LuxJaja Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της AI ήταν και θα είναι η μετωπική επίθεση του αρχηγού. Εφόσον επιμένουν να το έχουν ώς έφιππη μονάδα μέσα στο παιχνίδι και με τα καλύτερα (σχεδόν) στατιστικά στη μάχη το AI θα συνεχίζει να βλέπει ότι η καλύτερη μονάδα για να στείλει να σπάσει τη γραμμή είναι ο στρατηγός. Ειδικά στο E:TW μπορούσαν κάλλιστα να βάλους το στρατηγό να είναι έξω από μία σκηνή και όπως οι γρεναδιέροι να μπορεί να ανεβεί ή κατεβεί από το άλογο. Λες και στον 18ο αιώνα οι στρατηγοί και ανώτεροι αξιωματικοί πολεμούσανε (όχι ότι δεν αλλά σπάνια). Αυτή την επιμονή τους με τα άλογα δε τη καταλαβαίνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LuxJaja Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της AI ήταν και θα είναι η μετωπική επίθεση του αρχηγού. Εφόσον επιμένουν να το έχουν ώς έφιππη μονάδα μέσα στο παιχνίδι και με τα καλύτερα (σχεδόν) στατιστικά στη μάχη το AI θα συνεχίζει να βλέπει ότι η καλύτερη μονάδα για να στείλει να σπάσει τη γραμμή είναι ο στρατηγός. Ειδικά στο E:TW μπορούσαν κάλλιστα να βάλους το στρατηγό να είναι έξω από μία σκηνή και όπως οι γρεναδιέροι να μπορεί να ανεβεί ή κατεβεί από το άλογο. Λες και στον 18ο αιώνα οι στρατηγοί και ανώτεροι αξιωματικοί πολεμούσανε (όχι ότι δεν αλλά σπάνια). Αυτή την επιμονή τους με τα άλογα δε τη καταλαβαίνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
damastes Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Ο στρατηγός δίνει έξτρα στις μονάδες που έχει στον κύκλο επιρροής του. Το άλογο τον κάνει εύκολα κινούμενη μονάδα για να τον στέλνεις εκεί που χρειάζεται ή να φεύγει από τις κακοτοπιές. sent from my HTC Magic using tapatalk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
damastes Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Ο στρατηγός δίνει έξτρα στις μονάδες που έχει στον κύκλο επιρροής του. Το άλογο τον κάνει εύκολα κινούμενη μονάδα για να τον στέλνεις εκεί που χρειάζεται ή να φεύγει από τις κακοτοπιές. sent from my HTC Magic using tapatalk Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Ο χρήστης, ναι, η ΑΙ τι κάνει είναι το ζήτημα... Θυμάμαι στα total conversions του Rome (RTR και Europa Barbarorum) είχαν τον στρατηγό πεζό. Αλλά εκεί είχαν χρησιμοποιήσει και τις ρουτίνες του Darth (ο οποίος αν δεν απατώμαι είναι Έλληνας, παρενθετικά) και είχαν βελτιώσει αρκετά τη συμπεριφορά του. Αυτό που αναφέρει ο Lux είναι σωστό, οι στρατηγοί με "τάσεις αυτοκτονίας" είναι το σοβαρότερο πρόβλημα, σε συνδυασμό με την αδυναμία της AI να κινηθεί οργανωμένα: δηλαδή, όσο καταπληκτική μονάδα και αν είναι η έφιππη φρουρά του στρατηγού, δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με 6 μονάδες λογχοφόρων σε αμυντική διάταξη, ό,τι και να γίνει. Αν υποστηριχτεί, ίσως κάτι να γίνει. Βασικά, πόσο δύσκολο είναι να φτιάξουν μια ρουτίνα όπου ο στρατηγός να επιτίθεται κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες; Μάλλον πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Ο χρήστης, ναι, η ΑΙ τι κάνει είναι το ζήτημα... Θυμάμαι στα total conversions του Rome (RTR και Europa Barbarorum) είχαν τον στρατηγό πεζό. Αλλά εκεί είχαν χρησιμοποιήσει και τις ρουτίνες του Darth (ο οποίος αν δεν απατώμαι είναι Έλληνας, παρενθετικά) και είχαν βελτιώσει αρκετά τη συμπεριφορά του. Αυτό που αναφέρει ο Lux είναι σωστό, οι στρατηγοί με "τάσεις αυτοκτονίας" είναι το σοβαρότερο πρόβλημα, σε συνδυασμό με την αδυναμία της AI να κινηθεί οργανωμένα: δηλαδή, όσο καταπληκτική μονάδα και αν είναι η έφιππη φρουρά του στρατηγού, δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με 6 μονάδες λογχοφόρων σε αμυντική διάταξη, ό,τι και να γίνει. Αν υποστηριχτεί, ίσως κάτι να γίνει. Βασικά, πόσο δύσκολο είναι να φτιάξουν μια ρουτίνα όπου ο στρατηγός να επιτίθεται κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες; Μάλλον πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
damastes Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 σχολίασα το Αυτή την επιμονή τους με τα άλογα δε τη καταλαβαίνω.. και σχετικά γιατί έχουν άλογο οι στρατηγοί. Επίσης δεν είναι δυνατόν ο Player να έχει τον στρατηγό στο άλογο και η AI να τον έχει ποδαράτο. Στα υπόλοιπα ναι συμφωνώ, είναι τραγικό όταν βλέπεις τον εχθρικό στρατηγό να έρχεται μόνος του και χωρίς λόγο μπροστά σου και να είναι από τι πρώτες μονάδες που πεθαίνουν (αυτοκτονούν). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
