we_will_rise Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Καλημέρα, οδηγώ ένα Polo 1.4 του 2001 με 228.000km, κλασσικά πήρα το αυτοκίνητο που περίσσευε από την οικογένειά μου. Μέχρι τα τέλη του 2008 που το πήρα εγώ το οδηγούσε ο πατέρας μου και δυστυχώς, δεν το λυπόταν. Συγκεκριμένα, αργούσε λιγάκι τα service (καμια 300km παραπάνω δηλαδή) τα οποία έκανε σε συνεργείο και όχι σε αντιπροσωπεία, έτρεχε πιο πολύ από όσο πρέπει να τρέχεις με ένα τέτοιο αμάξι και γενικά ο κινητήρας έχει καταπονηθεί πάρα πολύ. Έχει αλλάξει σασμάν και τον ανεμιστήρα του καρμπιρατέρ (έβαλε έναν κινέζικο, ο οποίος τρίζει ΠΟΛΥ) και έχει βάλει και ένα εξαρτηματάκι στην αντλία βενζίνης για να βελτιώνει το μίγμα βενζίνης και να καίει λιγότερο (όντως δεν καίει πολύ). Εγώ παρ'όλα αυτά σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια ακόμα και σήμερα μόλις ανακάλυψα ότι εδώ και 3000km έπρεπε να κάνει service οπότε σκοπεύω να τρέξω να κάνω γενικό service. Ερώτηση 1: Στο γενικό service τι ακριβώς αλλάζουν και πόσο θα βγει ;; Μια και θα το πάω για service θέλω να τους πω να κοιτάξουν και ακόμα ένα πρόβλημα που έχω παρατηρήσει. Όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί στο ρελαντί, ο κινητήρας βουΐζει πολύ και χωρίς λόγο ξεκινά να "τρέμει" περιοδικά (ανά 3 sec ας πούμε), αυτό το έχω παρατηρήσει και εν κινήσει. Ερώτηση 2: Επειδή όποιον ρωτάω, μου λέει μπορεί να είναι πολλά, έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι, και επίσης μπορώ να πω στον μηχανικό του συνεργείου να το κοιτάξει ΧΩΡΙΣ να μου πάρει λεφτά ;; (γιατί άκουσα ότι αν χρειαστεί να ανοίξει τον κινητήρα παίρνει λεφτά). Με συγχωρείτε για το μεγάλο post, ελπίζω να με βοηθήσετε
The_Judas Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Καλημέρα, οδηγώ ένα Polo 1.4 του 2001 με 228.000km, κλασσικά πήρα το αυτοκίνητο που περίσσευε από την οικογένειά μου. Μέχρι τα τέλη του 2008 που το πήρα εγώ το οδηγούσε ο πατέρας μου και δυστυχώς, δεν το λυπόταν. Συγκεκριμένα, αργούσε λιγάκι τα service (καμια 300km παραπάνω δηλαδή) τα οποία έκανε σε συνεργείο και όχι σε αντιπροσωπεία, έτρεχε πιο πολύ από όσο πρέπει να τρέχεις με ένα τέτοιο αμάξι και γενικά ο κινητήρας έχει καταπονηθεί πάρα πολύ. Έχει αλλάξει σασμάν και τον ανεμιστήρα του καρμπιρατέρ (έβαλε έναν κινέζικο, ο οποίος τρίζει ΠΟΛΥ) και έχει βάλει και ένα εξαρτηματάκι στην αντλία βενζίνης για να βελτιώνει το μίγμα βενζίνης και να καίει λιγότερο (όντως δεν καίει πολύ). Εγώ παρ'όλα αυτά σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια ακόμα και σήμερα μόλις ανακάλυψα ότι εδώ και 3000km έπρεπε να κάνει service οπότε σκοπεύω να τρέξω να κάνω γενικό service. Ερώτηση 1: Στο γενικό service τι ακριβώς αλλάζουν και πόσο θα βγει ;; Μια και θα το πάω για service θέλω να τους πω να κοιτάξουν και ακόμα ένα πρόβλημα που έχω