we_will_rise Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 To check engine άναβε παλιά λόγω κωλο-βενζίνης. Τώρα δεν ανάβει
De@th L0rd Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 nova ss ειναι?η chalenger? ---------- Προσθήκη στις 14:27 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:26 ---------- 230.000χλμ μια χαρα ειναι, δεν ειναι κ τοσα πολλα Chevy Camaro 69 με μια ιδέα απο plymouth barracuda. Βρες μου ένα τέτοιο και με 300.000 χιλιόμετρα και το αγοράζω τώρα !
we_will_rise Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 230.000χλμ μια χαρα ειναι, δεν ειναι κ τοσα πολλα Μα δεν είναι ταξί, δεν ισχύει ότι οι βενζινοκινητήρες έχουν διάρκεια ζωής 300.000
umaga Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 αυτο ειναι σχετικο πχ ενα σιτροεν μπορει να αντεξει 100.000χλμ και ενα μερσεντε 600.000χλμ παντος αλλη φαση βενζινη αλλο diesel
ferongr Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Η OBD θα δώσει σφάλμα, μόνο αν έχει ανάψει το "check engine" λαμπάκι στο ταμπλό του αυτοκινήτου Μην το λες, μερικοι κωδικοι σφαλματος δεν αναβουν λαμπακι. Επισης, απο προσωπικη εμπειρια, χαλασμενος αισθητηρας πυκνοτητας αερα εδειχνε λες και ηταν το αμαξι σε υψομετρο 5000m, με αποτελεσμα να δουλευει με πολυ φτωχο μειγμα ο κινητηρας. Λιγο και ο αισθητηρας λ που ηταν εκτος, και το αμαξι πηγαινε σαν 900ακι.
Haldol Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Για τους τριγμούς που λες, τσέκαρε τι μοτέρ φοράει. Αν είναι τρικύλινδρο ένα μέρος αυτών δικαιολογείται. Στο λέω διότι το δικό μου Polo 9N3 είναι. Τα πιο παλιά δε ξέρω τι κινητήρα φορούσαν, απλά να είσαι σίγουρος.
NT1G Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Με τόσα χλμ που έχει μήπως θέλουν και αλλαγή οι βάσεις του κινητήρα;
xaniamike Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 αμα το πας για service και σου πουν τι ηταν τελικα το τριξιμο που λες πες και σε μας να ξερουμε...
lary7 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Καταρχάς καλοριζικο το αυτοκινητακι, ελπίζω να το χαρεις. Απαντόντας στις ερωτήσεις σου 1) Το σερβις που αναφέρεις είναι σχετικό. Σε ενα παλιό αυτοκίνητο αλλάζεις τα αναλώσιμα ανα καποια χλμ και οτι βλάβη εμφανίζει(που θα εμφανήσει) την αποκαθιστάς. Στα αναλωσιμα συγκαταλέγονται λαδια-φιλτρα-υγρα-τακάκια-λάστιχα, δες εδώ να μάθεις ανα πόσα χλμ θα τα αλλάζεις http://www.vwclub.gr/vwforum/.Σίγουρα τα λάδια ανα 7,500χλμ ή ανα 1 έτος. Μετα καλό είναι να ελέγξεις τακια-δισκόπλακες μήπως θέλουν αλλαγή, και ίσως να αλλάξεις και αμορτισερ. Αυτά θέλουν κανονικά άλλαγμα ανα 80-100Κ χλμ αλλά κανένας έλληνας δεν ασχολείται με αυτα τα ''άχρηστα'' εξαρτήματα. Δες και τα λάστιχα, αν είναι πάνω απο 4 ετών ή φθαρμένα άλλαγμα. Ρώτα τον πατέρα σου αμα έχει αλλάξει συμπλέκτη, αν ναι τότε είσαι καλα. Στο ψυγείο πιθανόν να έχει βάλει ανεμιστήρα μαιμού ο οποίος μπορεί και να μην είναι συνδεμένος με τον θερμοστάτη. Δές αμα ανεβάζει θερμοκρασία σύντομα (2-3 χμλ )αν όχι πάνε σε μια μαντρα και βρές κανένα μανίσιο μεταχειρησμένο και πέτα τον κινέζο. 2) Για το τρέμουλο που αναφέρεις πιθανόν να είναι η πεταλούδα. Πάνε σε ενα συνεργείο και πές να στην καθαρίσουν (κυρίως αν δεν το έχει κάνει ποτε ο πατέρας σου)Μπορείς και μόνος σου αλλά καλυτερη δουλειά θα γίνει αν αφαιρεθεί και καθαριστεί. Κατα τα άλλα μακριά απο αντιπροσωπείες, βρές ενα καλό συνεργείο αλλα μην πάς εκει σαν ''ψαρι''.Μη λές κανε μου σερβις και μετα ναφέυγεις. Να ξέρεις τι χρειάζεται αλλαγη στα ποσα χλμ και να τους λές εσύ τι να σου αλλάξουν. Ετσι και το αυτοκίνητο θα το συντηρείς καλά και θα γλυτώσεις πολλά χρήματα. Επείσεις ασχολίσου και λίγο μόνος σου με το αμάξι σου.Πολλά πράγματα μπορείς να τα αλλάξεις και εσυ με λίγα απλά εργαλεία.
we_will_rise Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις σας, μέσα στην βδομάδα, ίσως αύριο πάω το αμάξι να το δει συνεργείο. Θα ενημερώσω
kage Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 το μοντελο ειναι polo 6n2 δεν νομιζω να υπηρχαν 3κυλινδρα τοτε.Αλλα και στο 9ν μονο στο 1.2 βαζαν. καλα στα παν το προβλημα μπορει να ναι οτιδηποτε. βασεις μηχανης απ οσο ξερω νιωθεις τρεμουλο μονο στο φρεναρισμα. ισως να ναι πεταλουδα ή δυναμο ή μπουζοκαλωδια ή μπουζι ή βαλβιδα/κυλινδρο(ελεγχουν συμπιεση) ή ή πολ/στης ή μπεκ ή απλα βενζινη /πυρακια ή αντλια ή βαλβίδα ρελαντί ή αισθητηρας εκκεντροφορου ή φλατζα(χανει νερο γρηγορα+λαδια στο νερο) ή λ ...γενικα παιζουν πολλα
umaga Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 αν ειναι καμενη η φλατζα φαινεται πχ αν ανοιξεις το παγουρακι του νερου και μεσα εχει κυλιδες λαδιου αυτο ειναι σημαδι οτι εχει καει η φλατζα
we_will_rise Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 Καλημέρα, μόλις γύρισα απ'το συνεργείο. Το πρόβλημα με τον περιοδικό θόρυβο, ήταν κάθετος πως είναι πεταλούδα. Ιμάντες δεν χρειάζομαι ακόμα, θα χρειαστώ μετά από 10k χλμ οπότε το αφήνω προσωρινά γιατί είναι ακριβοί. Για τακάκια και τέτοια που τα είδε χωρίς να βγάλει τις ρόδες μου είπε ότι είμαι εντάξει. Συνολικά μου είπε: -Καθαρισμός κι επαναπρογραμματισμός πεταλούδας 30euro -Μπουζιά, Λάδια 10:40 (για 10k χλμ), Φίλτρα όλα μαζί 190euro άρα συνολικά 220 euro. Καλά είναι ;
we_will_rise Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2010 Πηγες σε αυτο που σου εστειλα? Όχι φίλε μου, σπουδάζω στις Σέρρες και πήγα σε έναν εδώ. Θα πρέπει να περιμένω 1 μήνα για να πάω σ'αυτόν που μου'πες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.