Προς το περιεχόμενο

καταργούνται τα τέλη κυκλοφορίας, αυξάνεται η βενζίνη;


cyber_katsarida

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν δεσμεύονταν ότι τα χρήματα που θα κέρδιζαν απ΄τις βενζίνες θα τα ξόδευαν για να βελτιωθούν τα ΜΜΜ τότε ίσως και να ήταν δίκαιο, γιατί και οι περισσότεροι απ΄όσους πιάνουν αμάξι θα το έπιαναν για λιγότερα χλμ. αλλά όπως είναι σήμερα τα ΜΜΜ δε σηκώνουν άλλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Και ξέρετε πιο θα είναι το "αστείο" αν το κάνουν.

Θα μειωθεί και άλλο η κατανάλωση, νομίζω τώρα λένε είναι πεσμένη 30%+, και θα πάρουν και λιγότερους φόρους.

Και μετά θα ψάχνονται να δουν τι έγινε.

:devil:

 

Το ακομα ποιο αστειο ειναι οτι οταν δουν οτι μειωνονται τα εσοδα και αλλο, θα πανε και θα αυξησουν τους φορους ακομα πιο πολυ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ξέρετε πιο θα είναι το "αστείο" αν το κάνουν.

Θα μειωθεί και άλλο η κατανάλωση, νομίζω τώρα λένε είναι πεσμένη 30%+, και θα πάρουν και λιγότερους φόρους.

Και μετά θα ψάχνονται να δουν τι έγινε.

:devil:

 

Εγώ είχα διαβάσει κάπου για μείωση τζίρου στα βενζινάδικα κατά 60%.

Πράγμα που σημαίνει παρά την αύξηση της φορολογίας ,τα έσοδα είναι μειωμένα λόγω της χαμηλής αγοραστικής δύναμης.

 

Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί και με τα περιβαλλοντολογικά τέλη, όπου η μισή Ελλάδα απέσυρε τα παλιά αυτοκίνητα οπότε και χάθηκαν και από εκεί πολλά έσοδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εφαρμοστει,θα ειναι το πιο δικαιο συστημα.οποιος κανει πολλα χλμ,πρεπει να πληρωνει περισοτερα απο αυτον που δεν κανει χλμ.διαφωνει κανεις?????????????????

οποιος θελει να κανει τις βολτουλες του,να πληρωνει.και μην βγει κανεις να μιλησει για χλμ στην εργασια,γιατι περνανε στα εξοδα,και η συνολικη επιβαρυνση ειναι πολυ μικροτερη απο οσο θελουν να πιστευουμε.

δλδ ο πωλητης που κανει 50.000 χλμ το ετος, και ανω,

θελει να πληρωνει τα ιδια τελη με καποιον που κανει 5.000χλμ το ετος?????????????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποιος θελει να κανει τις βολτουλες του,να πληρωνει.και μην βγει κανεις να μιλησει για χλμ στην εργασια,γιατι περνανε στα εξοδα,και η συνολικη επιβαρυνση ειναι πολυ μικροτερη απο οσο θελουν να πιστευουμε.

 

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Δεν είναι όλοι στελέχη σε πλούσιες πολυεθνικές που δεν ενδιαφέρονται για την τιμή των καυσίμων.

Υπάρχουν και επαγγελματίες με ένα αυτοκίνητο όπου η αύξηση θα τους τσακίσει αυξάνοντας τα λειτουργικά έξοδα και κόβωντας από το κέρδος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.και μην βγει κανεις να μιλησει για χλμ στην εργασια,γιατι περνανε στα εξοδα,

 

Έχεις δουλέψει ποτέ στην ζωή σου; :rolleyes:

 

Ποιος σου είπε ότι οι μετακινήσεις των εργαζομένων πληρώνονται από την κάθε εταιρία; Μόνο σε μεγάλες εταιρίες που παρέχουν στα μεγαλοστελέχη τους, ολόκληρα αυτοκίνητα τους πληρώνουν και την βενζίνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρυσι ανέβασαν τα τέλη - φέτος τα καταργούν! Κράτος ότι να ναι :mad:

Πως φαίνεται ότι μας κυβερνάνε ανίκανοι... προγραμματισμός μηδέν. Σπασμωδικές κινήσεις για να μαζέψουν από όπου μπορούν.

