Προς το περιεχόμενο

καταργούνται τα τέλη κυκλοφορίας, αυξάνεται η βενζίνη;


cyber_katsarida

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι συμφωνω οτι αυξηση 50λεπτων ειναι υπερβολικη αλλα μια αυξηση 25-30 λεπτων ειναι σχετικα καλη..

 

Οπως επισης πιστευω οτι το συστημα των ΜΜΜ θα δουλευε καλυτερα αν αυξανόταν η χρηση τους.. Πιο συχνες διαδρομες σε μια γραμμη κλπ.

 

Αύξηση και καλό δεν πάει ειδικά όταν η τιμή είναι ήδη 1,50. Μερικές φορές νομίζω ότι τα θέλει ο κ@#2ς μας και τα τραβάμε.

 

Και δεύτερο θέμα και ξανατονίζω, εμείς επαρχία που δεν έχουμε ΜΜΜ τι να κάνουμε να κλειστούμε σπίτια μας. Δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτεστε έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Κάνεις λάθος.

 

Στην Ολλανδία χρεώνεσαι ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις, που τα κάνεις και την ώρα που τα κάνεις. Τα στοιχεία καταγράφονται σε μια συσκευή με GPS. Απο εκεί προκύπτουν τα τέλη κυκλοφορίας σου.

 

Φυσικά καμία σχέση με την τιμή της βενζίνης καθώς κι επίσης δεν υπάρχουν και διόδια.

 

Το μέτρο αυτό που σκέφτονται, φαίνεται καλό αλλά η τιμή της βενζίνης να είχε και λογική τιμή. Δηλαδή αν από το 1€ που είχε περίπου πριν τις δύο αυξήσεις στον ειδικό φόρο, πήγαινε 1.20€ πχ, θα ήταν ΟΚ. Αλλα αν είναι να πάει στα 2€ κλάφτα Χαράλαμπε.

 

Και μην πετάτε την καραμέλα των ΜΜΜ. Το λέτε λες κι έχουμε κανά σοβαρό σύστημα που λειτουργεί σωστά και αξιόπιστα. :mad:

 

Δεν νομιζω να εχει αμεση σχεση με το ποσο κοστιζε ή ποσο κοστιζει σημερα η βενζινη (εκτος και ριξουν ποσοστιαια αυξηση η οποια θα αυξανεται κι αυτη με την γενικοτερη αυξηση της βενζινης). Αλλιως, ειτε η βενζινη ειχε 50 λεπτα, ειτε ειχε 3 ευρω, αν αποφασισουν να κοψουν τα τελη, και να βαλουν πχ μια αυξηση των 20 λεπτων στο λιτρο (ανεξαρτητου τιμης), το ποσο ειχε και το ποσο θα εχει η βενζινη δεν μας επηρεαζει αρνητικα, αλλα θετικα, διοτι η βενζινη ετσι κι αλλιως θα αυξανοταν, οποτε ψαχνουμε θελοντας και μη, να βρουμε λυσεις ωστε να καψουμε λιγοτερη βενζινη (ειτε αλλαζοντας το αυτοκινητο με ενα μικροτερου κυβισμου, ειτε χρησιμοποιωντας οπου μπορουμε μηχανακι, ειτε παμε 3-4 μαζι πλεον για δουλεια με ενα αυτοκινητο και μοιραζοντας τα εξοδα, κλπ), που αμεσα σημαινει και μικροτερα τελη απο αυτα που εχουμε στο νου μας σημερα, αφου θα καιμε και λιγοτερη βενζινη (με τη σημερινη μας καταναλωση λογικο ειναι να εχουμε μεγαλα τελη, αφου θα πληρωνουμε τελη ακομη και για τα τσιγαρα μας, μιας και θελουμε αμαξι για το περιπτερο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κανουν για να προστατευσουν το περιβαλλον :P

ποτε θα βγουν στην παραγωγη αμαξια-ηλιακοι συλεκτες που δεν θα χρειαζοναι βενζινη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κανουν για να προστατευσουν το περιβαλλον :P

ποτε θα βγουν στην παραγωγη αμαξια-ηλιακοι συλεκτες που δεν θα χρειαζοναι βενζινη?