παρατηρήσει. Όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί στο ρελαντί, ο κινητήρας βουΐζει πολύ και χωρίς λόγο ξεκινά να "τρέμει" περιοδικά (ανά 3 sec ας πούμε), αυτό το έχω παρατηρήσει και εν κινήσει. Ερώτηση 2: Επειδή όποιον ρωτάω, μου λέει μπορεί να είναι πολλά, έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι, και επίσης μπορώ να πω στον μηχανικό του συνεργείου να το κοιτάξει ΧΩΡΙΣ να μου πάρει λεφτά ;; (γιατί άκουσα ότι αν χρειαστεί να ανοίξει τον κινητήρα παίρνει λεφτά). Με συγχωρείτε για το μεγάλο post, ελπίζω να με βοηθήσετε Αυτοκίνητο με 200.000+ χιλιόμετρα, δύσκολα θα το κρατήσεις πολλά χρόνια. Σίγουρα θα πρέπει να κάνεις πολύ συχνά (και ακριβά) σέρβις για να νιώθεις ασφάλεια. Μια φορά τον χρόνο σίγουρα θα το πηγαίνεις. Αν το πας για σέρβις, δεν βλέπω τον λόγο να σε χρεώσει επιπλέον ο μηχανικός για τον έλεγχο του κινητήρα Σε γενικές γραμμές δεν είναι κακό να αργείς για 1000-2000χλμ το σέρβις.... αν και σε παλιό αυτοκίνητο καλό είναι να γίνεται πιο νωρίς το σέρβις, όχι μόνο με βάση τα χιλιόμετρα αλλά και με βάση την πάροδο του χρόνου. Χωρίς να είμαι σχετικός με το αντικείμενο... αυτό το πρόβλημα με το τρέμουλο μου θυμίζει προβληματικό δίσκο του συμπλέκτη. Τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση που είχε παρουσιαστεί κάτι παρόμοιο, αυτό είχαν αλλάξει.
Timour21 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Έχει αλλάξει σασμάν και τον ανεμιστήρα του καρμπιρατέρ (έβαλε έναν κινέζικο, ο οποίος τρίζει ΠΟΛΥ) Μια και θα το πάω για service θέλω να τους πω να κοιτάξουν και ακόμα ένα πρόβλημα που έχω παρατηρήσει. Όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί στο ρελαντί, ο κινητήρας βουΐζει πολύ και χωρίς λόγο ξεκινά να "τρέμει" περιοδικά (ανά 3 sec ας πούμε), αυτό το έχω παρατηρήσει και εν κινήσει. Με συγχωρείτε για το μεγάλο post, ελπίζω να με βοηθήσετε Ανεμιστήρα σε καρμπιρατέρ, λιγάκι δύσκολο, πόσο μάλλον σε 2001 μοντέλο που δεν έχει καν καρμπιρατέρ. Μάλλον βεντιλατέρ εννοείς. Όσο για το βουητό που ακούς, μπορεί να είναι πολλά πράγματα, κάποιος ημάντας, κάποιο ρουλεμάν, αν δεν το πας συνεργείο να το δουν, δύσκολα θα μπορέσει να κάνει κανείς διάγνωση, μέσω φόρουμ. Όσο για το service, ξεκίνα με τα βασικά, λάδια, μπουζί, φίλτρα αέρος (και βενζίνης αν έχει), και απο εκεί και πέρα, δες πότε άλλαξε βαλβολίνες στο κιβώτιο τελευταία φορά (αν έχουν περάσει 4 χρόνια ή 100000χλμ - αλλαξέ τα), κάνε κανα σέρβις (τα υγρά) στο αιρκοντίτιον (αν έχεις), δες την κατάσταση των δισκόφρενων/τακακίων, και τσέκαρε και σε τι κατάσταση είναι τα πίσω ταμπούρα (αν χρειάζονται κανα σέρβις). Επίσης (και το βασικότερο για εμένα) τσέκαρε να δεις πότε άλλαξες τελευταία φορά ημάντα χρονισμού, αν είναι πάνω απο 4 χρόνια άλλαξέ τον να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (και αν τον αλλάξεις, βάλε και καινούρια τρόμπα νερού). Αυτά.