damastes Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 σχολίασα το Αυτή την επιμονή τους με τα άλογα δε τη καταλαβαίνω.. και σχετικά γιατί έχουν άλογο οι στρατηγοί. Επίσης δεν είναι δυνατόν ο Player να έχει τον στρατηγό στο άλογο και η AI να τον έχει ποδαράτο. Στα υπόλοιπα ναι συμφωνώ, είναι τραγικό όταν βλέπεις τον εχθρικό στρατηγό να έρχεται μόνος του και χωρίς λόγο μπροστά σου και να είναι από τι πρώτες μονάδες που πεθαίνουν (αυτοκτονούν). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LuxJaja Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Οπότε ας το κάνουνε το μπόνους να δίνεται σε όλο το χάρτη. Το ξέρω ότι το όλο "έχω το στρατηγό μου δίπλα στις μονάδες να τις εμψυχώνει" το κάνει πιο φαντασμαγορικό αλλά σπάνια γινόταν πραγματικότητα. Επιπλέον τον έκανε ευάλωτο σε πυροβόλα και επιθέσεις κάτι που σε ένα πραγματικό πεδίο θα ήταν καταστροφικό. Να θυμηθούμε άλλωστε και τον δικό μας Μέγα Αλέξαντρο που κινδύνεψε δύο φορές με τις προσωπικές του επιθέσεις. Προσωπικά ας βγάλουν το πατάω κουμπάκι και δίνω μπόνους στις μονάδες που είναι για άλλα παιχνίδια στρατηγικής και ας το κάνουν πιο αληθοφανές αναλόγως την εποχή που υποστηρίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LuxJaja Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Οπότε ας το κάνουνε το μπόνους να δίνεται σε όλο το χάρτη. Το ξέρω ότι το όλο "έχω το στρατηγό μου δίπλα στις μονάδες να τις εμψυχώνει" το κάνει πιο φαντασμαγορικό αλλά σπάνια γινόταν πραγματικότητα. Επιπλέον τον έκανε ευάλωτο σε πυροβόλα και επιθέσεις κάτι που σε ένα πραγματικό πεδίο θα ήταν καταστροφικό. Να θυμηθούμε άλλωστε και τον δικό μας Μέγα Αλέξαντρο που κινδύνεψε δύο φορές με τις προσωπικές του επιθέσεις. Προσωπικά ας βγάλουν το πατάω κουμπάκι και δίνω μπόνους στις μονάδες που είναι για άλλα παιχνίδια στρατηγικής και ας το κάνουν πιο αληθοφανές αναλόγως την εποχή που υποστηρίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sir Pretender Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Ναι, ΟΚ, ελέγχοντας τον General μπορείς να κάνεις «παπάδες» σε σχέση με τις generic μονάδες αλλά πλέον άπαξ και ο General «τα κακαρώσει» οι υπόλοιποι είναι κλαφ' τα Χαράλαμπε. Το θέμα της A.I. είναι ιδιαίτερα σημαντικό και το καλό με τη συνεργασία Creative Assembly-SEGA είναι ότι η δεύτερη δεν πιέζει την πρώτη από πλευράς χρόνου. Οι ίδιοι οι άνθρωποι του στούντιο (μιλάω εκ πείρας) έχουν τις εγγυήσεις ότι σε περίπτωση που χρειαστούν έξτρα χρόνο για κάποιο project τους στα πλαίσια της συνεργασίας τους με τη SEGA, θα τον έχουν, κι αυτό είναι πολύ σημαντικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Super Moderators Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 [ame] [/ame] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 επειδή δεν είχε τύχει να παίξω το προηγούμενο shogun ο αυτοκράτορας παίζει κάποιο ρόλο η δεν αναφέρετε καθόλου. Οι shogun ήταν κάτι σαν τοπικοί διοικητές και αναγνώριζαν όλοι τον αυτοκράτορα αλλά αυτός δεν είχε καμία πολιτική δύναμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Super Moderators Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Ιστορικά, αυτό συνέβη την εποχή που πραγματεύεται ο τίτλος. Όμως, ο αυτοκράτορας στην Ιαπωνία εθεωρείτο (και εξακολουθεί, τύποις, μέχρι σήμερα) απόγονος των θεών που δημιούργησαν τη χώρα, οπότε είχε θρησκευτική εξουσία και κύρος. Και ο daimyo (o Nobunaga Oda) που τελικά επικράτησε δεν έγινε τυπικά αυτοκράτορας, κάτι τέτοιο εθεωρείτο αδιανόητο γιατί παραβίαζε τη θεϊκή καταγωγή και τα δικαιώματα του αυτοκράτορα -"τοποτηρητής" του ήταν και γενικός αρχιστράτηγος της Ιαπωνίας (Shogun), άσχετα αν στην πράξη τον υποχρέωνε να συντάσσεται με τις θελήσεις του, κι αυτός και οι διάδοχοί του. Στο προηγούμενο Shogun, η επαρχία όπου είχε το κάστρο του ο αυτοκράτορας έδινε δυνατότητα δημιουργίας ισχυρότερων μονάδων, δε θυμάμαι όμως αν αρκούσε η κατοχή της για να δώσει τη νίκη (υπήρχε κλιμάκωση της εδαφικής κατοχής για νίκη, αλλά δε νομίζω να υπήρχαν παράμετροι όπως στα μεταγενέστερα TW, δηλαδή για να νικήσεις να πρέπει να κατέχεις συγκεκριμένες επαρχίες). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostacurtas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 SEGA Announces Shogun 2: Total War Release Date According to a press release that went out this morning all of you Total War junkies will be able to get your grubby hands on Shogun 2 on March 15th, 2011. SEGA also proudly points out that Shogun 2 features an all new AI system inspired by old Chinese "Art of War" scriptures, bringing the virtual wisdom of Master Sun Tsu to the game. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα