα το πηγε αναλογικα με το εισοδημα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orck Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ολο γκρινια ειστε. Εχουμε τους καλυτερους δρομους, τα καλυτερα ΜΜΜ. Εξαλου μαζι φαγαμε, μαζι δεν πρεπει να πληρωσουμε; ΥΓ Να διορθωσω, μαζι φαγαμε και σαν τζετλεμαν που ειμαστε πληρωνουμε εμεις τον λογαριασμο, οι αλλοι ακομη τρωνε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pournaras Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Ανά λίτρο βενζίνης, pournaras, θα πληρώνουν τον ίδιο φόρο, είτε αυτοκίνητο αξίας 8.000€ είτε 80.000€, είτε κινητήρας 1.000cc είτε 4.000, είτε κινητήρας της δεκαετίας του '70 είτε υβριδικός. Ναι αλλα το σκετο "λιτρο βενζινης" δεν ειναι απο μονο του μετρο συγκρισης. Πρεπει να μπει παραλληλα με χρονο καταναλωσης του, με χιλιομετρα μεσα στα οποια θα καταναλωθει κλπ. Δεν μπορεις επ' ουδενι να μου συγκρινεις ενα αυτοκινητο των 1000 κυβικων που θελει 4-5 λιτρα για να κανει 100χλμ, με ενα 4000 κυβ που θελει 20 λιτρα για να κανει τα ιδια χιλιομετρα. Τι να λεει το οτι η τιμη ειναι ιδια και στους δυο, οταν ο ενας θα πρεπει να "πιει" 5 φορες περισσοτερο για να κανουν την ιδια αποσταση. φιλε πουρναρα νομιζω ο αγπρ το θετει σε αλλη βαση. υπαρχει ενας περιορισμος στο εισοδημα και γιαυτο θεωρει πως 20.000 χλμ με ενα αυτοκινητο 1000 κυβικων για ενα εισοδημα 700 ευρω ειναι μεγαλυτερο βαρος απο οτι 20.000 χλμ με ενα αυτοκινητο 4000 κυβικων για ενα αντιστοιχο εισοδημα. ουσιαστικα το πηγε αναλογικα με το εισοδημα.. 20.000 για ενα 1000αρακι ειναι 1000 λιτρα βενζινη το χρονο, ενω για ενα μεγαλο ειναι 3 και 4 χιλιαδες λιτρα το χρονο. Μια χαρα αναλογικα παει. Μη νομιζεις οτι αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου εχουν ο κοκκαλης και η παρεα του. Που νομιζεις πηγαν οι επιδοτησεις των αγροτων τοσα χρονια; Θες να δεις κατι τζιπακια και κατι Navara 3λιτρα απο ατομα με εισοδημα 2 και 3 χιλιαδων ευρω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2010 Το σκέτο λίτρο βενζίνης είναι αυτό που λέει τα πάντα, γιατί εκεί υπολογίζεται ο φόρος. Για το ίδιο το κράτος οι συνθήκες κίνησης, η τεχνολογία του κινητήρα και το κόστος κτήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου είναι αδιάφορες. Φορολογείται επιπλέον η κατανάλωση. Αλλά αυτή τη δουλειά την κάνει ο ΕΚΤ, έτσι δεν είναι; Ακριβώς όπως το λες και εσύ, ένα αυτοκίνητο 4.000cc και ένα 1.000cc, που δεν μπορείς να τα συγκρίνεις μεταξύ τους, θα πληρώνουν την ίδια φορολογία για την ίδια κατανάλωση, ενώ μέχρι τώρα δεν συνέβαινε αυτό. Ποιος βγαίνει ωφελημένος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.