umaga Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Ανεμιστήρα σε καρμπιρατέρ, λιγάκι δύσκολο, πόσο μάλλον σε 2001 μοντέλο που δεν έχει καν καρμπιρατέρ. Μάλλον βεντιλατέρ εννοείς.Όσο για το βουητό που ακούς, μπορεί να είναι πολλά πράγματα, κάποιος ημάντας, κάποιο ρουλεμάν, αν δεν το πας συνεργείο να το δουν, δύσκολα θα μπορέσει να κάνει κανείς διάγνωση, μέσω φόρουμ. Όσο για το service, ξεκίνα με τα βασικά, λάδια, μπουζί, φίλτρα αέρος (και βενζίνης αν έχει), και απο εκεί και πέρα, δες πότε άλλαξε βαλβολίνες στο κιβώτιο τελευταία φορά (αν έχουν περάσει 4 χρόνια ή 100000χλμ - αλλαξέ τα), κάνε κανα σέρβις (τα υγρά) στο αιρκοντίτιον (αν έχεις), δες την κατάσταση των δισκόφρενων/τακακίων, και τσέκαρε και σε τι κατάσταση είναι τα πίσω ταμπούρα (αν χρειάζονται κανα σέρβις). Επίσης (και το βασικότερο για εμένα) τσέκαρε να δεις πότε άλλαξες τελευταία φορά ημάντα χρονισμού, αν είναι πάνω απο 4 χρόνια άλλαξέ τον να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο (και αν τον αλλάξεις, βάλε και καινούρια τρόμπα νερού). Αυτά. σωστος we_will_rise οταν λες τρεμει? ανεβαζει και κατεβαζει στροφες? αν εχεις aircondition και στο κανει οταν το χεις αναμενο ειναι λογικο,ειναι ο κομπρεσορας του aircondition αν οχι μπορει να θελουν καθαρισμα και τα μπεκ
random Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 ..το οδηγούσε ο πατέρας μου και δυστυχώς, δεν το λυπόταν. Συγκεκριμένα, αργούσε λιγάκι τα service (καμια 300km παραπάνω δηλαδή) τα οποία έκανε σε συνεργείο και όχι σε αντιπροσωπεία.. Εγώ παρ'όλα αυτά σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια ακόμα Ο μπαμπάς καλά έκανε γιατι ειχε πιάσει το νόημα. τα αυτοκίνητα ειναι 2 τόννοι συναρμολογημένη λαμαρίνα, χρήσιμα όσο εξυπηρετούν τον ιδιοκτήτη, περισσότερο απ' όσο τον ζημιώνουν. μετα, ο χρήστης του μηχανήματος, μετατρέπεται σε άμισθο "φροντιστή" του: Κοροϊδία, ή χόμπυ; -------------------------------------------------------- Υπολογισε πόσα χρόνια ακόμα, θέλεις να το κρατησεις. υπολογισε πόσα θα δώσεις σε: επισκευες, προληπτικά σέρβις πιό συχνά (απ όσό σου συνέστησαν πάνω), αυξημενα τέλη (λογω κυβικών + παλαιότητας), καύσιμο, και λόγω αυξημενων πιθανοτήτων ατυχήματος (δύσκολο να εκτιμιθεί χρηματικά, αλλα ρωτα εναν ασφαλιστή μπας και ξέρει). και μετα υπολόγισε πόσο θα σου κόστιζε πχ. ενα 1000αράκι (αντι 1.4), 4-5ετίας (αντι 9-10ετίας), μεταξυ 50-90.000 χλμ (αντι 230Κ), μαζι με τα τέλη, τα καυσιμα, το ασφάλιστρο, κλπ, κλπ.
elvisjedi Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 εμενα παντως σχετικα με το τρεμουλο το μυαλο μου παει στην βενζινη και το "μηχανηματακι" που λες οτι εχει βαλει ο πατερας σου... στην αντιπροσωπεια πολυ καλα εκανε ο πατερας σου κ δεν το πηγαινε γιατι πολυ απλα σφαζουν (ιδιως στα γερμανικα)! να το πας σε ενα καλο συνεργειο (αν θες μπορω να σου στειλω πμ με τα στοιχεια απο αυτο που παω εγω ,αν εισαι θεσ/νικη, και εχει εξυπηρετηση αντιπροσωπειας,ξερουν τι τους γινεται κ θα στο προσεξουν το αμαξι και σουπερ τιμες, μετα απο παρα πολυ ψαξιμο ειναι το καλυτερο που εχω παει) και να αλλαζεις συχνα τα λαδια (7000κμ)
we_will_rise Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Έχει δίκιο ο φίλος πιο πάνω, ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ εννοούσα (συνέχεια τα μπερδεύω). Για τον θόρυβο, θα εξηγήσω όσο καλύτερα μπορώ: Περίπτωση 1 Βάζω μπρος την μηχανή χωρίς ταχύτητα μέσα. Δεν κάνω απολύτως τίποτα και αρχίζει: ββββ ..... ββββ ..... ββββ και μερικές φορές είναι πάάάάρα πολύ έντονο σε σημείο να νιώθω το τρέμουλο στο τιμόνι και στο ταμπλό αν το αγγίξω και να ακούγεται 100 φορές πιο πολύ. Επίσης, μερικές φορές κοιτάω στο στροφόμετρο και βλέπω τον δείκτη να πέφτει ελάχιστα και να επανέρχεται στο 10. Μετά σταματάει μόνο του, χωρίς να το πειράξω.. Περίπτωση 2 2 φορές το μήνα κάνω το δρομολόγιο Σέρρες - Θεσσαλονίκη και πίσω. Μερικές φορές στις αρχές κυρίως επειδή ήθελα να δω πόσο πάει, το είχα φτάσει μέχρι 180κάτι σε κατηφόρα και έτρεμε και βούιζε πάάάρα πολύ όπως περίγραψα πιο πάνω. Σχετικά με την συντήρηση Μου αρέσει πολύ αυτό το αμάξι και δεν σκοπεύω να το αλλάξω, και επίσης κουτσά στραβά βρίσκω κάθε 3 μήνες 200-300 ευρώ για σέρβις αλλά δεν έχω 9.000-12.000 για να πάρω άλλο αυτοκίνητο. Συνεπώς θέλω να το κρατήσω τουλάχιστον ακόμη 5 χρόνια. elvisjedi, στείλε μου τα στοιχεία για το συνεργείο σε παρακαλώ
De@th L0rd Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 To μηχανηματάκι για τη βελτίωση θα είναι εκείνη η μούφα ρε παιδιά που δε κάνει τίποτα. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα θες γενικό σέρβις κ ανταλλακτικά και θα σου φύγουν κάμποσα λεφτά γιατί είναι volkswagen. Πήγαινε στην αντιπροσωπεία και πες τους να κοιτάξουν τα πάντα ΑΝ θες να το κρατήσεις. Ιμάντες χρονισμού, ιμάντες δυναμό κ αιρκοντίσιον, μίζα, φίλτρο βενζίνης, αντλία βενζίνης, βαλβίδες, μπουζί, κατάσταση καλωδίων, μπαταρία, λιπαντικά κινητήρα, βαλβολίνες σασμάν κ διαφορικού, σφίξιμο τις διάφορες βίδες σε ταμπλό ταπετσαρίες κ τα σχετικά, φίλτρο αέρα, φίλτρο καμπίνας, τακάκια, ταμπούρα κ σιαγόνες, υγρά φρένων κ συμπλέκτη, ρύθμιση γκαζιού, τσεκ τα ηλεκτρολογικά ,ψυγείο κ ψυκτικό υγρό με παραφλού,κ πιστεύω το κρατάς άλλα 5 χρόνια με περιοδικά σέρβις. Αλλά θα τα στάξεις. Τα λεφτά που θα στάζεις όμως καλύτερα να τα έδινες σε δόσεις για ένα καινούριο μικρό αυτοκινητάκι, και ακόμα χαμηλότερα (κανα 100ρακι το μήνα για μεταχειρισμένο σε πολύ καλύτερη κατάσταση)