 

Σε μια ήδη ακριβή βενζίνη θα προσθέσουν άλλα 30-40 λεπτά/λίτρο (ποιος είπε για 10 μόνο?). Που να ανέβει και το πετρέλαιο στις διεθνείς αγορές :fear:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Πέρυσι ανέβασαν τα τέλη - φέτος τα καταργούν! Κράτος ότι να ναι :mad:

 

είναι σίγουρο ότι θα καταργηθούν ή απλά διαδίδουμε ράδιο αρβύλα από το troktiko?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι σίγουρο ότι θα καταργηθούν ή απλά διαδίδουμε ράδιο αρβύλα από το troktiko?

Ξέρω 'γω ρε ThReSh! Αυτοί είναι ικανοί να τα καταργήσουν, να αυξήσουν τη βενζίνη και μετά αφού δουν ότι δε βγαίνουν πάλι, να τα επαναφέρουν κρατώντας και το φόρο στα καύσιμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εφαρμοστει,θα ειναι το πιο δικαιο συστημα.οποιος κανει πολλα χλμ,πρεπει να πληρωνει περισοτερα απο αυτον που δεν κανει χλμ.διαφωνει κανεις?????????????????

οποιος θελει να κανει τις βολτουλες του,να πληρωνει.και μην βγει κανεις να μιλησει για χλμ στην εργασια,γιατι περνανε στα εξοδα,και η συνολικη επιβαρυνση ειναι πολυ μικροτερη απο οσο θελουν να πιστευουμε.

δλδ ο πωλητης που κανει 50.000 χλμ το ετος, και ανω,

θελει να πληρωνει τα ιδια τελη με καποιον που κανει 5.000χλμ το ετος?????????????

 

Θα πρεπει να υπαρξει ειδικος νομος για τους επαγγελματιες ομως γιατι φορτηγατζηδες και αλλοι δεν ειναι δυνατον να φαν τετοιο τσιβι στον κωλο ασαλιοτο απο το πουθενα.

 

---------- Προσθήκη στις 18:06 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 18:04 ----------

 

Και ξέρετε πιο θα είναι το "αστείο" αν το κάνουν.

Θα μειωθεί και άλλο η κατανάλωση, νομίζω τώρα λένε είναι πεσμένη 30%+, και θα πάρουν και λιγότερους φόρους.

Και μετά θα ψάχνονται να δουν τι έγινε.

:devil:

 

Ειναι τοσο στοκοι που νομιζουν οτι ο κοσμος ζει σαν και αυτους. Φαγανε μια παταπα με την "αποσυρση" και τα ειδικα αυξημενα τελη που παρεδωσαν ποσοι πινακιδες και τελικα ΧΑΣΑΝΕ αντι να κερδισουν αλλα μυαλο δεν εβαλαν, το μονο σιγουρο. Θα το κανουν παλι το ταρζανιλικι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιο πριν καποιος φιλος ειπε οτι ορθως αυξανεται η βενζινη και οποιος θελει βολτουλες να πληρωνει. ως εδω συμφωνω (εν μερει). προσεθεσε ομως οτι τα εξοδα μετακινησης απο και προς την εργασια πληρωνονται απο τους εργοδοτες. εχω αλλαξει 5 διαφορετικους εργοδοτες ως απλος υπαλληλος, ΚΑΝΕΝΑΣ δε μου πληρωσε βενζινες για να παω και να ερθω στη δουλεια.. πιστευω το μεγαλυτερο μερος του φορουμ θα επιβεβαιωσει κατι αντιστοιχο απο τις εμπειριες του. συνεπως μη βλεπουμε ενα θεμα μονομερως.