 

Οταν οι μεγαλες εταιριες παραγωγης βενζινης δουνε οτι δεν υπαρχει πλεον αρκετο πετρελαιο για να πουλησουν, και ριξουν καμποσα τρις στην "ερευνα" εναλακτικων πηγων ενεργειας. Μεχρι τοτε, ας πιουμε αυτα που εχουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπου μπερδευτικες!Με 25 ευρω δε γεμιζει ουτε σμαρτ ακομα και με την υπαρχουσα τιμη της βενζινης!το δικο μου ρεζερβουαρ (1.4cc αυτοκινητο) θελει περιπου 70-80 ευρω!αν υπολογισουμε την αυξηση θα παει στα 100 ευρω.... αρα σε συγκριση με τα τελη ειναι 2,5 γεμισματα :X

 

Μάλλον εσύ έχεις μπερδευτεί. Δεν είπε κανείς οτι με 25 ευρώ γεμίζεις ρεζερβουάρ (αν εξαιρέσεις τα δίκυκλα βέβαια), αυτό που είπε είναι οτι τα 250 ευρώ που θα γλυτώνεις απο τα τέλη κυκλοφορίας, θα τα έχεις πληρώσει (με την προυπόθεση οτι τα κάυσιμα θα αυξηθούν κατα 50 λεπτά το λίτρο) μέσα σε 10 γεμίσματα που θα κάνεις, και κάθε γέμισμα παραπάνω θα σε επιβαρύνει με 25 ευρώ (σαν τέλη κυκλοφορίας), άρα περισσότερα γεμίσματα, περισσότερα "τέλη".

 

Και για να στο κάνω ακόμα ποιο απλό έστω οτι ένα αμάξι πληρώνει 200 ευρώ τέλη τον χρόνο.

Έστω επίσης οτι τα τέλη κυκλοφορίας μεταφέρονται στα καύσιμα αυξανοντάς τα κατα 10 λεπτά το λίτρο.

Αν κάθε έτος καταναλώνεις ακριβώς 2000 λίτρα σου έρχεται μιά η άλλη (2000ltχ0,10ευρώ=200ευρώ)

Αν καταναλώνεις παραπάνω απο 2000 λίτρα στην ουσία θα πληρώσεις παραπάνω λεφτά σαν τέλη. Αν καταναλώνεις λιγότερο απο 2000 λίτρα θα σου έρχεται φθηνότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη αλλα δεν το βλεπω να γινεται κατι τετοιο.

 

Ούτε εγώ το βλέπω, μακάρι να γίνει όμως... Είναι το πιο δίκαιο σύστημα, όποιος καίει περισσότερο, δηλ κανει περισσότερα χλμ, εκπέμπει περισσότερα καυσαέρια, και προκάλει (με την μεγαλύτερη κίνηση) περισσότερες φθορές στους δρόμους θα πληρώνει και περισσότερο...

 

Πλήρωσα 820 ευρώ για 2000cc καταλυτικό αυτοκίνητο του 1991, ενώ το κινώ σχετικά λίγο, και κάποιοι άλλοι με κάτι π.χ. Jeep turbo 3000cc του 2008 πλήρωσαν λιγότερο... WTF?

Ποιός παράγει περισσότερους ρίπους? Ποιός έχει μεγαλύτερο βάρος (και ίσως κάνει περισσότερα χλμ) και φθείρει περισσότερο το οδόστρωμα και καταλαμβάνει πάρκινγκ 2 οχημάτων?

 

Και φυσικά πιστεύω μας συμφέρει όλους, διότι μπορεί κανείς να μετριάσει την κατανάλωση καυσίμων, αντιθέτως όμως με το παρόν σύστημα, ακόμη και αν έχει το αυτοκίνητό του στο γκαράζ όλη μέρα, θα πληρώσει τα ίδια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν οι μεγαλες εταιριες παραγωγης βενζινης δουνε οτι δεν υπαρχει πλεον αρκετο πετρελαιο για να πουλησουν, και ριξουν καμποσα τρις στην "ερευνα" εναλακτικων πηγων ενεργειας. Μεχρι τοτε, ας πιουμε αυτα που εχουμε.

 

Αυτό το γνωρίζουν καλύτερα απο τον καθένα μας. Μέχρι να τελειώσει όμως θα μας το πουλάνε ακόμα ακριβότερα, και όταν τελειώσουν (τα κάυσιμα) θα βγάλουν τις πατέντες που έχουν αγορασμένες και κρυμένες στα συρτάρια τους που αφορούν τεχνολογίες μπαταριών για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και εμείς θα συνεχίσουμε να τους τα σκάμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ψάχνετε ρε παιδιά?