Alchemist` Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Καλημέρα, οδηγώ ένα Polo 1.4 του 2001 με 228.000km, κλασσικά πήρα το αυτοκίνητο που περίσσευε από την οικογένειά μου. Μέχρι τα τέλη του 2008 που το πήρα εγώ το οδηγούσε ο πατέρας μου και δυστυχώς, δεν το λυπόταν. Συγκεκριμένα, αργούσε λιγάκι τα service (καμια 300km παραπάνω δηλαδή) τα οποία έκανε σε συνεργείο και όχι σε αντιπροσωπεία, έτρεχε πιο πολύ από όσο πρέπει να τρέχεις με ένα τέτοιο αμάξι και γενικά ο κινητήρας έχει καταπονηθεί πάρα πολύ. Έχει αλλάξει σασμάν και τον ανεμιστήρα του καρμπιρατέρ (έβαλε έναν κινέζικο, ο οποίος τρίζει ΠΟΛΥ) και έχει βάλει και ένα εξαρτηματάκι στην αντλία βενζίνης για να βελτιώνει το μίγμα βενζίνης και να καίει λιγότερο (όντως δεν καίει πολύ). Εγώ παρ'όλα αυτά σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια ακόμα και σήμερα μόλις ανακάλυψα ότι εδώ και 3000km έπρεπε να κάνει service οπότε σκοπεύω να τρέξω να κάνω γενικό service. Ερώτηση 1: Στο γενικό service τι ακριβώς αλλάζουν και πόσο θα βγει ;; Μια και θα το πάω για service θέλω να τους πω να κοιτάξουν και ακόμα ένα πρόβλημα που έχω παρατηρήσει. Όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί στο ρελαντί, ο κινητήρας βουΐζει πολύ και χωρίς λόγο ξεκινά να "τρέμει" περιοδικά (ανά 3 sec ας πούμε), αυτό το έχω παρατηρήσει και εν κινήσει. Ερώτηση 2: Επειδή όποιον ρωτάω, μου λέει μπορεί να είναι πολλά, έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι, και επίσης μπορώ να πω στον μηχανικό του συνεργείου να το κοιτάξει ΧΩΡΙΣ να μου πάρει λεφτά ;; (γιατί άκουσα ότι αν χρειαστεί να ανοίξει τον κινητήρα παίρνει λεφτά). Με συγχωρείτε για το μεγάλο post, ελπίζω να με βοηθήσετε 1) Καλά έκανε και δεν το πήγαινε στην αντιπροσωπεία, πληρώνεις πολλά περισσότερα χωρίς να γίνεται κάτι συγκεκριμένο καλύτερα. Επίσης το όλο ύφος των αντιπροσωπειών "ο πελάτης έξω από το χώρου του συνεργείου εμένα μου βρωμάει άσχημα" {δεν ξέρω τι λάδια μου βάζουνε κτλπ} 2) 2 πολύ απλά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να κρατήσει το αυτοκίνητό σου είναι πρώτον να αλλάζεις συχνά τα λάδια, και δεύτερον να ελέγχεις τις θερμοκρασίες, και να ΜΗΝ κινείς το αυτοκίνητο όσο είναι κρύο. Κάθε πρωί π.χ. πριν ξεκινήσεις για δουλειά, άστο αναμένο 2 λεπτά πριν φύγεις... 3) Όσων αφορά τα λάδια, μη πας και σε παραμυθιάσουν να βάλεις τπτ συνθετικά κτλπ... Καλό είναι σε αυτόν τον κινητήρα να βάζεις λεπτά λάδια (π.χ. 10:40) και να τα αλλάζεις πολύ συχνά (ας πούμε κάθε 5000-6000 χλμ). Πέρα από αυτό το αυτοκίνητο θέλει να τσεκάρεις και άλλα υγρά (βαρβολίνες στο σασμάν, υγρά για τιμόνι/φρένα, υγρά του ψυγείου κτλπ) τα οποία είναι εξίσου σημαντικά 4) Όσων αφορά τα χιλιόμετρα του service, μη σε ανυσηχεί αυτό και τόσο πολύ... Το ότι π.χ. έκανες 300χλμ παραπάνω δεν είναι κάτι τρόμερό, και το αν όντως έπρεπε να κάνεις service σε αυτό το διάστημα εξαρτάται κατά βάση από την χρήση που έκανες στο αυτοκίνητο σε όλο αυτό το διάστημα. Πάντως, μιλώντας με έναν γνωστό μου που δουλεύει σε αντιπροσωπεία της VW, να γνωρίζεις πως τα χιλιόμετρα που δίνουν οι αντιπροσωπείες για service είναι μεγαλύτερα από τα πραγματικά... Δλδ καλό θα ήταν να κάνεις π.χ. σέρβις στις 10000, αντί για 15... Οι εταιρίες το κάνουν αυτό (εταιρίες κατασκευής, όχι οι αντιπροσωπείες) κυρίως γιατί καταπωνώντας το αυτοκίνητό σου με αυτήν την τακτική του φέρνουν προβλήματα που σε κάνουν να αγοράσεις ανταλλακτικά από αυτούς... 5) Εγώ θα σου πρότεινα μαζί με το σέρβις (εκτός αντιπροσωπείας, εκτός εαν είσαι βέβαιως πως δε πρόκειται για κομπογιαννίτες) να κάνεις και έναν γενικό έλεγχο, και κυρίως στα ηλεκτρολογικά ώστε να μάθεις σε τι κατάσταση βρίσκεται αυτή την στιγμή το αυτοκίνητο, και να ξέρεις τι να περιμένεις στο μέλλον. 