 

τα περιβαλλοντολογικα τελη κυκλοφοριας θα ηταν ενα πολυ σωστο μετρο αν ειχε εφαρμοστει με διαφορετικη βαση και ΟΧΙ το ετος πρωτης κυκλοφοριας. θα επρεπε το υπουργειο να ελεγξει πως οι Καρτες Καυσαεριων εκδιδονται με διαφανεια και απο συγκεκριμενα σημεια και βασει εκπεμπομενων ρυπων να εκδιδεται το Τελος Κυκλοφοριας.

 

φυσικα το να μετακυλησει το τελος κυκλοφοριας στην τιμη της βενζινης πιστευω θα επιφερει τα ιδια αποτελεσματα οπως τα περιβαλλοντολογικα τελη: μειωση καταναλωση αρα μειωση εισπραξεων...

 

ιδομεν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα βγω ελαφρά εκτός θέματος.

 

προσεθεσε ομως οτι τα εξοδα μετακινησης απο και προς την εργασια πληρωνονται απο τους εργοδοτες. εχω αλλαξει 5 διαφορετικους εργοδοτες ως απλος υπαλληλος, ΚΑΝΕΝΑΣ δε μου πληρωσε βενζινες για να παω και να ερθω στη δουλεια.. πιστευω το μεγαλυτερο μερος του φορουμ θα επιβεβαιωσει κατι αντιστοιχο απο τις εμπειριες του. συνεπως μη βλεπουμε ενα θεμα μονομερως.

Που υπάρχει γραμμένο ότι ο εργοδότης πρέπει να καταβάλει έξοδα μετάβασης στην έδρα της εργασία σου; Έχεις κάποιο link, pdf, νόμο να μου το επιβεβαιώνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Που υπάρχει γραμμένο ότι ο εργοδότης πρέπει να καταβάλει έξοδα μετάβασης στην έδρα της εργασία σου; Έχεις κάποιο link, pdf, νόμο να μου το επιβεβαιώνει;

 

πουθενά, ήταν απάντηση σε αυτό

 

ακαι μην βγει κανεις να μιλησει για χλμ στην εργασια,γιατι περνανε στα εξοδα,και η συνολικη επιβαρυνση ειναι πολυ μικροτερη απο οσο θελουν να πιστευουμε.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα υπαρχει μια διαφορα.

Οταν απλα πρεπει να πας στη δουλεια σου με μεταφορικο μεσο, στην τελικη διαλεξε ενα ΜΜΜ το οποιο δεν θα αλλαξει τιμη και θα παραμεινει ως εχει. Δηλαδη καποιος που δεν εχει αυτοκινητο δεν βρισκει δουλεια περα απο το τετραγωνο του σπιτιου του; Η μηπως φωναζε μεχρι πριν καποια χρονια που η βενζινη ηταν πολυ φτηνη, οποτε και ισως αδικουνταν με βαση αυτους που ειχαν αυτοκινητο;

Αν απο την αλλη, το αυτοκινητο ειναι μεσο κινησης για την εργασια (πωλητης, τεχνικος κλπ), τουλαχιστον σε μενα, σε καμμια εργασια μου μεχρι τωρα δεν με εβαλαν να χρησιμοποιησω το δικο μου αυτοκινητο, και να βαλω βενζινη απο την τσεπη μου, κι ετσι πρεπει να ειναι, αν καποιος βαζει το αμαξι του για να κανει δουλειες του γραφειου και πληρωνει και τη βενζινη, κακο του κεφαλιου του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για 1000ή φορά φωνάζω ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?

Και σόρυ κιόλας αλλά μόνο τις βόλτες δεν μας είχαν φορολογήσει μέχρι τώρα. Για όσους νομίζουν δε ότι δεν τοο κινούν πολύ και θα πληρώνουν λιγότερα μάθετε ότι για ένα μικρό αμάξι που έχουμε εμείς που γκρινιάζουμε και 5000χλμ το χρόνο να κάνεις πάλι παραπάνω θα πληρώσεις σε σχέση με τα τέλη.

Αν είναι έτσι με τους μα#@#@ες που μπλέξαμε αφήστε τους να την πάνε 5ευρώ το λίτρο και στο βενζινάδικο να μας ρίχνουν και έναν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...