 

Δεν υπάρχει κράτος πλέον και δεν υπάρχουν πολιτικές.

Όσοι ζουν το παραμυθάκι τους θα πρέπει να έρθουν στην πραγματικότητα..

 

Μέρα με τη μέρα πηγαίνουμε και απλώς καθυστερούμε το αναπόφευκτο, δηλαδή την χρεωκοπία με σπαζμωδικές κινήσεις..

Δεν ζει κανείς με αυτά που προσπαθούν να επιβάλλουν χωρίς να πετάξουν έξω όλες τις πολυεθνικές, να μειώσουν τις τιμές στο 1/3 των τωρινών και να επιβάλλουν δασμούς στα εισαγόμενα από παντού (ευρωπαϊκή ένωση - Κίνα κλπ.) για να ξαναδουλέψει η μεταποίηση και η βιοτεχνία - βιομηχανία.

Να ξαναγίνουμε δηλαδή αυτόνομοι όπως ήμασταν πριν 20 χρόνια.

Και ας μην μπορούμε να αγοράσουμε αυτοκίνητο 1600 κυβικών , αλλά το πολύ Pony ή ντεσεβό και παπάκι..

 

Όλη αυτή η σαβούρα που έχουμε αγοράσει χωρίς να χρειαζόμαστε όλα αυτά τα χρόνια δεν ξέρω σε τι μας ωφέλησε ως λαό και ως ανθρώπους πέρα από την αποκτήνωση και την αποβλάκωση μας, και την κονόμα των Γερμανών, των Γάλλων, και των άλλων νταβατζήδων που έχουμε βάλει στο κεφάλι μας.

 

Οποιαδήποτε αύξηση στο κόστος χρήσης του οχήματος επιβαρύνει εκθετικά όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

Ας παραμείνει όπως έχει, γιατί δεν είναι δυνατόν να επιβαρύνεις μια νταλίκα που κάνει 100 και 200 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο με 0,20€ το λίτρο.

Θα πάνε στο θεό όλα τα προΪόντα μετά..

 

Λένε ότι θα κάνουν κάτι ενδιάμεσο, και το πιο πιθανό είναι ότι θα αφήσουν περίπου τα ίδια τέλη, και θα αυξήσουν κι άλλο τη βενζίνη, οπότε κλάφτα Χαράλαμπε..:fear::fear:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντος εγω εχω πολλα χρονια να δω προιον να γραφει made in greece :-(

 

Ούτε εγώ..

Αλλά τα μεταφορικά συμπεριλαμβάνονται στο κόστος του κάθε είδους ανεξαρτήτως προέλευσης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακούγεται σωστό αλλά τα χιλιόμετρα με το αμάξι δεν τα κάνει ο πλούσιος.

 

Κι ομως, να δεις τι ωραια που ακουω μεχρι σημερα πχ. "πεταχτηκα μεχρι Θεσσαλονικη για το διημερο", ενω εγω εχω να παω Θεσ/νικη εδω και 10 χρονια. Μια χαρα τα κανει τα χιλιομετρα αυτος που τα εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To συγκεκριμενο μετρο ακουγεται παρα πολυ καιρο.

 

Θυμαμαι πριν μερικους υπηρχε η σκεψη για φορο στην βενζινη 11λεπτα, το οποιο χοντρικα για καποιον που κανει πχ 15000χλμ τον χρονο θα ηταν το ιδιο.

 

Το ενα προβλημα ειναι οτι οι περισοτεροι που κανουν πολλα χιλιομετρα τον χρονο δεν τα κανουν για τον χαβαλε τους, αλλα λογω αναγκης (δουλεια κτλ).

 

Το αλλο προβλημα ειναι οτι η βενζινη ειναι ηδη παρα πολυ ψηλα, με εναν νεο φορο φτανει σε δυσθεωρητα υψη , ποιος εχει να δινει 100+ευρω για καθε γεμισμα?

 

 

Απο την αλλη με κομμενο το δωρο χριστουγεννων αντε να δωσεις 200 ευρω τελη + αλλα τοσα ασφαλεια κτλ, οποτε καλυτερα λιγα λιγα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ξέρετε πιο θα είναι το "αστείο" αν το κάνουν.

Θα μειωθεί και άλλο η κατανάλωση, νομίζω τώρα λένε είναι πεσμένη 30%+, και θα πάρουν και λιγότερους φόρους.

Και μετά θα ψάχνονται να δουν τι έγινε.

:devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...