6) Τέλος το βασικότερο πιστεύω για να σου κρατήσει το αυτοκίνητο είναι εφόσον κάνεις το 5) και ξέρεις που βρίσκεται, από αυτό το σημείο και πέρα να το παρακαλουθείς... Έτσι π.χ. αν ακούσεις κάποιον περιέργο θόρυβο, ή δεις μια περιέργη συμπεριφορά που παρεκλίνει από την κατάσταση που το παρέλαβες στο 5) το πάς απευθείας για έλεγχο... Έτσι θα αποφύγεις πολύ μεγάλες ζημιές... Δικό μου παράδειγμα είναι πως μου είχε αρχίσει τελευταία το αυτοκίνητο να ακούγεται λίγο περισσότερο, και να παίζει ελάχιστα το ρελαντί... Επειδή ακριβώς ήξερα πως δεν ήταν έτσι πριν μια βδομάδα, πήγα στο συνεργείο για έλεγχο, και τελικά είχε πρόβλημα το ρουλεμάν και ο σταθεροποιητής τάσης από το δυναμό... Έδωσα 170 ευρώ για να το φτιάξω αλλά αν το άφηνα και δεν το καταλάβαινα, θα είχε σπάσει πιθανώς το ρουλεμάν με αποτέλεσμα να καταστραφεί όλο το δυναμώ (420 στο μοντέλο μου + εργασία) συν ότι άλλη βλάβη θα προκαλούσε αυτό... Αυτά κατά βάση πιστεύω πως είναι τα βασικά, ελπίζω να βοήθησα... Υ.Γ. πέρα από το "συμβατικό" έχω και ένα αυτοκίνητο 20ετίας, το οποίο θέλω να κρατήσω μέχρι να "σαπίσουν οι λαμαρίνες", και έχω ασχοληθεί αρκετά με το θέμα συντήρηση...
kage Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 πηγαινε το εκει που το πηγαινε αφου αντεξε μεχρι τωρα μια χαρα δουλεια κανει
we_will_rise Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Είμαι γραμμένος στην Express Service και το πηγαίνω μια φορά το μήνα για γενικό έλεγχο, μόνο μια φορά μου βρήκαν θέμα στον αισθητήρα λ. Έφταιγε όμως κακή βενζίνη, και ποτέ δεν με ξεναενόχλησε. Γενικά οι πιο πολλοί που ρωτάω μου λένε: με 230.000χλμ, τι περιμένεις ; Ε, εγώ δεν το βλέπω έτσι, δεν με ενδιαφέρει ιπποδύναμη, επιταχύνσεις κλπ. Με ενδιαφέρει όμως να ταξιδεύω με ασφάλεια και ευχάριστα, γι'αυτό θέλω να το έχω σε όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται
De@th L0rd Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο στο GTA IV! Δεν είναι γλύκα;
umaga Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 nova ss ειναι? η chalenger? ---------- Προσθήκη στις 14:27 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:26 ---------- 230.000χλμ μια χαρα ειναι, δεν ειναι κ τοσα πολλα
ferongr Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Είμαι γραμμένος στην Express Service και το πηγαίνω μια φορά το μήνα για γενικό έλεγχο, μόνο μια φορά μου βρήκαν θέμα στον αισθητήρα λ. Έφταιγε όμως κακή βενζίνη, και ποτέ δεν με ξεναενόχλησε. Γενικά οι πιο πολλοί που ρωτάω μου λένε: με 230.000χλμ, τι περιμένεις ; Ε, εγώ δεν το βλέπω έτσι, δεν με ενδιαφέρει ιπποδύναμη, επιταχύνσεις κλπ. Με ενδιαφέρει όμως να ταξιδεύω με ασφάλεια και ευχάριστα, γι'αυτό θέλω να το έχω σε όσο καλύτερη κατάσταση γίνεται Θα ελεγα αν το πας στο μαστορα, να το βαλει στη OBD και να τσεκαρει αισθητηρες.
Timour21 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2010 Θα ελεγα αν το πας στο μαστορα, να το βαλει στη OBD και να τσεκαρει αισθητηρες. Η OBD θα δώσει σφάλμα, μόνο αν έχει ανάψει το "check engine" λαμπάκι στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Αν δεν έχει ανάψει, πάει να πει οτι όλα δουλεύουν όπως πρέπει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.